Die zou ik maar even niet aantrekken dan, zoals je kunt lezen wordt er geschoten op mensen in kasjmir.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:50 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik heb een trui van kasjmir, komt wel dichtbij zo.
Stoere boi, beetje je bejaarde buurvrouw gaan lastig vallen met je tyfusherrie.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:55 schreef Harvest89 het volgende:
Beste nummer van Led Zeppelin hoor.
Fuck de buren, ga de live versie nu even oerhard draaien.
Had ik maar een bejaarde buurvrouw, die zijn stokdoof.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Stoere boi, beetje je bejaarde buurvrouw gaan lastig vallen met je tyfusherrie.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 24 april 2025 21:50 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik heb een trui van kasjmir, komt wel dichtbij zo.
Voor wie juichen we mocht het tot een conflict komen?quote:Op donderdag 24 april 2025 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
Viezerikken vs. smeerpijpen.
HACCP hebben ze nog nooit van gehoord daar. Bah.
Ik bid voor een schonere Ganges.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Voor wie juichen we mocht het tot een conflict komen?
Derbies zijn altijd het leukst voor de neutrale toeschouwer.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:29 schreef Raw85 het volgende:
Eindelijk een conflict waarbij het me geen reet interesseert wie er wint
Dit is typisch een conflict tussen twee shithole countries waar het resultaat me zal jeuken. Het vervelende is wel dat ze beiden een nogal stevig leger hebben.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Voor wie juichen we mocht het tot een conflict komen?
India behoort tot de grootste landen van de wereld en is ongeveer 4x groter dan Pakistan.quote:Op donderdag 24 april 2025 23:44 schreef Joppiez het volgende:
India heeft te veel inwoners, een aantal miljoen er af merk je niet eens. Bizar. Pakistan met 250 miljoen is ook geen kleintje, maar India heeft er zes keer meer.
De huidige beweging werd opgericht in 1990 en hield zich vooral bezig met het verspreiden van de islam en de Jihad.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:40 schreef Ali_boo het volgende:
De aanval is opgeëist door een vrij onbekende groep, die volgens India banden heeft met de Pakistaanse militante beweging Lashkar-e-Taiba. In de voornamelijk islamitische regio Kasjmir zijn al tientallen jaren separatistische groeperingen actief.
Alsof India dat wil. Dan hebben ze bijna 600 miljoen moslims i.p.v. 300.quote:Op vrijdag 25 april 2025 07:25 schreef MichaelScott het volgende:
Laten we hopen dat het eindelijk eens escaleert.
Het zou voor de wereld waarschijnlijk een stuk beter zijn als Pakistan overgenomen wordt door India.
Heeft de wereld zoveel last van Pakistan dan?quote:Op vrijdag 25 april 2025 07:25 schreef MichaelScott het volgende:
Laten we hopen dat het eindelijk eens escaleert.
Het zou voor de wereld waarschijnlijk een stuk beter zijn als Pakistan overgenomen wordt door India.
Wel van de terreurgroepen die zich daar schuil houden.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heeft de wereld zoveel last van Pakistan dan?
Zo pak je dat aan. Dit zou men in het Westen nooit durven. Dat zou men immers als hartstikke "racistisch" beschouwen.quote:
Wéér de Islam natuurlijk. Man man man, wat is dat toch ook een barbaarse ideologie. Dat men in bepaalde Westerse kringen ruimte willen maken voor de Islam en zelfs erg positief tegenover dit gedachtegoed staan blijft erg zorgwekkend.quote:
Maar omdat het India is en niet Israël heeft er niemand problemen mee.quote:
De extreem rechtse slachtoffer brigade is er ook weer om valse vergelijkingen te maken.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:56 schreef HSG het volgende:
[..]
Maar omdat het India is en niet Israël heeft er niemand problemen mee.
Fucken met water is in die regio al eerder knallen geworden.quote:Op vrijdag 25 april 2025 06:17 schreef xpompompomx het volgende:
In die regio pruttelt het al sinds eind jaren 40. Dit is gewoon weer de zoveelste opleving van dit conflict. Niet bijzonder schokkend allemaal.
In pakistan is dat nog een paar graden erger met hindoes.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:30 schreef MissButterflyy het volgende:
Het is al langer onrustig in die streek, en moslims in India worden ook al langer achtergesteld en gediscrimineerd.
https://www.nrc.nl/nieuw(...)-gemorreld-a4890122
Verder is het in Nederland niet zo’n nieuws omdat we weinig banden met beide landen hebben, in tegenstelling tot Israël.
Ja dus? Als België morgen in de sloot springt, spring jij er dan achteraan?quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:05 schreef marsan het volgende:
[..]
In pakistan is dat nog een paar graden erger met hindoes.
Nee. Zeg ik dat? Ik reageer op een opmerking die onzinnig is om maar weer een slachtofferrol te maken van de daders.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja dus? Als België morgen in de sloot springt, spring jij er dan achteraan?
Wel gaaf hoor een oorlog tussen nucleaire machten. Je zou denken dat de Pakistani na het ook destabiliseren van hun eigen land een keertje zouden stoppen met terrorisme steunen. Zelfs al hebben ze dat hier misschien niet direct gedaan, dan nog was de reactie van we steunen separatisten moreel wel totaal debiel.quote:
Het is minstens zo debiel om discriminatie in een land goed te praten, omdat er elders in de wereld ook discriminatie is.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:12 schreef marsan het volgende:
[..]
Nee. Zeg ik dat? Ik reageer op een opmerking die onzinnig is om maar weer een slachtofferrol te maken van de daders.
In India worden moslims EN christenen achtergesteld en vervolgd, maar maak jij er maar de slachtofferrol van.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:12 schreef marsan het volgende:
[..]
Nee. Zeg ik dat? Ik reageer op een opmerking die onzinnig is om maar weer een slachtofferrol te maken van de daders.
En eaar praat ik.t goed?quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het is minstens zo debiel om discriminatie in een land goed te praten, omdat er elders in de wereld ook discriminatie is.
En nog iets te melden over de situatie in pakistan of liever alleen wijzen naar 1 kant?quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
In India worden moslims EN christenen achtergesteld en vervolgd, maar maak jij er maar de slachtofferrol van.
https://www.nporadio1.nl/(...)n-onmogelijk-gemaakt
De Pakistani lijken me niet heel rationeel ingestelde mensen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:16 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wel gaaf hoor een oorlog tussen nucleaire machten. Je zou denken dat de Pakistani na het ook destabiliseren van hun eigen land een keertje zouden stoppen met terrorisme steunen. Zelfs al hebben ze dat hier misschien niet direct gedaan, dan nog was de reactie van we steunen separatisten moreel wel totaal debiel.
Ik wijs niet naar 1 kant, maar zag hier reacties die alweer in het bekende moslim bash straatje pasten.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:59 schreef marsan het volgende:
[..]
En nog iets te melden over de situatie in pakistan of liever alleen wijzen naar 1 kant?
Ik heb een rondreis door Amerika gemaakt met oa een Pakistaanse generaal en zijn kinderen. Ik heb een zeer lage opinie van de mannen eraan overgehouden. Alleen de mannen uit de golfstaten doken nog lager.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:00 schreef RotatoR het volgende:
[..]
De Pakistani lijken me niet heel rationeel ingestelde mensen.
Wat bedoel je hiermee? Die Pakistaanse generaal staat toch niet voor alle mannen uit Pakistan?quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb een rondreis door Amerika gemaakt met oa een Pakistaanse generaal en zijn kinderen. Ik heb een zeer lage opinie van de mannen eraan overgehouden. Alleen de mannen uit de golfstaten doken nog lager.
Dus ja eens.
Je wordt geen generaal als je niet binnen een systeem past en het zijn die mannen die momenteel de keuzes aan het maken zijn rond terrorisme steunen en spannend langs de grens doen met soldaten.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? Die Pakistaanse generaal staat toch niet voor alle mannen uit Pakistan?
En begrijp me niet verkeerd, in dat land is veel mis en onderontwikkeld, maar vermoed dat India vaak niet beter scoort met die groepsverkrachtingen op vrouwen.
En aan de andere kant van meerdere mensen gehoord die in Pakistan zijn geweest dat het een prachtig land is met een gastvrije en lieve bevolking. Helaas inderdaad alleen niet heel veilig, hoewel het het de laatste jaren beter leek te gaan.
Volgens de Volkskrant zijn er geen bewijzen dat de regering van Pakistan betrokken is bij de aanval op toeristen, en hebben zowel India als Pakistan ook geen belang in een oorlog met elkaar. Wel interessant om te lezen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je wordt geen generaal als je niet binnen een systeem past en het zijn die mannen die momenteel de keuzes aan het maken zijn rond terrorisme steunen en spannend langs de grens doen met soldaten.
Waar je in het artikel een hint van ziet is de lange geschiedenis van terrorisme wel steunen door Pakistan. Zelfs al is er nu nog geen (openbaar) bewijs, dan nog hebben ze terecht de schijn tegen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Volgens de Volkskrant zijn er geen bewijzen dat de regering van Pakistan betrokken is bij de aanval op toeristen, en hebben zowel India als Pakistan ook geen belang in een oorlog met elkaar. Wel interessant om te lezen.
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
Als je wil lezen wat je wil lezen mss.ja.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In dat stukje dat ik gequote had.
Cursusje.nederlants en interpunctie. Mss minder misverstanden.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:45 schreef marsan het volgende:
[..]
Als je wil lezen wat je wil lezen mss.ja.
Wat jij wil simpelequote:Op vrijdag 25 april 2025 18:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Cursusje.nederlants en interpunctie. Mss minder misverstanden.
Of gewoon niet over andere stomme landen beginnen als je ook gewoon kan zeggen: discriminatie van moslims maakt het niet opeens geoorloofd om toeristen te executeren.
Paar maanden terug op X was er een zeer agressief anti-Indiase campagne. Account die ik niet volgde kwamen zomaar uit het niets op mijn timeline en begonnen anti Indianse memes te posten . Ondanks dat ik snel genoeg van kreeg en diezelfde accounts begon te bannen. Bleven die memes je maar om de oren vliegen.quote:Op donderdag 24 april 2025 23:36 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Dit is typisch een conflict tussen twee shithole countries waar het resultaat me zal jeuken. Het vervelende is wel dat ze beiden een nogal stevig leger hebben.
Dit klopt, maar het werkt welquote:Op vrijdag 25 april 2025 11:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zo pak je dat aan. Dit zou men in het Westen nooit durven. Dat zou men immers als hartstikke "racistisch" beschouwen.
[..]
Sorry hoor, maar met X krijg je echt geen beeld van India. Alleen een gekleurd beeld in een bepaalde richting. Het moois zal je vast niet te zien hebben gekregen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Paar maanden terug op X was er een zeer agressief anti-Indiase campagne. Account die ik niet volgde kwamen zomaar uit het niets op mijn timeline en begonnen anti Indianse memes te posten . Ondanks dat ik snel genoeg van kreeg en diezelfde accounts begon te bannen. Bleven die memes je maar om de oren vliegen.
Fast forward 2 maanden later en tientallen bans later stopte het eindelijk. Maar het heeft wel beeld over India wel beïnvloedt op een negatieve manier
Ik heb geen zin in een ban dus moet ik op mijn woorden letten. Maar dat ze overal op straat poepen is nog niet eens de ergste ding wat ik daar heb gezien. Straatventers die je daar ziet, is iets rechtstreeks uit een horrormovie.
En nog heel wat andere issues waar ik niet verder op zal ingaan
Dus om nou te zeggen dat ik pro India ben, niet echt
Maar Pakistanen hebben ook al de mindere eigenschappen van de Indiers en zijn nog eens daarboven nog moslim ook
Net wanneer je denk dat het niet erger kan![]()
Dus tja vind het maar lastig om hier een partij te kiezen
Het heeft mij dusdanig getraumatiseerd dat ik er niets mee te maken wil hebben. Daarnaast ben ik iemand die veel waarde hecht aan rust en order. Iets wat je daar niet snel zal vindenquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar met X krijg je echt geen beeld van India. Alleen een gekleurd beeld in een bepaalde richting. Het moois zal je vast niet te zien hebben gekregen.
Ben in Nepal geweest en vond dat prachtig, India of Pakistan staat ook nog op mijn to do list.
Ik ben wel een persoon die tegen drukte en chaos kan, en wat viezigheid ga ik ook niet meteen van uit m’n plaat.
De Indiërs wel??quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:00 schreef RotatoR het volgende:
[..]
De Pakistani lijken me niet heel rationeel ingestelde mensen.
Kans lijkt me alsnog enorm klein. Ook de Pakistaanse en Indiase elite willen gewoon leven.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:01 schreef Zoddie het volgende:
India en Pakistan zijn de grootste kans op een nucleaire oorlog btw.
Voor die dat nog niet wisten.
Wat betreft Indiërs en Pakistanen in Engeland is dat natuurlijk wel iets complexer.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:00 schreef vosss het volgende:
Iedereen had gewoon lekker in zijn eigen land moeten blijven wonen.
Dan maar geen shoarma.
Dit conflict moeten we vooral op onszelf betrekken met een lichte voorkeur voor Pakistan. Het gaat om twee "bruine" volken, komt voort uit Brits imperialisme maar omdat Pakistanen moslims zijn gaat er een lichte voorkeur uit naar hen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:24 schreef Nober het volgende:
Verfrissend. Maar vast ook inclusief en divers zo'n buitenlands conflict duizenden kilometers verderop.
[ x ]
https://x.com/visegrad24/status/1916045642930995229
`quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:06 schreef MissButterflyy het volgende:
Deze voormalige kolonies zijn natuurlijk ook maar zo opgedeeld omdat het Engeland zo goed uitkwam.
Benieuwd hoe Engeland invloed heeft gehad op dit proces precies en hoe het beter had gekund.quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:06 schreef MissButterflyy het volgende:
Deze voormalige kolonies zijn natuurlijk ook maar zo opgedeeld omdat het Engeland zo goed uitkwam.
Tot de opkomst van nationalisme waren landsgrenzen in wezen altijd slechts bepaald door machtsuitoefening. Het is niet alsof de grenzen van het Mogulrijk wel voldeden aan hogere morele principes.quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:06 schreef MissButterflyy het volgende:
Als je in deze tweet een klein stukje naar beneden scrolt zie je precies wat ik eerder bedoelde.....ze staan elkaar letterlijk met moppen koeienstront te bekogelen.quote:
Dat klopt niet. Pakistan heeft zn bestaan te danken aan gandhi.quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:06 schreef MissButterflyy het volgende:
Geode uitleg.quote:Op zaterdag 26 april 2025 18:25 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ga niet iedereen hier quoten maar hier wordt het wel duidelijk uitgelegd vind ik.
https://www.nationalgeogr(...)chaduw-over-de-regio
Ik denk dat de wereld onderhand wel weet: als wij er samen niet uitkomen dan gaat een ander het oplossen. Iemand die het vak verstaat van het onderhandelen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 18:39 schreef BlaZ het volgende:
Misschien kan Trump in actie komen en hier ook doormiddel van zijn vredesaura de zaak diplomatiek oplossen.
Omdat ik geen voorstander ben van armoedige dorpjes in de fik steken midden in de nacht*, ben ik toch voor India.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:30 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dit conflict moeten we vooral op onszelf betrekken met een lichte voorkeur voor Pakistan. Het gaat om twee "bruine" volken, komt voort uit Brits imperialisme maar omdat Pakistanen moslims zijn gaat er een lichte voorkeur uit naar hen.
De trits is:
-Britten
-Andere West-Europeanen
-Indiërs
-Pakistanen
Mocht dit waar zijn: erg kinderachtig van India en jammer dat onschuldige mensen weer het slachtoffer zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:16 schreef Ali_boo het volgende:
Pakistan : Stopping our water is an act of war.
India : Okay
[ x ]
We moeten helemaal niks. Maar als je al partij wilt kiezen dan altijd tegen de moslimpartij dus in dit geval Pakistan.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:30 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dit conflict moeten we vooral op onszelf betrekken met een lichte voorkeur voor Pakistan. Het gaat om twee "bruine" volken, komt voort uit Brits imperialisme maar omdat Pakistanen moslims zijn gaat er een lichte voorkeur uit naar hen.
De trits is:
-Britten
-Andere West-Europeanen
-Indiërs
-Pakistanen
Plek genoeg toch? Zeker voor de arme Pakistaantjesquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:38 schreef phpmystyle het volgende:
Zijn we al bezig om ons voor te bereiden om eventuele vluchtelingen op te kunnen vangen?
Ah daar is meneer "no-jews-no-news" weer.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De extreem rechtse slachtoffer brigade is er ook weer om valse vergelijkingen te maken.
Het was een tip aan aanhangers van de progressieve kerk.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:19 schreef Swango het volgende:
[..]
Omdat ik geen voorstander ben van armoedige dorpjes in de fik steken midden in de nacht*, ben ik toch voor India.
*overdag ook niet maar het gebeurde 's nachts.
Gelukkig is onze Pallielover er om dit aan te kaarten.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De extreem rechtse slachtoffer brigade is er ook weer om valse vergelijkingen te maken.
Als Europeaan weer terugtrekken in de koude Noordelijke bossen. Leven in kleine gemeenschappen. Zou een hoop rust geven.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:45 schreef Hathor het volgende:
Laat het maar los gaan, de mensheid heeft zijn levensduur overschreden. Tijd voor een grote reset.
Zegt de man die hier alleen maar over een ongerelateerd conflict komt praten. Het vinkje: beschuldig de ander van wat je zelf doet van het extreem rechtse trollen handboek?quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:30 schreef HSG het volgende:
[..]
Ah daar is meneer "no-jews-no-news" weer.
Dank. Je eerste accurate post die ik lees in maanden. Hoe voelt het om een keertje niet te liegen?quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Gelukkig is onze Pallielover er om dit aan te kaarten.
extreem-rechts? zou me wat meer zorgen maken over die roedel haatbaarden hier.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zegt de man die hier alleen maar over een ongerelateerd conflict komt praten. Het vinkje: beschuldig de ander van wat je zelf doet van het extreem rechtse trollen handboek?
[..]
Dank. Je eerste accurate post die ik lees in maanden. Hoe voelt het om een keertje niet te liegen?
Ik zou niet zoveel moeite en energie steken in het vuilnis dat genocide steunt zolang het maar geen wit huidskleurtje heeft genaamd Richestorags en Etto von Belgium.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zegt de man die hier alleen maar over een ongerelateerd conflict komt praten. Het vinkje: beschuldig de ander van wat je zelf doet van het extreem rechtse trollen handboek?
[..]
Dank. Je eerste accurate post die ik lees in maanden. Hoe voelt het om een keertje niet te liegen?
De pro Israël brigade in het Palestina topic is echt niet meer te onderscheiden van Hamas fans hoor. Gericht burgers vermoorden, plunderen, lijkenhandel, verkrachting: ze hebben het allemaal goedgepraat en verkleint. Het enige verschil is het vlaggetje wat ze tof vinden.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
extreem-rechts? zou me wat meer zorgen maken over die roedel haatbaarden hier.
Oh dat het allemaal tribalisme is, is me al langer duidelijk.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De pro Israël brigade in het Palestina topic is echt niet meer te onderscheiden van Hamas fans hoor. Gericht burgers vermoorden, plunderen, lijkenhandel, verkrachting: ze hebben het allemaal goedgepraat en verkleint. Het enige verschil is het vlaggetje wat ze tof vinden.
En de haatbaarden hier plaatsten geen quote op een bericht van mij.
Ik steun genodice?quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:56 schreef Peppert het volgende:
[..]
Ik zou niet zoveel moeite en energie steken in het vuilnis dat genocide steunt zolang het maar geen wit huidskleurtje heeft genaamd Richestorags en Etto von Belgium.
Grappig dat zowel een woke adept als een virulent antisemiet deze post liket.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De pro Israël brigade in het Palestina topic is echt niet meer te onderscheiden van Hamas fans hoor. Gericht burgers vermoorden, plunderen, lijkenhandel, verkrachting: ze hebben het allemaal goedgepraat en verkleint. Het enige verschil is het vlaggetje wat ze tof vinden.
En de haatbaarden hier plaatsten geen quote op een bericht van mij.
Burgers proberen te verzuipen lijkt mij nou niet een actie die je moet doen als je de ander moreel de les leest over terrorisme.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:16 schreef Ali_boo het volgende:
Pakistan : Stopping our water is an act of war.
India : Okay
[ x ]
[ x ]
Heb het topic doorgelezen en ik mis even die enorme stoet aan haardbaarden die hier zou reageren.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh dat het allemaal tribalisme is, is me al langer duidelijk.
Dat al die pro-Pallie deugneuzen niet doorhebben dat ze salafisten in de kaart spelen, daar gaat het mij om. Al helemaal aangezien dat volk oh zo progressief is.
Really?quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Heb het topic doorgelezen en ik mis even die enorme stoet aan haardbaarden die hier zou reageren.
Je zou vast verwijzen naar een user, maar de reacties die ze hier plaatsen vind ik niet schokkend nee.quote:
Nee, daar verwijs ik niet naar.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je zou vast verwijzen naar een user, maar de reacties die ze hier plaatsen vind ik niet schokkend nee.
Dat zal allemaal best, maar net was hier nog vol haatbaarden volgens jou en nu blijken die elders te zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, daar verwijs ik niet naar.
Ik verwijs naar de woke deugmaffia die als een debiel achter salafistische haatbaarden aanhobbelt.
Op universiteiten, stations, straten en in de media.
?quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best, maar net was hier nog vol haatbaarden volgens jou en nu blijken die elders te zijn.
Ik ben nu al een tijdje geen student meer, maar toen ik het nog wel was, was het volgens FOK ook al een woke hel. Ik merkte er maar weinig tot niks van.
Ik heb nog een maatpak nodig.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:54 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Plek genoeg toch? Zeker voor de arme Pakistaantjes
Ik had hem hier wel zo opgevat.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
?
Hier?
Dat heb ik niet gesteld.
En ja, woke is een hel. Dat zal straks wel blijken voor onze vrouwen, dochters en homo's. Zolang we maar niet 'islamofobisch' waren, toch
Ik zou ook graag wat meer moslims zien die zich uitspreken zodra er weer eentje ploft, maar aan de andere kant houden we hier ook onze bek als er openlijk plannen voor een etnische zuivering worden gemaakt door twee van onze oudste bondgenoten. De anti islam beweging in Nederland bestaat grotendeels uit een stel kneuzen op zoek naar een stok om de ander mee te slaan, maar geen enkele intentie om ook maar een beetje te leven naar de idealen die ze van moslims eisen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
extreem-rechts? zou me wat meer zorgen maken over die roedel haatbaarden hier.
Zijn vijanden van elkaar, India zal er geen sec slaap van verliezenquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Burgers proberen te verzuipen lijkt mij nou niet een actie die je moet doen als je de ander moreel de les leest over terrorisme.
Waarover lieg ik?quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
Wat een eer dat ik door jou word benoemd.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:56 schreef Peppert het volgende:
[..]
Ik zou niet zoveel moeite en energie steken in het vuilnis dat genocide steunt zolang het maar geen wit huidskleurtje heeft genaamd Richestorags en Etto von Belgium.
Dat ziet er serieus uit, en dat was de aanslag van Pakistan natuurlijk ook al.quote:
Nee een herhaling van zetten, wat sinds het onstaan van de Islam schering en inslag is.quote:Op zondag 27 april 2025 00:27 schreef Swango het volgende:
[..]
Dat ziet er serieus, en dat was de aanslag van Pakistan natuurlijk ook al.
Wat is dit voor gedonder en geprovoceer in de wereld ineens, een globale intifada?
Mensen die de waarheid spreken beschuldigen van extreemrechts.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je vergist je met Oekraïne https://doktersvandewerel(...)rleners-in-oekraïne/quote:
Ik kan ze geen ongelijk geven. Als je ziet wat in Gaza gebeurt tegen een staatsloos en defensieloos volk (genocide) met volop steun vanuit de VS, UK en Duitsland dan is het wel duidelijk dat je in staat moet zijn om honderdduizenden mensen van de vijandige partij te kunnen uitroeien om de toekomst te verzekeren. Ik zou zeggen tegen Pakistan schiet ze maar af op New Delhi zodra Modi een foute beweging maakt. Pakistan heeft haar problemen (genoeg inclusief radicaal islamitische outfits) maar hetzelfde geldt ook voor India met haar radicale Hindutva ideologie en ze zijn duidelijk beïnvloed Modi en zijn kliek door de Israël aanpak van genocide. Ik denk dat de genocide van de 21ste eeuw veel gevolgen gaat hebben de komende jaren want mensen die in een sprookje geloofden van mensenrechten en andere liberale retoriek moeten ondertussen wel wakker zijn geschud.quote:
Wel bijzonder dat je toejuicht dat pakistan precies dat moet doen dat Israel doet in gaza. Alleen omdat het moslims zijn steun je het idee van (een niet bewezen) genocide, voor wat betreft Israel verwerp je het? Je houdt er wel een bijzondere dubbele moraal op na.quote:Op maandag 28 april 2025 20:59 schreef Peppert het volgende:
[..]
Ik kan ze geen ongelijk geven. Als je ziet wat in Gaza gebeurt tegen een staatsloos en defensieloos volk (genocide) met volop steun vanuit de VS, UK en Duitsland dan is het wel duidelijk dat je in staat moet zijn om honderdduizenden mensen van de vijandige partij te kunnen uitroeien om de toekomst te verzekeren. Ik zou zeggen tegen Pakistan schiet ze maar af op New Delhi zodra Modi een foute beweging maakt. Pakistan heeft haar problemen (genoeg inclusief radicaal islamitische outfits) maar hetzelfde geldt ook voor India met haar radicale Hindutva ideologie en ze zijn duidelijk beïnvloed Modi en zijn kliek door de Israël aanpak van genocide. Ik denk dat de genocide van de 21ste eeuw veel gevolgen gaat hebben de komende jaren want mensen die in een sprookje geloofden van mensenrechten en andere liberale retoriek moeten ondertussen wel wakker zijn geschud.
Het is al heel vaak opvallend dat als Israël iets doet zijn de moslims superboos en als een islamitisch land dat doet is het niet interessant of wordt dat continue gebagatelliseerd of goedgepraat.quote:Op dinsdag 29 april 2025 07:40 schreef inXs het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat je toejuicht dat pakistan precies dat moet doen dat Israel doet in gaza. Alleen omdat het moslims zijn steun je het idee van (een niet bewezen) genocide, voor wat betreft Israel verwerp je het? Je houdt er wel een bijzondere dubbele moraal op na.
Israel bestookt gaza nou juist (lees: hamas) en libanon (lees: hezbollah), om zichzelf een goede toekomst te kunnen verzekeren. En mensenrechten en islam (in pakistan en gaza) bestaan natuurlijk nauwelijks, helemaal als je geen baarddragende man bent….
Ofwel, ‘pot verwijt de ketel?’
Overigens keur ik beide niet goed, maar schijnbaar is dit de modus operandi in de wereld tegenwoordig…. Laten we hopen dat het eens begint met het uitbannen van het begrip ‘religie’, dan kunnen mensen weer als persoon aangesproken worden, maar dat zal wel weer niet…
Net als india is pakistan gewoon een grafland:
https://en-m-wikipedia-or(...)r_hl=nl&_x_tr_pto=rq
https://diplomatie.belgiu(...)%20is%20dit%20anders.
Klopt helemaal! Het noorden van Pakistan heeft inderdaad een van de mooiste berglandschappen ter wereld. Samen met Afghanistan en Iran staan deze landen ook nog hoog op mijn bucketlist. Van nature zijn het vrij westerse landen, met prachtige oude culturen en een rijke geschiedenis. Het is zonde dat zulke landen door vreselijke regimes onderdrukt worden, want ze zouden zoveel meer kunnen bieden als de omstandigheden anders waren. Ik hoop ooit de kans te krijgen om die gebieden te verkennen, ondanks de moeilijkheden die ermee gepaard gaan.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:34 schreef xpompompomx het volgende:
Het noorden van Pakistan is één van de meest spectaculaire plekken op aard voor de liefhebbers van echt hoge bergen en ijs.
Vergeet ook Tajikistan niet. Dat is zelfs nog wel redelijk makkelijk te bereizen.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Klopt helemaal! Het noorden van Pakistan heeft inderdaad een van de mooiste berglandschappen ter wereld. Samen met Afghanistan en Iran staan deze landen ook nog hoog op mijn bucketlist. Van nature zijn het vrij westerse landen, met prachtige oude culturen en een rijke geschiedenis. Het is zonde dat zulke landen door vreselijke regimes onderdrukt worden, want ze zouden zoveel meer kunnen bieden als de omstandigheden anders waren. Ik hoop ooit de kans te krijgen om die gebieden te verkennen, ondanks de moeilijkheden die ermee gepaard gaan.
Kleurcode is geel, lijkt me niet bepaald een aanrader.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vergeet ook Tajikistan niet. Dat is zelfs nog wel redelijk makkelijk te bereizen.![]()
En offtopic.
Het kwam Engeland helemaal niet uit.quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:06 schreef MissButterflyy het volgende:
Dus Trump is de maatstaf voor Amerikaanse mannen. Mooi verhaal.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je wordt geen generaal als je niet binnen een systeem past en het zijn die mannen die momenteel de keuzes aan het maken zijn rond terrorisme steunen en spannend langs de grens doen met soldaten.
Pakistan is #1 land naar zoeken op dierenporno.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb een rondreis door Amerika gemaakt met oa een Pakistaanse generaal en zijn kinderen. Ik heb een zeer lage opinie van de mannen eraan overgehouden. Alleen de mannen uit de golfstaten doken nog lager.
Dus ja eens.
Niet voor alle, echter gezien hij een hoop stemmen krijgt lijkt hij representatiever te zijn dan gemiddeld.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus Trump is de maatstaf voor Amerikaanse mannen. Mooi verhaal.
Er lopen een heleboel Amerikanen rond die qua denkwijze en handelen heel erg op Trump lijken ja.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Niet voor alle, echter gezien hij een hoop stemmen krijgt lijkt hij representatiever te zijn dan gemiddeld.
De vergelijking gaat dan nog steeds mank, aangezien er in Pakistan niet gestemd wordt op generaals.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Niet voor alle, echter gezien hij een hoop stemmen krijgt lijkt hij representatiever te zijn dan gemiddeld.
Niet om de Pakistanen te verdedigen, maar Indiërs zijn geen haar beterquote:Op woensdag 30 april 2025 13:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Pakistan is #1 land naar zoeken op dierenporno.
Hij is heel erg de Aliexpress versie van The American Dream heb ik het idee:quote:Op woensdag 30 april 2025 13:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er lopen een heleboel Amerikanen rond die qua denkwijze en handelen heel erg op Trump lijken ja.
Oh ja in India gebeurt ook genoeg bizarre shit.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Niet om de Pakistanen te verdedigen, maar Indiërs zijn geen haar beter
4 Men Gang-Raped, Killed and Ate a Protected Monitor Lizard
https://www.vice.com/en/a(...)lizard-animal-abuse/
De strekking was dat je geen generaal wordt als je qua mores en doen en laten enorm afwijkt van de norm. Lijkt me op zich valide.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De vergelijking gaat dan nog steeds mank, aangezien er in Pakistan niet gestemd wordt op generaals.
Los daarvan weet je net zo goed dat het nogal kort door de bocht is.
Niet iedere man nee, maar meer dan de helft van de stemmende mannen vond hem blijkbaar goed genoeg. Dat zegt mij dat die mannen aanranding, fraude en bijna non stop bedriegen om je doel te bereiken niet erg vinden.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus Trump is de maatstaf voor Amerikaanse mannen. Mooi verhaal.
Wij waren nog niet zo lang geleden de #1 producent dierenporno.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Pakistan is #1 land naar zoeken op dierenporno.
Ja ik begrijp de strekking, maar in een dictatuur wordt de norm je per definitie door de staat opgelegd.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De strekking was dat je geen generaal wordt als je qua mores en doen en laten enorm afwijkt van de norm. Lijkt me op zich valide.
Verder ken ik Pakistanen niet zo goed en de beschreven generaal ook niet natuurlijk.
Allebei toxisch nationalistisch, allebei identiteit op basis van religie vanuit het leiderschap, wanhopig op zoek naar verdeling terwijl het min of meer hetzelfde volk is. Veel gif waarmee het volk constant wordt gevoed omdat het in allebei nou niet bijzonder lekker loopt allemaal. De twee landen die ik het minst vertrouw met nukes.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja ik begrijp de strekking, maar in een dictatuur wordt de norm je per definitie door de staat opgelegd.
Laat onverlet dat zowel India als Pakistan best wel labiele en debiele landen zijn
Ik zou Pakistan toch wel een paar gradaties achterlijker noemen als je ziet wat een barbaars islamofascisme daar plaatsvindt.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Allebei toxisch nationalistisch, allebei identiteit op basis van religie vanuit het leiderschap, wanhopig op zoek naar verdeling terwijl het min of meer hetzelfde volk is. Veel gif waarmee het volk constant wordt gevoed omdat het in allebei nou niet bijzonder lekker loopt allemaal. De twee landen die ik het minst vertrouw met nukes.
Of een deel daarvan vond het alternatief simpelweg nog droeviger. Niet "omdat vrouw, omdat kleur" of iets dergelijks (al zal weer een ander deel dat ongetwijfeld wel als motivatie hebben gehad), maar puur vanwege beoogd beleid en nul vertrouwen in de geschiktheid van de persoon. Waardoor je dus zelfs de zaken die jij noemt op de koop toeneemt.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Niet iedere man nee, maar meer dan de helft van de stemmende mannen vond hem blijkbaar goed genoeg. Dat zegt mij dat die mannen aanranding, fraude en bijna non stop bedriegen om je doel te bereiken niet erg vinden.
Dan stem je niet.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:38 schreef Repentless het volgende:
[..]
Of een deel daarvan vond het alternatief simpelweg nog droeviger. Niet "omdat vrouw, omdat kleur" of iets dergelijks (al zal weer een ander deel dat ongetwijfeld wel als motivatie hebben gehad), maar puur vanwege beoogd beleid en nul vertrouwen in de geschiktheid van de persoon. Waardoor je dus zelfs de zaken die jij noemt op de koop toeneemt.
Met het risico dat de in jouw ogen slechtste van de twee opties daardoor meer kans maakt op de winst? Dat lijkt me niet zo verstandig.quote:
Op frauderende aanranders die een staatsgreep hebben geprobeerd te doen stemmen lijkt mij juist in alle gevallen onverstandig.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:05 schreef Repentless het volgende:
[..]
Met het risico dat de in jouw ogen slechtste van de twee opties daardoor meer kans maakt op de winst? Dat lijkt me niet zo verstandig.
Niet als je het alternatief simpelweg nog droeviger vindt dan dat, want dan gooi je je stemrecht weg.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Op frauderende aanranders die een staatsgreep hebben geprobeerd te doen stemmen lijkt mij juist in alle gevallen onverstandig.
Dus mijn originele post klopt.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:23 schreef Repentless het volgende:
[..]
Niet als je het alternatief simpelweg nog droeviger vindt dan dat, want dan gooi je je stemrecht weg.
Meer als wat warme bollen stront naar elkaar gooien zal het toch niet worden.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:33 schreef plesner het volgende:
Het is te hopen dat het met een sisser afloopt, een oorlog tussen 2 nuclaire machten kan het einde van de wereld betekenen
Think again…quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:35 schreef Twiitch het volgende:
Nou ja als er dan toch weer eens nukes moeten vliegen dan zijn Pakistan en India het beste doelwit. Daar mist niemand iets aan.
MC Chutneyquote:
Dat hebben we de afgelopen 50 jaar toch al bij het grof vuil gedaan. De rest van de wereld neemt dat over.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:24 schreef theunderdog het volgende:
Iets zegt mij, dat als dit los gaat je qua internationaal-recht, oorlogs-recht ook weinig hoeft te verwachten in deze oorlog.
Waar heb je het over? wie zijn we? en wie zijn dan de rest van de wereld?quote:Op zondag 4 mei 2025 10:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat hebben we de afgelopen 50 jaar toch al bij het grof vuil gedaan. De rest van de wereld neemt dat over.
o nee! De wachttijd bij de helpdesk zal wel oplopen!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:31 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
Think again…
Een oorlog tussen India en Pakistan zou veel gevolgen kunnen hebben, ook voor Nederland.
Nederland doet bijvoorbeeld veel zaken met India en Pakistan, vooral in technologie, landbouw en chemie. Als er oorlog komt, kan de handel stilvallen, waardoor producten duurder worden of minder beschikbaar zijn. Nederlandse bedrijven die grondstoffen uit die regio halen, kunnen problemen krijgen.
Beide landen liggen bovendien in een gebied dicht bij belangrijke olie- en gasleveranciers. Als er oorlog uitbreekt, kunnen olie- en gasprijzen stijgen, waardoor energierekeningen in Nederland duurder worden. Ook andere grondstoffen zoals metalen kunnen schaarser en duurder worden.
Nederlandse bedrijven die geld hebben geïnvesteerd in India of Pakistan kunnen verliezen maken. Ook kan de wisselkoers van geld veranderen, waardoor import en export duurder worden.
Denk ook aan migratiestromen. Dit zou invloed hebben op opvangcentra en het Nederlandse migratiebeleid nog meer onder druk zetten.
Dan komt het allemaal ineens een stuk dichterbij.
veel zaken?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:31 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
Think again…
Een oorlog tussen India en Pakistan zou veel gevolgen kunnen hebben, ook voor Nederland.
Nederland doet bijvoorbeeld veel zaken met India en Pakistan, vooral in technologie, landbouw en chemie. Als er oorlog komt, kan de handel stilvallen, waardoor producten duurder worden of minder beschikbaar zijn. Nederlandse bedrijven die grondstoffen uit die regio halen, kunnen problemen krijgen.
De oorlogen vanuit het westen. De hulp bij het opzetten van criminele en terroristische organisaties met als doel destsbilisatie. De vele CIA lokaties waar mensen in vrije landen werden gemarteld. En de waslijst is erg lang.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waar heb je het over? wie zijn we? en wie zijn dan de rest van de wereld?
1: Oorlogen vanuit het westen? Rusland-Oekraine is weer voor het eerst. We hebben 70+ jaar vrede gehad.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
De oorlogen vanuit het westen. De hulp bij het opzetten van criminele en terroristische organisaties met als doel destsbilisatie. De vele CIA lokaties waar mensen in vrije landen werden gemarteld. En de waslijst is erg lang.
Dat morele standpunt van je houden aan bepaalde waarden en normen hebben we laten varen. Waarom zal de rest van de wereld dat voorbeeld niet volgen?
Wie gaat Pakistan of India een halt toeroepen?
Zoals altijd dus. Even wat flexen met de spierballen aan die grenslijn. dan vervolgens alle spullen weer inpakken en terug naar huis.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:35 schreef StateOfMind het volgende:
Paar dagen geleden werd er gesproken over binnen 24 tot 36 uur en Eminem imminent.
Maar gelukkig is er niks gebeurd en ik vermoed dat het met een sisser af zal lopen.
Ik ging er vanuit dat je slim genoeg was om verder te kijken dan de literaire betekenis van 'veel'.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
veel zaken?
Nederlandse importeurs kochten in 2022 voor 674,2 miljard euro aan goederen in het buitenland, waarvan 6,8 miljard euro in India. Met 1,0 procent is India het 20e belangrijkste herkomstland van goederen. En vanuit Pakistan kopen we voor 450 miljoen.
Hoe kunnen we de rest van je betoog serieus nemen als de eerste assumptie al niet klopt?
quote:Nederlandse importeurs kochten in 2022 voor 674,2 miljard euro aan goederen in het buitenland, waarvan 6,8 miljard euro in India. Met 1,0 procent is India het 20e belangrijkste herkomstland van goederen. De wederzijdse handel tussen India en Nederland nam de afgelopen jaren sterk toe, zie figuur 2.3.1. Tussen 2002 en 2022 is de Nederlandse goederenimport uit India acht keer groter geworden in geldwaarde. Ook het aandeel van India in de Nederlandse import nam in dezelfde periode toe met 0,6 procentpunt. In 2022 bereikte de goederenimport uit India dan ook een recordhoogte: nooit eerder kochten Nederlandse bedrijven qua waarde zoveel goederen in India. De fors hogere import van minerale brandstoffen (en de daarbij horende hogere energieprijzen) zorgden onder andere voor deze enorme stijging van de importwaarde in de meest recente jaren. Daarnaast spelen ook de stijging in transport- en containerkosten een rol. De invoer zonder minerale brandstoffen uit India groeide ook.
quote:Zoals duidelijk wordt uit figuur 2.4.2 zijn geraffineerde aardolieproducten de belangrijkste producten die Nederlandse bedrijven uit India importeren. Het Indiase importpakket bestaat voor bijna 15 procent uit deze goederen. Ook mobiele telefoons, aluminium en zink worden relatief veel uit India geïmporteerd. Circa 3 procent van het door Nederland geïmporteerde aluminium had India als herkomst en daarmee staat India op de 4e plek van belangrijkste leveranciers van dit product.
quote:Met een import van 271 miljoen euro is India, na Noorwegen, de belangrijkste leverancier van zink. India heeft een van de grootste zinkmijnen in de wereld en van al het Nederlands geïmporteerde zink komt 12 procent uit India. Voor Nederland is India verder ook een relatief belangrijke leverancier van kleding met een importaandeel van een kleine 6 procent.
De pagina heeft nog talloze voorbeelden.quote:India is een van de grootste producenten van geneesmiddelen en vaccins ter wereld en heeft de op twee na grootste farmaceutische industrie ter wereld in termen van volume en de tiende qua waarde
Nee, gast. Hier is sprake van onwetendheid, levend in een alternatieve realiteit zonder goed over na te denken wat je gelooft of liegen? We hebben talloze oorlogen/massamoorden gezien in Vietnam, Cambodia, Guatemala, Algerije, Kenia, Laos, Grenada, Panama, Kosovo, Irak, Libië en nog een heel stoet aan landen in die 70+ jaar. Ik mis vast en zeker nog wel een aantal maar men mag mij aanvullen en verbeteren. Het gaat dan om directe actie en niet onzichtbare destabilisatie/coups gesteund vanuit de VS, EU en kornuiten in landen als Iran, Midden-Amerika, Indonesië en talloze Afrikaanse landen.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Oorlogen vanuit het westen? Rusland-Oekraine is weer voor het eerst. We hebben 70+ jaar vrede gehad.
2: Mijn morele standpunt?
Je bent van alles door elkaar aan het halen. Groot deel van deze voorbeelden waren interventies, oorlogen die prima te rechtvaardigen waren/zijn.quote:Op maandag 5 mei 2025 00:49 schreef Peppert het volgende:
[..]
Nee, gast. Hier is sprake van onwetendheid, levend in een alternatieve realiteit zonder goed over na te denken wat je gelooft of liegen? We hebben talloze oorlogen/massamoorden gezien in Vietnam, Cambodia, Guatemala, Algerije, Kenia, Laos, Grenada, Panama, Kosovo, Irak, Libië en nog een heel stoet aan landen in die 70+ jaar. Ik mis vast en zeker nog wel een aantal maar men mag mij aanvullen en verbeteren. Het gaat dan om directe actie en niet onzichtbare destabilisatie/coups gesteund vanuit de VS, EU en kornuiten in landen als Iran, Midden-Amerika, Indonesië en talloze Afrikaanse landen.
quote:
Ook met van die AI-aidsquote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:41 schreef Ali_boo het volgende:
India bereidt zich voor op iets groots
[ x ]
[ afbeelding ]
Kijkende naar de geschiedenis van de afgelopen 76 jaar gok dat het ook deze keer weer niet echt uit de hand gaat lopen. Beide landen hebben gewoon teveel te verliezen.quote:
Al het as van de dode mensen en steden is waarschijnlijk ook genoeg voor een paar verpeste zomers op het noordelijk halfrond. En mislukte oogsten.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:31 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
Think again…
Beide landen liggen bovendien in een gebied dicht bij belangrijke olie- en gasleveranciers. Als er oorlog uitbreekt, kunnen olie- en gasprijzen stijgen, waardoor energierekeningen in Nederland duurder worden. Ook andere grondstoffen zoals metalen kunnen schaarser en duurder worden.
Nederlandse bedrijven die geld hebben geïnvesteerd in India of Pakistan kunnen verliezen maken. Ook kan de wisselkoers van geld veranderen, waardoor import en export duurder worden.
Denk ook aan migratiestromen. Dit zou invloed hebben op opvangcentra en het Nederlandse migratiebeleid nog meer onder druk zetten.
Dan komt het allemaal ineens een stuk dichterbij.
De rechter vliegtuigen driften zo hard door de lucht dat de uitlaatgassen uit de zijkant lijken te komen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:41 schreef Ali_boo het volgende:
India bereidt zich voor op iets groots
[ x ]
[ afbeelding ]
Komt door het tijdsverschil.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Lijkt erop dat alles al een paar uur geleden heeft plaatsgevonden.
Dat hoop ik ook, maar voor zover ik kan vinden, zijn er in voorgaande conflicten sinds beide landen kernmachten zijn geworden geen raketaanvallen geweest.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:30 schreef Jahr00n het volgende:
Zolang de kernbommen lekker in de silo blijven boeit het me bijzonder weinig
Nou ja, op naar België dan maar als het moetquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:39 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Je doet gewoon niet meer mee als je geen oorĺog voert...
Daar hebben we niets te winnen. Das ruhrgebied wollen wir!!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou ja, op naar België dan maar als het moet
Lol,quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:41 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Deze oorlog zou er nooit geweest zijn als Biden nog president was.
Gaat net zoals Israel - Iran worden vermoed ik. Nog een aanval van pakistan op wat lege plekken als wraak en daarmee is het dan wel gedaan voor nu.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:43 schreef Frutsel het volgende:
India zegt dat het alleen doelen van terreurgroepen zijn aangevallen en niet tegen Pakistan of zijn legereenheden
Een reactie van Pakistan zelf op het leger van India kan wel meer veroorzaken. Maar kan Pakistan dit met een foei af doen?
*stelt routeplanner opnieuw inquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daar hebben we niets te winnen. Das ruhrgebied wollen wir!!
Ben je wel goed?quote:
India en Pakistan hebben al oorlog sinds de tijd dat Lincoln nog president was...quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:41 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Deze oorlog zou er nooit geweest zijn als Biden nog president was.
Ik een Pakistaanquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:42 schreef Haags het volgende:
Ik at gister nog een raketje. Het komt nu wel erg dichtbij!
De grap niet begrijpenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:51 schreef Toine51 het volgende:
[..]
India en Pakistan hebben al oorlog sinds de tijd dat Lincoln nog president was...
Poeh, ook lastig. Modi is een knotsgekke autocraat die India in een dictatuur aan het storten is, maar Pakistan is gewoon een schurkenstaat vol taliban in de grensstreekquote:
Laten ze elkaar maar een beetje tegenwerken.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:56 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Poeh, ook lastig. Modi is een knotsgekke autocraat die India in een dictatuur aan het storten is, maar Pakistan is gewoon een schurkenstaat vol taliban in de grensstreek
Okay. India dan maar.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:56 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Poeh, ook lastig. Modi is een knotsgekke autocraat die India in een dictatuur aan het storten is, maar Pakistan is gewoon een schurkenstaat vol taliban in de grensstreek
Ben vooral benieuwd hoe ze in Engeland met elkaar gaan rellenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Waren 2 weken terug in een klein zuid Duits dorpje en daar woonden bijna alleen maar Indiërs en Pakistanen (SAP zit er vlakbij)
Leuk als die ook nog gaan rellen tegen elkaar.
Denk maar aan het Verenigd Koninkrijkquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Waren 2 weken terug in een klein zuid Duits dorpje en daar woonden bijna alleen maar Indiërs en Pakistanen (SAP zit er vlakbij)
Leuk als die ook nog gaan rellen tegen elkaar.
Hoop ik ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Gaat net zoals Israel - Iran worden vermoed ik. Nog een aanval van pakistan op wat lege plekken als wraak en daarmee is het dan wel gedaan voor nu.
Ik was je net voorquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Denk maar aan het Verenigd Koninkrijk
Voordeel is dat beide landen er niet lelijker op worden na een stevig bombardement .quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:56 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
We nemen het mee naar achterquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:04 schreef Nexum het volgende:
Het einde der tijden is nabij. Ik heb nog een concert gepland staan voor 2 juni. Laat me tenminste die nog even pakken voordat we alles opblazen, PLEASE!!
Blinquote:
Je mag hier wel optreden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:04 schreef Nexum het volgende:
Het einde der tijden is nabij. Ik heb nog een concert gepland staan voor 2 juni. Laat me tenminste die nog even pakken voordat we alles opblazen, PLEASE!!
En de wereldpopulatie slinkt ook nog eens flink.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:04 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Voordeel is dat beide landen er niet lelijker op worden na een stevig bombardement .
Ja daar barst het ervan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Denk maar aan het Verenigd Koninkrijk
Wilde al vragen of Steve al online was.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:02 schreef ACT-F het volgende:
Tijd om popcorn te poppen![]()
Bekijk deze YouTube-video
Dan moeten die raketten niet op Kashmir gericht zijn, dat is nogal dunbevolkt. Wellicht kunnen we hopen op een typo door een Indiër en landen er wat raketten op Karachi, dat zet meer zoden aan de dijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:11 schreef Toine51 het volgende:
[..]
En de wereldpopulatie slinkt ook nog eens flink.
Hamas inspireertquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:18 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Pakistan heeft goed gekeken naar de Hamas propagandamachine.
Onze helpdesk zit ook daar...quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:22 schreef SemperLibertas het volgende:
Maar als India wordt genuked dan ligt de helpdesk van Microsoft er morgen uit
Dat is wel klote
Ja, het is mooi geweest met de Belgen. Tijd om dat land in te nemen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:23 schreef michaelmoore het volgende:
gaat nu de hele wereld oorlog voeren met elkaar ??
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja, het is mooi geweest met de Belgen. Tijd om dat land in te nemen.
tenminste echte frietquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja, het is mooi geweest met de Belgen. Tijd om dat land in te nemen.
Bijzondere ervaring soms. Helpdesks in India. Pas ontkende iemand het bestaan van IDEAL.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:22 schreef SemperLibertas het volgende:
Maar als India wordt genuked dan ligt de helpdesk van Microsoft er morgen uit
Dat is wel klote
Daar ziet het naar uit. Een soort totale Trump gekte.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:23 schreef michaelmoore het volgende:
gaat nu de hele wereld oorlog voeren met elkaar ??
Trump is een bijzonder figuur. Maar hij kan echt helemaal niets doen aan het gedoe tussen India en Pakistan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:38 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Daar ziet het naar uit. Een soort totale Trump gekte.
Dikke explosiesquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:02 schreef ACT-F het volgende:
Tijd om popcorn te poppen![]()
Bekijk deze YouTube-video
Hij loopt alles op te jagen. De warrigheid nu? Daar maken mensen gebruik van.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Trump is een bijzonder figuur. Maar hij kan echt helemaal niets doen aan het gedoe tussen India en Pakistan.
Misschien kan hij een uurloondeal sluiten met de Indiase beroepsbevolking om de oorlog te stoppen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Trump is een bijzonder figuur. Maar hij kan echt helemaal niets doen aan het gedoe tussen India en Pakistan.
Ik wilde net naar bed gaanquote:
Hij komt niet al te betrouwbaar overquote:Op woensdag 7 mei 2025 00:05 schreef Fokfluencer het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen om het moraal hoog te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |