Tijmen Graat, Menno Huising, Loe van Belle, Max van der Meulen, Darren van Bekkum, Ide Schelling, Casper van Uden, Enzo Leijnse, Gijs Leemreize.quote:Op zondag 27 april 2025 16:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Thijmen Graat, Loe van Belle. Dit zijn gewoon weer de tijden van Ronald Mutsaars en Matthé Pronk.
Daar gaan er in Turkije waarschijnlijk ook weer een hoop van af door Twan en Harald Martin.quote:Op zondag 27 april 2025 16:30 schreef Faraday01 het volgende:
Picnic nog maar 1000 punten voorsprong op Astana
Kevin Inkelaar!quote:Op zondag 27 april 2025 16:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tijmen Graat, Menno Huising, Loe van Belle, Max van der Meulen, Darren van Bekkum, Ide Schelling, Casper van Uden, Enzo Leijnse, Gijs Leemreize.
En ik kan nog wel even doorgaan. De lijst is eindeloos.
Zeker bergop is de spoeling superdun. Arensman kan top 10 grote ronde rijden, daarnaast is het huilen met de pet op.quote:Op zondag 27 april 2025 16:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Koen Bouwman redt de Nederlandse eer op plek 73
We vestigen onze hoop nu op Alex Molenaar en Tibor.quote:Op zondag 27 april 2025 16:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tijmen Graat, Menno Huising, Loe van Belle, Max van der Meulen, Darren van Bekkum, Ide Schelling, Casper van Uden, Enzo Leijnse, Gijs Leemreize.
En ik kan nog wel even doorgaan. De lijst is eindeloos.
Eigenlijk wel benieuwd wat Storer hier gedaan had.quote:Op zondag 27 april 2025 16:36 schreef wimderon het volgende:
Karrel heeft de Tour of the Alps duidelijk niet gezien, want zo sterk was Ciccone daar niet.
Het is voor mij een enorme kwelling om te moeten kijken naar sportwedstrijden waarvan ik de uitkomst al weet, dus ik heb heerlijk de gehele dag in het zonnetje gezeten en bootje gevaren. Niks gezien, niks gemist.quote:
Rob Ruijgh heeft tegenwoordig een koersende zoon genaamd Yentl.quote:
Al mijn hoop is gevestigd op de gebroeders Roodhooft met Tibor en Remijn.quote:Op zondag 27 april 2025 16:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We vestigen onze hoop nu op Alex Molenaar en Tibor.
Vader worden op je 21ste, Limburgse tokkiegenot.quote:Op zondag 27 april 2025 16:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Rob Ruijgh heeft tegenwoordig een koersende zoon genaamd Yentl.
MAthieu moest de Amstel, Waalse Pijl en Luik hebben gereden. Fuck Moantenbikenquote:Op zondag 27 april 2025 16:43 schreef DeeBee het volgende:
Had de Mathieu van Sanremo hier gewonnen?
Gezien de troep die erachter finisht op een minuut kan hij toch echt wel podium rijden hier
Dat niet, maar hoop toch dat ie een keer voor het Ardense blok gaat. Helemaal als Pogacar een keer ontbreekt.quote:Op zondag 27 april 2025 16:43 schreef DeeBee het volgende:
Had de Mathieu van Sanremo hier gewonnen?
Gezien de troep die erachter finisht op een minuut kan hij toch echt wel podium rijden hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |