Gelukkig hebben we de beelden nogquote:Hardloopsters Amsterdam vanaf fatbikes op billen getikt: dit jaar al 24 meldingen
De politie heeft dit jaar 24 meldingen gekregen van vrouwen die in parken in Amsterdam op hun billen zijn geslagen. Volgens de politie zijn de daders jonge jongens op fatbikes die beelden maken van de aanrandingen. De beelden worden vervolgens gedeeld op sociale media als TikTok.
Volgens de politie kan het aantal incidenten hoger liggen, omdat niet iedereen aangifte doet. De politie hoopt dat slachtoffers die dat nog niet hebben gedaan, zich alsnog melden.
Vondelpark
Er zijn meldingen gedaan over incidenten in het Vondelpark, het Erasmuspark en het Flevopark, schrijft AT5. De vrouwen zijn meestal aan het hardlopen. De politie doet onderzoek. "Dit gedrag is niet alleen heel erg vervelend voor de slachtoffers, maar ook strafbaar", aldus de politie.
De politie heeft nog niemand aangehouden. In een filmpje op sociale media roept de politie op om er "gewoon mee te kappen".
Wat lees ik hier allemaalquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:35 schreef summer2bird het volgende:
Net als met de TikTok chicken jockey trend, erg cringe.
Vreten gooien in de bios tijdens een bepaalde scenequote:
Geile Mo en vieze Delano zullen er nu ongetwijfeld direct mee stoppen.quote:In een filmpje op sociale media roept de politie op om er "gewoon mee te kappen".
Lijkt me toch wel een stapje erger. Zoals de politie ook zegt dit is wettelijk gewoon aanranding.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:39 schreef Hyaenidae het volgende:
LOL hier aangifte voor doen
Dat zijn van die schijtluizen die ook de politie gaan bellen als kinderen aan het belletje trekken zijn, of als er vuurwerk wordt afgestoken in een wijk verderop.
Wtfquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:38 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Vreten gooien in de bios tijdens een bepaalde scene
https://omroepvenlo.nl/ni(...)ooi-in-bioscoopzalen
De daad op zich is niet zo heel ernstig, maar er wordt wel een grens overschreden en die vrouwen weten niet welke grenzen nog meer overschreden gaan worden.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Dat zijn van die schijtluizen die ook de politie gaan bellen als kinderen aan het belletje trekken zijn, of als er vuurwerk wordt afgestoken in een wijk verderop.
Is van de nieuwe minecraft film.quote:
Past ook in de langere trend dat niemand iets om elkaar geeft. Schoonmakers mogen het weer opruimen natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Is van de nieuwe minecraft film.
Kinderen en pubers gaan daar heen om tijdens een bepaald moment heel hard te gillen, popcorn gooien, vuurwerk afsteken, sommige nemen levende kippen mee de bios in, het is te krankzinnig voor woorden.
Ik was naar een andere film een paar weken terug en toen sprak ik even met de kassière omdat er ook een heel leger aan kindertjes was die heel stevig werden aangesproken nog voor ze de zaal in konden.
Alles voor de likes he
Inderdaad, gewoon kapotschoppen. De politie bellen heeft geen zin.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Van mij part mogen de mannen in Amsterdam hun huis niet meer uit. Zij zorgen voor alle ellende.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:55 schreef RotatoR het volgende:
Hadden die vrouwen nou maar een hijab gedragen, dan was dit niet gebeurd.
Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:38 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Vreten gooien in de bios tijdens een bepaalde scene
https://omroepvenlo.nl/ni(...)ooi-in-bioscoopzalen
Nou moet ik wel zeggen dat we vroeger ooit een opa knettergek hebben gemaakt door belletje trekken.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:39 schreef Hyaenidae het volgende:
die ook de politie gaan bellen als kinderen aan het belletje trekken zijn
Laat je niet zo stangen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:53 schreef Duracell het volgende:
Vind het noemen van het fietssoort in dit soort berichten een beetje overbodig.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:53 schreef Duracell het volgende:
Vind het noemen van het fietssoort in dit soort berichten een beetje overbodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De nieuwste Tiktok trendquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:38 schreef nixxx het volgende:
Wie dit doet mag wat mij betreft zo hard van zijn fatbike geschopt worden dat al zijn tanden eruit liggen. Zonder strafvervolging voor de schopper.
Leuk thema voor een Fok! meetquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:30 schreef StateOfMind het volgende:
De nieuwste Tiktok trend
Fatbikers van hun fiets rossen en ze in elkaar trappen
Wat bedoel je hiermee? Dat je het allemaal wel mee vindt vallen of dat ze zelf moeten optreden?quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Is toch een compliment? Een tik op je reet, blijkbaar heb je dan een mooie kont?quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? Dat je het allemaal wel mee vindt vallen of dat ze zelf moeten optreden?
En als een homo jou in je zak knijpt omdat hij jou een lekker geil ding vindt, dan is dat voor jou zeker ook okquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:35 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Is toch een compliment? Een tik op je reet, blijkbaar heb je dan een mooie kont?
Volgens mij zou op je oprecht wel een probleem hebben als je als volwassen vrouw een 14-jarige nektas sisser van zijn fatbike zou schoppen en die ook nog eens wat zou breken.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:38 schreef nixxx het volgende:
Wie dit doet mag wat mij betreft zo hard van zijn fatbike geschopt worden dat al zijn tanden eruit liggen. Zonder strafvervolging voor de schopper.
Dat was de vraag niet, daarbij vroeg ik jou niks.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:35 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Is toch een compliment? Een tik op je reet, blijkbaar heb je dan een mooie kont?
Het liefst zijn nek natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:38 schreef Momo het volgende:
Volgens mij zou op je oprecht wel een probleem hebben als je als volwassen vrouw een 14-jarige nektas sisser van zijn fatbike zou schoppen en die ook nog eens wat zou breken.
Dat je niet dood gaat van een tikje.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? Dat je het allemaal wel mee vindt vallen of dat ze zelf moeten optreden?
Ik vind wel meer dingen irritant, maar ik heb nog nooit ergens aangifte van gedaan.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dus je vindt het geen probleem begrijp ik?
Dit is een beetje om de hete brei heendraaien he? Vind je iemand een tik op de billen geven nou gewoon normaal gedrag wat je maar te tolereren hebt of niet?quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:51 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik vind wel meer dingen irritant, maar ik heb nog nooit ergens aangifte van gedaan.
Wat ben je aan het zuigen man?quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit is een beetje om de hete brei heendraaien he? Vind je iemand een tik op de billen geven nou gewoon normaal gedrag wat je maar te tolereren hebt of niet?
Het is aanranding,quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De daad op zich is niet zo heel ernstig, maar er wordt wel een grens overschreden en die vrouwen weten niet welke grenzen nog meer overschreden gaan worden.
Aangifte doen heeft ook helemaal geen zin.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik vind wel meer dingen irritant, maar ik heb nog nooit ergens aangifte van gedaan.
Zou geloofwaardig kunnen zijn als het niet in Amsterdam gebeurde.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:47 schreef Mr_Belvedere het volgende:
De politie heeft dit jaar 24 meldingen gekregen van jonge jongens op fatbikes die een stok tussen het voorwiel kregen en daardoor over de kop vlogen. Volgens de politie zijn de daders vrouwen die in parken in Amsterdam op hun billen zijn geslagen door die achterlijke idioten. De politie glimlachte, haalde de schouders op en ging weer verder met boeven vangen.
Stel nou voor dat jij een vriendin zou hebben, en je maakt daarmee een wandeling. En dan komen er twee lachende finnen aan die haar een 'tik' op de billen zouden geven/aan haar kont zitten. Zou je haar dan ook zeggen dat het weinig boeit?quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:05 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat ben je aan het zuigen man?Als het niet slaan is maar gewoon halve seconde aantikken dan boeit dat weinig ja. Waarom zou het wel tegen een schouder mogen en niet tegen een bil? Alsof het dan ineens veel pijnlijker is, ga toch weg
Alleen een tik in je oog zou echt naar zijn omdat je daar schade van op loopt.
Ik vind het onbeschoft, maar zou denken zal wel een tiktok dingetje zijn laat gaan.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Stel nou voor dat jij een vriendin zou hebben, en je maakt daarmee een wandeling. En dan komen er twee lachende finnen aan die haar een 'tik' op de billen zouden geven/aan haar kont zitten. Zou je haar dan ook zeggen dat het weinig boeit?
Wees dan gewoon duidelijk ipv ontwijkend gedrag te vertonen.quote:
Het is simpelweg een vorm van aanranding, daar kun je het niet mee eens zijn maar zo simpel is het gewoon, hier 1 van de zovele voorbeelden:quote:Als het niet slaan is maar gewoon halve seconde aantikken dan boeit dat weinig ja. Waarom zou het wel tegen een schouder mogen en niet tegen een bil? Alsof het dan ineens veel pijnlijker is, ga toch weg
Het staat nb. in de OP:quote:
Ik vind het serieus verbazingwekkend dat sommigen (waar jij er dus 1 van bent) dit volstrekt normaal lijken te vinden...quote:De politie doet onderzoek. "Dit gedrag is niet alleen heel erg vervelend voor de slachtoffers, maar ook strafbaar", aldus de politie.
Gewoon met je tengels van anderen afblijven is dat niet iets om te overwegen?quote:Alleen een tik in je oog zou echt naar zijn omdat je daar schade van op loopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |