SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij moet helemaal niemand beschimpfen. Zeker omdat hij zelf een smeerlap isquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan moet je die Männer Beschimpfen. De paypiggy's.
Die houden het in stand.
Lees eens over het verschil in Pro-domme en FinDom.
Niet de vrouwen gaan uitschelden om de fetish van de man.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
@kree stel je voor dat we New York nooit voor Suriname hadden geruild.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nee new york hebben we het nu over nieuw Amsterdam.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
we hadden beide moeten houden. maarja dat zagen ze toen niet in natuurlijk in een land van indianen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:kree stel je voor dat we New York nooit voor Suriname hadden geruild.
en eindeloze vlakte.
Verder niet dat dat inheemse volk boeide voor de amerikanen. Damn. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Het zijn NIET de dames die de schuld hebben hierin.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee heb nur gelezen wat zij doen, en dann word ik booswoestOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dat was altijd al zo hoor.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee new york hebben we het nu over nieuw Amsterdam.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Hadden ze nu Nederlands gesproken in Amerika.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:19 schreef kree het volgende:
[..]
we hadden beide moeten houden. maarja dat zagen ze toen niet in natuurlijk in een land van indianen.
en eindeloze vlakte.
Verder niet dat dat inheemse volk boeide voor de amerikanen. Damn. hahahaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat Nederland dat vrijwillig geruild heeft, is een leuke myth.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:kree stel je voor dat we New York nooit voor Suriname hadden geruild.![]()
oke maar somige zijn zeer jong 18-20 heb je toch gezien wanneer dat nog vele meer doen is het zeer ergquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Het zijn NIET de dames die de schuld hebben hierin.![]()
Kree, heb je weer iets te diep in het glaasje gekeken? Vrouwen mogen zich kleden zoals ze willen. Mannen moeten zich niet gedragen als complete mongolen als er vrouwen zijn die zich zo kleden.
Sure, ik kijk echt wel als ik een leuke vrouw zie in een uitgesneden shirtje of korte rok. Maar that's it.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Nee was onder dwangquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat Nederland dat vrijwillig geruild heeft, is een leuke myth.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
tja NL had wel meer als nu, maargoed we hebben teruggegeven en mss ook goed.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hadden ze nu Nederlands gesproken in Amerika.
Beetje nadeel nu want denkt de rest van de wereld toch wel. Dat NL loopt wel mee.
Maarja ander onderwerp is dat eigenlijk weer.Do what you love, love what you do!![]()
Jesus serieusquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Het zijn de mannen die hierin de schuldigen zijn
EN KAPPEN MET VICTIM BLAMING, kut kree.
TR gezet.
Ach jongen toch, grow up.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gek gedrag een fancy naampje geven en er vervolgens mee wegkomen.
Het bestaat al heel lang.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik snap ook wel dat het een geintje is maar soms zijn je grapjes net even niet zo grappig.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:22 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha heerlijk, je snapt ik typ dat met opzet he om je uit de tent te lokken
Ben het met je eens hoorIedereen is een kutlultrut
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou ja, maar somsquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Het zijn de mannen die hierin de schuldigen zijn
EN KAPPEN MET VICTIM BLAMING, kut kree.
TR gezet.![]()
Nee het is nooit ok!Lach met een schone bips![]()
nouja vond het weinig kwetsend wat ik zei eigenlijk, zeker na alle andere wat ik zei en hoe ik het er al niet mee eens was. dan had je dit wel kunnen snappen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat het een geintje is maar soms zijn je grapjes net even niet zo grappig.Do what you love, love what you do!![]()
Je houdt er wel van om wat drama te veroorzakenquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:24 schreef kree het volgende:
[..]
nouja vond het weinig kwetsend wat ik zei eigenlijk, zeker na alle andere wat ik zei en hoe ik het er al niet mee eens was. dan had je dit wel kunnen snappen.![]()
Ja het woord hoeren mag blijkbaar ook niet meerquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach jongen toch, grow up.
Het bestaat al heel lang.
Weinig kwetsend....quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:24 schreef kree het volgende:
[..]
nouja vond het weinig kwetsend wat ik zei eigenlijk, zeker na alle andere wat ik zei en hoe ik het er al niet mee eens was. dan had je dit wel kunnen snappen.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: