SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Voor veel mensen idd niet.quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:58 schreef loveislikeakiss het volgende: ik heb rood fruit vooral uit de vriezer, is echt niet meer te betalen anders
Echt schandalig. Wat dat betreft kan ik echt in m’n handjes knijpen.
Zou voor iedereen betaalbaar moeten zijnWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Smaken verschilquote:rode bessen vind ik ook niets aan, trouwens bramen en frambozen ook niet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoeeeequote:Op vrijdag 25 april 2025 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Smaken verschilrode bessen vind ik ook niets aan, trouwens bramen en frambozen ook niet
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Handje walnoten eten
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
als kind kon ik echt een kilo rode bessen eten
nu kan mijn lijf de zuurheid niet aan
zelfde met paling, at ik een hele gewoon op
nu zit ik vol na een kwartHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
We gaan weer stenen verven. Kitten heeft het weer te pakken hoor.
oh ik heb er nog een in het handschoenen vakje liggen bedenk ik me nu, uit zwitserlandHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een paling?quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh ik heb er nog een in het handschoenen vakje liggen bedenk ik me nu, uit zwitserland
Bes(t) dan nietquote:
Staat er een moomin op?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoe oud is kitten ook weer?quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:04 schreef Moeraskat het volgende:
We gaan weer stenen verven. Kitten heeft het weer te pakken hoor.
Is juist leuk om dingen met je kitten te doen.
Ik was ook altijd aan het knutselen en freubelen met ze, ook met de kleinkidsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
10quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe oud is kitten ook weer?
Is juist leuk om dingen met je kitten te doen.
Ik was ook altijd aan het knutselen en freubelen met ze, ook met de kleinkids
Ja tuurlijk is het leuk. Heel de voorkamer weer vol met tubes acrylverf.
Dat gezucht om de langzaam drogende gesso is wat minderWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hey Moonquote:
oh man mijn rug
hopelijk heeft dudje beetje puf vanavond om te masserenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En da allemaal voor een steen?quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
10
Ja tuurlijk is het leuk. Heel de voorkamer weer vol met tubes acrylverf.
Dat gezucht om de langzaam drogende gesso is wat minder
Het is altijd leuk te knutselen maar de rommel erna opruimen is altijd minderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze doet er gerust 40quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En da allemaal voor een steen?
Het is altijd leuk te knutselen maar de rommel erna opruimen is altijd minder
O wauwquote:
Weet je wat ook leuk is om te doen? PergomanoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even opzoekenquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wauw
Weet je wat ook leuk is om te doen? PergomanoWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oja daar hebben we geen geduld voor
rode bessen vind ik trouwens niet zo lekker, te zuur. Maar bramen wel
Uw ADH vitamine Worst
Goede redenquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
De enige keer dat ik een steen beschilderde was voor wereld autismedagWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
bramen zijn echt hit or missquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:16 schreef hemarookworst het volgende:
rode bessen vind ik trouwens niet zo lekker, te zuur. Maar bramen wel
sommige zijn lekker zoet en zacht
andere hard en blehHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik deed het vroeger toen ik klein was al. Maar dan met permanent markers. M’n ouders hadden een grindpad. Ik ging dan op m’n buik op het terras liggen in de zon, met een stapeltje stenen. En die kleurde ik dan in met markers of ik schreef er een tekst op.
Daarna gingen ze terug op het grindpad of in de fruitschaal.
Helaas had ik maar drie of vier kleuren.![]()
Heerlijk vond ik dat. Het terras was lekker warm van de zon. Dan lag ik lekker wat zelfverzonnen liedjes te neuriën.
Ik kan dit wel bestempelen als een van de geluksmomentjes uit m’n kindertijd.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
@MizzezAmy ik ken deze niequote:Op vrijdag 25 april 2025 13:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kijk hoe mooi hij vliegt, kijk hij vliegt me aanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan had je een tuinslangquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Was erg taai, maar dat schijnt niet altijd zo te zijn.![]()
![]()
Hoe is de stavaza nu met de dame?quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Was erg taai, maar dat schijnt niet altijd zo te zijn.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Moet u niet op visite?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
nog nietquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:22 schreef ToT het volgende:
Koekoek, koekoek
roept een koekoek vol vuur.
En menig stadsmens denkt:
"Hee, 't is al twee uur!"Uw ADH vitamine Worst
Stawattes?quote:
Maar mja....we sturen af en toe nog wel wat berichtjes naar elkaar, maar ik heb er weinig interesse meer in.![]()
![]()
Oké sorry hoor. Tjonge jongequote:Op vrijdag 25 april 2025 13:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik naar onderweg ben
met de blauw gele rups?quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik naar onderweg benUw ADH vitamine Worst
Hoi collegaquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wil je daar KPI's voor ontwikkelen?
Stand van zaken.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Stawattes?
Maar mja....we sturen af en toe nog wel wat berichtjes naar elkaar, maar ik heb er weinig interesse meer in.
Oké, hoe voelt dat verder?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik dacht dat jij bozig was. Ik ben niet boosquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij bozig was. Ik ben niet boos![]()
![]()
Gelukkigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh daar hou ik wel van.quote:
Heb jij een smart watch?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat lijkt me dan wel weer leukquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
jaquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh daar hou ik wel van.
Heb jij een smart watch?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
tetten?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Welke, als ik vragen mag? En welke telefoon heb je?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Welke, als ik vragen mag? En welke telefoon heb je?
Uw ADH vitamine Worst
Nu inmiddels boeit het me niet meer zo. Eerst vond ik het gebrek aan contact echt vervelend, op een gegeven moment vond ik het gewoon nog jammer en nu....tja, zonde van al die tijd die we aan elkaar besteed hebben en ik zag echt wel potentie in de relatie, maar als ze nog steeds zo afstandelijk doet: jammer dan!quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Stand van zaken.
Oké, hoe voelt dat verder?![]()
![]()
helemaal klaar nu?quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu inmiddels boeit het me niet meer zo. Eerst vond ik het gebrek aan contact echt vervelend, op een gegeven moment vond ik het gewoon nog jammer en nu....tja, zonde van al die tijd die we aan elkaar besteed hebben en ik zag echt wel potentie in de relatie, maar als ze nog steeds zo afstandelijk doet: jammer dan!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat wist hemaquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:40 schreef devzero het volgende:
Ik had vanmorgen nog blauwe bessen in mijn yoghurtToepasselijke TT
![]()
![]()
Idd zonde en jammer. Maar ik denk dat je een goede beslissing hebt genomen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu inmiddels boeit het me niet meer zo. Eerst vond ik het gebrek aan contact echt vervelend, op een gegeven moment vond ik het gewoon nog jammer en nu....tja, zonde van al die tijd die we aan elkaar besteed hebben en ik zag echt wel potentie in de relatie, maar als ze nog steeds zo afstandelijk doet: jammer dan!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ga ik straks nemenquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:40 schreef devzero het volgende:
Ik had vanmorgen nog blauwe bessen in mijn yoghurtToepasselijke TT
Uw ADH vitamine Worst
Het hangt aan een zijden draadje. Ik steek er in ieder geval geen moeite meer in.quote:
Ik heb weinig interesse in iemand die niet/nauwelijks communiceert.![]()
gewoon doorknippen manquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Het hangt aan een zijden draadje. Ik steek er in ieder geval geen moeite meer in.
Ik heb weinig interesse in iemand die niet/nauwelijks communiceert.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
garmin venu 2quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Welke, als ik vragen mag? En welke telefoon heb je?
dudje heeft sinds kort de 3 en die heeft een paar extra dingen wel maar niet genoeg om te upgraden
en een samsung van 3 jaar oud dus ik gok een 22?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hoe weet jij dat danquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ook dat jij nu nakend door het huis loopt?
Uw ADH vitamine Worst
Hij weet dat ik al 45 minuten op werk ben en niet nakendquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ook dat jij nu nakend door het huis loopt?Maar het liefst had ik nu nog in bed gelegen
![]()
![]()
Ja ik heb 2 andere opties. 1 daarvan ken ik sowieso al langer, de ander is de zus van een kennis.quote:![]()
Van mijn zus blijf je af!quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb 2 andere opties. 1 daarvan ken ik sowieso al langer, de ander is de zus van een kennis.![]()
Er ligt af en toe een man onder mijn bed, hoewel hij normaal gewoon op de bank moet slapenquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
Liggen nu twee mannen in mijn bed![]()
Als dat geen skieën wordt...quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
Liggen nu twee mannen in mijn bed![]()
Ah okéquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
garmin venu 2
dudje heeft sinds kort de 3 en die heeft een paar extra dingen wel maar niet genoeg om te upgraden
en een samsung van 3 jaar oud dus ik gok een 22?![]()
Ik zit te kijken voor een smartwatch voor katerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:![]()
Maar ik snap dat het lastig kan zijn.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Watquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb 2 andere opties. 1 daarvan ken ik sowieso al langer, de ander is de zus van een kennis.je hebt vrouwen achter de hand?
Jij stuurt dan ook vaak berichtjes midden in de nachtquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer in DTS die pas na een paar uur reageren op mijn appjes![]()
![]()
Player hoorquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Watje hebt vrouwen achter de hand?
![]()
![]()
zou niet gelijk op de volgende duikenquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb 2 andere opties. 1 daarvan ken ik sowieso al langer, de ander is de zus van een kennis.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En nog een paar in de voorraadkastquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
Is echt leuk om te doen heb ooit eens kerstkaarten gemaakt hiervan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Whehe met eentje heb ik weer contact opgenomen na langere tijd, en ze had absoluut interesse.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En die zus van die kennis hoorde ik pas een paar dagen geleden over. Leuke dame van 32.![]()
![]()
Je ging voor een Apple Watch zei je van de week?quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah oké![]()
Ik zit te kijken voor een smartwatch voor kater![]()
Ja een ligt normaal ook onder het bed maar die ging vandaag voor dudje zijn kussenquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Er ligt af en toe een man onder mijn bed, hoewel hij normaal gewoon op de bank moet slapen
Vanavond even vervangen voor een haar vrije variantHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb nog naar de venu 3 gekeken toen ik afgelopen jaar een nieuwe nodig had, maar ben uiteindelijk voor de garmin FR 265 gegaan. Ik draag hem ook alleen maar bij joggen en wandelen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
garmin venu 2
en een samsung van 3 jaar oud dus ik gok een 22?![]()
Geen blauwe bessen?quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach ik doe het deze keer sowieso wel rustiger aan hoor. Eerst gewoon klessebessen.![]()
wel blauwe ballen!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Haar vrije varianten heb ik opgegevenquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja een ligt normaal ook onder het bed maar die ging vandaag voor dudje zijn kussen
Vanavond even vervangen voor een haar vrije variant![]()
![]()
Ik log tussen de 2 uur en 8 uur per dagquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nog naar de venu 3 gekeken toen ik afgelopen jaar een nieuwe nodig had, maar ben uiteindelijk voor de garmin FR 265 gegaan. Ik draag hem ook alleen maar bij joggen en wandelen.![]()
Denk dat hij volgend jaar vervangen moet worden want de batterij begint minder te wordenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
bij ijshockey als iemand een puck in de groin area weet te mikken was er altijd wel een lul die naar je toe komt om blauwe ballen! te roepenquote:
vervelendOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Auchquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
bij ijshockey als iemand een puck in de groin area weet te mikken was er altijd wel een lul die naar je toe komt om blauwe ballen! te roepen
vervelend![]()
Waarom geloof ik dit nu nietquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik naar onderweg ben
Ze mogen eigenlijk niet in de slaapkamer, maar als ik thuis aan de computer wil zitten is dit het enige werkbare compromisquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Haar vrije varianten heb ik opgegeven
Kan nu nog wel met de deur dicht werken, maar als de eerste hittegolf komt is dat ook geen optieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ach wat jammerquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu inmiddels boeit het me niet meer zo. Eerst vond ik het gebrek aan contact echt vervelend, op een gegeven moment vond ik het gewoon nog jammer en nu....tja, zonde van al die tijd die we aan elkaar besteed hebben en ik zag echt wel potentie in de relatie, maar als ze nog steeds zo afstandelijk doet: jammer dan!
Trust nobody![]()
Ja ik snap ook niet wat er allemaal precies aan de hand is, maar ik heb er verdomd weinig zin meer in.quote:![]()
Klopt. Maar ik weet dat hij dat ding minder mooi vindt dan een ronde klokquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je ging voor een Apple Watch zei je van de week?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
heel ander verhaal, in Afghanistan kwamen we een keer in een fight terecht, een of andere manier raakte ik iedereen kwijt en kroop ik in de berm
roept iemand ... WEET JIJ WAAROM ZE HET BERMBOMMEN NOEMEN OFNIEEEEE?????
allemaal lachen
behalve ik
ik vind het redelijk vergelijkbaarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ren tussen de 3 en 4 uur per week en dan nog een paar uur wandelenquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik log tussen de 2 uur en 8 uur per dag![]()
Denk dat hij volgend jaar vervangen moet worden want de batterij begint minder te wordenBelangrijkste voor mij was dat die goede GPS heeft want ik ren vaak in het bos en dat die niet te groot is (ik heb de kleinere 265s en niet de grote 265)
![]()
Ze zijn in de aanbiedingquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb 2 andere opties. 1 daarvan ken ik sowieso al langer, de ander is de zus van een kennis.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:57 schreef sp3c het volgende:
heel ander verhaal, in Afghanistan kwamen we een keer in een fight terecht, een of andere manier raakte ik iedereen kwijt en kroop ik in de berm
allemaal lachen
behalve ik
ik vind het redelijk vergelijkbaar!!!
![]()
Speeltjes zijn gekocht. Voer uitgezocht. Dat was wel even uitkijken, want behalve geen granen ook bijvoorbeeld zonder eend zodat hij geen eenden gaat proberen te vangen. Hetzelfde voor snacks.
Autogordel en poepzakjes ook gekocht.
Alleen nog op jacht naar een mand/kussen en voerbakkenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Heftig welquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:57 schreef sp3c het volgende:
allemaal lachen
behalve ik
ik vind het redelijk vergelijkbaar![]()
Haha tof!quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Speeltjes zijn gekocht. Voer uitgezocht. Dat was wel even uitkijken, want behalve geen granen ook bijvoorbeeld zonder eend zodat hij geen eenden gaat proberen te vangen. Hetzelfde voor snacks.
Alleen nog op jacht naar een mand/kussen en voerbakken
Maar is dat echt zo met die eenden? Dat wist ik niet eens! Then again; ze hebben verdomd goede neuzen natuurlijk.![]()
viel wel mee
was drie of vier boefjes maar dat van die bermbommen komt nog wel eens terug zeg maar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat voor speeltjes?quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen nog op jacht naar een mand/kussen en voerbakken
Het blijft wel een jachthond he?quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha tof!
Maar is dat echt zo met die eenden? Dat wist ik niet eens! Then again; ze hebben verdomd goede neuzen natuurlijk.Trotste mama van Ambar
bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik had subtiel in mijn hoofd dat flostouwen werden afgeraden tegenwoordig anders was dat ook fijn geweest voor wat frustratie uiting en kauwenTrotste mama van Ambar
curlenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En ik hoop dat hij misschien apporteren met de bal fijn gaat vinden ook wat beweging en ook een leuke activiteit met de kinderen hier in de buurtTrotste mama van Ambar
Ben je zo gefrustreerd dan?quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had subtiel in mijn hoofd dat flostouwen werden afgeraden tegenwoordig anders was dat ook fijn geweest voor wat frustratie uiting en kauwen![]()
dat light aan het soort hond voor mijn gevoelOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Een hond light?quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:04 schreef sp3c het volgende:
dat light aan het soort hond voor mijn gevoel![]()
teckel gaat helemaal wild voor die shit maar ik had een jack russel en die apporteerde helemaal niks
als ik wat naar hem gooide dan rende die er naar toe, maakte hij het helemaal kapot en daarna ging hij tevreden in zijn mand liggenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
was je er wel weer een uur of wat vanafOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gaf je wel het goede voorbeeld?quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:05 schreef sp3c het volgende:
teckel gaat helemaal wild voor die shit maar ik had een jack russel en die apporteerde helemaal niks
als ik wat naar hem gooide dan rende die er naar toe, maakte hij het helemaal kapot en daarna ging hij tevreden in zijn mand liggen![]()
nooitquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
wat een vraag, je komt hier nu lang genoegOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
We hadden 1 hond die het wel terug kwam brengen. Maar die was ook helemaal wild van die Ikea ratten en plush ballenTrotste mama van Ambar
ik heb een nieuwe pc jongonsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
omdat hij de hont isquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Als jij nooit apporteerd, waarom zou die hond het dan doen?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
We hebben het over mijn hond jaquote:
Ga weg met je pc![]()
Grapjes![]()
Trotste mama van Ambar
was 800 euro dus niet extreem maar ik ben wel redelijk trots op mezelf want geld was altijd een dingetje en ik ging altijd voor goedkoop en tweedehands enzo
niet meer nodig
In de categorie anaal beads ken ik iemand die net een Assepoester tattoo heeft van Jacques en Gusgusquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mooi manquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:08 schreef sp3c het volgende:
was 800 euro dus niet extreem maar ik ben wel redelijk trots op mezelf want geld was altijd een dingetje en ik ging altijd voor goedkoop en tweedehands enzo
niet meer nodig![]()
![]()
nu denk ik, had best een duurdere kunnen nemen
Uitvoerig uitgezocht op wat ik denk dat hij leuk vindt.quote:
Als hij helemaal gewend is en wandelen in de stad oke vindt dan mag hij zelf dingen uitzoeken in de dierenwinkel hierTrotste mama van Ambar
niemand curled mijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
picsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nee ik ben de koning van de ijsvloerquote:
ik curler jullie allemaal de moederOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
WoooooooooooooeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik jou de vaderquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ik ben de koning van de ijsvloer
ik curler jullie allemaal de moederThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ijsdansen kan ik ookOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Lekker met die vingers die gaatjes inquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je me zoekt
Ik lig op de bowlingbaan![]()
Nee hoor grijsquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
Er is goede zon maar het is fris buitenTrotste mama van Ambar
vond ik niet leuk
pijnlijkste sport ter wereldOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bowlen?quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:11 schreef sp3c het volgende:
vond ik niet leuk
pijnlijkste sport ter wereldHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
bowlen kan ik wel leren denk ikquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:08 schreef sp3c het volgende:
niet meer nodig![]()
Wut!quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
In de categorie anaal beads ken ik iemand die net een Assepoester tattoo heeft van Jacques en Gusgus![]()
![]()
quote:
Stuur maar hierheen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ik moet ook meer tattoos, minstens 4Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja ik werd getagd en ik zei ik gewoon van nee, ik ga niets zeggenquote:
Maar die scene waarin ze een ketting voor Assepoester halen
En de parels op Gusgus zijn start worden geregenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Hou niet van tatoos, maar ja ik hoef ze dan ook niet
Dan mag jij ze niet lenenquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]Hou niet van tatoos, maar ja ik hoef ze dan ook niet
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ben alweer weg. Ik kwam even voorbij waaien en mijn teveel aan energie dumpen.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Een vluggertjequote:Op vrijdag 25 april 2025 14:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben alweer weg. Ik kwam even voorbij waaien en mijn teveel aan energie dumpen.![]()
ik kan slecht tegen naalden dus als ze al gezet zijn zou het wel helpenquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb er 13, mag er een lenen als je wilOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja toen ik met google zag dat het die muizen waren, wist ik meteen wat je bedoelde!quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja ik werd getagd en ik zei ik gewoon van nee, ik ga niets zeggen
Maar die scene waarin ze een ketting voor Assepoester halen
En de parels op Gusgus zijn start worden geregen![]()
![]()
Ik hou ook niet van naalden, maar bij de tattoo machine zie ik ze nietquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik kan slecht tegen naalden dus als ze al gezet zijn zou het wel helpenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb je spijt van dat slagschip op je rug?quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:18 schreef hemarookworst het volgende:
Zou handig zijn dat je ze kan lenen ipv permanent![]()
Geen tattoo van een naald nemen danquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik kan slecht tegen naalden dus als ze al gezet zijn zou het wel helpen![]()
Heb ooit een nepper gezet als anusgewei met dudje zijn naam erinHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik wil ze niet eens lenenquote:
O oke, tot strakkiesquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben alweer weg. Ik kwam even voorbij waaien en mijn teveel aan energie dumpen.![]()
of juist wel maar dan op mijn rug ofzoquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
heb niks op mijn rugquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je spijt van dat slagschip op je rug?Uw ADH vitamine Worst
Je moet de bal richting de kegels gooien, niet zo hard mogelijk op je voeten laten vallenquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:11 schreef sp3c het volgende:
vond ik niet leuk
pijnlijkste sport ter wereld![]()
![]()
Kom je nu meequote:Op vrijdag 25 april 2025 14:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet de bal richting de kegels gooien, niet zo hard mogelijk op je voeten laten vallen![]()
Best snel nogquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kwam er ook pas na een paar jaar bowlen achter![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-04-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4248 / +108 / +38 / 9419 / 10450
2. Moeraskat / 1212 / +7 / +53 / 4050 / 4672
3. KillemWieft / 1026 / +56 / +160 / 470 / 723
4. Dr.Mikey / 860 / +1 / +11 / 528 / 770
5. _UserName_ / 779 / +19 / +35 / 513 / 694
6. Bally-b / 590 / +58 / +0 / 180 / 272
7. hemarookworst / 579 / +20 / +2 / 1263 / 1578
8. loveislikeakiss / 570 / +27 / +5 / 2415 / 2823
9. HappyCharly / 525 / +17 / +7 / 1491 / 1742
10. gebrokenglas / 512 / +13 / +19 / 1953 / 2341
11. devzero / 478 / +9 / +35 / 511 / 664
12. Lovely / 428 / +25 / +0 / 2562 / 2975
13. StevenHyde / 345 / +17 / +10 / 1553 / 1876
14. aeque / 338 / +18 / +10 / 1598 / 1853
15. Pinnenmutske / 302 / +5 / +5 / 334 / 458
16. Fogel / 300 / +15 / +0 / 862 / 1105
17. Soury / 278 / +15 / +16 / 347 / 473
18. kree / 268 / +0 / +24 / 871 / 1036
19. mario390 / 266 / +16 / +0 / 24 / 66
20. Moonlight / 251 / +2 / +15 / 760 / 914SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:quote:
Goh, ze is online en ze moet me wat vertellen.
"Okee. wat dan?"
En ze is weer weg!
'
Mja, ik denk dat de stekker er zo uit gaat.![]()
Dit wordt niks man..quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:33 schreef ToT het volgende:
"Okee. wat dan?"
En ze is weer weg!
'
Mja, ik denk dat de stekker er zo uit gaat.![]()
10 tenen breken is ook een strikequote:Op vrijdag 25 april 2025 14:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet de bal richting de kegels gooien, niet zo hard mogelijk op je voeten laten vallenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klopt.quote:
Kan zijn dat wat ze wil zeggen is dat ze het uit maakt, maar anders kap ik het zelf gewoon af.![]()
Gewoon zelf afkappen ToTquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt.
Kan zijn dat wat ze wil zeggen is dat ze het uit maakt, maar anders kap ik het zelf gewoon af.![]()
Ze is nu aan het typen. Ff kijken wat ze zegt, en als e het uit maakt, zal ik ook zeggen dat ik op het punt het te gaan doen. En komt ze met iets anders, dan kap ik het alsnog zelf af.quote:![]()
Vergeet je niet je maand voorraad af te rekenen met de creditcard van de zaak? Dan kun je de BTW nog terug vragenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Goedzo!quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze is nu aan het typen. Ff kijken wat ze zegt, en als e het uit maakt, zal ik ook zeggen dat ik op het punt het te gaan doen. En komt ze met iets anders, dan kap ik het alsnog zelf af.![]()
Zwanger is ze in elk geval niet van jequote:Op vrijdag 25 april 2025 14:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze is nu aan het typen. Ff kijken wat ze zegt, en als e het uit maakt, zal ik ook zeggen dat ik op het punt het te gaan doen. En komt ze met iets anders, dan kap ik het alsnog zelf af.
Gewoon afkappen joh. Als ik zo lees heb je er zelf ook niet veel zin meer inquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:33 schreef ToT het volgende:
"Okee. wat dan?"
En ze is weer weg!
'
Mja, ik denk dat de stekker er zo uit gaat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zwanger is ze in elk geval niet van je
Dat zou pas nieuws zijn!quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zwanger is ze in elk geval niet van je![]()
Kan gewoon
Toen choas? Kratos? Een van de oude Griekse goden zijn ballen werden afgehakt en in zee werd gesmeten kregen we daar Aphrodite uit
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Neem er nog eentjequote:Op vrijdag 25 april 2025 14:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kan gewoon
Toen choas? Kratos? Een van de oude Griekse goden zijn ballen werden afgehakt en in zee werd gesmeten kregen we daar Aphrodite uit![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zwanger is ze in elk geval niet van jeTrut!
Nou ja, het is uit.
Haar mama was eerst heel enthousiast over het idee, maar nu wil ze toch dat dochterlief in haar land blijft (ook al hebben ze elkaar tot voor kort al meerdere jaren niet meer gezien vanwege de afstand) want ze wordt ook een dagje ouder en heeft misschien op een gegeven moment zorg van dochterlief nodig.
Het visum is zelfs al geannuleerd, en nu pas vertelt ze me dit!![]()
![]()
Zo dan, die is ineens voortvarend. Wie heeft dat allemaal betaald dan ji. Of kost dat niets?quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:43 schreef ToT het volgende:
[..]Trut!
Nou ja, het is uit.
Haar mama was eerst heel enthousiast over het idee, maar nu wil ze toch dat dochterlief in haar land blijft (ook al hebben ze elkaar tot voor kort al meerdere jaren niet meer gezien vanwege de afstand) want ze wordt ook een dagje ouder en heeft misschien op een gegeven moment zorg van dochterlief nodig.
Het visum is zelfs al geannuleerd, en nu pas vertelt ze me dit!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
God wat een catfish. Ik vind het echt kut voor je ToT!quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:43 schreef ToT het volgende:
[..]Trut!
Nou ja, het is uit.
Het visum is zelfs al geannuleerd, en nu pas vertelt ze me dit!
Maar ik denk dat er je een hoop gezeik bespaard is gebleven.
Zal moeilijk zijn geweest om het te zeggenquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:43 schreef ToT het volgende:
[..]Trut!
Nou ja, het is uit.
Het visum is zelfs al geannuleerd, en nu pas vertelt ze me dit!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ach jee, wat ontzettend kut voor je ToT maar misschien maar beter.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:43 schreef ToT het volgende:
[..]Trut!
Nou ja, het is uit.
Het visum is zelfs al geannuleerd, en nu pas vertelt ze me dit!![]()
![]()
Als volwassenen tegen je nieuwe vriend aan de andere kant van de wereld zeggen dat je moeder liever niet heeft dat je vertrekt, lijkt me niet erg makkelijk.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zal moeilijk zijn geweest om het te zeggen![]()
Tot heeft er nog twee in de wachtrij staanquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:45 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ach jee, wat ontzettend kut voor je ToT maar misschien maar beter.
Er is nog één wachtende voor Uquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tot heeft er nog twee in de wachtrij staan![]()
![]()
Ik ben bij mensen waar ik iets om geef ook vreselijk confrontatie mijdendquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Als volwassenen tegen je nieuwe vriend aan de andere kant van de wereld zeggen dat je moeder liever niet heeft dat je vertrekt, lijkt me niet erg makkelijk.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ToT de casanovaquote:
Zij heeft alles betaald, het gaat om honderden euro's.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, die is ineens voortvarend. Wie heeft dat allemaal betaald dan ji. Of kost dat niets?![]()
Ja dat zei ze idd, dat het haar enorm vel pijn doet.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zal moeilijk zijn geweest om het te zeggen![]()
Pohquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Zij heeft alles betaald, het gaat om honderden euro's.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wauw, niet slim van haar, ze had beter eerst haar familie kunnen vragen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Zij heeft alles betaald, het gaat om honderden euro's.
Maar goed meen te lezen dat je er al een beetje overheen bent en de volgende alweer in de rij staat.
Hopelijk wordt het watWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nouja als moeders eerst enthousiast was...quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, niet slim van haar, ze had beter eerst haar familie kunnen vragen.
Maar goed meen te lezen dat je er al een beetje overheen bent en de volgende alweer in de rij staat.
Hopelijk wordt het watHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Precies.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, niet slim van haar, ze had beter eerst haar familie kunnen vragen.
Hopelijk wordt het wat
Ja en ik heb geen haast er mee. Eerst met beide dame wat kletsen en zien of het er met eentje wat wordt.
Ik ben met 1 van hen aan het kletsen (ik ken haar al wel wat langer), en die ziet mij wel zitten. Maar ik wil nu echt niks overhaasts doen.![]()
2 uur lang presentatie over web security gehad. Weer punten gescoord door te vragen of JWT tokens staat voor JeWeetToch tokens.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat ja!quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nouja als moeders eerst enthousiast was...
Ik vertel het net tegen Mini-ToT en die zegt ook al: "Maar haar mama vond het eerst toch wel goed?"![]()
Babyquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kijk dan wat een schattig Mini bootje erbij ligtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:52 schreef StevenHyde het volgende:
2 uur lang presentatie over web security gehad. Weer punten gescoord door te vragen of JWT tokens staat voor JeWeetToch tokens.![]()
![]()
Zonder gekheid, ik vind dat die dingen JKT moeten heten. Je Kent me Toch. Beschrijft de functie primaquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:52 schreef StevenHyde het volgende:
2 uur lang presentatie over web security gehad. Weer punten gescoord door te vragen of JWT tokens staat voor JeWeetToch tokens.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: