Ook als het bluf zou zijn, dan nog is het extreem effectief van Oekraïne.quote:Op zondag 4 mei 2025 08:42 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Geen idee wat ze van plan zijn of wie er uiteindelijk allemaal komen.
Maar het lijkt me tactisch gezien geen goed idee om dat feestje te gaan verstoren.
Dan zullen andere landen geneigd zijn om Rusland openlijk te gaan helpen.
En Rusland kan dan weer zwaardere wapens gaan gebruiken op Kiev.
Dus ik denk dat het allemaal bluf is.
Maar heb je allemaal gecontroleerd of het wel waar is wat je hier allemaal verteld?quote:Op zondag 4 mei 2025 19:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ook als het bluf zou zijn, dan nog is het extreem effectief van Oekraïne.
Poetin was de eerste die afzegde voor de grote Russische parade. Hij gaat veilig op een scherm in zijn bunker het grote evenement volgen. Dat alleen al is een grote afgang voor Rusland.
Vervolgens waren er andere Russische hoge militairen en bestuurders die plotseling 'wegens ziekte' het gebeuren voor volgende week afzegden. En daarna hoge bestuurders van India en China.
Ruim voordat het belangrijkste Russische evenement in jaren van start gaat is het dus al 1 grote schande.
En de waarschuwing van Zelensky kan ook tactiek zijn omdat straks alle luchtafweer in de regio Moskou staat en een hoop hoge militaire doelwitten straks onbeschermd zijn op 9 mei. In NWS verwachten ze dat op die dag weleens andere doelen met drones en raketten aangevallen kunnen worden.
Welke bewering geloof je niet?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Maar heb je allemaal gecontroleerd of het wel waar is wat je hier allemaal verteld?
Het is een sterk staaltje psychische oorlogsvoering van Oekraïne dat zeker.
Maar ik heb nog geen bewijs gezien dat de rest van wat je hier verteld allemaal waar is.
Dat kan net zo goed onderdeel zijn van Zelensky's spelletje.
Sowieso dat Putin de eerste was die afzegde voor de grote Russische parade.quote:
Reuters bracht dat nieuws. Zij zijn 1 van de meest geloofwaardige bronnen.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:05 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Sowieso dat Putin de eerste was die afzegde voor de grote Russische parade.
Dat is echt totaal ongeloofwaardig voor mij.
Als hij dat al zou doen gaat dat nooit publiekelijk bekend gemaakt worden.
In dit geval vind ik ze niet geloofwaardig.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Reuters bracht dat nieuws. Zij zijn 1 van de meest geloofwaardige bronnen.
Ok, ik zal kijken of ik het nieuws ook direct van Reuters kan vinden. Maar als Poetin wel gewoon fysiek bij zijn feestje in Moskou zal zijn, zou hij dan niet allang de westerse nieuwsberichten ontkracht hebben? Die zouden anders een schandelijke leugen over hem verspreidden.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:10 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
In dit geval vind ik ze niet geloofwaardig.
Maar zet er maar een link bij van Reuters aub.
Dan zal ik vanavond even kijken of ik wat uit kan zoeken.
Misschien vergis ik me en dat zal ik dan ook toegeven.
Misschien heeft hij het ook wel ontkracht maar wordt dat niet gemeld in de westerse media.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ok, ik zal kijken of ik het nieuws ook direct van Reuters kan vinden. Maar als Poetin wel gewoon fysiek bij zijn feestje in Moskou zal zijn, zou hij dan niet allang de westerse nieuwsberichten ontkracht hebben? Die zouden anders een schandelijke leugen over hem verspreidden.
En of het nu wel of niet zo is weten we 100% zeker over 5 dagen.
[ x ]
Zou het wat uitmaken? We weten dat Putin toch niet in persoon komt.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Misschien heeft hij het ook wel ontkracht maar wordt dat niet gemeld in de westerse media.
Net even die link bekeken maar die is van iemand die zegt dat Reuters iets heeft gezegd.
Dat is toch geen betrouwbare bron?
Kom dan tenminste met het artikel van Reuters en de naam van de journalist.
Geen idee, ik twijfel daar over.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? We weten dat Putin toch niet in persoon komt.
quote:Op zondag 4 mei 2025 19:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ook als het bluf zou zijn, dan nog is het extreem effectief van Oekraïne.
Poetin was de eerste die afzegde voor de grote Russische parade. Hij gaat veilig op een scherm in zijn bunker het grote evenement volgen. Dat alleen al is een grote afgang voor Rusland.
Vervolgens waren er andere Russische hoge militairen en bestuurders die plotseling 'wegens ziekte' het gebeuren voor volgende week afzegden. En daarna hoge bestuurders van India en China.
Ruim voordat het belangrijkste Russische evenement in jaren van start gaat is het dus al 1 grote schande.
En de waarschuwing van Zelensky kan ook tactiek zijn omdat straks alle luchtafweer in de regio Moskou staat en een hoop hoge militaire doelwitten straks onbeschermd zijn op 9 mei. In NWS verwachten ze dat op die dag weleens andere doelen met drones en raketten aangevallen kunnen worden.
Oh nog meer dreigende taal?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zelensky en Trump verhogen de druk op de Russen nog een keertje:
[ x ]
Grappig, de meest oorlogszuchtigen hebben de mond vol over een staakthetvuren. Met als bedoeling hun eigen troepen ter plaatse te kunnen brengen, oekraine verder te bewapenen en frontlinies te versterken, om daarna gewoon verder te vechten.quote:Zelensky, Macron, Merz en Starmer willen dat staakt-het vuren met Rusland maandag ingaat
https://www.hln.be/buiten(...)779/#comments-anchor
Moeten we dan niet eerst in oorlog raken?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
'Als de oorlog blijft voortduren dan zal ook Nederland offers moeten gaan brengen'
[ x ]
Daar zijn Starmer, Macron en Merz volop voor aan 't zorgenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:45 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Moeten we dan niet eerst in oorlog raken?
zelenski steekt zn neus rechtstreeks in het plastic zakje met coke.quote:
En jij denkt dat we hier een lepel voor coke en coke in een zakje zien?quote:Op maandag 12 mei 2025 07:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
zelenski steekt zn neus rechtstreeks in het plastic zakje met coke.
Beschaafde mensen gebruiken bijv een speciaal lepeltje om het poeder er eerst uit te halen, en dan lijntjes te maken.
quote:Op maandag 12 mei 2025 09:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En jij denkt dat we hier een lepel voor coke en coke in een zakje zien?
quote:Did Macron hide cocaine on train to Ukraine? French media fact-checks claim
https://www.business-stan(...)-125051200252_1.html
quote:A video of French President Emmanuel Macron hiding a white p ..
Read more at:
http://timesofindia.india(...)t&utm_campaign=cppst
quote:VIDEO: Was that cocaine on President Emmanuel Macron’s table during his Ukraine visit? French media quashes viral claim
https://www.livemint.com/(...)-11746983494271.html
quote:'This is a tissue': France clarifies after far-right's claim of Macron, others sniffing cocaine
https://www.firstpost.com(...)ocaine-13887626.html
ik ?quote:enz enz enz
Ah een kenner, dat verklaard.quote:Op maandag 12 mei 2025 07:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
zelenski steekt zn neus rechtstreeks in het plastic zakje met coke.
Beschaafde mensen gebruiken bijv een speciaal lepeltje om het poeder er eerst uit te halen, en dan lijntjes te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |