Blijf jij na dit seizoen Steijn op de voet volgen?quote:Op zondag 4 mei 2025 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ben je al aan het doen alsof dat wat is of wacht je daarmee tot hij echt bij Feyenoord speelt?quote:
Jaquote:Op zondag 4 mei 2025 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je al aan het doen alsof dat wat is of wacht je daarmee tot hij echt bij Feyenoord speelt?
De 'Steijn-derby' heb ik bij ESPN nu ook al meerdere keren voorbij horen komen.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Is Joep Schreuder toevallig op Spangen om aan Maurice Steijn in de microfoon te gorgelen: "Wat vond je van je zoon?"
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 4 mei 2025 15:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Is Joep Schreuder toevallig op Spangen om aan Maurice Steijn in de microfoon te gorgelen: "Wat vond je van je zoon?"
Ik wilde net gaan tiepen dat goes naar Feyenoord moet komen...quote:Op zondag 4 mei 2025 16:35 schreef PSVCL het volgende:
Debiele rode kaart voor Goesgoat, dat was een perfecte tackle..
Goes moet komend seizoen naar PSV komen, zou een sterk duo zijn met Flamingo
Eens. Iedereen lult elkaar weer naquote:Op zondag 4 mei 2025 16:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan tiepen dat goes naar Feyenoord moet komen...
Zulke spelers zijn winnaars alleen de media moet weer programmaas gaan vullen...
LOL.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:WheeledWarrior
https://www.destentor.nl/(...)-gesproken~a3337793/
PEC Zwolle is werkelijk een tweede Heracles qua nietszeggende keuzes.
Heb dat atijd al een tokkie (cafeclub) gevondenquote:Op zondag 4 mei 2025 16:51 schreef Durmada het volgende:
Overigens ook oerwoudgeluiden en aap imitaties richting Sadiq en Addai. Tot zo ver het leuke Go Ahead Eagles.
Ze maken dat wel waar ja.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb dat atijd al een tokkie (cafeclub) gevonden
Voor elke club.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:15 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ze maken dat wel waar ja.
Ze hebben wel een leuke aanvoerder, Deijl is een voorbeeld voor de hele club.
In de serie A zie ik eigenlijk nooit spelers compleet uit hun plaat gaan na een geslaagde tackle aan de zijlijn bij een 0-3 standquote:Op zondag 4 mei 2025 20:12 schreef raptorix het volgende:
De haat op Goes is weer groot, want in Nederland moet je vooral normaal doen, tijd dat Goes lekker naar de Serie A gaat waar dit soort spelers wel op waarde wordt geschat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |