De rechter vliegtuigen driften zo hard door de lucht dat de uitlaatgassen uit de zijkant lijken te komen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:41 schreef Ali_boo het volgende:
India bereidt zich voor op iets groots
[ x ]
[ afbeelding ]
Komt door het tijdsverschil.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Lijkt erop dat alles al een paar uur geleden heeft plaatsgevonden.
Dat hoop ik ook, maar voor zover ik kan vinden, zijn er in voorgaande conflicten sinds beide landen kernmachten zijn geworden geen raketaanvallen geweest.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:30 schreef Jahr00n het volgende:
Zolang de kernbommen lekker in de silo blijven boeit het me bijzonder weinig
Nou ja, op naar België dan maar als het moetquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:39 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Je doet gewoon niet meer mee als je geen oorĺog voert...
Daar hebben we niets te winnen. Das ruhrgebied wollen wir!!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou ja, op naar België dan maar als het moet
Lol,quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:41 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Deze oorlog zou er nooit geweest zijn als Biden nog president was.
Gaat net zoals Israel - Iran worden vermoed ik. Nog een aanval van pakistan op wat lege plekken als wraak en daarmee is het dan wel gedaan voor nu.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:43 schreef Frutsel het volgende:
India zegt dat het alleen doelen van terreurgroepen zijn aangevallen en niet tegen Pakistan of zijn legereenheden
Een reactie van Pakistan zelf op het leger van India kan wel meer veroorzaken. Maar kan Pakistan dit met een foei af doen?
*stelt routeplanner opnieuw inquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daar hebben we niets te winnen. Das ruhrgebied wollen wir!!
Ben je wel goed?quote:
India en Pakistan hebben al oorlog sinds de tijd dat Lincoln nog president was...quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:41 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Deze oorlog zou er nooit geweest zijn als Biden nog president was.
Ik een Pakistaanquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:42 schreef Haags het volgende:
Ik at gister nog een raketje. Het komt nu wel erg dichtbij!
De grap niet begrijpenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:51 schreef Toine51 het volgende:
[..]
India en Pakistan hebben al oorlog sinds de tijd dat Lincoln nog president was...
Poeh, ook lastig. Modi is een knotsgekke autocraat die India in een dictatuur aan het storten is, maar Pakistan is gewoon een schurkenstaat vol taliban in de grensstreekquote:
Laten ze elkaar maar een beetje tegenwerken.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:56 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Poeh, ook lastig. Modi is een knotsgekke autocraat die India in een dictatuur aan het storten is, maar Pakistan is gewoon een schurkenstaat vol taliban in de grensstreek
Okay. India dan maar.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:56 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Poeh, ook lastig. Modi is een knotsgekke autocraat die India in een dictatuur aan het storten is, maar Pakistan is gewoon een schurkenstaat vol taliban in de grensstreek
Ben vooral benieuwd hoe ze in Engeland met elkaar gaan rellenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Waren 2 weken terug in een klein zuid Duits dorpje en daar woonden bijna alleen maar Indiërs en Pakistanen (SAP zit er vlakbij)
Leuk als die ook nog gaan rellen tegen elkaar.
Denk maar aan het Verenigd Koninkrijkquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Waren 2 weken terug in een klein zuid Duits dorpje en daar woonden bijna alleen maar Indiërs en Pakistanen (SAP zit er vlakbij)
Leuk als die ook nog gaan rellen tegen elkaar.
Hoop ik ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Gaat net zoals Israel - Iran worden vermoed ik. Nog een aanval van pakistan op wat lege plekken als wraak en daarmee is het dan wel gedaan voor nu.
Ik was je net voorquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Denk maar aan het Verenigd Koninkrijk
Voordeel is dat beide landen er niet lelijker op worden na een stevig bombardement .quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:56 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
We nemen het mee naar achterquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:04 schreef Nexum het volgende:
Het einde der tijden is nabij. Ik heb nog een concert gepland staan voor 2 juni. Laat me tenminste die nog even pakken voordat we alles opblazen, PLEASE!!
Blinquote:
Je mag hier wel optreden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:04 schreef Nexum het volgende:
Het einde der tijden is nabij. Ik heb nog een concert gepland staan voor 2 juni. Laat me tenminste die nog even pakken voordat we alles opblazen, PLEASE!!
En de wereldpopulatie slinkt ook nog eens flink.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:04 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Voordeel is dat beide landen er niet lelijker op worden na een stevig bombardement .
Ja daar barst het ervan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Denk maar aan het Verenigd Koninkrijk
Wilde al vragen of Steve al online was.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:02 schreef ACT-F het volgende:
Tijd om popcorn te poppen![]()
Bekijk deze YouTube-video
Dan moeten die raketten niet op Kashmir gericht zijn, dat is nogal dunbevolkt. Wellicht kunnen we hopen op een typo door een Indiër en landen er wat raketten op Karachi, dat zet meer zoden aan de dijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:11 schreef Toine51 het volgende:
[..]
En de wereldpopulatie slinkt ook nog eens flink.
Hamas inspireertquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:18 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Pakistan heeft goed gekeken naar de Hamas propagandamachine.
Onze helpdesk zit ook daar...quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:22 schreef SemperLibertas het volgende:
Maar als India wordt genuked dan ligt de helpdesk van Microsoft er morgen uit
Dat is wel klote
Ja, het is mooi geweest met de Belgen. Tijd om dat land in te nemen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:23 schreef michaelmoore het volgende:
gaat nu de hele wereld oorlog voeren met elkaar ??
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja, het is mooi geweest met de Belgen. Tijd om dat land in te nemen.
tenminste echte frietquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja, het is mooi geweest met de Belgen. Tijd om dat land in te nemen.
Bijzondere ervaring soms. Helpdesks in India. Pas ontkende iemand het bestaan van IDEAL.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:22 schreef SemperLibertas het volgende:
Maar als India wordt genuked dan ligt de helpdesk van Microsoft er morgen uit
Dat is wel klote
Daar ziet het naar uit. Een soort totale Trump gekte.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:23 schreef michaelmoore het volgende:
gaat nu de hele wereld oorlog voeren met elkaar ??
Trump is een bijzonder figuur. Maar hij kan echt helemaal niets doen aan het gedoe tussen India en Pakistan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:38 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Daar ziet het naar uit. Een soort totale Trump gekte.
Dikke explosiesquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:02 schreef ACT-F het volgende:
Tijd om popcorn te poppen![]()
Bekijk deze YouTube-video
Hij loopt alles op te jagen. De warrigheid nu? Daar maken mensen gebruik van.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Trump is een bijzonder figuur. Maar hij kan echt helemaal niets doen aan het gedoe tussen India en Pakistan.
Misschien kan hij een uurloondeal sluiten met de Indiase beroepsbevolking om de oorlog te stoppen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Trump is een bijzonder figuur. Maar hij kan echt helemaal niets doen aan het gedoe tussen India en Pakistan.
Ik wilde net naar bed gaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |