Wel gelachen om de onzekerheid en projectie.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
die waarschijnlijk al 100x gepost zijn
Dat heb ik niet gezegd. Ik zeg alleen dat de mate van support dat Oekraiene heeft ontvangen van haar allies overweldigend is vergeleken met wat Rusland heeft gekregen van haar allies.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niemand had het over westerse support, jij zei dat rusland alleen st-
Ach laat ook maar tegen zoveel domheid kan niemand op.
Is er al witte rook?quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi als ze op vrede komen tijdens de begrafenis van de paus.
Niet gezegd, uhuh.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Deze landen hebben nauwelijks iets bijgedragen wat vergelijkbaar is met het Westen. Ze zijn echt op zichzelf aangewezen.
Interessant trouwens dat in die presser, voor het eerst officieel werd toegegven dat er Noord Koreaanse troepen zijn ingezet.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:13 schreef Discombobulate het volgende:
Koersk is nu officieel bevrijdt, aldus Rusland.
Altijd vervelend, een lekke koppakkingquote:
Ik vermoed gewoon de plek waar de begrafenis plaats vind.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://artwonders.it/sito-culturale/villa-bonaparte/?lang=en
Franse ambassade daar denk ik? wat enorm mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verstandig dat je je mond houdt.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:48 schreef skysherrif het volgende:
Oke genoeg op de bait ingegaan sorry
quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik vermoed gewoon de plek waar de begrafenis plaats vind.
Mooie locaties in Rome heb je in overvloed.
Nou ja, kan he?quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is hier in de tuin van de Franse ambassade, zelfs dat wordt meteen gegeolocate
Is dit weer een poging om Rusland een schouderklopje te geven in hun prestaties op het gebied van het vermoorden van Oekraïense inwoners?quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Deze landen hebben nauwelijks iets bijgedragen wat vergelijkbaar is met het Westen. Ze zijn echt op zichzelf aangewezen.
Ja, de 'belhamel' is weer eens goed bezig.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Is dit weer een poging om Rusland een schouderklopje te geven in hun prestaties op het gebied van het vermoorden van Oekraïense inwoners?
Gek genoeg ijkt de ambassade van Frankrijk in Rome dichterbij de st pieter te zijn dan de ambassade in vaticaanstad haha. Maar die ambassade in Vaticaanstad is wel veel mooier.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:56 schreef ExTec het volgende:
Maar idd, receptie in de franse ambassade, maar wel de ambassade van het vaticaan, niet die van Italie. Dat zal niet zo ver weg zijn, nee. Zo groot is het vaticaan niet.
[ x ]
Ben daar een week geweest voor een huwelijk. Gruwelijk mooie stad met ontzettend veel mooie dingen om te zien.quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gek genoeg ijkt de ambassade van Frankrijk in Rome dichterbij de st pieter te zijn dan de ambassade in vaticaanstad haha. Maar die ambassade in Vaticaanstad is wel veel mooier.
Of het waar is geen idee, maar ze hebben het toch wel even volgehouden.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:13 schreef Discombobulate het volgende:
Koersk is nu officieel bevrijdt, aldus Rusland.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Bewaar deze post maar even. We komen er over twee weken op terug oké? Jij zegt ze bezetten grondgebied. Ik zeg het lost langzaam op en het gaat weer naar de status quo.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waarom ze het doen is onduidelijk. Echter, je kan er gif op innemen dat dit avontuur niet lang gaat duren. Let maar op over twee weken.
Maar het is zeker symbolisch van waarde.
En is ook nog niet volledig bevrijd, alle Russische bronnen zeggen dat het prematuur is. AL is er inderdaad niet veel meer over, maar Oekraine heeft ngo een paar fortificaties ten zuiden van Suzha (oleshnya) en de " Gornal monastery" en het dorpje gornal.quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:23 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Of het waar is geen idee, maar ze hebben het toch wel even volgehouden.
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |