Sjonnie is binnenkort beschikbaar om het over te nemen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:41 schreef GGMM het volgende:
Zonder John Heitinga dondert de boel in elkaar
Pionnen zetten is een kunst op zich.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:41 schreef GGMM het volgende:
Zonder John Heitinga dondert de boel in elkaar
Nu Arond zijn eigen team heeft moet bouwen, gaat het wel moeizaam allemaal. Ze zijn best kwetsbaar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Drie keer op rij verloren![]()
Is de magie van Arne uitgewerkt?
ZerroukiEDquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:01 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Nu Arond zijn eigen team heeft moet bouwen, gaat het wel moeizaam allemaal. Ze zijn best kwetsbaar.
Ik vind eerlijk gezegd dat er ook niet heel geweldig is ingekochtquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:01 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Nu Arond zijn eigen team heeft moet bouwen, gaat het wel moeizaam allemaal. Ze zijn best kwetsbaar.
Ik snap nooit zo dat als je een redelijk sterk team dat goed loopt dat je daar allerlei nieuwe toppers in gaat inbrengen, je ziet juist op dat niveau dat als je een team rustig opbouwt en je niet elk jaar er 300 miljoen tegenaan gooit het succes vanzelf komt.quote:Op zondag 5 oktober 2025 01:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd dat er ook niet heel geweldig is ingekocht
Ik kan me zo irriteren aan die debiele tiktok ondertiteling midden in beeld....quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:43 schreef Evangelion het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
450 million
I repeat 450 million
I repeat 450 million
“Redelijk sterk” zegt ‘ie danquote:Op zondag 5 oktober 2025 06:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo dat als je een redelijk sterk team dat goed loopt dat je daar allerlei nieuwe toppers in gaat inbrengen, je ziet juist op dat niveau dat als je een team rustig opbouwt en je niet elk jaar er 300 miljoen tegenaan gooit het succes vanzelf komt.
Dat deed die al bij Feyenoord nu het slecht gaat komt dit naar voren.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:31 schreef bbuddybb het volgende:
Arond heeft het ook wel erg veel over de scheidsrechters, vinden jullie ook niet?
Als het minder gaat, zoals nu, moet je het juist niet doen natuurlijk. Maar ook na de wedstrijd tegen Chelsea heeft ie het weer over de penalty die Galatasaray een paar dagen eerder kreeg. Vind het een beetje zwak en tenenkrommend allemaal.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:38 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat deed die al bij Feyenoord nu het slecht gaat komt dit naar voren.
Dat is het ook. En het spel lijkt al vanaf speelronde 1 nergens op. Hij kan zich beter daar op focussen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:56 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Als het minder gaat, zoals nu, moet je het juist niet doen natuurlijk. Maar ook na de wedstrijd tegen Chelsea heeft ie het weer over de penalty die Galatasaray een paar dagen eerder kreeg. Vind het een beetje zwak en tenenkrommend allemaal.
Wat een kenner.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik stap pas op deze trein als hij het volgend seizoen ook nog doet of de Champions League wint in zijn debuutseizoen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |