SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik rol wel even je dm binnen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Alleen vanavond, verder was het een standaard zaterdag, en jij?quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nog wat pilsners geklapt vandaag?~FEYENOORD~
Vanmiddag ff terrasje gepakt, verder niets speciaals. Flink aan het beunen thuisquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alleen vanavond, verder was het een standaard zaterdag, en jij?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Woudje doet het gewoon![]()
Geen TT is beste TT![]()
Wat een held, wat een kunde
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Alleen de eckte grote kunnen datquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
Geen TT is beste TT![]()
Lekker man, wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vanmiddag ff terrasje gepakt, verder niets speciaals. Flink aan het beunen thuis~FEYENOORD~
Mijn online penis stijgt door het plafond.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
Geen TT is beste TT![]()
~FEYENOORD~
Dan moet je cum laude je master hebben gehaald plus 450 miljoen miljard jaar praktijk ervaring hebben om dat te kunnenquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Alleen de eckte grote kunnen dat
Zoals een groots TT'er vaker doetquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn online penis stijgt door het plafond.
Behoorlijk aan het verbouwen; muren eruit, vloer eruit, schuifpui eruit, keuken eruit, daarna alles nieuw erinquote:Verwacht ergens rond september / oktober klaar te zijn
* DerRabbit mikt 4 kilo kaas richting het moerasquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
De eerste twee punten heb ik al binnen.quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Net obsession van Aventura die kon ik wel pikken.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik dacht altijd dat de lengte van de TT evenredig is met de lengte van je piemelquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals een groots TT'er vaker doet![]()
Welke kaas is hetquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit mikt 4 kilo kaas richting het moerasWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In dat geval is de TT altijd 40 tot 45 cm langquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat de lengte van de TT evenredig is met de lengte van je piemel
Jonge kaas. De rest is mijn muis nu rectaal aan het uitstoten in de slaapkamerquote:
Kun je nu wel normaal leven dan?quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Behoorlijk aan het verbouwen; muren eruit, vloer eruit, schuifpui eruit, keuken eruit, daarna alles nieuw erinVerwacht ergens rond september / oktober klaar te zijn
~FEYENOORD~
Dan zou ik een kutje hebben, vind ik ook niet ergquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat de lengte van de TT evenredig is met de lengte van je piemel
~FEYENOORD~
Mijn TT is altijd 40+ cm en minstens 3X Modaal. Zoals iedereen op fok toch.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval is de TT altijd 40 tot 45 cm lang"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Prachtig spaans liedje dat obsession.
Maar dacht altijd dat het over liefde ging tot ik een keer een video met vertaalde lyrics had gezien.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
3x modaal is wel heel erg pauperquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn TT is altijd 40+ cm en minstens 3X Modaal. Zoals iedereen op fok toch.![]()
![]()
Van een panter van jouw niveau verwachte ik toch wel 400 tot 450 miljard winst dag![]()
Is ze uit het tuinhuis ontsnapt?quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jonge kaas. De rest is mijn muis nu rectaal aan het uitstoten in de slaapkamer
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik had het dan ook over het minimum. Uiteraard levert zo'n Bolke&Bolke-franchise gewoon miljarden per dag op.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
3x modaal is wel heel erg pauper![]()
![]()
Van een panter van jouw niveau verwachte ik toch wel 400 tot 450 miljard winst dag
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ohquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jonge kaas. De rest is mijn muis nu rectaal aan het uitstoten in de slaapkamer
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja nog wel. De huidige keuken zit er nog in. Het is wat stoffig nu. Verwacht dat ik de hele keuken over 2 weken moet gaan afbreken en de laatste muur (waaraan een gedeelte van de keuken vastzit), en dan wordt het een tijdje leven van een airfryer en kleine kookplaat in de schuurquote:De vloer over een week of 6, en dan verwacht ik dat we een paar dagen ergens anders bivakeren
Van 3x modaal kun je redelijk rondkomen, maar het houdt niet over toch?quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn TT is altijd 40+ cm en minstens 3X Modaal. Zoals iedereen op fok toch.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
ff schijten hoor.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Die tijd lekker op de camping gaan zittenquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja nog wel. De huidige keuken zit er nog in. Het is wat stoffig nu. Verwacht dat ik de hele keuken over 2 weken moet gaan afbreken en de laatste muur (waaraan een gedeelte van de keuken vastzit), en dan wordt het een tijdje leven van een airfryer en kleine kookplaat in de schuurDe vloer over een week of 6, en dan verwacht ik dat we een paar dagen ergens anders bivakeren
~FEYENOORD~
Ben al bezigquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben ergens wel tevreden dat ik vandaag lekker naar Duitsland gegaan ben en shag en boodschappen heb gehaald ipv van mijn geld te verdoen voor Drank op een veel te druk plein al dan wel vannacht of vandaag overdag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Denk het ookquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Denk je dat je gaat winnen van de hoopmeister“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik ben ook naar Duitsland gegaan vandaag, ben verdorie wel geflitst van Emlichheim naar Coevorden, 40 te hard ongeveer denk ikquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben ergens wel tevreden dat ik vandaag lekker naar Duitsland gegaan ben en shag en boodschappen heb gehaald ipv van mijn geld te verdoen voor Drank op een veel te druk plein al dan wel vannacht of vandaag overdag.
~FEYENOORD~
Ik heb een foto gemaakt als bewijs. Wil je het zien?quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Denk je dat je gaat winnen van de hoopmeister“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ben je geflitst op de autobahn?! Hoe hard reedt je? 500?quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben ook naar Duitsland gegaan vandaag, ben verdorie wel geflitst van Emlichheim naar Coevorden, 40 te hard ongeveer denk ik“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:Ik heb wat 'losgemaakt' geloof ik! Hahaatjes!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lekker toch pik.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben ergens wel tevreden dat ik vandaag lekker naar Duitsland gegaan ben en shag en boodschappen heb gehaald ipv van mijn geld te verdoen voor Drank op een veel te druk plein al dan wel vannacht of vandaag overdag."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Net een serie aangezet maar ben eigenlijk te moe
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee op een een ''N'' weg, een deel is 100 en een deel is 70 maar heb gewoon door geknald want ik wou naar huis, had dik 110 op de teller toen ik ineens een rode flits in mn zonnebril had.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ben je geflitst op de autobahn?! Hoe hard reedt je? 500?~FEYENOORD~
Bacoquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:26 schreef Moeraskat het volgende:
Net een serie aangezet maar ben eigenlijk te moe
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Oh dat is jammer geld.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben ook naar Duitsland gegaan vandaag, ben verdorie wel geflitst van Emlichheim naar Coevorden, 40 te hard ongeveer denk ikThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
gauw uitzetten danquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:26 schreef Moeraskat het volgende:
Net een serie aangezet maar ben eigenlijk te moe![]()
Ow dat is zuur, maar volgens mij zijn de boetes in DE wat minder dan in NL toch? Of is dat veranderd?quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee op een een ''N'' weg, een deel is 100 en een deel is 70 maar heb gewoon door geknald want ik wou naar huis, had dik 110 op de teller toen ik ineens een rode flits in mn zonnebril had.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ja kreeg nog wel een uitnodiging voor koningsnacht maar 37 straks he en wist volgende dag Duitsland rond 12:00.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
https://skiinformatie.nl/(...)hoe-zit-het-precies/quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ow dat is zuur, maar volgens mij zijn de boetes in DE wat minder dan in NL toch? Of is dat veranderd?![]()
Ik hoop op 200 ongeveer, maar kan ook bijna 300 zijn ligt er maar net aan hoe hard het echt gingquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ow dat is zuur, maar volgens mij zijn de boetes in DE wat minder dan in NL toch? Of is dat veranderd?![]()
In Nederland had ik de voedselbank kunnen aanvragen.~FEYENOORD~
¤200,- best oké toch? Hier is het een strafbeschikking >¤500quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:28 schreef maily het volgende:
[..]
https://skiinformatie.nl/(...)hoe-zit-het-precies/“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Meetupdate van 26-04-2025
Opdat niemand het vergeet:
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @Grotetijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @KoningWouter (komt zeker!)
🟩 @Mickytjuh (kwam vroeger veel bij de Nacht, kijkt wel of ze nog na de rest van de meet met wildvreemde mannen er naar toe durft)
🟩 @loveyoulongtime (als ie de vlucht kan omboeken wat ie toch niet doet)
🟩 @Monsterkoekie (komt ook gewoon als Killem en ik komen omdat ze zich dan wel vermaakt)
🟪 @:DerRabbit
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Mikeytt
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekent slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨@loveislikeakiss (een misschien want half in de burnout)
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
🟨 @Stoorzendert Gaat het tijdig in zijn agenda zetten dat hij wel komt met het vervoer enzo.
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat moment daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Die zijn inmiddels verhoogt.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:28 schreef maily het volgende:
[..]
https://skiinformatie.nl/(...)hoe-zit-het-precies/~FEYENOORD~
quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @:Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @:Kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @:Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @:GroteTijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @:KoningWouter (komt zeker!)
🟩 @:Mickytjuh (kwam vroeger veel bij de Nacht, kijkt wel of ze nog na de rest van de meet met wildvreemde mannen er naar toe durft)
🟩 @:loveyoulongtime (als ie de vlucht kan omboeken wat ie toch niet doet)
🟩 @:Monsterkoekie (komt ook gewoon als Killem en ik komen omdat ze zich dan wel vermaakt)
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨@:loveislikeakiss (een misschien want half in de burnout)
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:Stoorzendert Gaat het tijdig in zijn agenda zetten dat hij wel komt met het vervoer enzo.
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat moment daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanmelden kan nog immer!quote:
@Grotetijd kwam toch niet naar de meet?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @:Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @:Kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @:Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @:GroteTijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @:KoningWouter (komt zeker!)
🟩 @:Mickytjuh (kwam vroeger veel bij de Nacht, kijkt wel of ze nog na de rest van de meet met wildvreemde mannen er naar toe durft)
🟩 @:loveyoulongtime (als ie de vlucht kan omboeken wat ie toch niet doet)
🟩 @:Monsterkoekie (komt ook gewoon als Killem en ik komen omdat ze zich dan wel vermaakt)
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨@:loveislikeakiss (een misschien want half in de burnout)
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:Stoorzendert Gaat het tijdig in zijn agenda zetten dat hij wel komt met het vervoer enzo.
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
Drink with mates!
Oh, komt er een meet? Leuk. Maar dit is wel nieuw voor mij, want niemand had dat eerder gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En je kan ook gewoon komen zónder je aan te melden trouwens!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, komt er een meet? Leuk. Maar dit is wel nieuw voor mij, want niemand had dat eerder gepost
Trust nobody![]()
Ik heb geen afmelding gehad dus hij staat er gewoon op.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:32 schreef Moeraskat het volgende:
@:grotetijd kwam toch niet naar de meet?
Laat maar aan je moeder zien, weet ze ook weer dat je zindelijk bentquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:29 schreef Stoorzendert het volgende:
@:hemarookworst
Moest 'm wel ff aanduwen met de borstel
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wie was dat dan die van de week aangegeven had niet te kunnen ivm andere dingen. Iets met de moeder, verjaardag en nog iets.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb geen afmelding gehad dus hij staat er gewoon op.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
dat was wel @Grotetijdquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wie was dat dan die van de week aangegeven had niet te kunnen ivm andere dingen. Iets met de moeder, verjaardag en nog iets.![]()
![]()
username kon niet, die is dan ook van de lijst af.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wie was dat dan die van de week aangegeven had niet te kunnen ivm andere dingen. Iets met de moeder, verjaardag en nog iets."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Al in de familie app gegooid. Mijn schoonpa kan dit soort overwinningen wel waarderenquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laat maar aan je moeder zien, weet ze ook weer dat je zindelijk bent“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
zie je wel, dacht al…quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee ik sta er hetzelfde in als jij staatquote:
Maar kom je nou wel naar de meet de 31e?quote:
Ja ik keek vanmiddag op de officiële website en die prijzen waren zo'n 50 euro hoger dan dit.quote:~FEYENOORD~
Ik weet van niks.quote:
oke .... balen ....quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja ik keek vanmiddag op de officiële website en die prijzen waren zo'n 50 euro hoger dan dit.![]()
Ja dat was s’avonds en hij had ook nog een verjaardag en nog iets, geloof ik.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:35 schreef maily het volgende:
[..]
verjaardag weet ik niet, maar wel concert met zijn moederWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Grote kans van nietquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar kom je nou wel naar de meet de 31e?
Dit krijg ik er ook nog bij denk ik lolquote:* Vanaf 21 km/u te hard worden 1 tot 2 strafpunten opgelegd, vanaf 26 km/u te hard kan ook een rijverbod worden opgelegd van 1 tot 3 maanden. Dat geldt zowel binnen als buiten de bebouwde kom. Prijzen volgens de ANWB.~FEYENOORD~
Hij had het wel gemeld en ook mensen getaggedquote:
nee, daarom mentionen wij hem; kan hij het zelf doorgevenquote:
en hoe zit het met aardappelschotel ?![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:35 schreef maily het volgende:
[..]
nee, daarom mentionen wij hem; kan hij het zelf doorgeven
en hoe zit het met aardappelschotel ?
Die's op ANONIEMquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:35 schreef maily het volgende:
[..]
nee, daarom mentionen wij hem; kan hij het zelf doorgeven
en hoe zit het met aardappelschotel ?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Waarom staan überhaupt degene die niet komen er nog op.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
username kon niet, die is dan ook van de lijst af.
Krijg je wel vaker boetes in duitsland?quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit krijg ik er ook nog bij denk ik lol![]()
Oh.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee ik sta er hetzelfde in als jij staat
We worden gediscrimineerd. Dat is het gewoon.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh.
We worden gediscrimineerd. Dat is het gewoon.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:37 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
@:stoorzendert gespot aan het einde van het filmpje![]()
1x een kleine gehad van een paar km te hard, dus ik hoop dat ze schappelijk zijn, en anders gaat de vrouw maar heen voorlopig.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Krijg je wel vaker boetes in duitsland?~FEYENOORD~
Wij gaan gewoon lekker iets met veel paddenstoelen eten bij de Gourmetmarket toch!quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Precies, gewoon afmelden bij de organisatoren en niet terloops wat roepen.
Zeker weten.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon lekker iets met veel paddenstoelen eten bij de Gourmetmarket toch!![]()
![]()
Afmelders en aanmelders worden geregistreerdquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom staan überhaupt degene die niet komen er nog op.
#neverforgetquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:36 schreef maily het volgende:
[..]
weet ik
maar staat nog wel in de lijst![]()
![]()
Ik mis hem welquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon lekker iets met veel paddenstoelen eten bij de Gourmetmarket toch!![]()
#zinan.quote:
Ik ook 1x. En in DE flitste ze toen van voren (weet niet of ze dat nog doen). En je krijgt de foto ook nog. 2 van die verbaasde koppen door de voorruitquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
1x een kleine gehad van een paar km te hard, dus ik hoop dat ze schappelijk zijn, en anders gaat de vrouw maar heen voorlopig.Moest een tientje dokken voor 10km te hard
![]()
Je kan er ook niet echt mis gaan daar. Als je daar niets te vreten van je gading kan vinden ben je gewoon een aansteller.quote:
Ja doen ze nog steeds, een boete gaat niet op kenteken maar op de persoon dus een foto van voren is een vereistequote:Op zaterdag 26 april 2025 23:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ook 1x. En in DE flitste ze toen van voren (weet niet of ze dat nog doen). En je krijgt de foto ook nog. 2 van die verbaasde koppen door de voorruitMoest een tientje dokken voor 10km te hard
![]()
~FEYENOORD~
Dat je met je secretaresse in de auto zitquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ook 1x. En in DE flitste ze toen van voren (weet niet of ze dat nog doen). En je krijgt de foto ook nog. 2 van die verbaasde koppen door de voorruitMoest een tientje dokken voor 10km te hard
![]()
![]()
![]()
Blolk!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee, mijn vrouw (destijds vriendin) reedtquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:41 schreef maily het volgende:
[..]
Dat je met je secretaresse in de auto zitZo heeft ze laatst hier ook door rood licht heen gejast waar de enige flitspaal in de hele stad staat... 'Ja, ik had haast'
Dat is ¤380,-
![]()
Ze heeft het ook een keer voor elkaar gekregen om op dezelfde weg heen en terug door dezelfde flitser gepakt te worden15min. na elkaar
Daarom ook altijd een pruik dragen in de autoquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja doen ze nog steeds, een boete gaat niet op kenteken maar op de persoon dus een foto van voren is een vereiste![]()
![]()
of een spookdoekquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom ook altijd een pruik dragen in de auto![]()
![]()
Mijn moeder wil de boete wel op zich nemen want die komt toch nooit verder dan haar eigen dorp, maar een vrouw met baard valt niet uit te leggen denk ikquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom ook altijd een pruik dragen in de auto
~FEYENOORD~
Wow is al over een maandquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, komt er een meet? Leuk. Maar dit is wel nieuw voor mij, want niemand had dat eerder gepostSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb een maat en die is er echt helemaal van overtuigd dat Trump weet wat ie doet.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind dit een denigrerende opmerking naar alle vrouwen met een baardquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn moeder wil de boete wel op zich nemen want die komt toch nooit verder dan haar eigen dorp, maar een vrouw met baard valt niet uit te leggen denk ik![]()
![]()
Ik zag eerder al een discussie voorbij komen over Trump en sommigen werden boos. Dus ik zal het er maar op houden dat ik denk dat die maat niet goed snik isquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb een maat en die is er echt helemaal van overtuigd dat Trump weet wat ie doet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je woke of zo?!?! UITZETTEN DIE devzero! Duidelijk een M13-crimineel die erop uit is om onschuldige burgers van de Verenigde Staten te vermoorden en zo!quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind dit een denigrerende opmerking naar alle vrouwen met een baard![]()
Dan lijkt het met wel tijd ja.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:49 schreef devzero het volgende:
Zal ik toch maar iets tegen hooikoorts nemen? Ik heb al 3 grote zakdoeken vol gesnoten"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Een tatoeage zal ik nu maar niet laten zettenquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben je woke of zo?!?! UITZETTEN DIE devzero! Duidelijk een M13-crimineel die erop uit is om onschuldige burgers van de Verenigde Staten te vermoorden en zo!![]()
"I love mama" -> duidelijk lid van een gang.![]()
Plannen om een tatt te laten zetten hè?quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Een tatoeage zal ik nu maar niet laten zetten
"I love mama" -> duidelijk lid van een gang.Meer bewijs hebben we niet nodig! NAAR EL SALVADOR MET JOU!
Dan heb je niet goed opgelet.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Afmelders en aanmelders worden geregistreerd
Afmelden moet per drievoudig formulier per post hè.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ff iets van een muziekje zoeken hoor"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Het was nog mooier, degene die de discussie begon kon het niet aan dat er weerwoord was dus toen mocht de discussie niet meer en moest er gebolkt worden.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zag eerder al een discussie voorbij komen over Trump en sommigen werden boos. Dus ik zal het er maar op houden dat ik denk dat die maat niet goed snik is
Nou is bolken natuurlijk altijd goed, zeker gezien de natuur van deze reeks.quote:Op zondag 27 april 2025 00:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Het was nog mooier, degene die de discussie begon kon het niet aan dat er weerwoord was dus toen mocht de discussie niet meer en moest er gebolkt worden."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Het is jammer dat je hier niet gewoon van mening kan verschillen of kan discussiëren of iemand neemt het meteen persoonlijk.![]()
Dat kan wel gewoon hoor?quote:Op zondag 27 april 2025 00:06 schreef Shii het volgende:
Het is jammer dat je hier niet gewoon van mening kan verschillen of kan discussiëren of iemand neemt het meteen persoonlijk.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Nou kan dat nergens eigenlijk, misschien hier nog wel meer dan op veel andere plekken onlinequote:Op zondag 27 april 2025 00:06 schreef Shii het volgende:
Het is jammer dat je hier niet gewoon van mening kan verschillen of kan discussiëren of iemand neemt het meteen persoonlijk.![]()
Maar gewoon bolken toch. Immer goed.![]()
Vroegah toen ik nog een jonge god was jaquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Waar kan dat tegenwoordig nog welquote:Op zondag 27 april 2025 00:06 schreef Shii het volgende:
Het is jammer dat je hier niet gewoon van mening kan verschillen of kan discussiëren of iemand neemt het meteen persoonlijk.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Net nog een flink pak natuur door de pot gespoeld toch.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik las hetquote:Op zondag 27 april 2025 00:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Het was nog mooier, degene die de discussie begon kon het niet aan dat er weerwoord was dus toen mocht de discussie niet meer en moest er gebolkt worden.![]()
![]()
Vanmorgen m'n vrouw nog laten zien waar de Bloodhound gang over zongquote:Op zondag 27 april 2025 00:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Net nog een flink pak natuur door de pot gespoeld toch.
had je zo'n onesie aan?quote:Op zondag 27 april 2025 00:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vanmorgen m'n vrouw nog laten zien waar de Bloodhound gang over zong![]()
![]()
Jezus man, je moet het dak niet expres in de fik zetten hoor!quote:Op zondag 27 april 2025 00:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vanmorgen m'n vrouw nog laten zien waar de Bloodhound gang over zong
quote:Op zondag 27 april 2025 00:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus man, je moet het dak niet expres in de fik zetten hoor!
Krijg je ruzie met je vrouw van pik.quote:![]()
Ik zat de uitvaart van de Paus te kijken en toen moest ik ineens op audiëntie komen bij mijn vrouwquote:
kijk, ruik, proefquote:Op zondag 27 april 2025 00:13 schreef devzero het volgende:
Hooikoortstabletten die een jaar over datum zijn kunnen toch nog gewoon?![]()
![]()
Fijnprakken en snuiven is het adviesquote:Op zondag 27 april 2025 00:13 schreef devzero het volgende:
Hooikoortstabletten die een jaar over datum zijn kunnen toch nog gewoon?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Jepquote:Op zondag 27 april 2025 00:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Krijg je ruzie met je vrouw van pik.
Nou gewoon in het dagelijks leven toch wel. Het zou wat zijn als ik het altijd met m'n familie, vrienden of collega's overal hetzelfde over zou moeten denken. Dat is niet reëel. Maar soms ga ik op een verjaardag wel bewust bepaalde onderwerpen uit de weg, om discussie te voorkomen, dat dan weer wel.quote:![]()
Ja, alleen de stoffen werken mogelijk minder goedquote:Op zondag 27 april 2025 00:13 schreef devzero het volgende:
Hooikoortstabletten die een jaar over datum zijn kunnen toch nog gewoon?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
10 jaar over datum zelfs nog wel, dan zijn ze hoogstens 5-10% minder effectief. Tabletten dan, capsules ongeveer vergelijkbaar, vloeistoffen niet meer aanraken als ze over datum zijn.quote:Op zondag 27 april 2025 00:13 schreef devzero het volgende:
Hooikoortstabletten die een jaar over datum zijn kunnen toch nog gewoon?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat dusquote:Op zondag 27 april 2025 00:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou gewoon in het dagelijks leven toch wel. Het zou wat zijn als ik het altijd met m'n familie, vrienden of collega's overal hetzelfde over zou moeten denken. Dat is niet reëel. Maar soms ga ik op een verjaardag wel bewust bepaalde onderwerpen uit de weg, om discussie te voorkomen, dat dan weer wel.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik vermijd pillen zo veel mogelijk, dus ik weet niet hoe zo normaal smakenquote:We zien wel of ik straks nog leef
![]()
Oh, dan neem ik zo maar een 2dequote:Op zondag 27 april 2025 00:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, alleen de stoffen werken mogelijk minder goed![]()
![]()
Ja omdat je niet een vervelende sfeer wil scheppen, maar dat kan in een andere setting dan wel weer prima, dat je gewoon kan discussiëren over iets. Het is niet zo dat ik over alles hetzelfde denk als degenen die ik liefheb of graag mag. Maar ik respecteer een andere mening gewoon. Zou hier ook wel eens wat meer mogen online.quote:![]()
5 tot 10% minder goed! Dat merk je niet hoor, dus wacht maar ff met die 2e!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wellicht hebben ze dan een andere werking gekregen en is devzero straks door de kamer aan het zwevenquote:Op zondag 27 april 2025 00:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
10 jaar over datum zelfs nog wel, dan zijn ze hoogstens 5-10% minder effectief. Tabletten dan, capsules ongeveer vergelijkbaar, vloeistoffen niet meer aanraken als ze over datum zijn.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik heb altijd gelijk dus ik neem jullie mening niet eens serieus.quote:Op zondag 27 april 2025 00:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja omdat je niet een vervelende sfeer wil scheppen, maar dat kan in een andere setting dan wel weer prima, dat je gewoon kan discussiëren over iets. Het is niet zo dat ik over alles hetzelfde denk als degenen die ik liefheb of graag mag. Maar ik respecteer een andere mening gewoon. Zou hier ook wel eens wat meer mogen online.
quote:Op zondag 27 april 2025 00:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk dus ik neem jullie mening niet eens serieus.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 april 2025 00:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vermijd pillen zo veel mogelijk, dus ik weet niet hoe zo normaal smakenWe zien wel of ik straks nog leef
Ik neem er liever 0, maar ik heb het nu wel enorm te pakken. Dus toch maar even de ramen dichtdoen en AC even laten draaienquote:Op zondag 27 april 2025 00:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
5 tot 10% minder goed! Dat merk je niet hoor, dus wacht maar ff met die 2e!![]()
Niet eens, het werkt gewoon hoogstens iets minder goed. Maar vrijwel alle medicijnen in tabletvorm zijn bizar stabiel en eigenlijk gewoon tientallen jaren houdbaar. Dat er een houdbaarheidsdatum op staat is meer omdat de regels nou eenmaal streng zijn voor medicatie en geen enkele fabrikant zijn spullen wetenschappelijk laat testen op houdbaarheid boven de 10 jaarquote:Op zondag 27 april 2025 00:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wellicht hebben ze dan een andere werking gekregen en is devzero straks door de kamer aan het zweven
Ben je straks verkouden én heb je last van de hooikoorts.quote:Op zondag 27 april 2025 00:22 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Ik neem er liever 0, maar ik heb het nu wel enorm te pakken. Dus toch maar even de ramen dichtdoen en AC even laten draaien
Zo groot is je meningquote:Op zondag 27 april 2025 00:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk dus ik neem jullie mening niet eens serieus.![]()
Bekijk deze YouTube-video“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Jezelf niet kwellen, gewoon pakken. Het is medicatie van niks maar het scheelt je een hoop ellende.quote:Op zondag 27 april 2025 00:22 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Ik neem er liever 0, maar ik heb het nu wel enorm te pakken. Dus toch maar even de ramen dichtdoen en AC even laten draaien"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Niet ver genoeg uitgezoomde nog. Mijn mening zit meer op de schaal van die knikkerende aliens aan het einde van Men in Black.quote:Op zondag 27 april 2025 00:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zo groot is je mening![]()
Bekijk deze YouTube-video
Klopt jaquote:Op zondag 27 april 2025 00:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet eens, het werkt gewoon hoogstens iets minder goed. Maar vrijwel alle medicijnen in tabletvorm zijn bizar stabiel en eigenlijk gewoon tientallen jaren houdbaar. Dat er een houdbaarheidsdatum op staat is meer omdat de regels nou eenmaal streng zijn voor medicatie en geen enkele fabrikant zijn spullen wetenschappelijk laat testen op houdbaarheid boven de 10 jaarWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dokter Grrrrrrrrrrommert! Vliegt naar de regenboog toe!quote:![]()
Maar ff serieus, er is wel het eea aan onderzoek gedaan naar medicijnen die over datum zijn en dan blijkt dus dat vooral tabletten ontzettend stabiel zijn. Heb zelf ook bij een apotheek gewerkt en die apotheker vond het ook altijd bullshit dat ingeleverde medicijnen allemaal vernietigd moesten worden. Die tabletten zijn ontworpen om de werkzame moleculen (het daadwerkelijke geneesmiddel dus) zo goed mogelijk te beschermen en intact te houden. En tabletten zitten per stuk in beschermende atmosfeer verpakt. Dus ja, waar moet het dan mee reageren en van samenstelling veranderen?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zit ik net in een mooie issues flow in mijn new x-men/ Hellions verhaal moet ik weer uren wachten omdat er zogenaamd een bijlage is matige chat gpt ook soms.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Er is ook nog een andere theorie, dat wij in een zwart gat zitten en daarom niet verder kunnen kijken dan we nu kunnen. Wat jouw 'mening' dus plausibel maaktquote:Op zondag 27 april 2025 00:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet ver genoeg uitgezoomde nog. Mijn mening zit meer op de schaal van die knikkerende aliens aan het einde van Men in Black.
Bekijk deze YouTube-video“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Whut? Zit je ChatGPT je X-men stories te laten schrijven of hoe moet ik dit lezen?quote:Op zondag 27 april 2025 00:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit ik net in een mooie issues flow in mijn new x-men/ Hellions verhaal moet ik weer uren wachten omdat er zogenaamd een bijlage is matige chat gpt ook soms.
Ha eigenlijk wel inmiddels al aan mijn derde serie bezigquote:Op zondag 27 april 2025 00:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Whut? Zit je ChatGPT je X-men stories te laten schrijven of hoe moet ik dit lezen?wel voornamelijk met 4e generatie sommige 5e generatie x-men en wat bij figuren die in de comics nauwelijks voorkomen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nachtapotheker zekerquote:Op zondag 27 april 2025 00:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dokter Grrrrrrrrrrommert! Vliegt naar de regenboog toe!![]()
Maar ff serieus, er is wel het eea aan onderzoek gedaan naar medicijnen die over datum zijn en dan blijkt dus dat vooral tabletten ontzettend stabiel zijn. Heb zelf ook bij een apotheek gewerkt en die apotheker vond het ook altijd bullshit dat ingeleverde medicijnen allemaal vernietigd moesten worden. Die tabletten zijn ontworpen om de werkzame moleculen (het daadwerkelijke geneesmiddel dus) zo goed mogelijk te beschermen en intact te houden. En tabletten zitten per stuk in beschermende atmosfeer verpakt. Dus ja, waar moet het dan mee reageren en van samenstelling veranderen?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het lullige is dat als je in een supersupersupergroot zwart gat de event horizon binnengaat je dat niet eens door zou hebben. Of nou ja, de overgang zou je wel waar kunnen nemen waarschijnlijk maar als het hele universum (zoals wij dat kennen) al miljarden jaren geleden die grens zou hebben gepasseerd merk je het dus nu niet meer.quote:Op zondag 27 april 2025 00:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Er is ook nog een andere theorie, dat wij in een zwart gat zitten en daarom niet verder kunnen kijken dan we nu kunnen. Wat jouw 'mening' dus plausibel maakt
Bekijk deze YouTube-video
Maar het is wel superspeculatieve 'natuurkunde' dit soort dingen. In de categorie "we kunnen niet bewijzen dat het níét mogelijk is, dus misschien is het wel zo". In plaats van:"we hebben aanwijzingen dat het echt zo is"."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Daar moeten we de 31 wel ff lang voor @KillemWieft denk ik.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
U kent uw stof. Ik vind het allemaal superinteressant. bizarre wetenschap wel. Ik geloof niet dat jij en ik ooit nog te horen krijgen hoe het nu echt zitquote:Op zondag 27 april 2025 00:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het lullige is dat als je in een supersupersupergroot zwart gat de event horizon binnengaat je dat niet eens door zou hebben. Of nou ja, de overgang zou je wel waar kunnen nemen waarschijnlijk maar als het hele universum (zoals wij dat kennen) al miljarden jaren geleden die grens zou hebben gepasseerd merk je het dus nu niet meer.
Maar het is wel superspeculatieve 'natuurkunde' dit soort dingen. In de categorie "we kunnen niet bewijzen dat het níét mogelijk is, dus misschien is het wel zo". In plaats van:"we hebben aanwijzingen dat het echt zo is".
Ik heb mijn dochtertje laatst een telescoop gegeven omdat ze later astronaut wil wordenquote:Op zondag 27 april 2025 00:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het lullige is dat als je in een supersupersupergroot zwart gat de event horizon binnengaat je dat niet eens door zou hebben. Of nou ja, de overgang zou je wel waar kunnen nemen waarschijnlijk maar als het hele universum (zoals wij dat kennen) al miljarden jaren geleden die grens zou hebben gepasseerd merk je het dus nu niet meer.
Maar het is wel superspeculatieve 'natuurkunde' dit soort dingen. In de categorie "we kunnen niet bewijzen dat het níét mogelijk is, dus misschien is het wel zo". In plaats van:"we hebben aanwijzingen dat het echt zo is".Na dat cadeau weet ze het zeker!
![]()
(mijn dochtertje is net 5 geworden)
Je kan sowieso nooit weten of je alles weet wat er te weten valt over hoe 'de werkelijkheid' in elkaar zitquote:Op zondag 27 april 2025 00:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
U kent uw stof. Ik vind het allemaal superinteressant. bizarre wetenschap wel. Ik geloof niet dat jij en ik ooit nog te horen krijgen hoe het nu echt zit![]()
Ik troost me met de gedachte dat de stukken die we momenteel weten wel al ontzettend veel experimenteel bewijs hebben wat keer op keer op keer op keer stand blijft houden.
Beetje alsof je een hele grote puzzel hebt waarvan je geen idee hebt hoe het totaal er uit gaat zien maar waar je in ieder geval het midden al gelegd hebt en dat dat midden ook stand blijft houden, hoeveel nieuwe stukjes je ook uit de doos haalt
Ik steun de droom van jouw dochter!quote:Op zondag 27 april 2025 00:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb mijn dochtertje laatst een telescoop gegeven omdat ze later astronaut wil wordenNa dat cadeau weet ze het zeker!
![]()
(mijn dochtertje is net 5 geworden)
![]()
Zware materie zo laat in de nachtquote:Op zondag 27 april 2025 00:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan sowieso nooit weten of je alles weet wat er te weten valt over hoe 'de werkelijkheid' in elkaar zit![]()
Ik troost me met de gedachte dat de stukken die we momenteel weten wel al ontzettend veel experimenteel bewijs hebben wat keer op keer op keer op keer stand blijft houden.
Beetje alsof je een hele grote puzzel hebt waarvan je geen idee hebt hoe het totaal er uit gaat zien maar waar je in ieder geval het midden al gelegd hebt en dat dat midden ook stand blijft houden, hoeveel nieuwe stukjes je ook uit de doos haaltZelfs over dat middenstuk is men het nog niet helemaal eens. Wiskunde en natuurkunde wijzigen wel eens
Ik ookquote:Op zondag 27 april 2025 00:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik steun de droom van jouw dochter!
Ze vindt dat echt allemaal waanzinnig interessant. Zat er aan de denken om een keer een fatsoenlijke 'Bresser' telescoop te kopen. Omdat ik dat ook machtig mooi vindquote:Op zondag 27 april 2025 00:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik steun de droom van jouw dochter!![]()
Ik stond vroeger ook met de verrekijker met m'n vader naar de manen van Jupiter te kijken. Dat vond ik echt al heel indrukwekkend![]()
Je zag eigenlijk geen reet, alleen een heel, heel klein lichtend vlekje naast een heldere 'ster' (Jupiter dus) en dat was het dan, maar het maakte wel indruk
Ik vond als kind het idee van het oneindige heelal al heel fascinerend en ook zo ongrijpbaar.quote:Op zondag 27 april 2025 00:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik stond vroeger ook met de verrekijker met m'n vader naar de manen van Jupiter te kijken. Dat vond ik echt al heel indrukwekkend![]()
Je zag eigenlijk geen reet, alleen een heel, heel klein lichtend vlekje naast een heldere 'ster' (Jupiter dus) en dat was het dan, maar het maakte wel indruk![]()
Hoogstens ons begrip ervan, de werkelijkheid is de werkelijkheid, en als de werkelijkheid veranderlijk is (wat hij waarschijnlijk wel is) en wij dat niet nauwkeurig genoeg kunnen beschrijven is dat onze makke, niet die van de werkelijkheidquote:Op zondag 27 april 2025 00:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zware materie zo laat in de nachtZelfs over dat middenstuk is men het nog niet helemaal eens. Wiskunde en natuurkunde wijzigen wel eens
Ik vind het nog steeds fascinerend en ongrijpbaar. En dat is het ook voor mensen in onze tijd.quote:Op zondag 27 april 2025 01:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vond als kind het idee van het oneindige heelal al heel fascinerend en ook zo ongrijpbaar."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja ik ook nog steeds. De ster aan de hemel die er eigenlijk al niet meer is.quote:Op zondag 27 april 2025 01:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds fascinerend en ongrijpbaar. En dat is het ook voor mensen in onze tijd.![]()
Juist, nu gaan we heel cryptisch doenquote:Op zondag 27 april 2025 01:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoogstens ons begrip ervan, de werkelijkheid is de werkelijkheid, en als de werkelijkheid veranderlijk is (wat hij waarschijnlijk wel is) en wij dat niet nauwkeurig genoeg kunnen beschrijven is dat onze makke, niet die van de werkelijkheidOnze werkelijkheid is zoals wij hem definiëren inderdaad. Natuur en wiskunde staat niet in steen gebeiteld omdat we het zelf gedefinieerd hebben
In heb geen Narcan nodig.quote:Op zondag 27 april 2025 00:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar moeten we de 31 wel ff lang voor @:Killemwieft denk ik.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Met zoiets moet je in ieder geval Saturnus toch wel kunnen bekijken?quote:Op zondag 27 april 2025 01:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoogstens ons begrip ervan, de werkelijkheid is de werkelijkheid, en als de werkelijkheid veranderlijk is (wat hij waarschijnlijk wel is) en wij dat niet nauwkeurig genoeg kunnen beschrijven is dat onze makke, niet die van de werkelijkheid![]()
Nou ja, natuurkunde en wiskunde zijn zaken die gewoon bestaan en hoe ze precies in elkaar zitten is momenteel nog beyond us. Maar het stukje wat we wel kennen van beide is wel heel robuust bewezen in letterlijk duizenden experimenten.quote:Op zondag 27 april 2025 01:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Juist, nu gaan we heel cryptisch doenOnze werkelijkheid is zoals wij hem definiëren inderdaad. Natuur en wiskunde staat niet in steen gebeiteld omdat we het zelf gedefinieerd hebben
We weten iig wel dat we nog niet alles weten. Da's ook al heel wat
Oh dan heb ik niets gezegdquote:Op zondag 27 april 2025 01:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Ach ja, vandaag eigenlijk ook pas z'n echte verjaardag.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Akkoordquote:Op zondag 27 april 2025 01:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, natuurkunde en wiskunde zijn zaken die gewoon bestaan en hoe ze precies in elkaar zitten is momenteel nog beyond us. Maar het stukje wat we wel kennen van beide is wel heel robuust bewezen in letterlijk duizenden experimenten.
We weten iig wel dat we nog niet alles weten. Da's ook al heel wat“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
We flikkeren je gewoon vol met bier pik, paar shotjes erbij misschien en dan nog wat slagroomtieten bij de Nacht.quote:
Ja, laatste voor vandaag pakken!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Kan je daar ook slagroompik bestellen? Ik vraag het voor @KoningWouterquote:Op zondag 27 april 2025 01:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We flikkeren je gewoon vol met bier pik, paar shotjes erbij misschien en dan nog wat slagroomtieten bij de Nacht.
Je bent zo romantischquote:Op zondag 27 april 2025 01:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kan je daar ook slagroompik bestellen? Ik vraag het voor @:KoningWouter![]()
![]()
![]()
Als je het lief vraag mag je vast ook wel ff het podium op, en wat er dan gebeurt tussen jou en die andere KW blijft gewoon tussen ons hoor.quote:Op zondag 27 april 2025 01:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kan je daar ook slagroompik bestellen? Ik vraag het voor @:KoningWouter"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hij weet het wel te vertellen hè?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Deze kant van @KillemWieft ken ik eigenlijk helemaal niet.
Ik taai 'm af maat. Geniet van de sterrenquote:Op zondag 27 april 2025 01:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Deze kant van @:Killemwieft ken ik eigenlijk helemaal niet.
Slekker lapen pik!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Heel de dag aan het zuipen en vreten geweest op de verjaardag van een maat van een maat van me. En die heeft minstens zo'n dikke kop als de koning. Dus ja, wel geslaagd.quote:
En u?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Weinig echts zinnigs uitgehaald z beetje rondgestruind, terras gezeten, bankhangen en tv kijkenquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hoeft toch niet zinnig te zijn, klinkt als een geweldige dag.quote:Op zondag 27 april 2025 01:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Weinig echts zinnigs uitgehaald z beetje rondgestruind, terras gezeten, bankhangen en tv kijken![]()
![]()
Ik de 31e voordat ik een lapdance bestel in de Nacht.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zondag 27 april 2025 02:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik de 31e voordat ik een lapdance bestel in de Nacht.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 april 2025 02:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik de 31e voordat ik een lapdance bestel in de Nacht.
Gewoon zonde van het geld zoquote:
Zie net een trailer over de vuurwerkramp serie voorbij komen benieuwd welke eigenaardigheden als mogelijke oorzaak ze gaan laten zien.
Kunnen ze verschillende kanten mee op.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gisteren de 'navel' van je zusje nog erogeen gezoned wel.quote:
HeerlijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Inmiddels zijn de zusjes ook al ruim 40 +They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 27 april 2025 02:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren de 'navel' van je zusje nog erogeen gezoned wel.
Ik hoop dat je het lekker vond.
Ik heb oudere zussen. Alledrie 60+.quote:Op zondag 27 april 2025 02:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Inmiddels zijn de zusjes ook al ruim 40 +
What the!quote:Op zondag 27 april 2025 02:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je het lekker vond.
Precies mijn categorie dus.quote:Op zondag 27 april 2025 02:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Inmiddels zijn de zusjes ook al ruim 40 +
Bolk, ik hoop dat u ondanks de onrust wel slaapt.quote:
Mijn onwel slaapt rustig.quote:Op zondag 27 april 2025 02:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolk, ik hoop dat u ondanks de onrust wel slaapt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Laatste laatste hier ook.quote:Op zondag 27 april 2025 02:24 schreef Shii het volgende:
Nou vooruit de laatste dan.................. [ afbeelding ]"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-04-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4337 / +44 / +0 / 9734 / 10795
2. Moeraskat / 1232 / +13 / +1 / 4254 / 4898
3. KillemWieft / 1031 / +0 / +5 / 477 / 735
4. Dr.Mikey / 886 / +9 / +5 / 589 / 843
5. _UserName_ / 866 / +87 / +0 / 544 / 741
6. Bally-b / 613 / +23 / +0 / 186 / 284
7. loveislikeakiss / 588 / +0 / +0 / 2478 / 2899
8. hemarookworst / 585 / +3 / +2 / 1335 / 1661
9. gebrokenglas / 549 / +34 / +0 / 2050 / 2456
10. HappyCharly / 538 / +10 / +3 / 1575 / 1834
11. devzero / 502 / +14 / +1 / 646 / 812
12. Lovely / 482 / +37 / +0 / 2682 / 3133
13. aeque / 409 / +54 / +5 / 1769 / 2078
14. StevenHyde / 356 / +10 / +0 / 1655 / 1992
15. Pinnenmutske / 318 / +13 / +2 / 359 / 493
16. kree / 315 / +28 / +0 / 1067 / 1269
17. Fogel / 305 / +1 / +0 / 889 / 1135
18. Soury / 286 / +8 / +0 / 431 / 563
19. mario390 / 267 / +1 / +0 / 57 / 105
20. Moonlight / 254 / +3 / +0 / 789 / 943SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op zondag 27 april 2025 02:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou vooruit ik neem er nog een. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 april 2025 02:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb oudere zussen. Alledrie 60+.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: