We zijn gewoon sletjes aan het kijken ouwe dibbes, deze onzin speelt alleen in jouw hersenpan.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:06 schreef theodoorpaardje het volgende:
Ik hou meer van leeftijdsgelijke dames.. jullie zijn een beetje van het latje getikt als je denkt dat deze prachtige jonge dames zo'n ouwe zak als jullie willen hebben.
de enige prinses die jullie misschien een kans willen geven is de prinses en de kikker omdat ze geforceerd wordt zo'n lelijke kikker te moeten zoenen, helaas komt er dan geen mooie prins uit.
eetsmakelijk.
Knap meisje, nooit van gehoord verder.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga voor de spaanse Leonor...
Pff ja die was echt knapquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:35 schreef ToT het volgende:
Stefanie van Monaco, althans in de jaren '90.
Ik vind haar wel charmantquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:29 schreef Evangelion het volgende:
Snapten jullie die grap van Rob Jetten? Amalia is toch helemaal niet lekker.
2
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze meneer geilde er ook al op!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik vind Maxima een beetje een tante sidonia altijd. Ik weet dat het gewoon een mooie vrouw is maar mijn type is het niet. Terwijl ik Amalia echt mooi op vind drogen, dat wordt echt een charmantere vrouw dan haar moeder.
Ze zijn allemaal 18+!quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:52 schreef Jahr00n het volgende:
geen idee hoe oud ze zijn maar als ze 18 plus zijn zou ik ze allemaal pakken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |