Dat gooit hij wel kansen in de Vlaamse week weg. Vier keer RVV winnen is ook wat waard.quote:Op zondag 27 april 2025 16:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat niet, maar hoop toch dat ie een keer voor het Ardense blok gaat. Helemaal als Pogacar een keer ontbreekt.
Die sla ik even over als je het niet erg vindt.quote:Op zondag 27 april 2025 16:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
We wachten op Scheefpoeper en Ine.
En Joris van den Berg en Roxane Knetemann?quote:Op zondag 27 april 2025 16:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die sla ik even over als je het niet erg vindt.
Senna Remijn, Guus van den Eijnden, Michiel Mouris, Gijs Schoonvelde, Finn Bastiaanssen, Cas Timmermans.quote:Op zondag 27 april 2025 16:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We vestigen onze hoop nu op Alex Molenaar en Tibor.
Ik denk dat dat het absolute dieptepunt is. Ik kan geen slechter duo bedenken.quote:Op zondag 27 april 2025 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En Joris van den Berg en Roxane Knetemann?
Roxane valt niet naar te luisteren, dat taalgebruik, brrquote:Op zondag 27 april 2025 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 april 2025 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 april 2025 16:59 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het absolute dieptepunt is. Ik kan geen slechter duo bedenken.
Hupsjequote:Op zondag 27 april 2025 17:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Roxane valt niet naar te luisteren, dat taalgebruik, brr
Gelukkig zijn er alternatievenquote:Op zondag 27 april 2025 16:59 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het absolute dieptepunt is. Ik kan geen slechter duo bedenken.
Daar hoef je geen discussie over te voeren nee.quote:
Die dacht een talkshow te kunnen gaan presenterenquote:Op zondag 27 april 2025 17:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Roxane valt niet naar te luisteren, dat taalgebruik, brr
Niks mis met wielrennen kijken met het bord op schoot. Wat mij betreft mag er, zeker in de werkweek, laat worden gefinisht.quote:Op zondag 27 april 2025 17:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Finish om 18:15 ofzo, wie verzint dat?
Evenepoel vandaag niet de sterkste, wel de meest onbaatzuchtige.quote:“Nee, hij stapte niet af. Hij wilde absoluut niet meer in beeld gebracht worden omdat er nog genoeg jongens vooraan reden die de zendtijd verdienden”, aldus de Belgische ploegleider, die de mindere dag van zijn renner niet had zien aankomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |