Ik lees overal dat PSG tegenwoordig waanzinnig sympathiek is want ze hebben een paar spelers onder de 30 gekocht.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als ze maar winnen. Barça en PSG staan symbool voor de ziekte van de tegenwoordige tijd.
Als je maar 'leuk voetbal' speelt en geen 'irritante voetballers' hebt, loopt de juichfanfare achter je aan. Alleen hoor je niemand over deze vorm van sportswashing. Die mensen worden wel weer wakker als het WK2034 plaats vindt.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik lees overal dat PSG tegenwoordig waanzinnig sympathiek is want ze hebben een paar spelers onder de 30 gekocht.
Wel een mooie Visit Rwanda-derby.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je maar 'leuk voetbal' speelt en geen 'irritante voetballers' hebt, loopt de juichfanfare achter je aan. Alleen hoor je niemand over deze vorm van sportswashing. Die mensen worden wel weer wakker als het WK2034 plaats vindt.
Als we in ons veilige huisje voor de televisie maar geen ergernis of frictie ervarenquote:Op dinsdag 29 april 2025 12:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel een mooie Visit Rwanda-derby.
Caland net 30 geworden?quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:49 schreef VoMy het volgende:
Zelfs user Caland gespot hier. De sport is op sterven na dood maar WLR blijft maar groeien.
Wat is hier precies de propaganda dan?quote:Op woensdag 30 april 2025 08:42 schreef Szura het volgende:
De altijd collaborerende Nederlandse media met een stukje door team-Trump aangeleverde propaganda om uw dag mee te beginnen
https://nos.nl/artikel/25(...)-en-claimt-successen
Gewoon
Hier wordt de indruk gewekt dat Trump lekker bezig is en het volk volledig achter hem staat.quote:Op woensdag 30 april 2025 08:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is hier precies de propaganda dan?
Dat alles zonder enig weerwoord of enige kritische notie wordt doorgeven. Lekker schrijven over dat filmpje zonder te vermelden dat ze een man illegaal gedeporteerd hebben en weigeren terug te halen ondanks rechterlijke uitspraken tot het Hooggerechtshof aan toe. Lekker alleen zijn claim op succes vermelden zonder aan te tekenen dat de economie in puin wordt gestort door z’n achterlijke tariff war. Dacht dat media sinds de eerste termijn wel hadden geleerd om claims van Trump niet gewoon sec door te pompen, maar blijkbaar spelen ze nog steeds graag voor MAGA-nieuwsbrief. Prutsers.quote:Op woensdag 30 april 2025 08:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Uitspraken citeren zonder enige noemenswaardige kritiek op de inhoud. Dan ben je toch gewoon een propagandakanaal?quote:Op woensdag 30 april 2025 08:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Of @wimderonquote:Op woensdag 30 april 2025 08:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Uitspraken citeren zonder enige noemenswaardige kritiek op de inhoud. Dan ben je toch gewoon een propagandakanaal?
Trump wil graag een boodschap overbrengen en wat doet de NOS? Die brengen die boodschap over.quote:Hij liet onder luid gejuich van zijn aanhang een filmpje zien van naar El Salvador uitgezette migranten, die met kaalgeschoren hoofden naar de beruchte CECOT-gevangenis worden gebracht. Trump hekelde rechters "die het ons erg moeilijk maken en proberen te voorkomen dat we bijzonder slechte mensen deporteren".
De president beloofde opnieuw "Amerika weer groots te maken" en noemde zijn eerste honderd dagen de succesvolste ooit uit de Amerikaanse geschiedenis. "We zijn nog maar net begonnen, je hebt nog niets gezien. Het begint net."
Wim brengt ons altijd nieuwsberichten uit de krochten van België met een hoog man-bijt-hond-gehaltequote:
Doe normaal bloedhond, ik erger me vaak genoeg aan de berichtgeving van de NOS. Dit las ik als een succesvieren bericht vanuit het oogpunt van Trump, als geïnformeerde lezer zou je inmiddels wel moeten zien dat bijna alles te weerleggen is.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:11 schreef Pistolero het volgende:
De maatschappij-ontwrichtende collaborateurs van de staatsomroep die heulen met de facisten. Dat verwacht je toch ook niet zeg.
Tevens weer gelachen om de immer naïeve en goedgelovige Slob. Wat een heerlijke rubriek.
Maar de lezer is structureel niet geïnformeerdquote:Op woensdag 30 april 2025 09:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Doe normaal bloedhond, ik erger me vaak genoeg aan de berichtgeving van de NOS. Dit las ik als een succesvieren bericht vanuit het oogpunt van Trump, als geïnformeerde lezer zou je inmiddels wel moeten zien dat bijna alles te weerleggen is.
Jeetje, beginnende meltdown.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Doe normaal bloedhond, ik erger me vaak genoeg aan de berichtgeving van de NOS. Dit las ik als een succesvieren bericht vanuit het oogpunt van Trump, als geïnformeerde lezer zou je inmiddels wel moeten zien dat bijna alles te weerleggen is.
Om weg te kijken?quote:Op woensdag 30 april 2025 09:35 schreef Slobeend het volgende:
Oke eens. De NOS faalt hier in z'n taken. Nu ga ik weer in de zon zitten.
Wanneer godbetert NU.nl zijn werk beter doet dan de staatsomroep gaat er iets gruwelijk mis.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:37 schreef VoMy het volgende:
Zo zette Trump in 100 dagen Amerika naar zijn hand
Weet je wie er na zijn installatie het rijk ook binnen 100 dagen naar zijn hand wist te zetten?
Al die herdenkingen hebben ook niet echt tot historisch besef geleid he. Gooi er een bitterbal in en de NOS-redactie gaat lekker joviaal het omverwerpen van de rechtsstaat presenteren alsof het een soort spelletje is dat Trump als aspirant-dictator probeert te winnen.
Voor dit soort VVD teksten kun je op dit subforum een ban krijgen hoor!!quote:Op woensdag 30 april 2025 10:04 schreef Remco het volgende:
De directeur van de NOS verdiend 28.000 euro per maand
https://www.rtl.nl/nieuws(...)0dus%20fors%20boven.
Ik sta er al jaren van te kijken dat RTL een inhoudelijk vrijwel evengoed journaal maakt als de NOS, zonder een cent van de belastingbetaler.
KagameGod laat zich door niemand tegenhouden.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/Atleti/status/1917497557762064677
@:rellende_rotscholier
quote:Renaat Schotte ziet dat kwartfinale van Luca Brecel nog "helemaal open" ligt: "Hij staat mentaal supersterk"
Het zag er een tijdje benard uit voor Luca Brecel in zijn kwartfinale van het WK snooker tegen Judd Trump. Maar dankzij een heropleving op het einde gaan de twee kemphanen met slechts 2 frames verschil de nacht in. Snookerfanaat Renaat Schotte noemt het "geen verkeerde uitgangspositie".
Wielerman Renaat Schotte is vanaf jonge leeftijd ook gepassioneerd door het snooker. Hij zat dan ook op het puntje van zijn stoel voor de eerste sessie van de kwartfinale tussen Luca Brecel en Judd Trump.
"Trump is de zwaarste klip van alle klippen, want de nummer 1 van de wereld. Dat bewees hij ook meteen door in het eerste frame uit te pakken met een century."
"Brecel maakte snel weer gelijk, maar achteraf gezien was het derde frame cruciaal. Brecel had dat eigenlijk al op zak, maar dankzij een snooker (een tactiek om je tegenstander strafpunten aan te smeren, red) kon Trump het spelletje alsnog winnen."
"Dat was mentaal een mokerslagje voor Brecel. Daarna zagen we hem ook drie kwartier lang geen punt meer scoren."
"Het is niet zo dat hij toen veel fout deed, Trump was gewoon dodelijk efficiënt. In geen tijd kwam hij op 5-1."
"Daarna kwam het cruciale zevende frame, waarin Brecel een eerste kans miste, maar gelukkig voor hem een tweede kans kon afdwingen en die wel kon benutten.
"Het laatste frame van de sessie was "huge". Brecel wist dat het 5-3 of 6-2 zou worden. Sowieso een achterstand, maar wel een wereld van verschil."
"Het is op dat moment dat Brecel zijn technische klasse en zijn mentale koelbloedigheid toont door in geen tijd een break van 128 binnen te knallen. Met als kers op de taart een zwarte bal waar veel frustratie in zat."
"Frustratie, omdat het 'maar' 5-3 staat, lees ik daar dan in. Ik denk dat Brecel op 4-4 of meer had gehoopt. Terwijl je vanop een afstand zou zeggen - zeker na de 5-1 - dat het gelukkig nog 5-3 is."
"Brecel is back!"
Hoe liggen de kaarten volgens Renaat dan voor het vervolg van de kwartfinale? "Als ik even in de hoofden van de spelers probeer te kijken, zie ik dat Brecel mentaal supersterk staat."
"Het is in ieder geval geen verkeerde uitgangspositie met nog twee sessies voor de boeg. Ondanks de achterstand waren Trump en Brecel elkaar vandaag waard."
''De conclusie is dan ook dat deze kwartfinale nog helemaal open ligt. Er is nog niets verloren voor Brecel."
"Maar om Trump te kloppen, zal hij wel de slordigheden en onbesuisde momenten wat moeten inperken. Hij zal misschien soms wat tegen zijn karakter moeten ingaan, bijvoorbeeld als hij op een wanhopige manier een break probeert voort te zetten."
"Wat het resultaat ook zal worden, voor mij is het WK van Brecel nu al geslaagd. Hij heeft bewezen dat hij weer zijn beste niveau kan halen en kan op dit WK een mindere periode afsluiten. Brecel is back!"
Voor 25 miljoen per jaar kan hij Arkéa overnemen.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
KagameGod laat zich door niemand tegenhouden.
Maar ik zou liever hebben dat hij een wielerploeg gaat sponsoren.
Arsenal - Inter zou zowaar acceptabel zijn.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:24 schreef Szura het volgende:
Erg mooi dat het door en door corrupte Barca al 0-2 achter staat
We worden wereldkampioenquote:
Ach, Yamalled.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:24 schreef Szura het volgende:
Erg mooi dat het door en door corrupte Barca al 0-2 achter staat
Hoop dat ie z’n benen en armen breekt #yannickedquote:
Zolang Cowman daar zit worden we helemaal niets.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We worden wereldkampioen![]()
Van Dijk/ Gravenberch/ Gakpo/ Dumfries en trainer Arend Martijn die dat er even bij doet
Zielig verhaaltje, maar overal gewoon mee weg komen. Ook jammer dat die dikke zeug uit Amerika nooit gepakt is.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:51 schreef Felagund het volgende:
Ach Sinner
https://nos.nl/artikel/25(...)keken-anders-naar-me
Serena?quote:Op woensdag 30 april 2025 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zielig verhaaltje, maar overal gewoon mee weg komen. Ook jammer dat die dikke zeug uit Amerika nooit gepakt is.
Volgens geloofsfanaticus DecoAoreste mogen mensen niet eens met een Palestijnse vlag zwaaien want ze moeten bezig zijn met hun eigen land. En zo, dames en heren, voltrekt een genocide zich.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:56 schreef VoMy het volgende:
Graatmager door voedselblokkade Gaza: 'Ik zie mijn dochtertje wegkwijnen'
Ik weet nog dat @:DecoAoreste Israëls toen al extreem misdadige en genocidale optreden bleef verdedigen omdat in zijn hoofd het enige alternatief een nog ergere genocide op Israël was.
Het zal hem deugd doen om te zien dat deze door Israëls uithongeringsbeleid stervende en uitgemergelde Palestijnse kleuters nu niet langer in staat zijn om Israël met de grond gelijk te maken.
'Nooit meer', maar dan alleen voor mensen die in mijn straatje passen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens geloofsfanaticus DecoAoreste mogen mensen niet eens met een Palestijnse vlag zwaaien want ze moeten bezig zijn met hun eigen land. En zo, dames en heren, voltrekt een genocide zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |