Klopt, dat experiment is hierna ook wel klaar. De FvD was al niets meer en de PVV zal nooit meer meeregeren na het huidige debacle. Niets voor niets vluchten mensen naar het midden. Dat maakt die PvdA/GL fusie ook zo kut; de PvdA shine van het midden, maar dan wel met die radicale lucide ex-marxisten van GL er gratis bij.quote:Op zondag 27 april 2025 19:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Extreemrechtse volidioten zijn ook niet zo populair meer.
Dat 'ie PvdA is pleit voor hem, maar dan heb ik liever Timmermans. De PvdA levert van oudsher uitstekende bestuurders overigens. Beetje jammer dat ze altijd door hun eigen mensen een mes in de rug krijgen.quote:Maar zou je Habtamu de Hoop (PvdA btw) geen geen goeie MP vinden bijvoorbeeld?
Lees gewoon eens een partijprogramma voordat je probeert om zo dom mogelijk uit de hoek te komen. Dan kan je dat tweede misschien ook eens achterwege laten.quote:Op zondag 27 april 2025 19:33 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dus ze hebben hun Greenpeace achtergrond helemaal afgezworen? En ze zijn niet meer vrijwel alleen maar met het klimaat bezig? Dat zou je niet zeggen als je naar hun gedrag in de Tweede Kamer kijkt.
Er zijn hier gewoon teveel oudere vrouwenhaters, die gaan niet mee met mannen die goede plannen hebben.quote:Op zondag 27 april 2025 19:39 schreef gwn_een_user het volgende:
er zijn geen goede partijen helaas. dit land gaat toch naar de klote ondanks wie er ook de leiding hebben
Ga je anders eerst eens in een aantal partijprogramma's en bijbehorende doorrekeningen verdiepen voor je dit soort onderbuikonzin het internet op kiepert. Man man man wat een niveau...quote:Op zondag 27 april 2025 19:23 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, voor de bovenmodale helft van de middenklasse. Voor iedereen daaronder moet je ergens anders zijn.
Jij hebt nogal een specifieke kijk op dingen, dus ik verwacht dat we allebei heel andere dingen in dat programma lezen. Vooral omdat ik ook nogal de neiging heb om te extrapoleren. Zo van: "Die partij denkt er zo over, dus als ze dit zeggen bedoelen ze waarschijnlijk dat en kunnen we dus waarschijnlijk het volgende verwachten."quote:Op zondag 27 april 2025 20:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Lees gewoon eens een partijprogramma voordat je probeert om zo dom mogelijk uit de hoek te komen. Dan kan je dat tweede misschien ook eens achterwege laten.
Hm, ja, je hebt natuurlijk wel gelijk dat er nog maar weinig partijen met een sociaal beleid bezig zijn.quote:Op zondag 27 april 2025 20:12 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ga je anders eerst eens in een aantal partijprogramma's en bijbehorende doorrekeningen verdiepen voor je dit soort onderbuikonzin het internet op kiepert. Man man man wat een niveau...
LOLquote:Op zondag 27 april 2025 20:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Lees gewoon eens een partijprogramma voordat je probeert om zo dom mogelijk uit de hoek te komen. Dan kan je dat tweede misschien ook eens achterwege laten.
Jij zwetst gewoon compleet uit je nek.quote:Op zondag 27 april 2025 20:14 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Jij hebt nogal een specifieke kijk op dingen,
quote:Op zondag 27 april 2025 20:17 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Hm, ja, je hebt natuurlijk wel gelijk dat er nog maar weinig partijen met een sociaal beleid bezig zijn.
Ik zit ook de meeste Tweede kamer debatten te kijken, om te zien waar iedereen mee bezig is, dus ik denk dat ik er een aardig goede kijk op heb.
Gaan de vluchtelingen van NSC en BBB nu weer terug naar CDA?quote:Op woensdag 15 november 2023 22:35 schreef monkyyy het volgende:
Eigenlijk zijn NSC en BBB zijn gewoon vluchtelingenkampen voor opportunistische CDA'ers
quote:Op zondag 27 april 2025 18:08 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Vergeleken bij GL zijn Lenin en Stalin zelfs gematigd links.
Watte?quote:Op zondag 27 april 2025 20:37 schreef AchJa het volgende:
Maar goed wat denk je wat er gaat gebeuren als de partijen die nu aan de lopende band getraindeerd worden in de oppositie komen? Dan krijg je exact dezelfde dwarsliggerij maar dan andersom... De komende twintig jaar hoef je niet op fatsoenlijk beleid te rekenen.
Ik doe er in ieder geval zelf onderzoek naar in plaats van blindelings achter een autoriteit aan te rennen.quote:Op zondag 27 april 2025 20:26 schreef Sephael het volgende:
[..]![]()
Beter dan het CPB en PBL, waar mensen zitten wiens hele baan het is om zich hiermee bezig te houden? Tuurlijk joh. 'Ik zag het vragenuurtje op televisie dus nu weet ik alles'. En nu zitten we met dit kabinet opgescheept, bedankt he. Ik geef toe, 'dat hep op feesboek gestaan' is nog net iets dommer, maar je komt er wel vlak achteraan hoor.
Hij doet zelluf onderzoek, wat zoveel betekent als dat ie zijn fantasie volledig de vrije loop laat en dat op internet begint te verkondigen alsof ie iets ontdekt heeft.quote:Op zondag 27 april 2025 20:26 schreef Sephael het volgende:
[..]![]()
Beter dan het CPB en PBL, waar mensen zitten wiens hele baan het is om zich hiermee bezig te houden? Tuurlijk joh. 'Ik zag het vragenuurtje op televisie dus nu weet ik alles'. En nu zitten we met dit kabinet opgescheept, bedankt he. Ik geef toe, 'dat hep op feesboek gestaan' is nog net iets dommer, maar je komt er wel vlak achteraan hoor.
Ja, schaapjes, ga maar lekker slapen.quote:Op zondag 27 april 2025 20:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hij doet zelluf onderzoek, wat zoveel betekent als dat ie zijn fantasie volledig de vrije loop laat en dat op internet begint te verkondigen alsof ie iets ontdekt heeft.
Daar hoef je niet oud voor te zijn hoor. Heel populair onder Gen-Z momenteel.quote:Op zondag 27 april 2025 20:06 schreef torentje het volgende:
[..]
Er zijn hier gewoon teveel oudere vrouwenhaters, die gaan niet mee met mannen die goede plannen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |