En net zoals in Azie gewoon gezond verstand gebruiken. Het is niet zo goed dat er geen controle is maar ook niet het einde van de wereld.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik hoop op veel van die Aziatische streetfood.
vleermuisje nu en danquote:Op donderdag 24 april 2025 13:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het gaat verschrikkelijk mis hiero!quote:Op donderdag 24 april 2025 13:47 schreef MichaelScott het volgende:
Dat lijkt me een logische besparing, überhaupt gek dat het gedaan werd.
[ afbeelding ]
Op zich wel begrijpelijk. Die instroom, landelijke opvang en het levenslange onderhoud kost natuurlijk handen vol geld en moet wel gewoon doorgaan.quote:De reden? Een tekort aan geld vanuit het kabinet. „We moeten nog scherpere keuzes maken”, aldus de NVWA.
Wat kosten die vleermuisjes dan? Boeit mij het, ik koop ze toch niet. Heb je weer vleermuisjes gegeten?quote:
Mensen zouden dit inderdaad zelf moeten kunnen inschatten, helaas kunnen heel veel mensen dit niet.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:44 schreef Nielsch het volgende:
Prima toch, laat de NVWA zich maar op belangrijkere dingen focussen. Als je zo dom bent om op Koningsdag een of ander lauwgebakken kipsatéstokkie te gaan eten van een vage kerel met een gore aangekoekte grillplaat op de vrijmarkt, mag je lekker zelf met de krampen dealen.
Dit dus. De NVWA houdt geld over, de zorgverzekeraars kunnen dokken voor iedereen die ziek wordt.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:41 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Mensen zouden dit inderdaad zelf moeten kunnen inschatten, helaas kunnen heel veel mensen dit niet.
Vervolgens worden ze zo ziek dat ze naar de huisarts gaan en uiteindelijk jouw zorgverzekering weer duurder wordt.
Gelukkig maakt dit kabinet dus goede keuzes: 'genezen is beter dan voorkomen' lijkt hun motto te zijn.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:41 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Mensen zouden dit inderdaad zelf moeten kunnen inschatten, helaas kunnen heel veel mensen dit niet.
Vervolgens worden ze zo ziek dat ze naar de huisarts gaan en uiteindelijk jouw zorgverzekering weer duurder wordt.
Het spietshout wel, de kip zelf nietquote:Op donderdag 24 april 2025 15:29 schreef ChrisCarter het volgende:
Als de kipspiesjes roze zijn aan de binnenkant, dan zijn ze good to go toch?
Ik vraag dit voor een vriend.
Ik eet mijn kip altijd het liefste rare.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:29 schreef ChrisCarter het volgende:
Als de kipspiesjes roze zijn aan de binnenkant, dan zijn ze good to go toch?
Ik vraag dit voor een vriend.
Wel lachen dat je je over laat halen om een kilo koekkruimels te kopen.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:12 schreef junkiesietze het volgende:
Vorig jaar een kilo stroopwafelkruimels gekocht, paar weken later weer weggegooit want ik vond het maar droge zooi, op een stroopwafel hoort stroop!
Als er genoeg bier en/of oranjebitter in de koningsdagvierder zit, dan eet die alles. Dat is ook zo'n beetje het probleem met het 'gezond verstand gebruiken' waar eerder in dit topic al op werd gewezen. Bezoekers op Koningsdag maken daar niet altijd gebruik van.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wel lachen dat je je over laat halen om een kilo koekkruimels te kopen.
@Isdatzo ?quote:Op donderdag 24 april 2025 16:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als er genoeg bier en/of oranjebitter in de koningsdagvierder zit, dan eet die alles. Dat is ook zo'n beetje het probleem met het 'gezond verstand gebruiken' waar eerder in dit topic al op werd gewezen. Bezoekers op Koningsdag maken daar niet altijd gebruik van.
Nog niet weten dat het virus uit een laboratorium kwam.quote:
RIP Isdatzo overmorgenquote:Op donderdag 24 april 2025 20:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat maar ik sta erom bekend alles te eten.
Ik ging eens opzoeken wat er in Eindhoven zoal te doen is. Op Strijp verschijnt een heuse 'food market'.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
Smakelijk eten, maar houd wel de loperamide bij de hand.quote:Op Koningsdag toveren we de Philitelaan, in de middenberm bij het Klokgebouw, om tot een bruisende food market. Kom langs bij een van de vele foodstands voor heerlijke snacks, streetfood en verrassende gerechten uit diverse keukens!
Wat het kabinet nu zal besparen op NVWA-inspecteurs zijn ze straks 3x extra kwijt aan extra inzet om mensen met voedselvergiftiging op te vangen en te behandelen.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:50 schreef Jed1Gam het volgende:
Jeetje toch weer een paar centjes gespaard.
Dat staat er niet.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:04 schreef ricky3 het volgende:
Nederlandwaar de overheid gaat bepalen dat je geen eten mag verkopen aan andere mensen
x10000
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |