SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik doe dat zelf liever op Prinsjesdag tijdens de troonredequote:Op vrijdag 25 april 2025 16:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ben dan in de buurt bij jou, dus grote kansUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dan heb je daar wel rede toequote:Op vrijdag 25 april 2025 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik doe dat zelf liever op Prinsjesdag tijdens de troonrede![]()
Malatang, dat hotpot concept waar je zelf de toppings en bouillon kiest en betaalt per gewicht begint ook wel toe te nemen, worden ook in andere steden geopendUw ADH vitamine Worst
Mijn bh’s zijn gewoon een waszak ontsnapt terwijl de rits dicht was.
Hoe!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo zijn ze!quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:49 schreef Moeraskat het volgende:
Hoe!![]()
beter dan dat ze ontsnappen terwijl je ze aan hebtquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:49 schreef Moeraskat het volgende:
Hoe!Uw ADH vitamine Worst
Ook niks mis meequote:Op vrijdag 25 april 2025 16:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beter dan dat ze ontsnappen terwijl je ze aan hebt![]()
Het is de groene mand geworden
Enige wat nog ontbreekt zijn de voerbakkenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Goede keuzequote:Op vrijdag 25 april 2025 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is de groene mand geworden
Enige wat nog ontbreekt zijn de voerbakkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Beste keuzequote:Op vrijdag 25 april 2025 16:53 schreef hemarookworst het volgende:
Mandje van Tichelaar was een betere keuze geweest![]()
Eigenwijze bhquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:49 schreef Moeraskat het volgende:
Hoe!![]()
Ik heb die nog nooit in een waszak gedaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Marcquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan doorslapen tot een uurtje of 8 dat zou lekker zijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aangezien ik al een paar keer heb gehad dat een ontsnapte beugel wat anders heeft kapot gemaakt, doe ik ze nu wel in een waszak. En panty’s ookquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenwijze bh![]()
Ik heb die nog nooit in een waszak gedaan.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
BH's voor die kanonskogels van jou passen vast ook niet in een waszakje.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenwijze bh![]()
Ik heb die nog nooit in een waszak gedaan.![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Niet dat ik Dot ooit gezien hebt maar dat terzijde.
Nee neequote:Op vrijdag 25 april 2025 16:59 schreef aeque het volgende:
Niet dat ik Dot ooit gezien hebt maar dat terzijde.![]()
![]()
Dat is wel gewoon knapquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:49 schreef Moeraskat het volgende:
Hoe!Trust nobody![]()
Niet dat ik weet in ieder geval.quote:
Kitten is trampoline les aan het geven aan de mini buur kindjes. Zo schattig. Ik ben trotsWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Awwwquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:01 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten is trampoline les aan het geven aan de mini buur kindjes. Zo schattig. Ik ben trots![]()
![]()
Ze is echt goed bezig. Zoveel geduld, ze legt dingen zo goed uit.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heeft ze dat van jou?quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze is echt goed bezig. Zoveel geduld, ze legt dingen zo goed uit.![]()
Jup denk het welquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Geloof er niks van.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Geloof er niks van.Toch van de tuinman?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
O dan snap ik dat, heb dat zelf nog nooit gehadquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Aangezien ik al een paar keer heb gehad dat een ontsnapte beugel wat anders heeft kapot gemaakt, doe ik ze nu wel in een waszak. En panty’s ook
En Pantys draag ik zelden meeer nare dingenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, das ook weer waar, daar passen die bungalowtenten niet inquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:57 schreef aeque het volgende:
[..]
BH's voor die kanonskogels van jou passen vast ook niet in een waszakje.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, das ook weer waar, daar passen die bungalowtenten niet in![]()
![]()
Alleen mijn tetten toch via de dm camquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:59 schreef aeque het volgende:
Niet dat ik Dot ooit gezien hebt maar dat terzijde.
[..]
Nee, das ook weer waar, daar passen die bungalowtenten niet in![]()
![]()
Dotquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen mijn tetten toch via de dm cam![]()
![]()
[..]
Alleen mijn tetten toch via de dm cam
Dot die smerige grapjes maakt is toch wel het beste aan DTS. Elke keer weer een hoogtepunt van mijn dag.
quote:
quote:
Ik heb ze ook weer ingepakt, dan maar nietquote:
Zeg je nu dat mijn tetten smerig zijnquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:13 schreef aeque het volgende:
Dot die smerige grapjes maakt is toch wel het beste aan DTS. Elke keer weer een hoogtepunt van mijn dag.
WOrdt echt tijd dat ik weer eens uren ga slapen in een nacht. DIt gaat de verkeerde kant opquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nadat ik er klaar mee was wel.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeg je nu dat mijn tetten smerig zijn
Ik ga lekker niets zeggen, wat ik wilde zeggen heb ik maar weer gewistquote:
Ja beter voor iedereenquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WOrdt echt tijd dat ik weer eens uren ga slapen in een nacht. DIt gaat de verkeerde kant op![]()
Dm maar danquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga lekker niets zeggen, wat ik wilde zeggen heb ik maar weer gewist
Ja, hier zitten allemaal van die lieverdjes, en vroompjes, dat kan niet dat er een zo object tussen zit die menigeen een roodoortje bezorgd natuurlijk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Precies!quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hier zitten allemaal van die lieverdjes, en vroompjes, dat kan niet dat er een zo object tussen zit die meningeen een roodoortje bezorgd natuurlijk.![]()
Klopt dat ben ik. Lief en vroomquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hier zitten allemaal van die lieverdjes, en vroompjes, dat kan niet dat er een zo object tussen zit die meningeen een roodoortje bezorgd natuurlijk.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja en ondertussen.........quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jussie tochquote:
Das lekker makkelijk, je typt het zelf ik heb niet de controle over je vingersquote:
Jij hebt de toon gezetquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das lekker makkelijk, je typt het zelf ik heb niet de controle over je vingers![]()
![]()
Ach wat liefquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze is echt goed bezig. Zoveel geduld, ze legt dingen zo goed uit.Trust nobody![]()
Het is inderdaad de toon die de muziek maaktquote:
Ligt eraan waar die vingers zich op dat moment bevinden.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das lekker makkelijk, je typt het zelf ik heb niet de controle over je vingers
Juistquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is inderdaad de toon die de muziek maakt![]()
![]()
ALs hij hier wat neer zet denk ik op zijn toetsenbordquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ligt eraan waar die vingers zich op dat moment bevinden.
Hij heeft twee handen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs hij hier wat neer zet denk ik op zijn toetsenbord
Aannamesquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs hij hier wat neer zet denk ik op zijn toetsenbord![]()
![]()
Denk je dat hij met een handje zit te typen hierquote:
Dat is waar, ik dacht dat jij zo snelle jongen was die met 10 vingers blind typtequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snel ben ik zekerquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, ik dacht dat jij zo snelle jongen was die met 10 vingers blind typte![]()
![]()
Vingervlugquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je dat hij met een handje zit te typen hier
En wie hebben we daar GG Bolk maar dan weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met één vingertjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laat Jussie maar schuiven, die kan dat wel volgens mijquote:
Ja ik heb net de noedels op.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:30 schreef Dotteke het volgende:
En wie hebben we daar GG Bolk maar dan weer
How can I make this topic about me?![]()
Ik had lekker aardappelen geschild, in blokjes gesneden, gekookt en toen gebakkenquote:
Met roerbak groenten en daar blokjes kipfilet doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeh....quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had lekker aardappelen geschild, in blokjes gesneden, gekookt en toen gebakken
Met roerbak groenten en daar blokjes kipfilet door
How can I make this topic about me?![]()
Kan ook zijn pinkie zijn natuurlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zei Bölk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
lekkerquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had lekker aardappelen geschild, in blokjes gesneden, gekookt en toen gebakken
Met roerbak groenten en daar blokjes kipfilet doorUw ADH vitamine Worst
Bolkschotelquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat zet jij vanavond op tafel, qua eten?![]()
Omdat het kan?quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag gebolkt worden?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Was het ook en had genoeg over, dus morgen een makkelijke dagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gedraag je hequote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat zet jij vanavond op tafel, qua eten?
Dat eerste gerecht. We gaan zo naar de vrijmarkt, dus daar zullen we ook nog wel wat te eten scoren.Ik heb er één en ik ben er trots op
Thuis, en nu eerst een kouwe!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Eindelijk weekend. Schoenen uit. deur op slot, gordijnen dicht...quote:How can I make this topic about me?![]()
Nee, moet er nog wel uit dadelijk om voor katten van vrienden te zorgen en nog boodschappen doen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eindelijk weekend. Schoenen uit. deur op slot, gordijnen dicht...
In dat licht bezien was het misschien niet het meest verstandige besluit om er eentje van 8,5% open te trekken
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tissues bijquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eindelijk weekend. Schoenen uit. deur op slot, gordijnen dicht...Uw ADH vitamine Worst
Een heerlijke dag gehad..quote:
Hoe was/is jou dagje?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja lekker gewerkt en nu weekendquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een heerlijke dag gehad..
Hoe was/is jou dagje?![]()
![]()
Hier kwam alleen vandaag pas later in de middag de zon er door
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja dat wordt genietenquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
En ook nog eens mooi weer van t weekend![]()
![]()
Hey Grrrrrrrrquote:![]()
Ow balenquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:55 schreef Lovely het volgende:
Hier kwam alleen vandaag pas later in de middag de zon er door![]()
Hier wel hele dag het zonnetje![]()
![]()
Achja niks aan te doen, maar wel balen iddquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow balen![]()
Hier wel hele dag het zonnetje
Hola!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
pozza in de ovenquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
eerst nog een bakkie zeker?![]()
Erg balen van dat zonnetje inderdaad.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Achja niks aan te doen, maar wel balen idd
Ik heb het wel geprobeerd.quote:
Stuur maar hierheen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Hey afblijven! Het was zo mooi zonnig hier en plotseling komen er wolken aan de hemel
Beter een halve weg dan een hele gewaaldquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is die halve wegen blijven hangen denk ik![]()
Nee nu is die zon lekker hierquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Hey afblijven! Het was zo mooi zonnig hier en plotseling komen er wolken aan de hemel![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Beter een halve weg dan een hele gewaald
Zolang het de zon maar tegenhoudt.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Een wolkje met een engeltje kun je krijgen
[ afbeelding ]
Met die dikke reet? Nee johquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat wel ja.. tenzij ze ineens weg vliegt![]()
![]()
Dat is een ingewikkelde zin om te zeggen dat ik met Marie Verhulst meer dan blij zou zijn jaquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
@:grotetijd wil de zus van de bedenker van de belgische frituur snack van de zoon van gert verhulstWat is dat een snoepje
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Billy de PalmaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gewoon goed vasthoudenquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat wel ja.. tenzij ze ineens weg vliegt![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:16 schreef devzero het volgende:
[..]
We zullen naar je zwaaien als we voorbij zweven op ons wolkje![]()
![]()
13 miljoen voor Steijn
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sam of Sem lex immers 2.0They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haha, ook lekkerquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
Uiteindelijk een schotel hamburger gegeten![]()
![]()
Morgen lekker naar Duitsland.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb net vandaag opgehaald voor de zekerheid.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb net vandaag vier potten opgehaald misschien twee erbij filterhulzen etcquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Er is bijna nooit op zaterdag wat open in Duitslandquote:
Bedoel je niet zondag?quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er is bijna nooit op zaterdag wat open in Duitsland![]()
![]()
Ah het nationaal kampioenschap geiten gemekker is weer begonnen hiernaast.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nee, ik kom geregeld op zaterdag Duitsers tegen..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Maar niet omdat in Duitsland alles dicht isquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, ik kom geregeld op zaterdag Duitsers tegen..![]()
![]()
Nee ik doe liever dit bij hem:quote:
Jawel johquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er is bijna nooit op zaterdag wat open in DuitslandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wordt tijd dat Faber zijn status even veranderd naar 'ongewenst'.quote:
Die istore film is best wel slecht.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar je hebt elke dag last van de buren?quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Wordt tijd dat Faber zijn status even veranderd naar 'ongewenst'.
Zit net te kijken maar totaal niet interessantquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja elke nacht en van de week kwam ik thuis rond 17:00 had die idioot tot 21:00 muziek aanstaan kon de lyrics alles mee horen zijn nieuwe begeleiders waarschijnlijk bang voor hem.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar je hebt elke dag last van de buren?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Want die doen totaal niks dus..quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja elke nacht en van de week kwam ik thuis rond 17:00 had die idioot tot 21:00 muziek aanstaan kon de lyrics alles mee horen zijn nieuwe begeleiders waarschijnlijk bang voor hem."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
OchThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
over buren gesproken, kwam vanmiddag thuis van werk en toevallig waren ze aan het klussen.
de nieuwe buren dus
Do what you love, love what you do!![]()
Blijven bellen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja elke nacht en van de week kwam ik thuis rond 17:00 had die idioot tot 21:00 muziek aanstaan kon de lyrics alles mee horen zijn nieuwe begeleiders waarschijnlijk bang voor hem.![]()
1 buur en in het weekend heeft hij regelmatig zijn vriendjes op bezoek.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar je hebt elke dag last van de buren?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ben je even langs gegaan met vers gebakken koekjes?quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:01 schreef kree het volgende:
over buren gesproken, kwam vanmiddag thuis van werk en toevallig waren ze aan het klussen.
de nieuwe buren dus![]()
En?quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:01 schreef kree het volgende:
de nieuwe buren dus![]()
Jij ook last van je buurman?quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:03 schreef aeque het volgende:
[..]
1 buur en in het weekend heeft hij regelmatig zijn vriendjes op bezoek.![]()
Dat ze bij mij op bezoek komen? Mogen ze proberen. Na aardig te zijn geweest, meerdere malen vriendelijk aan de deur te staan en uiteindelijk een bedreiging naar mijn hoofd te krijgen waarbij de politie nog even langs is geweest bij ze, krijgen ze van mij direct het uiteinde van een hamer op hun hoofd als ze het proberen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Stiekeme ninja edit.quote:
Ohquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan snap ik dat, heb dat zelf nog nooit gehad
En Pantys draag ik zelden meeer nare dingenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gaven ze je een beetje een veilig gevoel?quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:01 schreef kree het volgende:
de nieuwe buren dus![]()
![]()
Draag niet vaak meer een rok of zo en als ik al eens een jurk aan heb is het een lange.quote:
Heb het snel warm dus een panty heb ik niet nodig, als ik op de scoot moet doe ik er een legging onder zie je dan toch nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ze bij mij op bezoek komen? Mogen ze proberen. Na aardig te zijn geweest, meerdere malen vriendelijk aan de deur te staan en uiteindelijk een bedreiging naar mijn hoofd te krijgen waarbij de politie nog even langs is geweest bij ze, krijgen ze van mij direct het uiteinde van een hamer op hun hoofd als ze het proberen.
Zie mij nu ik heb een eigen speelboekjequote:
Ja dit gaat een keer goed escaleren als er niet snel wat gedaan gaat worden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
We gaan een keer een crossover doen van Dotje en Bolke&Bolke!quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie mij nu ik heb een eigen speelboekje"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat is niet te hopenquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dit gaat een keer goed escaleren als er niet snel wat gedaan gaat worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We gaan een keer een crossover doen van Dotje en Bolke&Bolke!![]()
Ach dan kunnen een paar instanties weer onderzoek doen naar hun handelen om er dan achter te komen dat ze gefaald hebben.quote:
Misschien dat ze dan een keer wat harder op gaan treden als buren aan weerszijden al tig keer hebben geklaagd en er zelfs politie bij betrokken is geweest.
Oh nee wacht we wonen in Nederland.
Het verschilt echt per woningbouwcooperatie en gemeente wat er in dit soort gevallen gebeurd.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach dan kunnen een paar instanties weer onderzoek doen naar hun handelen om er dan achter te komen dat ze gefaald hebben.
Misschien dat ze dan een keer wat harder op gaan treden als buren aan weerszijden al tig keer hebben geklaagd en er zelfs politie bij betrokken is geweest.
Oh nee wacht we wonen in Nederland.
Het nadeel is dat ze die persoon dan toch ergens anders moeten huisvesten en daat daar dan het zelfde zal zijn.
Lastige zaken.
Het enige wat je kab blijven doen is klagen en doe het schriftelijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is het huur of koop? Ik gok huur, maar als het koop is ben je helemaal de sjaak.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach dan kunnen een paar instanties weer onderzoek doen naar hun handelen om er dan achter te komen dat ze gefaald hebben.
Oh nee wacht we wonen in Nederland."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Telefonisch, schriftelijk, gesprekken en buurtbemiddeling. Het haalt allemaal niks uit.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het verschilt echt per woningbouwcooperatie en gemeente wat er in dit soort gevallen gebeurd.
Het nadeel is dat ze die persoon dan toch ergens anders moeten huisvesten en daat daar dan het zelfde zal zijn.
Lastige zaken.
Het enige wat je kab blijven doen is klagen en doe het schriftelijk.
Een voordeel van deze persoon is dat je zijn status kunt veranderen en een enkeltje terug kunt geven. Als je jezelf niet fatsoenlijk kunt gedragen en aanpassen dan hoor je hier gewoonweg niet thuis.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Mensen krijgen steeds meer last van overlast van hun buren
De schil van de woning wordt geisoleerd wat leidt tot meer geluidsoverlast.
En er zitten heel veel mensen met rugzakjes tussen de huurders veel mensen met psychische klachten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is ook zo maar voor ze tot uitzetting over mogen gaan moet er heel wat gebeuren.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Telefonisch, schriftelijk, gesprekken en buurtbemiddeling. Het haalt allemaal niks uit.
Een voordeel van deze persoon is dat je zijn status kunt veranderen en een enkeltje terug kunt geven. Als je jezelf niet fatsoenlijk kunt gedragen en aanpassen dan hoor je hier gewoonweg niet thuis.
Ook de woningbouw moet zich aan bepaalde regels houden
Heb je al eens gevraagd of ze niets anders voor jou hebben?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik gedraag me toch ook?quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:30 schreef Dotteke het volgende:
En er zitten heel veel mensen met rugzakjes tussen de huurders veel mensen met psychische klachten.
Ondanks dat dit wel degelijk wat gehorige huizen zijn, heb ik de vorige bewoner in 11 jaar nog nooit gehoord. Een beetje leefgeluid hoort erbij en een feestje op z'n tijd? Dan doe ik mijn hoofdtelefoon wel op. Maar deze meneer heeft simpelweg overal schijt aan en speelt de zielige asielzoeker als het hem uitkomt. Om vervolgens als verhuurder of politie weg is ze achter hun rug om uit te lachen, door te gaan met de overlast en mij nog een beetje uit te lokken. Deze meneer voegt echt niks toe aan de maatschappij. Gewoon ergens in de noordzee dumpen.
Dat is er sowieso niet met deze markt.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo maar voor ze tot uitzetting over mogen gaan moet er heel wat gebeuren.
Ook de woningbouw moet zich aan bepaalde regels houden
Heb je al eens gevraagd of ze niets anders voor jou hebben?
Klopt en dat moet nodig gaan veranderen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Niet iedereen kan dat helaas dat blijkt wel.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik gedraag me toch ook?
Ondanks dat dit wel degelijk wat gehorige huizen zijn, heb ik de vorige bewoner in 11 jaar nog nooit gehoord. Een beetje leefgeluid hoort erbij en een feestje op z'n tijd? Dan doe ik mijn hoofdtelefoon wel op. Maar deze meneer heeft simpelweg overal schijt aan en speelt de zielige asielzoeker als het hem uitkomt. Om vervolgens als verhuurder of politie weg is ze achter hun rug om uit te lachen, door te gaan met de overlast en mij nog een beetje uit te lokken. Deze meneer voegt echt niks toe aan de maatschappij. Gewoon ergens in de noordzee dumpen.
Het is frustrerend dat geloof ik gelijk. 'Heb je al contact gehad met de Wijkregisseur van jouwgemeenteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee joh deur was open en trof zus van, maar heb even kletspraatje gemaaktquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ben je even langs gegaan met vers gebakken koekjes?Do what you love, love what you do!![]()
Lijkt me heel leuk stel, schat ze richting 30 met jong kindje.quote:
Die meid is ook Katwijker (wat gelijk al pluspunt is) gozer uit Noordwijk. Kindje (vermoed mss uit andere eerdere relatie aangezien zeg maar huidskleur niet helemaal leek te kloppen, maar doe gok)
Ze lijken me wel aardig, nog beetje aan het klussen en restjes. volgende week trekken ze erin vertelde ze mij.Do what you love, love what you do!![]()
Knappe zus?quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:42 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh deur was open en trof zus van, maar heb even kletspraatje gemaakt![]()
Noordwijk... say no morequote:Op vrijdag 25 april 2025 19:44 schreef kree het volgende:
[..]
Lijkt me heel leuk stel, schat ze richting 30 met jong kindje.
Die meid is ook Katwijker (wat gelijk al pluspunt is) gozer uit Noordwijk. Kindje (vermoed mss uit andere eerdere relatie aangezien zeg maar huidskleur niet helemaal leek te kloppen, maar doe gok)
Ze lijken me wel aardig, nog beetje aan het klussen en restjes. volgende week trekken ze erin vertelde ze mij.![]()
![]()
Leuke buren dus zo op het eerste gezichtquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:44 schreef kree het volgende:
[..]
Lijkt me heel leuk stel, schat ze richting 30 met jong kindje.
Ze lijken me wel aardig, nog beetje aan het klussen en restjes. volgende week trekken ze erin vertelde ze mij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jawel.... oke stel denk voor zover ik ff inschat he in kort praatje. maar soort van klikte wel in mijn idee.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaven ze je een beetje een veilig gevoel?Do what you love, love what you do!![]()
Er is nog een factor en dat is dat mensen over het algemeen ook eerder dingen 'overlast' vinden.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:30 schreef Dotteke het volgende:
En er zitten heel veel mensen met rugzakjes tussen de huurders veel mensen met psychische klachten.
Toen ik bij de woningbouw werkte was ik ook ontzettend veel tijd kwijt aan mensen die klaagden over leefgeluiden.
"Mijn bovenbuurvrouw is de hele dag bezig met het huishouden". Huurder die net in een ingetrokken was in een jaren 50-flatje van ons. Ja, in dat soort woningen hoor je elkaar bijna ademhalen.
"De kinderen van de buren maken zoveel herrie dat ik er van aan de antidepressiva moest!" Ben ik twee keer langs geweest op huisbezoek bij ze (had gezegd dat ze mochten bellen en dat ik meteen zou komen dan). Dan moest het geluid van de TV uit en mocht niemand iets zeggen en dan kon je idd eens in de 5 minuten wel eens iets van spelende kinderen horen aan de andere kant van de muur.![]()
"De ventilatie maakt geluid!" Ja, dat kan. En als je dan in een verder doodstille woning zit hoor je dat. Heb ik hier ook.
"De bovenburen zitten elke middag op hun balkon als het mooi weer is! Dat kan ik horen want ze praten!". Jep, daar zijn balkons voor.![]()
Die mensen vonden dat allemaal serieuze overlast. En in hun beleving zal het dat ook vast zijn, maar je kan er helemaal niks mee.
Dat soort voorbeelden staan natuurlijk wel helemaal los van het feit dat er idd steeds meer mensen met een, eh, 'risicodragend profiel wat betreft overlast' zelfstandig moeten wonen. An sich een nobel streven, maar ik heb daar wel heel wat schrijnende gevallen van gezien. Voor de buurt en voor de bewoner zelf. Allemaal van die gevallen die 30 jaar geleden gewoon in een kliniek of een of andere begeleide woonvorm zouden hebben gewoond. Maar ja, dat kost geld."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Die kan hier volgens zowel verhuurder als buurtbemiddeling niks mee.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet iedereen kan dat helaas dat blijkt wel.
Het is frustrerend dat geloof ik gelijk. 'Heb je al contact gehad met de Wijkregisseur van jouwgemeenteOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik heb er één en ik ben er trots op
nou die zus en die meid ook wel eigenlijk.quote:
lekker kontje hoor
Do what you love, love what you do!![]()
Ja is wel schattig iddquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is een ingewikkelde zin om te zeggen dat ik met Marie Verhulst meer dan blij zou zijn jaWat is dat een snoepje
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ja dat is beetje jammer, maargoed, wederhelft is wel Katwijker iig.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Klopt ook, veel mensen kunnen ook weinig hebben. Willen niets van een ander horen en willen rust.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er is nog een factor en dat is dat mensen over het algemeen ook eerder dingen 'overlast' vinden.
Toen ik bij de woningbouw werkte was ik ook ontzettend veel tijd kwijt aan mensen die klaagden over leefgeluiden.
"Mijn bovenbuurvrouw is de hele dag bezig met het huishouden". Huurder die net in een ingetrokken was in een jaren 50-flatje van ons. Ja, in dat soort woningen hoor je elkaar bijna ademhalen.
"De kinderen van de buren maken zoveel herrie dat ik er van aan de antidepressiva moest!" Ben ik twee keer langs geweest op huisbezoek bij ze (had gezegd dat ze mochten bellen en dat ik meteen zou komen dan). Dan moest het geluid van de TV uit en mocht niemand iets zeggen en dan kon je idd eens in de 5 minuten wel eens iets van spelende kinderen horen aan de andere kant van de muur.![]()
"De ventilatie maakt geluid!" Ja, dat kan. En als je dan in een verder doodstille woning zit hoor je dat. Heb ik hier ook.
"De bovenburen zitten elke middag op hun balkon als het mooi weer is! Dat kan ik horen want ze praten!". Jep, daar zijn balkons voor.![]()
Die mensen vonden dat allemaal serieuze overlast. En in hun beleving zal het dat ook vast zijn, maar je kan er helemaal niks mee.
Dat soort voorbeelden staan natuurlijk wel helemaal los van het feit dat er idd steeds meer mensen met een, eh, 'risicodragend profiel wat betreft overlast' zelfstandig moeten wonen. An sich een nobel streven, maar ik heb daar wel heel wat schrijnende gevallen van gezien. Voor de buurt en voor de bewoner zelf. Allemaal van die gevallen die 30 jaar geleden gewoon in een kliniek of een of andere begeleide woonvorm zouden hebben gewoond. Maar ja, dat kost geld.
Maar als er al politie bij aan te pas is gekomen lijkt mij het wat meer dan een beetje overlast?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Woonconsulent, wijkagent Wijkregisseur en eventueel nog pespectief die moeten toch iets kunnen doenquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Die kan hier volgens zowel verhuurder als buurtbemiddeling niks mee.
De wijk regisseur van de gemeente is de laatste stapWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: