SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe oud is de moeder en is ze een beetje knap? Vraag ik voor een vriend.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ja!
Ik vertel het net tegen Mini-ToT en die zegt ook al: "Maar haar mama vond het eerst toch wel goed?"![]()
Jij wil nog wel iets voor erbij?quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe oud is de moeder en is ze een beetje knap? Vraag ik voor een vriend.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe oud is de moeder en is ze een beetje knap? Vraag ik voor een vriend.![]()
![]()
Geen idee hoe oud, maar ze is onlangs weduwe geworden.![]()
![]()
Ik gok dat @ToT niemand date die ouder is dan 25, dus die moeder zal iets van 45 zijn. Prima leeftijd dusquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij wil nog wel iets voor erbij?![]()
Daar gaat dev hoorquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:02 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Geen idee hoe oud, maar ze is onlangs weduwe geworden.![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:02 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Geen idee hoe oud, maar ze is onlangs weduwe geworden.Dat zou verklaren waarom die moeder ineens zo van gedachten is veranderd. Die is ineens alleen en wil haar dochter bij haar houden
![]()
Als ze een beetje kan koken al helemaalquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gok dat @:tot niemand date die ouder is dan 25, dus die moeder zal iets van 45 zijn. Prima leeftijd dusHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gok dat @:tot niemand date die ouder is dan 25, dus die moeder zal iets van 45 zijn. Prima leeftijd dusHallo zeg!
Ze is 26!
En beide dames die ik op het oog heb zijn ouder dan dat. Eentje is 32, de ander volgens mij 28 of 29.![]()
![]()
Dat is uiteraard wel een voorwaardequote:Op vrijdag 25 april 2025 15:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als ze een beetje kan koken al helemaal![]()
Nou nou Leonardoquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]Hallo zeg!
Ze is 26!
En beide dames die ik op het oog heb zijn ouder dan dat. Eentje is 32, de ander volgens mij 28 of 29.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]Hallo zeg!
Ze is 26!
En beide dames die ik op het oog heb zijn ouder dan dat. Eentje is 32, de ander volgens mij 28 of 29.![]()
![]()
Gotta catch em all?quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]Hallo zeg!
Ze is 26!
En beide dames die ik op het oog heb zijn ouder dan dat. Eentje is 32, de ander volgens mij 28 of 29.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ze wonen op verschillende eilanden en hebben elkaar (tot voor kort) al een paar jaar niet meer gezien.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:03 schreef devzero het volgende:
[..]Dat zou verklaren waarom die moeder ineens zo van gedachten is veranderd. Die is ineens alleen en wil haar dochter bij haar houden
![]()
![]()
Ouwe snoeperd!quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]Hallo zeg!
Ze is 26!
![]()
Hoeveel ooms en tantes zouden er mee komen? Anders moet ik een grotere schuur bouwen in mijn tuin.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze wonen op verschillende eilanden en hebben elkaar (tot voor kort) al een paar jaar niet meer gezien.![]()
Ik heb zo'n heel raar bucketlist item dat ik naar een ladybar wil in bangkokHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik ben 30 komt wel dichtbij zoquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:06 schreef ToT het volgende:
Die van 32 is overigens wel de meest serieuze kandidate.Da's de zus van die kennis.
![]()
![]()
Gogobar? Of ladyboybar?quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb zo'n heel raar bucketlist item dat ik naar een ladybar wil in bangkokI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb zo'n heel raar bucketlist item dat ik naar een ladybar wil in bangkok![]()
![]()
![]()
Ga naar Soy Cowboy, succes gegarandeerd.quote:I'm surrounded by morons!
Thailand lijkt me een mooi land. Maar ik zal waarschijnlijk meer in de rimboe zitten dan in Bangkok. Het plan is dat mijn dochter en ik daar over 2 jaar naar toe gaan.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb zo'n heel raar bucketlist item dat ik naar een ladybar wil in bangkok![]()
Maar echt wtf....
Ze stuurt een bericht naar mijn moeder: "We hebben de laatste tijd minder contact gehad, maar ToT en ik groeien weer meer naar elkaar toe."
Ondertussen cancelt ze haar visumaanvraag en toen dat rond was, stuurt ze me een berichtje van: "Sorry, ik kom niet meer."The hell?
![]()
Zal het op het 2027 verlanglijstje zettenquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga naar Soy Cowboy, succes gegarandeerd.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:11 schreef ToT het volgende:
Maar echt wtf....
Ze stuurt een bericht naar mijn moeder: "We hebben de laatste tijd minder contact gehad, maar ToT en ik groeien weer meer naar elkaar toe."
Ondertussen cancelt ze haar visumaanvraag en toen dat rond was, stuurt ze me een berichtje van: "Sorry, ik kom niet meer."The hell?
I'm surrounded by morons!
Ze heeft contact met je moeder?quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:11 schreef ToT het volgende:
Maar echt wtf....
![]()
![]()
Je gaat in 2027 naar Thailand? Komt wel erg dichtbijquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zal het op het 2027 verlanglijstje zetten![]()
![]()
Thailand is best ver weg andersquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Je gaat in 2027 naar Thailand? Komt wel erg dichtbij![]()
Go for it!quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zal het op het 2027 verlanglijstje zettenI'm surrounded by morons!
Nou dit jaar nietquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Je gaat in 2027 naar Thailand? Komt wel erg dichtbij
En volgend jaar hopelijk huis kopen
Dus dan ook nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En trouwen ook?quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nou dit jaar niet
Dus dan ook nietI'm surrounded by morons!
Dit jaar ga ik met mijn dochter naar Australiequote:Op vrijdag 25 april 2025 15:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nou dit jaar niet
Dus dan ook niet
Volgend jaar gaat ze weer met haar moeder naar Duitsland
En in 2027 gaan we naar Thailand
En misschien in 2029 naar Zuid-Afrika; maar dan is ze als het goed is al een jaar het huis uit, dus ik gok dat ze met een studiegenoot/vriend/whoever op vakantie wil![]()
Wij gingen volgende week toch trouwen?quote:
Als ik op dudje moet wachten duurt het eeuwen
Die is nu al 5 jaar aan het scheidenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Spaghettitrouwen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wij gingen volgende week toch trouwen?
Als ik op dudje moet wachten duurt het eeuwen
Die is nu al 5 jaar aan het scheiden
Maar je had toch een datum met hem? Denk je dat je sneller van mijn kan scheiden dan hij van zijn ex?
Wel een goed plan. Toffe stad.quote:I'm surrounded by morons!
Jaquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Spaghettitrouwen.
Maar je had toch een datum met hem? Denk je dat je sneller van mijn kan scheiden dan hij van zijn ex?
Ik ben heel goed in scheidenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ging bij mij ook vlot.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja
Ik ben heel goed in scheidenI'm surrounded by morons!
Nog wel relatietherapie nodig gehad zodat hij inzag dat het hem echt niet meer werdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gok dat @:tot niemand date die ouder is dan 25, dus die moeder zal iets van 45 zijn. Prima leeftijd dus
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij zit nu te denken "als moeraskater er niet wasquote:"
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Neequote:Op vrijdag 25 april 2025 15:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij zit nu te denken "als moeraskater er niet was"
Niemand kan aan m’n kater tippen.![]()
Hij is de meest geweldige katerman ter wereld.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mijn katers jagen duiven wegzijn geweldige katers
*Lust geen koffie*![]()
gevaarlijke gast jijquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:18 schreef JustinK het volgende:
Ik trok laatst een mes in de keuken, toen was er pas een bange kokUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Drink bier!quote:I'm surrounded by morons!
Donderdag pasquote:
Morgen ook een cheatday
Heb een Zeeuwse bolus klaar liggen
*Lust geen koffie*![]()
Zo. De stenen liggen te drogenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hebben de die daar?quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:32 schreef devzero het volgende:
Ik had vanmorgen ook een bolus klaar gelegd. Komt wel erg dichtbij
Oh wacht
Je hebt het waarschijnlijk over poepen
*Lust geen koffie*![]()
Dan tot donderdag dorstig blijven...quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Donderdag pas
Morgen ook een cheatday
Heb een Zeeuwse bolus klaar liggenI'm surrounded by morons!
RelaxedThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Denk dat ik zo nog een kop thee pakquote:
Anders overleef ik het niet tot danHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vooruit dan maar. Water kan ook.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Denk dat ik zo nog en kop thee pak
Anders overleef ik het niet tot dan
Wel fijn als je blijft leven
Goed dat je er zo instaat.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu inmiddels boeit het me niet meer zo. Eerst vond ik het gebrek aan contact echt vervelend, op een gegeven moment vond ik het gewoon nog jammer en nu....tja, zonde van al die tijd die we aan elkaar besteed hebben en ik zag echt wel potentie in de relatie, maar als ze nog steeds zo afstandelijk doet: jammer dan!
Dan is het al makkelijker om het helemaal te beëindigen.![]()
![]()
Er zijn inmiddels nog meer updatesquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:37 schreef maily het volgende:
[..]
Goed dat je er zo instaat.
Dan is het al makkelijker om het helemaal te beëindigen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hebben de die daar?
Oh wacht
Je hebt het waarschijnlijk over poepen![]()
![]()
![]()
Waar wel op?quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja mijn poep lijkt niet op een bolus![]()
Zelfs honden zijn gedoemd tot zwart, beige en grijs
Ook de dierenwinkel had geen leuke mandenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Maar om serieus te antwoorden, we hebben hier geen Zeeuwse bolussen, maar wel iets wat er op lijkt: een cinnamon roll. Dat is het zelfde principe, een plak deeg waar je suiker en kaneel op strooit, het oprolt, in stukken hakt en die bakt in de oven. Alleen doen ze er hier vaak een icing (bv poedersuiker en creme cheese) op.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja mijn poep lijkt niet op een bolus![]()
Geen 32?quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ja anders zit dudje met 30 bier in huisI'm surrounded by morons!
Jaaa maar ook neequote:Op vrijdag 25 april 2025 15:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar om serieus te antwoorden, we hebben hier geen Zeeuwse bolussen, maar wel iets wat er op lijkt: een cinnamon roll. Dat is het zelfde principe, een plak deeg waar je suiker en kaneel op strooit, het oprolt, in stukken hakt en die bakt in de oven. Alleen doen ze er hier vaak een icing (bv poedersuiker en creme cheese) op.
We hebben Cinnamon Rolls hier ook
Is toch andersHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
dit kan korterquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Zelfs honden zijn gedoemd tot zwart, beige en grijs
Ook de dierenwinkel had geen leuke mandenUw ADH vitamine Worst
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Je drinkt zelf niet?quote:I'm surrounded by morons!
Geen idee.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maaruh... ik vind het wel een mooie tijd om mijn werklaptop dicht te klappen en richting huis te gaan
Dacht al dat het aan mij lagquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Weekendquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:46 schreef Fogel het volgende:
Maaruh... ik vind het wel een mooie tijd om mijn werklaptop dicht te klappen en richting huis te gaan![]()
![]()
Kladiela!quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:46 schreef Fogel het volgende:
Maaruh... ik vind het wel een mooie tijd om mijn werklaptop dicht te klappen en richting huis te gaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dit is het grootste verschil, maar idee is verder wel het zelfde. Waarschijnlijk gebruiken ze hier 20x zoveel suikerquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jaaa maar ook nee
We hebben Cinnamon Rolls hier ook
Is toch anders
Rollen van de bolus
Rollen van de cinnamon roll![]()
![]()
Veel Amerikaans eten komt vanzelf hier in de supermarktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jouw arme moeder snapt er nu helemaal niks meer van ....quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:11 schreef ToT het volgende:
Maar echt wtf....
Je bent nu beter af hoor ToT!![]()
Nopequote:Op vrijdag 25 april 2025 15:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nog steeds geen snack gepakt?Werewolf![]()
Hoeveel pakken heb je nodig voor een week?quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kom denk ik niet door de douane met mijn bastognekoeken op zakHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gelijk heb je en zeker voor Mini niet.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies.
Ja en ik heb geen haast er mee. Eerst met beide dame wat kletsen en zien of het er met eentje wat wordt.
Ik ben met 1 van hen aan het kletsen (ik ken haar al wel wat langer), en die ziet mij wel zitten. Maar ik wil nu echt niks overhaasts doen.
Woont ze een beetje in de buurt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Beter lui dan moequote:Op vrijdag 25 april 2025 15:56 schreef maily het volgende:
[..]
Waaaaaarom doe je niet een beetje meer moeite?![]()
![]()
Heb nergens een update gezien en anders beschouw ik het niet als update.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:56 schreef maily het volgende:
[..]
Waaaaaarom doe je niet een beetje meer moeite?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Helemaal niet.quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ok lees dan maar terugquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ok lees dan maar terug
Na jouw post was er helemaal geen update.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Na de post die ma1ly quote welquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Na jouw post was er helemaal geen update.![]()
Was weer een hoaxquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
* Moeraskat rolt met ogen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dudje is onderweg
Ga maar eens naar huis om te kokenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat ga je koken?quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dudje is onderweg
Ga maar eens naar huis om te koken![]()
AVG met een twist, lekker hoorquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
AVG maar in oven schotel vorm![]()
![]()
kapsalonquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
AVG maar in oven schotel vormUw ADH vitamine Worst
Moet nog wel even bekijken wat ik als dessert doe want ik zit nog niet aan mijn proteïneHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Toetje van dudje danquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
Moet nog wel even bekijken wat ik als dessert doe want ik zit nog niet aan mijn proteïne![]()
Geen eiwitten? Andere zet Justin in 2 minuten een vers toetje op tafel.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
Moet nog wel even bekijken wat ik als dessert doe want ik zit nog niet aan mijn proteïne
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Is niet voor iedereen weggelegdquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen eiwitten? Andere zet Justin in 2 minuten een vers toetje op tafel.![]()
Ik vreeet straks een hele tonijn of zes op. Klaar met de eiwitten voor drie dagenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Geelvin?quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:08 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vreeet straks een hele tonijn of zes op. Klaar met de eiwitten voor drie dagenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Sow danquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:08 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vreeet straks een hele tonijn of zes op. Klaar met de eiwitten voor drie dagen![]()
Ik verslind ze gewoonWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat vinden jullie ervan als ouders een kind van 3 in een auto op de oprit laten spelen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou lastig te voorspellen. Ben vooral bang dat ik last van heimwee krijg als ik helemaal niet meeneemquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hoeveel pakken heb je nodig voor een week?
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zou van mij niet mogen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:11 schreef Moeraskat het volgende:
Wat vinden jullie ervan als ouders een kind van 3 in een auto op de oprit laten spelen?
Handrem erop/eraf.
Toeteren.
Zichzelf opsluiten.
Veel te warm nu in een dichte auto.![]()
die mag gewoon een rondje rijden van mijquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:11 schreef Moeraskat het volgende:
Wat vinden jullie ervan als ouders een kind van 3 in een auto op de oprit laten spelen?Uw ADH vitamine Worst
Dom voornamelijk.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:11 schreef Moeraskat het volgende:
Wat vinden jullie ervan als ouders een kind van 3 in een auto op de oprit laten spelen?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ter info. De ouders zijn dan binnen in huis.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ligt eraan of het een automaat is.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:11 schreef Moeraskat het volgende:
Wat vinden jullie ervan als ouders een kind van 3 in een auto op de oprit laten spelen?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Niet slimquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:11 schreef Moeraskat het volgende:
Wat vinden jullie ervan als ouders een kind van 3 in een auto op de oprit laten spelen?![]()
Die weten het niet misschien?quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:14 schreef Moeraskat het volgende:
Ter info. De ouders zijn dan binnen in huis.
Bel ze even ipv het hier te vragen![]()
![]()
Ik vind het zelf ook gewoon raar
@Moeraskat als jij erachter bent wat de update is, dan houd ik me aanbevolen om deze info te horenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ze zijn vergeten dat ze een kind hebben?quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:15 schreef maily het volgende:
[..]
Die weten het niet misschien?
Bel ze even ipv het hier te vragen![]()
![]()
Dit is niet aan de gang hier hè.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:15 schreef maily het volgende:
[..]
Die weten het niet misschien?
Bel ze even ipv het hier te vragen
Er is geen update het was gewoon info voor de post van Justin. Maar dat moest weer met omwegen verteld worden. Dus je hebt niks gemistquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:15 schreef StevenHyde het volgende:
@:moeraskat als jij erachter bent wat de update is, dan houd ik me aanbevolen om deze info te horen
Groenquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Welke?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Welke?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Rozequote:Op vrijdag 25 april 2025 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Welke?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat jij het nou niet snapt. Ik had het tegen ma1ly, die liep nog wat achter.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er is geen update het was gewoon info voor de post van Justin. Maar dat moest weer met omwegen verteld worden. Dus je hebt niks gemist![]()
4quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Welke?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
met stoofvlees en mayoquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb zin in een goeie vettige friet![]()
en een bickey royalUw ADH vitamine Worst
Kan gewoonquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb zin in een goeie vettige friet![]()
Wil je een Snicker?quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat jij het nou niet snapt. Ik had het tegen ma1ly, die liep nog wat achter.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik was benieuwd naar jullie meningenquote:
Ok thanks for the headsupquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er is geen update het was gewoon info voor de post van Justin. Maar dat moest weer met omwegen verteld worden. Dus je hebt niks gemist
Nou die heb je inmiddelsquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik was benieuwd naar jullie meningen
Waaaaarom doe je zoveel moeite?![]()
Als je dan niet meer zo hangry bent, dan wel.quote:
Ga ervoor!!!!quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb zin in een goeie vettige frietBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
oeh met Belgische mayonaise of tartaar sausquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb zin in een goeie vettige friet
Nee helaasquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je dan niet meer zo hangry bent, dan wel.![]()
Ik wil die nieuwe Belgische frituur snack van zoon VerhulstHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik hoop op biefstuk met pepersausWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Godver. Ben me een partij moe ineens.
Ben je gaan sporten?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat gaat het worden?quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:23 schreef hemarookworst het volgende:
beetje honger wel, maar ga zo uit eten![]()
![]()
@Grotetijd wil de zus van de bedenker van de belgische frituur snack van de zoon van gert verhulstquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik wil die nieuwe Belgische frituur snack van zoon VerhulstBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Verkeerde accountquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Door te sporten verbruik je energiequote:Op vrijdag 25 april 2025 16:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Van sporten krijg je energie, zegt men.![]()
Is wel zoquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Van sporten krijg je energie, zegt men.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:GG eet elke vrijdag pizza. Bij de koffie Bastognekoeken. Rest vh voedingspatroon onbekend.
Nog meer koffiequote:Op vrijdag 25 april 2025 16:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]GG eet elke vrijdag pizza. Bij de koffie Bastognekoeken. Rest vh voedingspatroon onbekend.
![]()
noodlesquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]GG eet elke vrijdag pizza. Bij de koffie Bastognekoeken. Rest vh voedingspatroon onbekend.
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:26 schreef StevenHyde het volgende:
How can I make this topic about me?![]()
Ik las nood les. Dus ik ga zo ff collega's vragen voor een potje tafelvoetbal en dan maar naar huis, want de scherpte is eraf.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Goed idee wel ja.quote:quote:
Kom danquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zal jou eens 11 keer onderspuiten![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zal jou eens 11 keer onderspuiten
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hahaquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:34 schreef devzero het volgende:
Trek in Pho
[ afbeelding ]
maar ik heb alleen een boterham met kaas bij me en het is pas 10:34Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
over paar uurtjes danquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:34 schreef devzero het volgende:
Trek in Pho
[ afbeelding ]
maar ik heb alleen een boterham met kaas bij me en het is pas 10:34
Uw ADH vitamine Worst
quote:
Phôquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:34 schreef devzero het volgende:
Trek in Pho
[ afbeelding ]
maar ik heb alleen een boterham met kaas bij me en het is pas 10:34
Lekker bezigquote:
Lekker ff een uurtje gaan liggen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan heb je eindelijk een leuke grap bedacht, maar ben je te laat door slechte timing. Story of my lifequote:![]()
![]()
Ga je nog wat doen morgen met koningsdag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hay Amyquote:
Ja timing is ook niet mijn sterkste puntquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan heb je eindelijk een leuke grap bedacht, maar ben je te laat door slechte timing. Story of my life
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Hoe is het met jequote:
Hmm zo nog eerst even visite, maar vanavond welquote:
Ik ben toch traag van gedachte, dus het zal me niet opvallenquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja timing is ook niet mijn sterkste punt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:40 schreef devzero het volgende:
[..]
HoiHoe gaat het met MizzezAmy in haar MizzezMazy
Beetje moe, maar gelukkig bijna weekendquote:
En hoe gaat het met jullie?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Reken jij visite tot werk? Of is het visite van een collega?quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm zo nog eerst even visite, maar vanavond wel
Kan visite niet in het weekend plaatsvinden?
Zoveel vragen![]()
![]()
Oh ik ben vlug van gedachte traag in uitvoeringquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben toch traag van gedachte, dus het zal me niet opvallen
Ja misschien straks even. Moet nog even snel naar de winkel.quote:quote:
Deze visite wel, moet nog mn huis opruimen, boodschappen doen en koken, in 1 uurquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Reken jij visite tot werk? Of is het visite van een collega?
Kan visite niet in het weekend plaatsvinden?
Zoveel vragen
Zeker wel. Met vrienden de stad inquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je nog wat doen morgen met koningsdag?en jij?
![]()
Oeh, uitdagingquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Deze visite wel, moet nog mn huis opruimen, boodschappen doen en koken, in 1 uur![]()
![]()
Hoi Aeqyquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja misschien straks even. Moet nog even snel naar de winkel.
[..]I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
ah lekker, kan je dan uitrusten?quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Beetje moe, maar gelukkig bijna weekend
En hoe gaat het met jullie?
De was aan het wegwerken en straks badmintonnen en vanavond sportschoolWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ga je ook oranje pleepotten gooien?quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zeker wel. Met vrienden de stad inen jij?
Uw ADH vitamine Worst
Of vanavond op tijd naar bed gaan?quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja misschien straks even. Moet nog even snel naar de winkel.
[..]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben dan in de buurt bij jou, dus grote kansquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ga je ook oranje pleepotten gooien?![]()
Gezellig, geniet er vanquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zeker wel. Met vrienden de stad inen jij?
Ik ga morgen vroeg even de kleedjes markt over. Verder is het met de scoot niet te doen ergens heen te gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: