SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat hoesje is bijna aan gort en dat knopje moet vrij vaak ingedrukt.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je kan die toch neer leggen of zetten
Ik heb een hoesje om mijn ereader en kan ik hem ook neerzetten
Tijdens eten dan liever even de tv aanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Wat ben jij toch ook een volslagen idioot he?quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn Katholieken geen echte Christenen![]()
Echte Christenen zijn mensen die leven als een Joodse besneden man die zich zo identificeerde zoals de zoon Gods deed in zijn leven
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Oké Sheldon. Ik zal in het vervolg wel erbij vermelden als ik sarcasme gebruikquote:Op zaterdag 26 april 2025 19:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een volslagen idioot he?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Surequote:Op zaterdag 26 april 2025 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Om blij van te worden?
Bekijk deze YouTube-videoTrust nobody![]()
Ik ben wel vandaag halverwege mijn serie gekomen op de ereader, 3 dikke boekenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik moet dan gelijk denken aan:quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zocht ff op een korte versie van een filmpje waarin een veteraan een medaille kreeg en Obama iets zei over dat zijn team "pounded" werd. (In de reet geneukt, maar hij bedoelde natuurlijk constant aangevallen.)
Kan alleen TikTok linkjes vinden.
Bekijk deze YouTube-video
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Finest girl I ever met in my whole life
Want to take her home, make her my wife
Knew she was a freak when she started talking
She said, "Fuck me like we fucked Bin Laden" (ooh, whoa)
That girl was freak
She said she wanted me to fuck her harder than the military
Fucked Bin Laden
Fucked Bin Laden
Fucked Bin Laden
She wanted to fuck me harder than the US government
Fucked Bin Laden
Weet je wat mij van de week overkwam?
Ik had mijn pen was opTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had mijn pen was op!!!
Hoe heb je die situatie toen opgelost???![]()
Je had je pen was op? Huh.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Waarom zit er was in je pen?quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had mijn pen was opI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Brazilian wax printer, blijft er niks overquote:Op zaterdag 26 april 2025 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Compacte versie van de wax printer jonguh!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Brazilian wax printer, blijft er niks over!
![]()
Van gezond naar ziek in een half uur
@Rob speelt al twee dagen voor z'n soortgenoot door te blaffen als een zeehond, maar sinds een minuut of twintig heb ik ineens last van een snotneus en tranende ogen.
Voel me ellendigIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:47 schreef DJMO het volgende:
@:Rob speelt al twee dagen voor z'n soortgenoot door te blaffen als een zeehond, maar sinds een minuut of twintig heb ik ineens last van een snotneus en tranende ogen.
Voel me ellendig
Oef, beterschap!quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:47 schreef DJMO het volgende:
@:Rob speelt al twee dagen voor z'n soortgenoot door te blaffen als een zeehond, maar sinds een minuut of twintig heb ik ineens last van een snotneus en tranende ogen.
Voel me ellendig
Ik zit hier ook al een tijdje met een verkoudheid te worstelen. Gaat gelukkig wel stapje voor stapje beter.![]()
Trump na gesprek met Zelensky bij uitvaart paus: 'Weet niet of Poetin vrede wil' https://www.nu.nl/spannin(...)oetin-vrede-wil.html
Joh...
Putin gaat net zolang door, tot er geen Oekraïnes meer zijn.. en dan tja geen idee of hij het land dan wil hebbben
Want veel is er niet van over op den duur.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja hij zat ook al te zeiken dat alleen de Krim opgeven echt een reden was om een dik feest te organiseren, want Poetin zou echt een enorme knieval doen door de oorlog te willen stoppen als ze de Krim zouden krijgen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:52 schreef aeque het volgende:
Trump na gesprek met Zelensky bij uitvaart paus: 'Weet niet of Poetin vrede wil' https://www.nu.nl/spannin(...)oetin-vrede-wil.html
Joh...Nigga wut?
Daar draaide die hele fucking oorlog toch om?
En ondertussen zelf lekker plannen smeden om het land op te delen en leeg te trekken.![]()
Oh nu is het ineens een taart in plaats van sterf?quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:03 schreef kree het volgende:
gehehe
Bekijk deze YouTube-video
oke ik vermaak me weer even met American pie film.![]()
iddquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:04 schreef Shii het volgende:
Trump![]()
Putin![]()
Het is ook ongelooflijk dat dat soort figuren aan de macht komen en blijven.Do what you love, love what you do!![]()
Willem lexThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ff hoor want ga film verder kijken.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:04 schreef Shii het volgende:
Trump![]()
Putin![]()
Het is ook ongelooflijk dat dat soort figuren aan de macht komen en blijven.
Trump is de grootste retard ooit gekozen door Amerikanen. En durf te wedden op dit moment zal ie dik verliezen.
Maarja beloofde ze dingen en hoop enzo. (Euhm eens denken waar kennen we dat van???). naja
laten we maar hopen dat die twee idiooten geen gekke dingen doen, want dan krijgen we er nog last van hier ook.
En oorlog meer of minder gewoon om het oorlog en niks oplossen is de USA niet vies van. zie geschiedenis.Do what you love, love what you do!![]()
Ik blijf er bij: hij is absoluut geen retard.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:07 schreef kree het volgende:
[..]
ff hoor want ga film verder kijken.
Trump is de grootste retard ooit gekozen door Amerikanen. En durf te wedden op dit moment zal ie dik verliezen.
Maarja beloofde ze dingen en hoop enzo. (Euhm eens denken waar kennen we dat van???). naja
laten we maar hopen dat die twee idiooten geen gekke dingen doen, want dan krijgen we er nog last van hier ook.
En oorlog meer of minder gewoon om het oorlog en niks oplossen is de USA niet vies van. zie geschiedenis.
Hij speelt blufpoker, hij is enorm egocentrisch voor zowel zijn land als zichzelf. Hij maakt misschien volstrekt verkeerde beslissingen omdat hij denkt het grote plaatje te kunnen overzien maar laat desondanks echt wel steken vallen.
Maar er zijn absoluut veel slechtere presidenten geweest, zoals die demente en intens corrupte eikel die laatst is opgedonderd.![]()
Is het zo dichtbij?quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:13 schreef Moonlight het volgende:
Ik kan hier de muziek horen van het feest voor de koning.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
112 gebeldquote:Op zaterdag 26 april 2025 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]!!!
Hoe heb je die situatie toen opgelost???Trotste mama van Ambar
Ik woon in het centrum, maar ik hoor echt zelden iets.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:13 schreef Moonlight het volgende:
Ik kan hier de muziek horen van het feest voor de koning.
Alleen toen @DJMO hier in de stad was, brak alle pleuris dusdanig los dat ik het goed kon horen!![]()
![]()
nouja helemaal retard is ie niet anders was ie idd niet zo ver gekomen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik blijf er bij: hij is absoluut geen retard.
Hij speelt blufpoker, hij is enorm egocentrisch voor zowel zijn land als zichzelf. Hij maakt misschien volstrekt verkeerde beslissingen omdat hij denkt het grote plaatje te kunnen overzien maar laat desondanks echt wel steken vallen.
Maar er zijn absoluut veel slechtere presidenten geweest, zoals die demente en intens corrupte eikel die laatst is opgedonderd.
en die vorige. tja tussenpaus geweest.
Geef mij Obama maar.Do what you love, love what you do!![]()
Kwam dat door @DJMOquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik woon in het centrum, maar ik hoor echt zelden iets.
Alleen toen @:DJMO hier in de stad was, brak alle pleuris dusdanig los dat ik het goed kon horen!![]()
![]()
Die was tot een paar maand geleden nog aan de macht.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:15 schreef kree het volgende:
[..]
nouja helemaal retard is ie niet anders was ie idd niet zo ver gekomen.
en die vorige. tja tussenpaus geweest.
Geef mij Obama maar.![]()
Ah wel gezellig, kan je thuis beetje mee feestenquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:14 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Klein dorpjegenoeg feestvierders
Ja! een lekkere desperados erbijquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah wel gezellig, kan je thuis beetje mee feesten![]()
![]()
Oeiquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, maar ze stuurde me wel een berichtje van: "WTFFFFF is dit nou weer???!!!!!"!!
![]()
ja want vice president onder trump. Euhm. kijk house of cards. en ja ik weet is maar een serie. maar zo gaat dat daar wel. het is 1 groot spel over hoofden van de gewone man.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Die was tot een paar maand geleden nog aan de macht.Do what you love, love what you do!![]()
Was dat niet op de verjaardag van m'n zoon toen we in Coevorden logeerden?quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, maar ze stuurde me wel een berichtje van: "WTFFFFF is dit nou weer???!!!!!"Ik heb er één en ik ben er trots op
Zou goed kunnen ja!quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Was dat niet op de verjaardag van m'n zoon toen we in Coevorden logeerden?
In dat losse gebouw van het kasteel.![]()
28 decemberquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja Biden was echt zooooo corrupt.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik blijf er bij: hij is absoluut geen retard.
Maar er zijn absoluut veel slechtere presidenten geweest, zoals die demente en intens corrupte eikel die laatst is opgedonderd.
Als president was hij door zijn leeftijd en de aftakeling daardoor niet meer zoveel waard nee. Maar daarvoor heeft hij echt wel goede dingen laten zien.
Maar goed, jij denkt ook dat Trump geen retard is. Nee alleen slimme mensen opperen om jezelf met bleek te injecteren.
Gaat nou even gauw heen dat er slechtere presidenten zijn geweest. Daarom staat hij ook op de hoogste approval rating van alle presidenten. Oh nee wacht de laagste.
Nee ToT, deze man is allesbehalve slim.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Beterschap!quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:47 schreef DJMO het volgende:
Voel me ellendig![]()
![]()
![]()
Ja ach, het is een heel erg zwart/witte discussie.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja Biden was echt zooooo corrupt.
Als president was hij door zijn leeftijd en de aftakeling daardoor niet meer zoveel waard nee. Maar daarvoor heeft hij echt wel goede dingen laten zien.
Maar goed, jij denkt ook dat Trump geen retard is. Nee alleen slimme mensen opperen om jezelf met bleek te injecteren.
Gaat nou even gauw heen dat er slechtere presidenten zijn geweest. Daarom staat hij ook op de hoogste approval rating van alle presidenten. Oh nee wacht de laagste.
Nee ToT, deze man is allesbehalve slim.
Kan wel met van alles aan komen over Biden en kan wel tegen mijn zin in Trump helemaal gaan verdedigen, maar ik heb gewoon meer zin om te bolken.
Ik vind alleen dat het wat dom en lui over komt om iemand voor retard uit te maken; daarmee wuif je de successen van die persoon achteloos weg. In jouw ogen zal hij die ongetwijfeld absoluut totaal niet hebben en ik vind het verder allemaal wel prima zo. Er zijn wel andere dingen waar ik me druk over kan maken.![]()
Trump was zonder zijn familienaam en -fortuin nergens gekomenTrotste mama van Ambar
Sowiesoquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Trump was zonder zijn familienaam en -fortuin nergens gekomen![]()
Eens, een echt nepo kind.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Trump was zonder zijn familienaam en -fortuin nergens gekomenWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
![]()
Deze is trouwens ook al weer dood, hoorde ik gisteren.
Ja zonder onderlichaam is het lastig leven natuurlijk!Maar ik bedoel de actrice. Geen idee wie dat was overigens.
![]()
![]()
En als je in een blauw pak naar de begrafenis van de Paus ga ben je ook
Trotste mama van Ambar
Ik ben naar bed. Voel me zo beroerd dat ik alleen nog maar wil slapenIk heb er één en ik ben er trots op
Jij denkt dat ik het zwart/wit zie omdat ik het hier zo neerzet, omdat ik idd ook niet dit topic vol wil schrijven. Maar ook Biden zal zeker niet alles goed hebben gedaan, wie wel. En ook Trump zal zijn successen hebben gehad. Feit blijft dat er zowel in zijn eerste termijn als nu zijn tweede termijn alleen maar gezeik is en er weinig echt goed loopt. Ga je kijken naar Biden dan was het veel rustiger vaarwater. Niet omdat hij alles goed deed, maar keuzes wel logisch waren. Trump doet maar wat.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, het is een heel erg zwart/witte discussie.
Kan wel met van alles aan komen over Biden en kan wel tegen mijn zin in Trump helemaal gaan verdedigen, maar ik heb gewoon meer zin om te bolken.
Ik vind alleen dat het wat dom en lui over komt om iemand voor retard uit te maken; daarmee wuif je de successen van die persoon achteloos weg. In jouw ogen zal hij die ongetwijfeld absoluut totaal niet hebben en ik vind het verder allemaal wel prima zo. Er zijn wel andere dingen waar ik me druk over kan maken.
Als je zo wereldvreemd bent als hij dan verdien je de titel retard imho wel.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Beterschap!quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:34 schreef DJMO het volgende:
Ik ben naar bed. Voel me zo beroerd dat ik alleen nog maar wil slapenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Lekker slapen. Zal je goeddoen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:34 schreef DJMO het volgende:
Ik ben naar bed. Voel me zo beroerd dat ik alleen nog maar wil slapen![]()
![]()
Er is ook een theorie dat Vance de paus vermoord zou hebben!quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
En als je in een blauw pak naar de begrafenis van de Paus ga ben je ook![]()
![]()
Hee beterschap he!quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:34 schreef DJMO het volgende:
Ik ben naar bed. Voel me zo beroerd dat ik alleen nog maar wil slapen![]()
![]()
Graciasquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Hopelijk voel je morgen beter..quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:34 schreef DJMO het volgende:
Ik ben naar bed. Voel me zo beroerd dat ik alleen nog maar wil slapen
Trusten![]()
Innderdaad.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
En als je in een blauw pak naar de begrafenis van de Paus ga ben je ook
Hij heeft dan wel die rode stropdas vervangen door een zwarte (of donkerblauwe).How can I make this topic about me?![]()
Joh ik vind alles best!quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik het zwart/wit zie omdat ik het hier zo neerzet, omdat ik idd ook niet dit topic vol wil schrijven. Maar ook Biden zal zeker niet alles goed hebben gedaan, wie wel. En ook Trump zal zijn successen hebben gehad. Feit blijft dat er zowel in zijn eerste termijn als nu zijn tweede termijn alleen maar gezeik is en er weinig echt goed loopt. Ga je kijken naar Biden dan was het veel rustiger vaarwater. Niet omdat hij alles goed deed, maar keuzes wel logisch waren. Trump doet maar wat.
Als je zo wereldvreemd bent als hij dan verdien je de titel retard imho wel.Kusjekroel
![]()
Wie is vance?quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is ook een theorie dat Vance de paus vermoord zou hebben!
En wat is er met n blauw pak?Trust nobody![]()
Mijn lichaam zou ook opgeven als ik die engnek zou hebben ontmoet.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is ook een theorie dat Vance de paus vermoord zou hebben!
Zonder. Heb deze chips ook nooit met die smeersel gegetenquote:
Dat hoop ik ook!quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopelijk voel je morgen beter..
Trusten
Ik heb er één en ik ben er trots op
Annie Werschingquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:32 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ja zonder onderlichaam is het lastig leven natuurlijk!Maar ik bedoel de actrice. Geen idee wie dat was overigens.
![]()
Het vervelende is dat Trump en consorten niet zomaar iets doen. Ze overspoelen alles met zoveel ophef dat men niet meer weet waar men moet kijken. En het ene nog erger dan het ander, waardoor het ene wel weer meevalt.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik het zwart/wit zie omdat ik het hier zo neerzet, omdat ik idd ook niet dit topic vol wil schrijven. Maar ook Biden zal zeker niet alles goed hebben gedaan, wie wel. En ook Trump zal zijn successen hebben gehad. Feit blijft dat er zowel in zijn eerste termijn als nu zijn tweede termijn alleen maar gezeik is en er weinig echt goed loopt. Ga je kijken naar Biden dan was het veel rustiger vaarwater. Niet omdat hij alles goed deed, maar keuzes wel logisch waren. Trump doet maar wat.
Als je zo wereldvreemd bent als hij dan verdien je de titel retard imho wel.
De grens voor wat echt niet meer door de beugel kan, wordt zo ontzettend opgerekt.
En of het Trump is of en het hele team maakt even niet uit. Ze maken hun eigen land en de wereld gewoon kapot.Trotste mama van Ambar
Maar wel allerlei dingen roepen. Zeg dan niks.quote:
Dit sowieso wel jaquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het vervelende is dat Trump en consorten niet zomaar iets doen. Ze overspoelen alles met zoveel ophef dat men niet meer weet waar men moet kijken. En het ene nog erger dan het ander, waardoor het ene wel weer meevalt.
De grens voor wat echt niet meer door de beugel kan, wordt zo ontzettend opgerekt.
En of het Trump is of en het hele team maakt even niet uit. Ze maken hun eigen land en de wereld gewoon kapot.![]()
Ja ga lekker verder ongenuanceerd roeptoeteren!quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar wel allerlei dingen roepen. Zeg dan niks.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ga lekker verder ongenuanceerd roeptoeteren!
Doe jij gelukkig niet.
JD Vance is de vicepresident van de Verenigde Staten.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wie is vance?
En wat is er met n blauw pak?How can I make this topic about me?![]()
Dat is ook het bestequote:Op zaterdag 26 april 2025 20:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zonder. Heb deze chips ook nooit met die smeersel gegeten
Er zit wel een idee achter, maar daar houdt het ook op. Het woord consequenties komt niet bij ze in het woordenboek voor.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het vervelende is dat Trump en consorten niet zomaar iets doen. Ze overspoelen alles met zoveel ophef dat men niet meer weet waar men moet kijken. En het ene nog erger dan het ander, waardoor het ene wel weer meevalt.
En of het Trump is of en het hele team maakt even niet uit. Ze maken hun eigen land en de wereld gewoon kapot.
Maar nu mag ik er niet meer over praten ander wordt ToT boos.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Het idee is Handmaid's tale. Einde.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zit wel een idee achter, maar daar houdt het ook op. Het woord consequenties komt niet bij ze in het woordenboek voor.
Maar nu mag ik er niet meer over praten ander wordt ToT boos.Trotste mama van Ambar
Weet ik eerlijk gezegd niet. Bugles zijn simpelweg van zichzelf al yummie.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is dat zo? Zijn die smeersel niet lekker?
Behalve als je dan een keer zo'n zak hebt waarbij de kruiden ineens halverwege het productieproces op waren.
Ik heb nu met kaas smaak..quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Weet ik eerlijk gezegd niet. Bugles zijn simpelweg van zichzelf al yummie.
Behalve als je dan een keer zo'n zak hebt waarbij de kruiden ineens halverwege het productieproces op waren.
![]()
Oh echt nou daar heb je dan ook niks aan..
oh dat viel mij niet eens op. Ik zat meer naar het gekke gezicht van de vrouw en de man aan tafel te kijkenTrotste mama van Ambar
Dat heb je toch door.quote:Dat zijn de beste.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb nu met kaas smaak..
![]()
Oh echt nou daar heb je dan ook niks aan..
Ze zijn echt lekkerquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Was ff geleden dat ik deze chipjes had gegeten
How can I make this topic about me?![]()
Even door luchten.quote:quote:![]()
Jij weetquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat heb je toch door.
[..]
Dat zijn de beste.
Even Justin imiteren:quote:
Je bent zellufOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zou wel verklaren waarom die man rechts ervan kijkt alsof hij moet spugen en de mevrouw met rode trui die kant op kijkt.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien had ie idd een poepie gelaten![]()
Die rook indd een vieze luchtquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Zou wel verklaren waarom die man rechts ervan kijkt alsof hij moet spugen en de mevrouw met rode trui die kant op kijkt.![]()
![]()
Leuk plaatje voor het topic:Verzin een leuk onderschrift
Nog 78 puntjes trouwens. Moet te doen zijn.
Als het zo rustig blijft vast welquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:57 schreef aeque het volgende:
Nog 78 puntjes trouwens. Moet te doen zijn.
Eurootjes werpen. Deze man is het zo rijk geworden als die Ajax stickers kinderenquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Die man verkocht zijn kontje al lang voor OnlyFans een ding werdquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Eurootjes werpen. Deze man is het zo rijk geworden als die Ajax stickers kinderen
Niet als we dat luxe watertje bolkenquote:
Owja, ik wilde zo nog even van die beflikkerde tokkies gaan bekijken die even makkelijk met 300km/u rond een circuit sturen
Mensjes en Menserinnetjes van de bolk. Ik wens jullie een goede avond![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet als we dat luxe watertje bolken
Fijne avondquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
![]()
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gaan jullie allemaal voor 78 minuten maar even wat anders doen.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ook fijne avond..quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
![]()
![]()
Chips. Lov is alleen gelaten.
Die geschichte meines Leben.quote:
Das ist leider nicht so einfach Fräulein.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jij hebt chips. ik heb snacks.quote:![]()
Ik gooi er even een deel de oven in.How can I make this topic about me?![]()
Wat voor snackjes?quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij hebt chips. ik heb snacks.![]()
Ik gooi er even een deel de oven in.
Oeh lekker hoorquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bitterballen, kleine loempia's, worstjes, etc
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-04-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4337 / +83 / +44 / 9734 / 10795
2. Moeraskat / 1230 / +59 / +12 / 4224 / 4865
3. KillemWieft / 1026 / +160 / +0 / 470 / 723
4. Dr.Mikey / 881 / +23 / +9 / 579 / 829
5. _UserName_ / 866 / +35 / +87 / 544 / 741
6. Bally-b / 613 / +0 / +23 / 186 / 284
7. loveislikeakiss / 588 / +23 / +0 / 2478 / 2899
8. hemarookworst / 582 / +3 / +2 / 1329 / 1654
9. gebrokenglas / 548 / +22 / +33 / 2046 / 2452
10. HappyCharly / 534 / +7 / +9 / 1566 / 1824
11. devzero / 500 / +44 / +13 / 626 / 790
12. Lovely / 477 / +17 / +32 / 2680 / 3128
13. aeque / 401 / +22 / +51 / 1749 / 2051
14. StevenHyde / 355 / +11 / +9 / 1649 / 1984
15. Pinnenmutske / 316 / +6 / +13 / 358 / 491
16. kree / 315 / +43 / +28 / 1067 / 1269
17. Fogel / 304 / +4 / +0 / 882 / 1127
18. Soury / 286 / +16 / +8 / 431 / 563
19. mario390 / 267 / +0 / +1 / 57 / 105
20. Moonlight / 254 / +15 / +3 / 789 / 943SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
PMDcontaineraandestraatzetdagquote:
En we kleuren er ook nog eens oranje door, door de kleur van de deksel.![]()
![]()
Op zondag?quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
PMDcontaineraandestraatzetdag
En we kleuren er ook nog eens oranje door, door de kleur van de deksel.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Een Netflix-topic zou "schermtijd" moeten heten.quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
, trouwens
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ah zo, ik laat dat soort dingen aan mijn vrouw overquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zet hem zondag's aan straat en ze komen maandag.
Goed bekeken.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ah zo, ik laat dat soort dingen aan mijn vrouw over![]()
![]()
Wie denk je dat ik ben?quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waarom sta jij niet te feesten?Trotste mama van Ambar
Wat zou ik hier moeten zien?quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:32 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Aber das funktioniert gar nicht.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Warum etwas ändern, wenn es gut funktioniert?
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Msar als je hem vannacht aan de weg zet. Dan staat ie de hele zondag bij de wegquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zet hem zondag's aan straat en ze komen maandag.
Kun je daar niet een boete voor krijgen van een overijverige boa constrictor?quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Msar als je hem vannacht aan de weg zet. Dan staat ie de hele zondag bij de weg“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Eigenlijk wel,maar die zie je toch bijna nergensquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kun je daar niet een boete voor krijgen van een overijverige boa constrictor?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat heb ik vrijdag al gedaan.quote:
Klopt, maar ik mag het morgen nog de hele dag doen het.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Msar als je hem vannacht aan de weg zet. Dan staat ie de hele zondag bij de weg
Vannacht begint het grote feest.![]()
Hey grote speler, hier in da hood is dat andersquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
PMDcontaineraandestraatzetdag
En we kleuren er ook nog eens oranje door, door de kleur van de deksel.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hey maatje, hoe gaat het er mee?quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey grote speler, hier in da hood is dat anders![]()
Ja wel prima. Lig al op bed. Beetje bijslapen komende nacht. Jij een mooie dag gehad?quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hey maatje, hoe gaat het er mee?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja was echt helemaal geweldig. Ik heb de gordijnen open gedaan vanmorgen en net weer dicht.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja wel prima. Lig al op bed. Beetje bijslapen komende nacht. Jij een mooie dag gehad?![]()
Goed bijslapen, maandag weer geld voor de baas verdienenquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja wel prima. Lig al op bed. Beetje bijslapen komende nacht. Jij een mooie dag gehad?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Niet in de gordijnen gehangen?quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja was echt helemaal geweldig. Ik heb de gordijnen open gedaan vanmorgen en net weer dicht.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nee joh slapend rijk worden geld verdienenquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Goed bijslapen, maandag weer geld voor de baas verdienenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hele dak FOK!ken op je werkquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee joh slapend rijk worden geld verdienen
Thats how we rollllquote:Wil morgenochtend wel graag hardlopen of fietsen, dus hoop beetje fit te zijn. Mooi weer volgens mij. Smiddags Ajax en luik bastogekoeken luik kijken op de bank
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wordt je daar niet verschrikkelijk moe van?quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Thats how we rollllWil morgenochtend wel graag hardlopen of fietsen, dus hoop beetje fit te zijn. Mooi weer volgens mij. Smiddags Ajax en luik bastogekoeken luik kijken op de bank
Waarvan? Ajax kijken wel ja en vaak ook wat jaren ouderquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wordt je daar niet verschrikkelijk moe van?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ohjaquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
JD Vance is de vicepresident van de Verenigde Staten.
Engerd
Met enge ideeënTrust nobody![]()
Ah, he zet hem niet meteen bij de weg 😆quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt, maar ik mag het morgen nog de hele dag doen het.
Vannacht begint het grote feest."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nope eerst feestje, dan de climax.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah, he zet hem niet meteen bij de weg 😆![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het idee is Handmaid's tale. Einde.![]()
DoodengTrust nobody![]()
![]()
Zit je nu in een luchtballon de FOK!ken?quote:
Nee. Dat is Bolken, in Zwitserlandquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zit je nu in een luchtballon de FOK!ken?
Wikipedia welquote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:10 schreef Homijn het volgende:
Hallo @:Nova, wat weet jij mij te vertellen over de woonplaats Bolken?quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:10 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Homijn, Bolken klinkt als een bijzondere naam, maar eerlijk gezegd is er geen bekende plaats in Nederland of België met de naam "Bolken" (tenzij ik iets heel speciaals gemist heb!). Misschien bedoel je Borken (in Duitsland) of Bennekom/Bolnes? Of het zou natuurlijk ook zomaar kunnen dat ?Bolken? een verzonnen dorpje is uit bijvoorbeeld een verhaal of mop
Als je wat meer context geeft over waar Bolken precies ligt of wat ermee bedoeld wordt, duik ik er graag verder voor je in!quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:11 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het schijnt dat Bolken een plaats in Zwitserland is. Kan dat kloppen?quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:11 schreef Nova het volgende:
[..]
Goede aanvulling, @:Homijn! Je hebt helemaal gelijk: Bolken is inderdaad een kleine gemeente in Zwitserland, gelegen in het kanton Solothurn. Het dorpje heeft maar een paar honderd inwoners en ligt vrij landelijk tussen weilanden en akkers.
Het staat niet echt bekend om grote bezienswaardigheden, maar juist de rust en mooie natuur maken het voor sommigen aantrekkelijkDus ja hoor ? je informatie klopt als een bus!
Hij praat je gewoon naar de mond.quote:
Upload die foto nog eens en zeg dat het Amersfoort is en hij komt met het zelfde waarschijnlijk.![]()
![]()
Ja godver, ik vat 'm nu pas... 'Bolken'...quote:![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hij praat je gewoon naar de mond.
Upload die foto nog eens en zeg dat het Amersfoort is en hij komt met het zelfde waarschijnlijk.![]()
![]()
![]()
Bedankt voor die schnapps want die smaakt weer als nooit tevoren
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Schnipp schnapp schnappsie?quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:16 schreef MizzezAmy het volgende:
Bedankt voor die schnapps want die smaakt weer als nooit tevorenI'm surrounded by morons!
Graag gedaanquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:16 schreef MizzezAmy het volgende:
Bedankt voor die schnapps want die smaakt weer als nooit tevoren“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
ze Bollikon, in 1429 deden ze dat dus al
Jawohlquote:I'm surrounded by morons!
Wel lui volk als dat dorpje nog steeds zo klein is danquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:18 schreef Homijn het volgende:
ze Bollikon, in 1429 deden ze dat dus al“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik ga een keer "ze Bollikon" tegen mario380 zeggen. Kijken of -ie het snapt.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
Logisch. Als je de hele tijd aan het bolken bent, heb je minder tijd voor voortplanting.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wel lui volk als dat dorpje nog steeds zo klein is danMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Die woont niet in Zwitserland, dus waarschijnlijk snapt ie er geen klote vanquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:20 schreef Homijn het volgende:
Ik ga een keer "ze Bollikon" tegen mario380 zeggen. Kijken of -ie het snapt.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
De Swiss lounge op Kloten heeft een bijzonder goed whisky-assortimentquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die woont niet in Zwitserland, dus waarschijnlijk snapt ie er geen klote vanI'm surrounded by morons!
quote:
I'm surrounded by morons!
Ik denk dat mario daar ook nog nooit geweest is. Ik ook niet overigens, maar whisky lust ik welquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
De Swiss lounge op Kloten heeft een bijzonder goed whisky-assortimentdus wellicht in de toekomst
100+ soorten, gratis, en met een bartender met verstand van zakenquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik denk dat mario daar ook nog nooit geweest is. Ik ook niet overigens, maar whisky lust ik weldus wellicht in de toekomst
quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
SuperMegaGeilFettFantastischWunderbar
Iemand vertelde me laatst dat ze iemand uit Denemarken kende en of ik die persoon ook kende. Waarop ik antwoordde dat ik waarschijnlijk iedereen daar wel kende omdat ik Nederlands ben. Helaas bleek ik die persoon ook echt te kennen. Dus ik gok dat Mario ook wel iedere plaats in Zwitserland kent.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik denk dat mario daar ook nog nooit geweest is. Ik ook niet overigens, maar whisky lust ik weldus wellicht in de toekomst
![]()
Perry? Want dan ga ik dr versieren.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dan zingen dat je a girl gezoend hebt?
Mario heeft alle radio en tv-zenders ter wereld, die heeft daar helemaal geen tijd voorquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Iemand vertelde me laatst dat ze iemand uit Denemarken kende en of ik die persoon ook kende. Waarop ik antwoordde dat ik waarschijnlijk iedereen daar wel kende omdat ik Nederlands ben. Helaas bleek ik die persoon ook echt te kennen. Dus ik gok dat Mario ook wel iedere plaats in Zwitserland kent.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
I liked it!quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dan zingen dat je a girl gezoend hebt?I'm surrounded by morons!
zoenen, bahquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dan zingen dat je a girl gezoend hebt?![]()
Ik heb zin in pepernotenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
kruidnoten bedoel ikDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb wel wat gepeperde noten voor jequote:
Hoi Justinquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb wel wat gepeperde noten voor je
quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb wel wat gepeperde noten voor je
Dat zou ik niet verwachten!quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:39 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Beetje bijblijven jongens:
Minder gaatjes door zoenen
Oeh, die klinken als zoenen, maar dan met witte chocolade die oranje geverfd is. Ergo, lekkerquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:39 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had laatst van die Koningsdagzoenen; meh ....
Sorry, maar ik zal deze post moeten negerenquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zou ik niet verwachten!
[ afbeelding ]![]()
het witte laagje was errug dun en er zaten van die discospikkels opquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh, die klinken als zoenen, maar dan met witte chocolade die oranje geverfd is. Ergo, lekker
mierzoet![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:41 schreef Homijn het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zal deze post moeten negeren![]()
dat mag je niet zeggen!
Bekijk deze YouTube-videoI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja, dit klinkt als iets dat ik lekker vindquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:41 schreef maily het volgende:
[..]
het witte laagje was errug dun en er zaten van die discospikkels op
mierzoet
Nah, he wants to join inquote:I'm surrounded by morons!
Justin niet kennen.quote:
Wil je konijndagzoenen van mario?quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:39 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had laatst van die Koningsdagzoenen; meh ....Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik speel hitster komt moi lolita bij een ander voorbij en die legde hem goedAlizee had ik graag willen hebben natuurlijk ik was 12 en was gelijk verliefd. Die zomer wilde ik ook een Frans vriendinnetje proberen scoren lukte bijna maar ik was dertien en zij vijftien ze vond mij wel leuk maar ik was te jong.
Leuk dat hitster herinneringen en momenten uit het verleden schieten dan opeens voorbij.
Die summerhits is helemaal top want heel veel liedjes vanaf eind jaren 80 tot ergens 2010 ik kon net van ongeveer het hele potje alles meezingen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb nog paas ‘zoenen’ staanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nevermind.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mij te maken?
Sean Paul, Sean Kingston, Destiny child acda en de munnik zelfs turn me on van kevin lyttle
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
het waren paaszoenenquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dit klinkt als iets dat ik lekker vind![]()
https://www.jumbo.com/pro(...)tti-9-stuks-594809DS![]()
Lee Towers heeft nog een boodschap aan alle dames.
Leenquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:47 schreef aeque het volgende:
Lee Towers heeft nog een boodschap aan alle dames.
[ afbeelding ]
Oeh, nog in de aanbieding ook!quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:46 schreef maily het volgende:
[..]
het waren paaszoenen![]()
https://www.jumbo.com/pro(...)tti-9-stuks-594809DS
Geloof niet dat ik die bij de Plus hier gezien heb
Aww schattigquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik speel hitster komt moi lolita bij een ander voorbij en die legde hem goedAlizee had ik graag willen hebben natuurlijk ik was 12 en was gelijk verliefd. Die zomer wilde ik ook een Frans vriendinnetje proberen scoren lukte bijna maar ik was dertien en zij vijftien ze vond mij wel leuk maar ik was te jong.
Leuk dat hitster herinneringen en momenten uit het verleden schieten dan opeens voorbij.
Die summerhits is helemaal top want heel veel liedjes vanaf eind jaren 80 tot ergens 2010 ik kon net van ongeveer het hele potje alles meezingen.Trust nobody![]()
Allesquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mij te maken?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Weer twee uurtjes badminton gedaan
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Badminton of 'badminton'?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dat had ik vorige keer in de normale hitster Lee towers met you never walk alone (waar hij altijd de Feyenoord huldigen mee opent) en daarna hermes housband met i will surive (de Feyenoord goal tune) daar heb ik toen een foto van gemaakt en naar mijn neef gestuurdZThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Er zijn deze maand nog 5.827 punten te halenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nou hup, scoren dan.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:52 schreef Homijn het volgende:
Er zijn deze maand nog 5.827 punten te halen
Dat komt straksquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Te koud nogquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: