Ik kijk ze ook niet.quote:Op zondag 27 april 2025 23:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk dat 99% helemaal geen bloedige filmpjes kijkt, net als hier niet want volgens mij zijn het met mensen die Russen
Maar jij zal het wel beter weten dan ...
Daar ging het niet overquote:Op zondag 27 april 2025 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kijk ze ook niet.
Ik weet niks beter. Ik weet alleen dat er hier hardliners zitten, en die heb je in Rusland ook.
quote:
https://nos.nl/artikel/25(...)sland-tegen-oekrainequote:De Noord-Koreaanse regering heeft voor het eerst toegegeven dat militairen uit het land aan Russische zijde meevechten tegen Oekraïne. In een verklaring die via staatspersbureau KCNA werd verspreid, zegt de militaire commissie van de regerende Arbeiderspartij dat Noord-Koreaanse troepen hebben bijgedragen aan de bevrijding van Russisch grondgebied, waarmee vermoedelijk de Russische regio Koersk wordt bedoeld.
quote:"Onze strijdkrachten beschouwen het grondgebied van Rusland als hun eigen grondgebied. Zij hebben gevochten voor rechtvaardigheid en zijn helden."
quote:Trump zegt geduld met Poetin te verliezen: 'Stop met schieten, ga zitten en teken de deal'
De Amerikaanse president Donald Trump heeft zijn Russische ambtgenoot Vladimir Poetin opnieuw verzocht te stoppen met aanvallen op Oekraïne.
"Ik wil dat hij stopt met schieten, gaat zitten en een deal tekent", antwoordde Trump tijdens een persmoment zondag op de vraag wat hij van Poetin wilde.
"We hebben een raamwerk voor een deal, vind ik, en ik wil dat hij die ondertekent. Ik wil het afronden", voegde de president toe.
Eerder had Trump al laten weten dat de aanhoudende aanvallen van Rusland hem het idee gaven dat Poetin hem aan het lijntje hield.
Hoewel eerdere ontmoetingen tussen de twee niet vlekkeloos verliepen, was Trump positief over zijn laatste bespreking met de Oekraïense president Volodymyr Zelensky, zaterdag in Vaticaanstad.
"Ik vind hem rustiger. Ik denk dat hij het totaalplaatje begrijpt, en ik denk dat hij bereid is een overeenkomst te sluiten", aldus Trump.
Eerder zondag dreigde de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Marco Rubio de bemiddeling tussen Oekraïne en Rusland te staken als er niet snel resultaat geboekt wordt.
In het politieke praatprogramma Meet the Press zei Rubio dat de VS in de komende week de afweging moeten maken "of dit iets is waarbij we betrokken willen blijven, of dat het tijd is om ons te richten op zaken die even belangrijk, zo niet belangrijker zijn."
Turkye staat in 2025 opquote:Op zondag 27 april 2025 11:22 schreef Idisrom het volgende:
. En ik had India en Turkije inmiddels een stuk hoger ingeschat.
Turkije is voor mij geen achtergebleven land. 86 miljoen inwoners en $ 1,0 x 1.000 miljard GDP.
https://en.wikipedia.org/wiki/Economy_of_Turkeyquote:$1.437 trillion
Economy of Turkey
Statistics
GDP $1.437 trillion (nominal, 2025) $3.614 trillion (PPP, 2025)
GDP rank 16th (Nominal, 2025) 12th (PPP, 2025)
GDP growth 5.1% (2023) 3.2% (2024) 2.7% (2025)
GDP per capita $16,709 (nominal; 2025) $41,913 (PPP; 2025)
quote:The economy of Turkey is an emerging free-market economy.[37] It ranked as the 16th-largest in the world and 7th-largest in Europe by nominal GDP in 2025.[8]
It also ranked as the 12th-largest in the world and 5th-largest in Europe by PPP in 2025.[8] Turkey's rapid economic growth since the 2000s was stranded by the economic crisis in 2018, but it began to recover in 2021.[8][38] Turkey's USD-based nominal GDP per capita and GDP-PPP per capita have eventually reached their all-time peak values in 2024.[8][38][39]
Ja, die zijn niet bang dat Oekraïne nukes gaat gooien op hun hoofdstad.quote:Op maandag 28 april 2025 06:38 schreef -XOR- het volgende:
Noord Korea heeft dus toch wat grotere cojones dan het Westen.
Oekraïne heeft geen nukes, de VS had dat wel kunnen doen.quote:Op maandag 28 april 2025 06:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, die zijn niet bang dat Oekraïne nukes gaat gooien op hun hoofdstad.
En net als een Russisch leven is een NK leven niets waard.
Hulp intensiveren is hartstikke leuk enzo, maar zonder directe militaire betrokkenheid heeft Oekraine daar vrijwel niets aan, behalve dat het ze extra levens gaat kosten.quote:Op maandag 28 april 2025 07:14 schreef phpmystyle het volgende:
Vraag is ook welke consequentie Trump verbindt als Rusland blijft weigeren om te bewegen.
Gaat Trump hulp intensiveren of trekt heel usa zich terug.
Helaas wel inderdaad. De vraag is hoe je de Russen laat stoppen als je zelf niet bereid bent om je papieren overwicht op het slagveld te verwerkelijken.quote:Op maandag 28 april 2025 07:29 schreef sp3c het volgende:
Die levens gaan zonder hulp ook wel verloren als de russen niet willen stoppen
Dat moet inmiddels bij Trump toch ook duidelijk zijn? De Russen willen niet stoppen, dat is nooit de bedoeling geweest.quote:Op maandag 28 april 2025 07:29 schreef sp3c het volgende:
Die levens gaan zonder hulp ook wel verloren als de russen niet willen stoppen
Eens, Oekraiene vecht al boven haar macht.quote:Op maandag 28 april 2025 07:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hulp intensiveren is hartstikke leuk enzo, maar zonder directe militaire betrokkenheid heeft Oekraine daar vrijwel niets aan, behalve dat het ze extra levens gaat kosten.
Mwoah, Russen willen ook maximaal haalbare uit de situatie halen.quote:Op maandag 28 april 2025 07:36 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dat moet inmiddels bij Trump toch ook duidelijk zijn? De Russen willen niet stoppen, dat is nooit de bedoeling geweest.
Ten koste van alles.quote:Op maandag 28 april 2025 07:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwoah, Russen willen ook maximaal haalbare uit de situatie halen.
Dan blijven ze een verloren oorlog doorvechten en het gaat een keer ophouden met de Oekraiense manschappen, die zijn niet oneindig.quote:Op maandag 28 april 2025 07:36 schreef sp3c het volgende:
Nee de vraag hier is waarom het intensiveren van sten ze meer levens gaat kosten, dat was immers de stelling
Als we het erover eens zijn dat die toch wel vallen als de Russen niet stoppen dan klopt een van de twee niet
Zeg het maar
niets is oneindig, de Russen ook nietquote:Op maandag 28 april 2025 07:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan blijven ze een verloren oorlog doorvechten en het gaat een keer ophouden met de Oekraiense manschappen, die zijn niet oneindig.
Er zijn wel iets meer Russen/Noord-Koreanen dan Oekrainers.quote:
ze winnen nog steedsn door de verdediging in stand te houden. Rusland vecht een verloren oorlog. oekraine houdt stand.quote:Op maandag 28 april 2025 07:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan blijven ze een verloren oorlog doorvechten en het gaat een keer ophouden met de Oekraiense manschappen, die zijn niet oneindig.
Of dat anderen denken: "Pas op, vooral niet Mexico militair bijstaan om de indringers hun land uit te trappen want straks wordt de VS boos, we willen immers niet escaleren. De VS krijgt dan wel hulp van Canada maar dat is heul anders want zij zijn immers de aanvallende partij. We laten Mexico opboksen tegen de VS en Canada, dat winnen ze vast!"quote:Op maandag 28 april 2025 07:55 schreef Korenfok het volgende:
[..]
ze winnen nog steedsn door de verdediging in stand te houden. Rusland vecht een verloren oorlog. oekraine houdt stand.
hierboven zien we nog bewijs dat rusland compleet afhankelijk is van NK. in de verdediging van Koersk.
zou toch iets zijn: de VS valt Mexico binnen, kan mexico niet zelf verslaan nee sterker nog verliest fors terrein ten aanzien van de winst tav hun verrassingsaanval. Mexico valt arizona binnen in tegenaanval en de VS heeft canadeze soldaten nodig om arizona te bevrijden of ja en komen geen scheet verder in mexico zelf.
en dan roepen sommige; mexico moet zichmaar snel overgeven want zij vechten een verloren oorlog......
of china valt taiwan aan, maar moet hulp in schakelen van vietnam om een eigen profincie weer terug te veroveren. dan massaal roepen taiwan moet zich snel overgeven want zij verliezen de oorlog....
hoe bizar mensen soms denken.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |