Ik lees overal dat PSG tegenwoordig waanzinnig sympathiek is want ze hebben een paar spelers onder de 30 gekocht.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als ze maar winnen. Barça en PSG staan symbool voor de ziekte van de tegenwoordige tijd.
Als je maar 'leuk voetbal' speelt en geen 'irritante voetballers' hebt, loopt de juichfanfare achter je aan. Alleen hoor je niemand over deze vorm van sportswashing. Die mensen worden wel weer wakker als het WK2034 plaats vindt.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik lees overal dat PSG tegenwoordig waanzinnig sympathiek is want ze hebben een paar spelers onder de 30 gekocht.
Wel een mooie Visit Rwanda-derby.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je maar 'leuk voetbal' speelt en geen 'irritante voetballers' hebt, loopt de juichfanfare achter je aan. Alleen hoor je niemand over deze vorm van sportswashing. Die mensen worden wel weer wakker als het WK2034 plaats vindt.
Als we in ons veilige huisje voor de televisie maar geen ergernis of frictie ervarenquote:Op dinsdag 29 april 2025 12:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel een mooie Visit Rwanda-derby.
Caland net 30 geworden?quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:49 schreef VoMy het volgende:
Zelfs user Caland gespot hier. De sport is op sterven na dood maar WLR blijft maar groeien.
Wat is hier precies de propaganda dan?quote:Op woensdag 30 april 2025 08:42 schreef Szura het volgende:
De altijd collaborerende Nederlandse media met een stukje door team-Trump aangeleverde propaganda om uw dag mee te beginnen
https://nos.nl/artikel/25(...)-en-claimt-successen
Gewoon
Hier wordt de indruk gewekt dat Trump lekker bezig is en het volk volledig achter hem staat.quote:Op woensdag 30 april 2025 08:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is hier precies de propaganda dan?
Dat alles zonder enig weerwoord of enige kritische notie wordt doorgeven. Lekker schrijven over dat filmpje zonder te vermelden dat ze een man illegaal gedeporteerd hebben en weigeren terug te halen ondanks rechterlijke uitspraken tot het Hooggerechtshof aan toe. Lekker alleen zijn claim op succes vermelden zonder aan te tekenen dat de economie in puin wordt gestort door z’n achterlijke tariff war. Dacht dat media sinds de eerste termijn wel hadden geleerd om claims van Trump niet gewoon sec door te pompen, maar blijkbaar spelen ze nog steeds graag voor MAGA-nieuwsbrief. Prutsers.quote:Op woensdag 30 april 2025 08:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Uitspraken citeren zonder enige noemenswaardige kritiek op de inhoud. Dan ben je toch gewoon een propagandakanaal?quote:Op woensdag 30 april 2025 08:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Of @wimderonquote:Op woensdag 30 april 2025 08:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Uitspraken citeren zonder enige noemenswaardige kritiek op de inhoud. Dan ben je toch gewoon een propagandakanaal?
Trump wil graag een boodschap overbrengen en wat doet de NOS? Die brengen die boodschap over.quote:Hij liet onder luid gejuich van zijn aanhang een filmpje zien van naar El Salvador uitgezette migranten, die met kaalgeschoren hoofden naar de beruchte CECOT-gevangenis worden gebracht. Trump hekelde rechters "die het ons erg moeilijk maken en proberen te voorkomen dat we bijzonder slechte mensen deporteren".
De president beloofde opnieuw "Amerika weer groots te maken" en noemde zijn eerste honderd dagen de succesvolste ooit uit de Amerikaanse geschiedenis. "We zijn nog maar net begonnen, je hebt nog niets gezien. Het begint net."
Wim brengt ons altijd nieuwsberichten uit de krochten van België met een hoog man-bijt-hond-gehaltequote:
Doe normaal bloedhond, ik erger me vaak genoeg aan de berichtgeving van de NOS. Dit las ik als een succesvieren bericht vanuit het oogpunt van Trump, als geïnformeerde lezer zou je inmiddels wel moeten zien dat bijna alles te weerleggen is.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:11 schreef Pistolero het volgende:
De maatschappij-ontwrichtende collaborateurs van de staatsomroep die heulen met de facisten. Dat verwacht je toch ook niet zeg.
Tevens weer gelachen om de immer naïeve en goedgelovige Slob. Wat een heerlijke rubriek.
Maar de lezer is structureel niet geïnformeerdquote:Op woensdag 30 april 2025 09:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Doe normaal bloedhond, ik erger me vaak genoeg aan de berichtgeving van de NOS. Dit las ik als een succesvieren bericht vanuit het oogpunt van Trump, als geïnformeerde lezer zou je inmiddels wel moeten zien dat bijna alles te weerleggen is.
Jeetje, beginnende meltdown.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Doe normaal bloedhond, ik erger me vaak genoeg aan de berichtgeving van de NOS. Dit las ik als een succesvieren bericht vanuit het oogpunt van Trump, als geïnformeerde lezer zou je inmiddels wel moeten zien dat bijna alles te weerleggen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |