SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe oud is de moeder en is ze een beetje knap? Vraag ik voor een vriend.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ja!
Ik vertel het net tegen Mini-ToT en die zegt ook al: "Maar haar mama vond het eerst toch wel goed?"![]()
Jij wil nog wel iets voor erbij?quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe oud is de moeder en is ze een beetje knap? Vraag ik voor een vriend.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe oud is de moeder en is ze een beetje knap? Vraag ik voor een vriend.![]()
![]()
Geen idee hoe oud, maar ze is onlangs weduwe geworden.![]()
![]()
Ik gok dat @ToT niemand date die ouder is dan 25, dus die moeder zal iets van 45 zijn. Prima leeftijd dusquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij wil nog wel iets voor erbij?![]()
Daar gaat dev hoorquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:02 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Geen idee hoe oud, maar ze is onlangs weduwe geworden.![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:02 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Geen idee hoe oud, maar ze is onlangs weduwe geworden.Dat zou verklaren waarom die moeder ineens zo van gedachten is veranderd. Die is ineens alleen en wil haar dochter bij haar houden
![]()
Als ze een beetje kan koken al helemaalquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gok dat @:tot niemand date die ouder is dan 25, dus die moeder zal iets van 45 zijn. Prima leeftijd dusHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gok dat @:tot niemand date die ouder is dan 25, dus die moeder zal iets van 45 zijn. Prima leeftijd dusHallo zeg!
Ze is 26!
En beide dames die ik op het oog heb zijn ouder dan dat. Eentje is 32, de ander volgens mij 28 of 29.![]()
![]()
Dat is uiteraard wel een voorwaardequote:Op vrijdag 25 april 2025 15:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als ze een beetje kan koken al helemaal![]()
Nou nou Leonardoquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]Hallo zeg!
Ze is 26!
En beide dames die ik op het oog heb zijn ouder dan dat. Eentje is 32, de ander volgens mij 28 of 29.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]Hallo zeg!
Ze is 26!
En beide dames die ik op het oog heb zijn ouder dan dat. Eentje is 32, de ander volgens mij 28 of 29.![]()
![]()
Gotta catch em all?quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]Hallo zeg!
Ze is 26!
En beide dames die ik op het oog heb zijn ouder dan dat. Eentje is 32, de ander volgens mij 28 of 29.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ze wonen op verschillende eilanden en hebben elkaar (tot voor kort) al een paar jaar niet meer gezien.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:03 schreef devzero het volgende:
[..]Dat zou verklaren waarom die moeder ineens zo van gedachten is veranderd. Die is ineens alleen en wil haar dochter bij haar houden
![]()
![]()
Ouwe snoeperd!quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]Hallo zeg!
Ze is 26!
![]()
Hoeveel ooms en tantes zouden er mee komen? Anders moet ik een grotere schuur bouwen in mijn tuin.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze wonen op verschillende eilanden en hebben elkaar (tot voor kort) al een paar jaar niet meer gezien.![]()
Ik heb zo'n heel raar bucketlist item dat ik naar een ladybar wil in bangkokHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik ben 30 komt wel dichtbij zoquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:06 schreef ToT het volgende:
Die van 32 is overigens wel de meest serieuze kandidate.Da's de zus van die kennis.
![]()
![]()
Gogobar? Of ladyboybar?quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb zo'n heel raar bucketlist item dat ik naar een ladybar wil in bangkokI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb zo'n heel raar bucketlist item dat ik naar een ladybar wil in bangkok![]()
![]()
![]()
Ga naar Soy Cowboy, succes gegarandeerd.quote:I'm surrounded by morons!
Thailand lijkt me een mooi land. Maar ik zal waarschijnlijk meer in de rimboe zitten dan in Bangkok. Het plan is dat mijn dochter en ik daar over 2 jaar naar toe gaan.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb zo'n heel raar bucketlist item dat ik naar een ladybar wil in bangkok![]()
Maar echt wtf....
Ze stuurt een bericht naar mijn moeder: "We hebben de laatste tijd minder contact gehad, maar ToT en ik groeien weer meer naar elkaar toe."
Ondertussen cancelt ze haar visumaanvraag en toen dat rond was, stuurt ze me een berichtje van: "Sorry, ik kom niet meer."The hell?
![]()
Zal het op het 2027 verlanglijstje zettenquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga naar Soy Cowboy, succes gegarandeerd.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:11 schreef ToT het volgende:
Maar echt wtf....
Ze stuurt een bericht naar mijn moeder: "We hebben de laatste tijd minder contact gehad, maar ToT en ik groeien weer meer naar elkaar toe."
Ondertussen cancelt ze haar visumaanvraag en toen dat rond was, stuurt ze me een berichtje van: "Sorry, ik kom niet meer."The hell?
I'm surrounded by morons!
Ze heeft contact met je moeder?quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:11 schreef ToT het volgende:
Maar echt wtf....
![]()
![]()
Je gaat in 2027 naar Thailand? Komt wel erg dichtbijquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zal het op het 2027 verlanglijstje zetten![]()
![]()
Thailand is best ver weg andersquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Je gaat in 2027 naar Thailand? Komt wel erg dichtbij![]()
Go for it!quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zal het op het 2027 verlanglijstje zettenI'm surrounded by morons!
Nou dit jaar nietquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Je gaat in 2027 naar Thailand? Komt wel erg dichtbij
En volgend jaar hopelijk huis kopen
Dus dan ook nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En trouwen ook?quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nou dit jaar niet
Dus dan ook nietI'm surrounded by morons!
Dit jaar ga ik met mijn dochter naar Australiequote:Op vrijdag 25 april 2025 15:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nou dit jaar niet
Dus dan ook niet
Volgend jaar gaat ze weer met haar moeder naar Duitsland
En in 2027 gaan we naar Thailand
En misschien in 2029 naar Zuid-Afrika; maar dan is ze als het goed is al een jaar het huis uit, dus ik gok dat ze met een studiegenoot/vriend/whoever op vakantie wil![]()
Wij gingen volgende week toch trouwen?quote:
Als ik op dudje moet wachten duurt het eeuwen
Die is nu al 5 jaar aan het scheidenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Spaghettitrouwen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wij gingen volgende week toch trouwen?
Als ik op dudje moet wachten duurt het eeuwen
Die is nu al 5 jaar aan het scheiden
Maar je had toch een datum met hem? Denk je dat je sneller van mijn kan scheiden dan hij van zijn ex?
Wel een goed plan. Toffe stad.quote:I'm surrounded by morons!
Jaquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Spaghettitrouwen.
Maar je had toch een datum met hem? Denk je dat je sneller van mijn kan scheiden dan hij van zijn ex?
Ik ben heel goed in scheidenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ging bij mij ook vlot.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja
Ik ben heel goed in scheidenI'm surrounded by morons!
Nog wel relatietherapie nodig gehad zodat hij inzag dat het hem echt niet meer werdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gok dat @:tot niemand date die ouder is dan 25, dus die moeder zal iets van 45 zijn. Prima leeftijd dus
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij zit nu te denken "als moeraskater er niet wasquote:"
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Neequote:Op vrijdag 25 april 2025 15:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij zit nu te denken "als moeraskater er niet was"
Niemand kan aan m’n kater tippen.![]()
Hij is de meest geweldige katerman ter wereld.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mijn katers jagen duiven wegzijn geweldige katers
*Lust geen koffie*![]()
gevaarlijke gast jijquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:18 schreef JustinK het volgende:
Ik trok laatst een mes in de keuken, toen was er pas een bange kokUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Drink bier!quote:I'm surrounded by morons!
Donderdag pasquote:
Morgen ook een cheatday
Heb een Zeeuwse bolus klaar liggen
*Lust geen koffie*![]()
Zo. De stenen liggen te drogenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hebben de die daar?quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:32 schreef devzero het volgende:
Ik had vanmorgen ook een bolus klaar gelegd. Komt wel erg dichtbij
Oh wacht
Je hebt het waarschijnlijk over poepen
*Lust geen koffie*![]()
Dan tot donderdag dorstig blijven...quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Donderdag pas
Morgen ook een cheatday
Heb een Zeeuwse bolus klaar liggenI'm surrounded by morons!
RelaxedThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Denk dat ik zo nog een kop thee pakquote:
Anders overleef ik het niet tot danHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vooruit dan maar. Water kan ook.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Denk dat ik zo nog en kop thee pak
Anders overleef ik het niet tot dan
Wel fijn als je blijft leven
Goed dat je er zo instaat.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu inmiddels boeit het me niet meer zo. Eerst vond ik het gebrek aan contact echt vervelend, op een gegeven moment vond ik het gewoon nog jammer en nu....tja, zonde van al die tijd die we aan elkaar besteed hebben en ik zag echt wel potentie in de relatie, maar als ze nog steeds zo afstandelijk doet: jammer dan!
Dan is het al makkelijker om het helemaal te beëindigen.![]()
![]()
Er zijn inmiddels nog meer updatesquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:37 schreef maily het volgende:
[..]
Goed dat je er zo instaat.
Dan is het al makkelijker om het helemaal te beëindigen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hebben de die daar?
Oh wacht
Je hebt het waarschijnlijk over poepen![]()
![]()
![]()
Waar wel op?quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja mijn poep lijkt niet op een bolus
Forum Opties Forumhop: Hop naar: