SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goede TT, maar plaatje in de OP is weg..I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
regent niet hard genoeg buiten voor een regendoucheHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Doe een regendansI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Sinds ik vorige week 4 extra letters bij mijn werkbeschrijving heb gezet op linkedin hebben al 3 recruiters contact met me opgenomen. Een zelfs met wat relevants.I'm surrounded by morons!
had je nog chocoladeletters over?quote:Op donderdag 24 april 2025 13:05 schreef Fogel het volgende:
Sinds ik vorige week 4 extra letters bij mijn werkbeschrijving heb gezet op linkedin hebben al 3 recruiters contact met me opgenomen. Een zelfs met wat relevants.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oh plaatje gemist. Neem aan dat het een douchepic wasquote:Op donderdag 24 april 2025 13:03 schreef Fogel het volgende:
Goede TT, maar plaatje in de OP is weg..
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Helaas niet.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had je nog chocoladeletters over?I'm surrounded by morons!
kan er wel wat regelen, volgens mij doet tony ze yearround nuquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
I'm surrounded by morons!
naja die is er dus niet, dat is het hele probleemquote:Op donderdag 24 april 2025 13:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh plaatje gemist. Neem aan dat het een douchepic wasI'm surrounded by morons!
Ik heb ook nog wel wat chocoladeletters liggen, sommige zijn al wel eventjes over datum
Tony is meer suiker dan chocolade toch?quote:Op donderdag 24 april 2025 13:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kan er wel wat regelen, volgens mij doet tony ze yearround nuI'm surrounded by morons!
dan ook op je linkedin knallenquote:Op donderdag 24 april 2025 13:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb ook nog wel wat chocoladeletters liggen, sommige zijn al wel eventjes over datumUw ADH vitamine Worst
Laat me raden, geen witte.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb ook nog wel wat chocoladeletters liggen, sommige zijn al wel eventjes over datumI'm surrounded by morons!
Moe?Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Mag ik een letter raden en als ik goed doe raden, dat ik de letter win?quote:Op donderdag 24 april 2025 13:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb ook nog wel wat chocoladeletters liggen, sommige zijn al wel eventjes over datumBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dus eigenlijk Hans van der Togt en Leonie die een beetje schaapachtig kijken en zich afvragen wanneer dat rad eens komt?quote:Op donderdag 24 april 2025 13:14 schreef StevenHyde het volgende:
Soort rad van fortuin, maar dan zonder rad.Well, life can be a riot
Dat is geen grote blijquote:
Well, life can be a riot
Dat mag.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mag ik een letter raden en als ik goed doe raden, dat ik de letter win?
Of denken wat een vuile rat is die StevenHyde toch.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dus eigenlijk Hans van der Togt en Leonie die een beetje schaapachtig kijken en zich afvragen wanneer dat rad eens komt?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zit er ook een pure bij?quote:Op donderdag 24 april 2025 13:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, allemaal bruin zonder addonsI'm surrounded by morons!
Ik ga voor een S.quote:I'm surrounded by morons!
Zou kunnen, maar denk meer melkquote:
Niet thuis, dus kan niet controlerenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dat kan ook ja. Dat jij gewoon zomaar dat rad hebt weggehaaldquote:Op donderdag 24 april 2025 13:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Of denken wat een vuile rat is die StevenHyde toch.Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 24 april 2025 13:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei, dat is een klinker, die moet je kopen!![]()
Owja vergeten. Nu ben ik gediskwalificeerd.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 13:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar denk meer melk
Niet thuis, dus kan niet controleren![]()
Ik ben niet zo'n zoete.I'm surrounded by morons!
Ik weet hetquote:
Als je maar niet zuur bent
Of verbitterd
Salty dan maar
wat een raddraaier is het ookquote:Op donderdag 24 april 2025 13:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat kan ook ja. Dat jij gewoon zomaar dat rad hebt weggehaaldUw ADH vitamine Worst
Vooruit.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het
Of verbitterd
Salty dan maarI'm surrounded by morons!
Gelukkig kan Leontien de radslag en is er toch nog wat amusementquote:Op donderdag 24 april 2025 13:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat een raddraaier is het ookBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Niks mis mee.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het
Of verbitterd
Salty dan maar
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Nou oke, ik ben zoet-zuur.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Het scheelt niet veel voor mij. Volgens mij donder ik zo vanzelf in slaap.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dat zijn mijn grappen vaak wel.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2025 13:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijne zijn vaak ook wel wat flauw ja
kat is afgeleid met een plekje op het bed zodat die niet op mijn bureau wil liggen
ik heb een snack
ik heb drinken
dan komt het moment nu dat ik eens een keer ga proberen 2 uurtjes te werken
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
was je vies dan?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
armen getraind, daarna 140 verdiepingen op de stairmaster en toen nog uurtje op de loopband met serie want buiten wandelen is stom vandaagquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
140 verdiepingen is wel erg velquote:Op donderdag 24 april 2025 13:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
armen getraind, daarna 140 verdiepingen op de stairmaster en toen nog uurtje op de loopband met serie want buiten wandelen is stom vandaag
en buiten is het wel vrij nat nuReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Mijn armen werken vandaag niet meer.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zolang ik mijn armen niet beweeg wel.quote:
is beetej de standaard in 30 minuten gewordenquote:Op donderdag 24 april 2025 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
140 verdiepingen is wel erg vel
en buiten is het wel vrij nat nu
soms denk ik laat ik proberen harder te gaan
maar meestal is de eerste minuut bepalend voor de motivatie van die sessieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 13:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is beetej de standaard in 30 minuten geworden
soms denk ik laat ik proberen harder te gaan
maar meestal is de eerste minuut bepalend voor de motivatie van die sessie
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
maar dus 2 uurtjes geen Fok! voor mij![]()
we gaan proberen voor de focus te gaan enzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
te hard gefapt?quote:Op donderdag 24 april 2025 13:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Zolang ik mijn armen niet beweeg wel.Uw ADH vitamine Worst
Sterktequote:Op donderdag 24 april 2025 13:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar dus 2 uurtjes geen Fok! voor mij![]()
we gaan proberen voor de focus te gaan enzoReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 13:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat een raddraaier is het ook
Well, life can be a riot
Wellicht wat laat/ mosterd na de maaltijd?Staat de powerbank wellicht op Tweakers, voor reviews en beoordelingen?quote:Op donderdag 24 april 2025 10:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ook te weinig capaciteit. Het absoluut minimale is 30.000. Die nu in m'n mandje ligt zegt 41.000 te hebben en via solar opgeladen te kunnen worden. Dus die ga ik uittestenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Waarom is't minimale trouwens 30.000. Dat is absurd veelWell, life can be a riot
Heb nog niet besteld, dus kan er nog gaan kijken, maar volgens @ToT waren de aanbevelingen grotendeels positief.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:48 schreef Sally het volgende:
Wellicht wat laat/ mosterd na de maaltijd?
[..]
Staat de powerbank wellicht op Tweakers, voor reviews en beoordelingen?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
In de sportschool nog welquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)medium=free_shoppingquote:Op donderdag 24 april 2025 13:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb nog niet besteld, dus kan er nog gaan kijken, maar volgens @:ToT waren de aanbevelingen grotendeels positief.
Deze toch?![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 13:50 schreef Grotetijd het volgende:
Waarom is't minimale trouwens 30.000. Dat is absurd veel
Ik gebruik m'n telefoon dan ook extreem veel.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik weet dat bij reviews op bijv. TEMU en AliExpress vaak flink wordt afgekraakt op solar panel power. Ik was laatst kijken voor zo'n noodradio. Nu 1 gekozen met zwengel én solar, én usb-c aansluiting, incl een 20.000 mAH powerbank.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb nog niet besteld, dus kan er nog gaan kijken, maar volgens @:ToT waren de aanbevelingen grotendeels positief.
Ik kan met mijn Reload Power bank 20.000 mAH snellader van de Action toch best wel 3x mijn telefoon opladen. Tot acceptabel level op zn minst zodat ik er nog mee thuis kom.
En ik heb nu wel 2 powerbanks inmiddels, omdat die andere wel erg vaak gevallen is en nog maar 1 van de 2 USB-A poorten werkt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Yes. Die staat op de nominatie om besteld te worden.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:54 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)medium=free_shopping
Deze toch?Ik heb er één en ik ben er trots op
Staat hij ook op Amazon? Daar zijn ook vaak wel (veel) reviews te vinden.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Yes. Die staat op de nominatie om besteld te worden.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Minder gamenquote:Op donderdag 24 april 2025 13:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gebruik m'n telefoon dan ook extreem veel.
4.6 van de 5, met 187 reviews.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Yes. Die staat op de nominatie om besteld te worden.
Zal niet heel erg belabberd zijn dus.![]()
![]()
Zegt er 1 watquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
De tandjes...quote:Op donderdag 24 april 2025 13:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gebruik m'n telefoon dan ook extreem veel.
Maar goed, dat red een van 20k mah ook wel hoor.Well, life can be a riot
Ik riep het vanmorgen al ergens, maar ik had gisteren Rob z'n powerbank van 20.000 mah bij me, en van 25 procent accu naar circa 80 procent, kostte al de helft van de powerbank. Het werkt, maar het is voor mij gewoon echt te weinig capaciteit.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik weet dat bij reviews op bijv. TEMU en AliExpress vaak flink wordt afgekraakt op solar panel power. Ik was laatst kijken voor zo'n noodradio. Nu 1 gekozen met zwengel én solar, én usb-c aansluiting, incl een 20.000 mAH powerbank.
Ik kan met mijn Reload Power bank 20.000 mAH snellader van de Action toch best wel 3x mijn telefoon opladen. Tot acceptabel level op zn minst zodat ik er nog mee thuis kom.
En ik heb nu wel 2 powerbanks inmiddels, omdat die andere wel erg vaak gevallen is en nog maar 1 van de 2 USB-A poorten werkt.Ik heb er één en ik ben er trots op
De mijne trekt vaak veel power vanwege GPS...quote:Op donderdag 24 april 2025 13:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
De tandjes...
Maar goed, dat red een van 20k mah ook wel hoor.
DJMO heeft daar volgens mij een Garmin voor.
Maar spellen en YT e.d. trekt ook veel ja
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
SimpSune, wat een naamquote:Op donderdag 24 april 2025 13:54 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)medium=free_shopping
Deze toch?
Uw ADH vitamine Worst
Zie m'n reactie hierboven. Het is voor mij niet genoeg. Punt.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
De tandjes...
Maar goed, dat red een van 20k mah ook wel hoor.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op donderdag 24 april 2025 13:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Zegt er 1 watWaarom denk je dat het stroomnet het maar net aan kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien niet zo relevant voor jullie, maar denk er aan dat een powerbank maximaal 100wh (27.777mAh) mag zijn als je em mee wil nemen in een vliegtuig.I'm surrounded by morons!
Ja maar goed.. een telefoon accu is wat 4000 mah? Een van 20k moet dan in theorie 5x zo lang stroom kunnen genereren, dus dan is een van ruim 30-40k echt overkill.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:59 schreef Sally het volgende:
[..]
De mijne trekt vaak veel power vanwege GPS...
DJMO heeft daar volgens mij een Garmin voor.
Maar spellen en YT e.d. trekt ook veel jaWell, life can be a riot
Hoe oud is die powerbank, en hoeveel kracht (Watt) kan die leveren.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik riep het vanmorgen al ergens, maar ik had gisteren Rob z'n powerbank van 20.000 mah bij me, en van 25 procent accu naar circa 80 procent, kostte al de helft van de powerbank. Het werkt, maar het is voor mij gewoon echt te weinig capaciteit.
Dat scheelt vaak ook nog.
Mijn oude van 2 jaar oud doet het nog prima, en is een turbolader ook nog. De nieuwe heeft 2 verschillende poorten, 1x turbo en 1x gewone lading.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Als DJMO dat wenst... is dat haar wens hè.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar goed.. een telefoon accu is wat 4000 mah? Een van 20k moet dan in theorie 5x zo lang stroom kunnen genereren, dus dan is een van ruim 30-40k echt overkill.
EIS zelfs![]()
En die telefoon moet zelf maar uitkiezen dat hij de stroom knijpt als het té wordt. Dat hebben de foons van tegenwoordig (druppellading).Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Er ontbreekt een gif met een *stampvoet*quote:Op donderdag 24 april 2025 14:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Als DJMO dat wenst... is dat haar wens hè.
EIS zelfs
Dat is niet aan mij, lolquote:Op donderdag 24 april 2025 14:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er ontbreekt een gif met een *stampvoet*![]()
2 of 3 El Cheapo's van de Action kopen en zorgen dat ze gewoon zo veel mogelijk opgeladen blijven is misschien een goedkopere oplossing, maar voor 8 tientjes kun je je ook geen buil vallen en die zonnepaneel kan ook wel handig zijn voor als je op een terrasje of op een bankje in het park zit of zo.![]()
Is zo.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Als DJMO dat wenst... is dat haar wens hè.
EIS zelfs![]()
En die telefoon moet zelf maar uitkiezen dat hij de stroom knijpt als het té wordt. Dat hebben de foons van tegenwoordig (druppellading).
Vind het persoonlijk wat too much, maar als dat haar eis is dan is dat haar eis.Well, life can be a riot
Degene die ik nu heb, 30.000mah mocht als bijzondere bagage gewoon mee in de handbagage. Moet je wel toestemming voor vragen.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:59 schreef Fogel het volgende:
Misschien niet zo relevant voor jullie, maar denk er aan dat een powerbank maximaal 100wh (27.777mAh) mag zijn als je em mee wil nemen in een vliegtuig.
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ach beter te veel power dan te weinig. Je weet nooit wanneer je het nodig zou kunnen hebben op lange reizen ver van de beschaafde wereld enzo.....maar ja, daar mag je dat ding dus volgens @Fogel niet naar toe nemen!quote:Op donderdag 24 april 2025 14:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is zo.
Vind het persoonlijk wat too much, maar als dat haar eis is dan is dat haar eis.![]()
![]()
Die ingebouwde zonnepaneeldingen hebben vaak heel weinig capaciteit. De hele powerbank bijvullen duurt LANG en dat ook in de volle zon.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:03 schreef ToT het volgende:
2 of 3 El Cheapo's van de Action kopen en zorgen dat ze gewoon zo veel mogelijk opgeladen blijven is misschien een goedkopere oplossing, maar voor 8 tientjes kun je je ook geen buil vallen en die zonnepaneel kan ook wel handig zijn voor als je op een terrasje of op een bankje in het park zit of zo.I'm surrounded by morons!
Maar om voor iedere keer toestemming te vragen is ook veel moeite.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Degene die ik nu heb, 30.000mah mocht als bijzondere bagage gewoon mee in de handbagage. Moet je wel toestemming voor vragen.
[ afbeelding ]I'm surrounded by morons!
Ja ik heb een jaar of 15 geleden ook eentje gekocht en ik merkte idd ook dat het erg langzaam ging, maar dat is dus in al die jaren niet verbeterd?quote:Op donderdag 24 april 2025 14:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die ingebouwde zonnepaneeldingen hebben vaak heel weinig capaciteit. De hele powerbank bijvullen duurt LANG en dat ook in de volle zon.![]()
Hm, ik heb écht die originele verpakking niet meer hoor, van de powerbankquote:Op donderdag 24 april 2025 14:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Degene die ik nu heb, 30.000mah mocht als bijzondere bagage gewoon mee in de handbagage. Moet je wel toestemming voor vragen.
[ afbeelding ]![]()
Die is bovendien zó kapot, omdat je dat ding nooit uit dat plastic-met-karton-overgoten-verpakking ding kan halen zonder het karton leesbaar te houden. Zo ongeveer.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Niet iedereen zit zo vaak in een vliegtuig..quote:Op donderdag 24 april 2025 14:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar om voor iedere keer toestemming te vragen is ook veel moeite.Hoiquote:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Och, voor mij is dat geen moeite. Ik zit niet dagelijks in het vliegtuig nl.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar om voor iedere keer toestemming te vragen is ook veel moeite.Ik heb er één en ik ben er trots op
Voor als je op reis gaat dus alsnog een paar El Cheapo's van de Action kopen; probleem opgelost!quote:Op donderdag 24 april 2025 14:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Och, voor mij is dat geen moeite. Ik zit niet dagelijks in het vliegtuig nl.![]()
![]()
Gewoon meerdere kleine meenemen is geen probleem. Of zoals mo al aangeeft een aanvraag doen voor totaan 160wh.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach beter te veel power dan te weinig. Je weet nooit wanneer je het nodig zou kunnen hebben op lange reizen ver van de beschaafde wereld enzo.....maar ja, daar mag je dat ding dus volgens @:fogel niet naar toe nemen!
Maar ik heb nog nooit behoefte gehad voor meer dan de 20k powerbank die ik heb, en die gebruiken we ook nog eens met twee personen.I'm surrounded by morons!
Het mag dus ook afgeplakt in een plastic zak.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, ik heb écht die originele verpakking niet meer hoor, van de powerbank![]()
Die is bovendien zó kapot, omdat je dat ding nooit uit dat plastic-met-karton-overgoten-verpakking ding kan halen zonder het karton leesbaar te houden. Zo ongeveer.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ah gelukkig!quote:Op donderdag 24 april 2025 14:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het mag dus ook afgeplakt in een plastic zak.
Al begin je met een plastic zak niets tegen accuzuur. Wel tegen het tegen elkaar komen van contactpunten
Nou hequote:Well, life can be a riot
![]()
Je moet alleen wel redelijk goed kunnen ventileren bij deze.
Die voorziet je telefoon tot 2173 van stroomquote:Op donderdag 24 april 2025 14:11 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet alleen wel redelijk goed kunnen ventileren bij deze.
Well, life can be a riot
Ik had hem voor we gingen vliegen ook nog eens helemaal leeg getrokken. Dus hij ging leeg mee in het vliegtuig. Geen idee eigenlijk of dat risico's vermindert, maar voor mijn gevoel was dat veiliger.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah gelukkig!
Al begin je met een plastic zak niets tegen accuzuur. Wel tegen het tegen elkaar komen van contactpuntenIk heb er één en ik ben er trots op
Een grote dieselgenerator als aanhanger voor je elektrische wagenquote:Op donderdag 24 april 2025 14:06 schreef aeque het volgende:
Doe het dan meteen goed:
https://www.torros.nl/nl-(...)gi38sm#specificaties
Uw ADH vitamine Worst
Ben trouwens helemaal vergeten naar je te zwaaien een uurtje geleden!quote:
WAtskebeurd?quote:Well, life can be a riot
Oh pittig wel. Wel lekker gesport?quote:Op donderdag 24 april 2025 14:19 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Moe van het sporten
Hoe ist met jou?
Hier wel goed weer. Eergisternacht beroerd, gisteren eigenlijk de hele dag beroerd tot ik m'n maaginhoud er 5 minuten voor het repeteren uitgooide, toen stukje bij beetje opgeknapt en vandaag voel ik mij weer (voor zover ik dat kan) fit.
Well, life can be a riot
Soms is even flink zweten wel ff goed. Mooi dat t beter gaat Grotetijd.
Aapie lekker bezig met het sporten
Ja heerlijkquote:Op donderdag 24 april 2025 14:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh pittig wel. Wel lekker gesport?
Hier wel goed weer. Eergisternacht beroerd, gisteren eigenlijk de hele dag beroerd tot ik m'n maaginhoud er 5 minuten voor het repeteren uitgooide, toen stukje bij beetje opgeknapt en vandaag voel ik mij weer (voor zover ik dat kan) fit.
![]()
Oef dat is niet fijn nee, hopelijk blijf je nu dan wel fit!![]()
Thanksquote:Op donderdag 24 april 2025 14:21 schreef StevenHyde het volgende:
Aapie lekker bezig met het sporten![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 14:21 schreef StevenHyde het volgende:
Zangeres was ook ziek en we waren beide ook echt goed aan 't zweten.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:21 schreef StevenHyde het volgende:
Ook omdat ze in die oefenruimtes nog steeds geen led lampen hebben maar gewone lampen, dus het word daar echt 39487 graden
Well, life can be a riot
Ik ga straks pizza eten met een groep studenten en de rekening naar mijn werkgever sturen
Ivm de drukte *kuch* werk ik thuisquote:Op donderdag 24 april 2025 14:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben trouwens helemaal vergeten naar je te zwaaien een uurtje geleden!![]()
Dus als je al een bakkie had willen doen, dan had het niet eens gekund, de tent is al dicht![]()
Hoiquote:Op donderdag 24 april 2025 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niet iedereen zit zo vaak in een vliegtuig..
[..]
Hoi
Trust nobody![]()
Dit is dan de band waar geen mensen weg gingen en waar je door mee wil gaan?quote:Op donderdag 24 april 2025 14:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zangeres was ook ziek en we waren beide ook echt goed aan 't zweten.
Ook omdat ze in die oefenruimtes nog steeds geen led lampen hebben maar gewone lampen, dus het word daar echt 39487 gradenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-04-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4166 / +0 / +64 / 9203 / 10204
2. Moeraskat / 1159 / +96 / +7 / 3893 / 4489
3. KillemWieft / 866 / +83 / +56 / 454 / 695
4. Dr.Mikey / 848 / +22 / +0 / 523 / 756
5. _UserName_ / 744 / +7 / +19 / 475 / 650
6. Bally-b / 590 / +0 / +58 / 180 / 272
7. hemarookworst / 570 / +28 / +13 / 1214 / 1522
8. loveislikeakiss / 559 / +33 / +21 / 2356 / 2759
9. HappyCharly / 514 / +125 / +13 / 1388 / 1629
10. gebrokenglas / 486 / +21 / +6 / 1873 / 2244
11. devzero / 439 / +63 / +5 / 447 / 581
12. Lovely / 419 / +22 / +16 / 2512 / 2921
13. StevenHyde / 325 / +22 / +7 / 1460 / 1769
14. aeque / 324 / +38 / +14 / 1548 / 1791
15. Pinnenmutske / 296 / +3 / +4 / 314 / 435
16. Fogel / 296 / +47 / +11 / 854 / 1092
17. mario390 / 266 / +0 / +16 / 24 / 66
18. Soury / 255 / +12 / +8 / 320 / 431
19. kree / 244 / +0 / +0 / 814 / 955
20. KoningWouter / 241 / +1 / +67 / 1003 / 1135SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
strijken, stofzuigen, afwassen, of met een kopje koffie even een welverdiende pauze nemen op de bank.
How can I make this topic about me?![]()
Ja. Dit is een ontzettend lekker bandje met leuke likeminded mensen met ontzettend fijne ADHD energiequote:Op donderdag 24 april 2025 14:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dit is dan de band waar geen mensen weg gingen en waar je door mee wil gaan?
Well, life can be a riot
Muren stucen?quote:Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 24 april 2025 14:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Waterfietsen is altijd een goed idee
Nahquote:Op donderdag 24 april 2025 14:31 schreef gebrokenglas het volgende:
strijken, stofzuigen, afwassen, of met een kopje koffie even een welverdiende pauze nemen op de bank.Trust nobody![]()
Klagen over niks te doen hebben in DTS dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Volgende keer beterquote:Op donderdag 24 april 2025 14:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Ivm de drukte *kuch* werk ik thuis![]()
Dus als je al een bakkie had willen doen, dan had het niet eens gekund, de tent is al dicht![]()
Bijna op Bijlmer Arena. Tijd om te roken gvdIk heb er één en ik ben er trots op
Mag ik ook een bakje?quote:
Well, life can be a riot
Met zicht op de schitterende JC Arenaquote:Op donderdag 24 april 2025 14:36 schreef DJMO het volgende:
Bijna op Bijlmer Arena. Tijd om te roken gvd
Voorlopig ben ik wel thuis aan het werk. Iets met te weinig op kantoor/ in het lunchcafé te doen en ivm afspraken die ik thuis dan wel voor privé heb.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zonder mij wordt er alleen maar bolk geroepen en smileys gepost perce enzo!quote:Op donderdag 24 april 2025 14:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Klagen over niks te doen hebben in DTS dan?Kut AI!
![]()
Goed om te horen. Altijd goed om een hobby te hebben waar je energie van krijgt en instoptquote:Op donderdag 24 april 2025 14:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja. Dit is een ontzettend lekker bandje met leuke likeminded mensen met ontzettend fijne ADHD energie
Wellus! Het is je gelukt om niks te laten lukkenquote:
bolk!quote:Op donderdag 24 april 2025 14:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Zonder mij wordt er alleen maar bolk geroepen en smileys gepost perce enzo!Kut AI!
Dat lukt me elke dagquote:Op donderdag 24 april 2025 14:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wellus! Het is je gelukt om niks te laten lukken
Trust nobody![]()
Ligt achter me aan de andere kant van het station.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Met zicht op de schitterende JC ArenaIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op donderdag 24 april 2025 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb vanochtend nog AI gebruikt.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het middel van de duivel!
![]()
![]()
Zwart gaarnequote:
Well, life can be a riot
Ja maar misschien past dat wel bij mij.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:40 schreef ToT het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het middel van de duivel!
Ja maar snap je hahahaha want bedoel dat echt niet zo vervelendquote:Op donderdag 24 april 2025 14:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Zonder mij wordt er alleen maar bolk geroepen en smileys gepost perce enzo!Kut AI!
maar ik vergeef het jullie perce!
Well, life can be a riot
Maar dan is dat wel gelukt.quote:I'm surrounded by morons!
Absoluut! En we zijn daarbij nog een verdomde strakke band ookquote:Op donderdag 24 april 2025 14:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goed om te horen. Altijd goed om een hobby te hebben waar je energie van krijgt en instopt
Well, life can be a riot
Nou ja... Ze is koffie zetten toch?quote:
Well, life can be a riot
dank uquote:
Well, life can be a riot
Alleen virtueelquote:Op donderdag 24 april 2025 14:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja... Ze is koffie zetten toch?Trust nobody![]()
quote:
Met welke professionele band is jullie muziek enigszins te vergelijken?quote:Op donderdag 24 april 2025 14:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Absoluut! En we zijn daarbij nog een verdomde strakke band ookBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Slapen is beterquote:Op donderdag 24 april 2025 14:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Koppie koffie vh huis om wakker te blijven?
Trust nobody![]()
Ach over een uurtje of 2 of zo houdt het op met regenen, misschien nu ff een middagdutje doen en dan weer ff verder kijken.quote:![]()
![]()
Iemand valt in herhaling....
![]()
![]()
Geen eigenlijkquote:Op donderdag 24 april 2025 14:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Met welke professionele band is jullie muziek enigszins te vergelijken?We zijn nu vooral nog zoekende qua repertoire. Willen wel de rock/pop kant op gaan. Maar hebben nog niet echt iets "vasts" eigenlijk
Gisteren begonnen aan Jerusalem van Anouk
Well, life can be a riot
Jahquote:Op donderdag 24 april 2025 14:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach over een uurtje of 2 of zo houdt het op met regenen, misschien nu ff een middagdutje doen en dan weer ff verder kijken.Trust nobody![]()
Regen is hier juist een teken om lekker wakker te blijvenquote:Op donderdag 24 april 2025 14:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach over een uurtje of 2 of zo houdt het op met regenen, misschien nu ff een middagdutje doen en dan weer ff verder kijken.Ik kan echt genieten van een goede hoosbui met eventueel donderslagen
Then again, als ik echt moe ben en het regent ben ik ook zo weg. Heerlijk.Well, life can be a riot
Regen op het dakraamquote:Op donderdag 24 april 2025 14:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Regen is hier juist een teken om lekker wakker te blijvenIk kan echt genieten van een goede hoosbui met eventueel donderslagen
Then again, als ik echt moe ben en het regent ben ik ook zo weg. Heerlijk.![]()
![]()
Je bedoelt het zolderkamerautistenraam?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Allebei nietquote:Op donderdag 24 april 2025 14:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Regen is hier juist een teken om lekker wakker te blijvenIk kan echt genieten van een goede hoosbui met eventueel donderslagen
Then again, als ik echt moe ben en het regent ben ik ook zo weg. Heerlijk.Trust nobody![]()
Savonds als ik moet slapen en het regent dan vind ik dat wel gezellig
Jij weetquote:
Well, life can be a riot
Ja is best knusquote:Op donderdag 24 april 2025 14:50 schreef StevenHyde het volgende:
Savonds als ik moet slapen en het regent dan vind ik dat wel gezellig
Well, life can be a riot
Waar word jij wel blij van?quote:Well, life can be a riot
quote:
Het regent een dagje en iedereen is gelijk depressief en neerslachtig? Sjeej, allemaal aan de sertraline! Misschien wordt het dan wat draaglijker allemaal
Hier sneeuwde het zojuist een paar minuten.I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 24 april 2025 14:58 schreef Fogel het volgende:
Hier sneeuwde het zojuist een paar minuten.Sneeuw!
Het mag van mij wegblijven het komende halfjaar.quote:
Het is niet eens koud buiten nu (een graad of 6), blijft dus ook niet liggen.I'm surrounded by morons!
Zo is dat. Veel zonneschijnquote:Op donderdag 24 april 2025 15:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Thursday blessings
Na regen komt zonneschijn
En dat krijgen we, zowaar bijna zomervibesquote:
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
De zon heeft geen blije uitwerking op jou zo te zien:Pquote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik heb een nieuwe podcast ontdekt die ik wil gaan luisteren.
Luister naar 'De Nederlandse bewaaksters van Auschwitz': https://npo.nl/luister/po(...)ksters-van-auschwitz
Jammer dat de tweedelige docu (Minstens 24 Nederlanders blijken mee te hebben gewerkt aan massamoord in Auschwitz: https://www.rtl.nl/nieuws(...)iteit-24-nederlandse)
Alleen op videoland te zien is.Ik heb er één en ik ben er trots op
Neequote:Op donderdag 24 april 2025 15:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
De zon heeft geen blije uitwerking op jou zo te zien:P
Mijn jaarlijkse HIPAA en Cybersecurity "trainingen" weer gedaan/gehaald, dus ik kan weer een tijdje niets gaan doen![]()
HIPAA is Amerikaanse regelgeving omtrent medische data![]()
O je bent herfst winterkindquote:
Kan je niks aan doen
We hadden geen regen, maar nu wel een mooie blauwe lucht met veel zonquote:Op donderdag 24 april 2025 15:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Thursday blessings
Na regen komt zonneschijn![]()
Lekker!quote:Op donderdag 24 april 2025 15:08 schreef devzero het volgende:
[..]
We hadden geen regen, maar nu wel een mooie blauwe lucht met veel zon'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ach, dan is het nog niet zo erg toch?quote:Op donderdag 24 april 2025 15:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het mag van mij wegblijven het komende halfjaar.
Het is niet eens koud buiten nu (een graad of 6), blijft dus ook niet liggen.
Vooral romantisch
Hey man. Is dat een soort security awareness training wat je om de zoveel tijd moet doen?quote:Op donderdag 24 april 2025 15:07 schreef devzero het volgende:
Mijn jaarlijkse HIPAA en Cybersecurity "trainingen" weer gedaan/gehaald, dus ik kan weer een tijdje niets gaan doen![]()
HIPAA is Amerikaanse regelgeving omtrent medische dataBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
De herfst is ook een mooi jaargetijde. Als de bladeren van de bomen vallen, beetje gure wind en wat regen. Maar ja, ik geniet van ieder jaargetijde.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O je bent herfst winterkind
Kan je niks aan doen![]()
Ja, maar het niveau is echt bedroevend laagquote:Op donderdag 24 april 2025 15:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey man. Is dat een soort security awareness training wat je om de zoveel tijd moet doen?![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 15:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O je bent herfst winterkind
Kan je niks aan doen![]()
We kunnen niet allemaal normal en fatsoenlijk zijn.
Ja hier in NL ookquote:Op donderdag 24 april 2025 15:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar het niveau is echt bedroevend laagAl moet ik zeggen dat ik de vorige keer een beetje paranoïde werd omdat elke vraag een strikvraag leek te zijn
Ja precies, elk seizoen zijn charme. Of mindere dingen. Ik vind in de zomer kleden soms juist mindere mode dan herfst winter looks, toch meer variatie.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Herfst is ook een mooi jaargetijde. Als de bladeren van de bomen vallen, beetje gure wind en wat regen. Maar ja, ik geniet van ieder jaargetijde.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nee perfect zijn is saai, karakter is wat je toch bentquote:Op donderdag 24 april 2025 15:09 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
Oh? Ik dacht dat er alleen fatsoenlijke mensen in DTS zatenquote:Op donderdag 24 april 2025 15:09 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
Overigens is FATsoenlijk geen FAT shaming @MizzezAmy![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 15:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee perfect zijn is saai, karakter is wat je toch bent
Laten we het er maar op houden dat de regen van nu/ de laatste tijd ervoor gezorgd heeft dat paasvuren door konden gaan en dat de natuur het heul hard nodig heeft![]()
Hey Stevequote:Op donderdag 24 april 2025 15:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey Lovely de chips is opgegaan
Dat wordt vanavond weer hardlopen dus
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb een waaghals kat.
And i love it. Zo schattig. Net ook samen een dutje gedaan en het lag langs mijn hoofd, ja het is echt geweldig mooi ❤️'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Na thursday komt fridayquote:Op donderdag 24 april 2025 15:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Thursday blessings
Na regen komt zonneschijn![]()
![]()
Gelukkig waren hier geen paasvurenquote:Op donderdag 24 april 2025 15:12 schreef Sally het volgende:
Laten we het er maar op houden dat de regen van nu/ de laatste tijd ervoor gezorgd heeft dat paasvuren door konden gaan en dat de natuur het heul hard nodig heeft![]()
Zou graag willen, maar kan niet meer elke dag hardlopen en moet mezelf niet wijsmaken dat ik een lichaam van een 18 jarige heb. Eerder geblesseerd geraakt door overbelastingquote:Op donderdag 24 april 2025 15:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hey Steve
Dat wordt vanavond weer hardlopen dusBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ga je los op koningsnachtquote:Op donderdag 24 april 2025 15:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Fridaaay fridaaaay
We zijn er klaar voorUw ADH vitamine Worst
Ik ga helemaal niks doen. Moet zaterdag werken.quote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ah dan vanavond dus geen zak chips ?quote:Op donderdag 24 april 2025 15:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zou graag willen, maar kan niet meer elke dag hardlopen en moet mezelf niet wijsmaken dat ik een lichaam van een 18 jarige heb. Eerder geblesseerd geraakt door overbelasting
moet nog zonnebrand halen, die ik nu heb is al paar jaar oud, volgens mij niet eens meer goedUw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 24 april 2025 15:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dan vanavond dus geen zak chips ?kan ik nog geen uitsluitsel over geven
Dat is idd niet goed.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:16 schreef hemarookworst het volgende:
moet nog zonnebrand halen, die ik nu heb is al paar jaar oud, volgens mij niet eens meer goed'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
En jij dan Hema? Jij kan los gaan, ga je dat doen?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Meestal idd maar een jaar goed na dat het geopend is geweest, daarom koop ik kleine flesjesquote:Op donderdag 24 april 2025 15:16 schreef hemarookworst het volgende:
moet nog zonnebrand halen, die ik nu heb is al paar jaar oud, volgens mij niet eens meer goed
Moest em afgeven want 200ml.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nu minder nodig, nog geen schroeihitte.Werewolf![]()
Gisteren na werk nog een uurtje gejogged, maar ik was aan het einde toch wel kapotquote:Op donderdag 24 april 2025 15:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zou graag willen, maar kan niet meer elke dag hardlopen en moet mezelf niet wijsmaken dat ik een lichaam van een 18 jarige heb. Eerder geblesseerd geraakt door overbelastingHet valt me mee dat ik vandaag geen spierpijn heb, maar ik wacht wel tot morgen voor een volgend rondje. Tenslotte wordt er vanavond gedanst
![]()
![]()
Ja geen betaalde vrije dag voor jou helaasquote:Op donderdag 24 april 2025 15:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, ik ga niets doen voor koningsnacht
Ik was al vertrokken uit Nederland toen WA koning werd, dus het is een beetje een ver van mijn bed show.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja geen betaalde vrije dag voor jou helaas![]()
Ja. Je merkt er daar vrij weinig tot niks van.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was al vertrokken uit Nederland toen WA koning werd, dus het is een beetje een ver van mijn bed show.
Dacht ff dat dat het koningslied was
Het was erger
Nee grapje, moet ook weer weg.
Fijne week nog allen.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 15:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Het was erger
Fijne week nog allen.![]()
Dat koningslied waar Gelderland duidelijk geen zin in had om aan mee te werken!![]()
![]()
Tot een volgende keer!quote:Op donderdag 24 april 2025 15:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Het was erger
Jij ook fijn weekendquote:Op donderdag 24 april 2025 15:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Het was erger
![]()
neuh niet echt, 31 mei wel dan hebben we meeting, je mag ook komen als je wilquote:Op donderdag 24 april 2025 15:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
En jij dan Hema? Jij kan los gaan, ga je dat doen?
Uw ADH vitamine Worst
zelfs geen beeldjes stampen?quote:Op donderdag 24 april 2025 15:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, ik ga niets doen voor koningsnachtUw ADH vitamine Worst
Koningsbolkquote:
Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: