Die zou ik maar even niet aantrekken dan, zoals je kunt lezen wordt er geschoten op mensen in kasjmir.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:50 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik heb een trui van kasjmir, komt wel dichtbij zo.
Stoere boi, beetje je bejaarde buurvrouw gaan lastig vallen met je tyfusherrie.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:55 schreef Harvest89 het volgende:
Beste nummer van Led Zeppelin hoor.
Fuck de buren, ga de live versie nu even oerhard draaien.
Had ik maar een bejaarde buurvrouw, die zijn stokdoof.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Stoere boi, beetje je bejaarde buurvrouw gaan lastig vallen met je tyfusherrie.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 24 april 2025 21:50 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik heb een trui van kasjmir, komt wel dichtbij zo.
Voor wie juichen we mocht het tot een conflict komen?quote:Op donderdag 24 april 2025 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
Viezerikken vs. smeerpijpen.
HACCP hebben ze nog nooit van gehoord daar. Bah.
Ik bid voor een schonere Ganges.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Voor wie juichen we mocht het tot een conflict komen?
Derbies zijn altijd het leukst voor de neutrale toeschouwer.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:29 schreef Raw85 het volgende:
Eindelijk een conflict waarbij het me geen reet interesseert wie er wint
Dit is typisch een conflict tussen twee shithole countries waar het resultaat me zal jeuken. Het vervelende is wel dat ze beiden een nogal stevig leger hebben.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Voor wie juichen we mocht het tot een conflict komen?
India behoort tot de grootste landen van de wereld en is ongeveer 4x groter dan Pakistan.quote:Op donderdag 24 april 2025 23:44 schreef Joppiez het volgende:
India heeft te veel inwoners, een aantal miljoen er af merk je niet eens. Bizar. Pakistan met 250 miljoen is ook geen kleintje, maar India heeft er zes keer meer.
De huidige beweging werd opgericht in 1990 en hield zich vooral bezig met het verspreiden van de islam en de Jihad.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:40 schreef Ali_boo het volgende:
De aanval is opgeëist door een vrij onbekende groep, die volgens India banden heeft met de Pakistaanse militante beweging Lashkar-e-Taiba. In de voornamelijk islamitische regio Kasjmir zijn al tientallen jaren separatistische groeperingen actief.
Alsof India dat wil. Dan hebben ze bijna 600 miljoen moslims i.p.v. 300.quote:Op vrijdag 25 april 2025 07:25 schreef MichaelScott het volgende:
Laten we hopen dat het eindelijk eens escaleert.
Het zou voor de wereld waarschijnlijk een stuk beter zijn als Pakistan overgenomen wordt door India.
Heeft de wereld zoveel last van Pakistan dan?quote:Op vrijdag 25 april 2025 07:25 schreef MichaelScott het volgende:
Laten we hopen dat het eindelijk eens escaleert.
Het zou voor de wereld waarschijnlijk een stuk beter zijn als Pakistan overgenomen wordt door India.
Wel van de terreurgroepen die zich daar schuil houden.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heeft de wereld zoveel last van Pakistan dan?
Zo pak je dat aan. Dit zou men in het Westen nooit durven. Dat zou men immers als hartstikke "racistisch" beschouwen.quote:
Wéér de Islam natuurlijk. Man man man, wat is dat toch ook een barbaarse ideologie. Dat men in bepaalde Westerse kringen ruimte willen maken voor de Islam en zelfs erg positief tegenover dit gedachtegoed staan blijft erg zorgwekkend.quote:
Maar omdat het India is en niet Israël heeft er niemand problemen mee.quote:
De extreem rechtse slachtoffer brigade is er ook weer om valse vergelijkingen te maken.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:56 schreef HSG het volgende:
[..]
Maar omdat het India is en niet Israël heeft er niemand problemen mee.
Fucken met water is in die regio al eerder knallen geworden.quote:Op vrijdag 25 april 2025 06:17 schreef xpompompomx het volgende:
In die regio pruttelt het al sinds eind jaren 40. Dit is gewoon weer de zoveelste opleving van dit conflict. Niet bijzonder schokkend allemaal.
In pakistan is dat nog een paar graden erger met hindoes.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:30 schreef MissButterflyy het volgende:
Het is al langer onrustig in die streek, en moslims in India worden ook al langer achtergesteld en gediscrimineerd.
https://www.nrc.nl/nieuw(...)-gemorreld-a4890122
Verder is het in Nederland niet zo’n nieuws omdat we weinig banden met beide landen hebben, in tegenstelling tot Israël.
Ja dus? Als België morgen in de sloot springt, spring jij er dan achteraan?quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:05 schreef marsan het volgende:
[..]
In pakistan is dat nog een paar graden erger met hindoes.
Nee. Zeg ik dat? Ik reageer op een opmerking die onzinnig is om maar weer een slachtofferrol te maken van de daders.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja dus? Als België morgen in de sloot springt, spring jij er dan achteraan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |