Die Vinke komt ook al uit Amersfoort en zit ook in dezelfde trainingsgroep als Puck en Bredewold.quote:
PFas?quote:Op woensdag 23 april 2025 18:34 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Die Vinke komt ook al uit Amersfoort en zit ook in dezelfde trainingsgroep als Puck en Bredewold.
Er zit daar iets in het water.
quote:Op woensdag 23 april 2025 18:47 schreef franklop het volgende:
Je verlangt bijna naar de tijden van Tom-Jelte Slagter
https://x.com/StatsOnCycl(...)W9zymnvYpNGfvrQ&s=19
Helaas tweet niet te embedden
Heeft vorig jaar bij Eurosport al flink wat koersen gedaan. Maar het is ook iets wat je hebt of niet hebt denk ik.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:34 schreef Remco het volgende:
Lars van den Berg geeft trouwens erg prettig commentaar zeker gezien die er pas een paar heeft gedaan.
Elke keer als Puck op FOK geen winnaarstype genoemd wordt wint ze de volgende wedstrijd.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:05 schreef DiegoFuser het volgende:
WLR heeft PuckGodin op scherp gezet na zondag.
Dit is ook ons succes.
Je zou het even moeten timen, maar denk dat hij 100m bijna twee keer zo snel aflegtquote:Op woensdag 23 april 2025 19:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jongens, die versnelling van Pogacar op de Muur. Dat heb ik dus echt nog nooit van mijn leven gezien.
woutpoelsbinnenbocht.gifquote:Op woensdag 23 april 2025 19:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jongens, die versnelling van Pogacar op de Muur. Dat heb ik dus echt nog nooit van mijn leven gezien.
Hij sloeg de steilste bocht van de klim praktisch over. Bizar.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:07 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je zou het even moeten timen, maar denk dat hij 100m bijna twee keer zo snel aflegt
quote:Op woensdag 23 april 2025 19:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe snel was Puck eigenlijk ten opzichte van de beste tijd van Anna?
Die Van Dijke tweeling doen toch ook 'n beetje wat je er realistisch bekeken van kunt verwachten? Zak geld en een vrije rol betekent niet dat je opeens veel harder gaat fietsen.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
2/29 renners hebben een prima seizoen![]()
En dat zij Roglic en Lipowitz.
quote:Op woensdag 23 april 2025 19:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe snel was Puck eigenlijk ten opzichte van de beste tijd van Anna?
Stukje MotoGPquote:Op woensdag 23 april 2025 19:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:
Ach, ach, ach.quote:Cériel Desal leek niet stuk te gaan in Waalse Pijl, tot val hem nekte: “De mentale schade is groter dan de lichamelijke”
In de Waalse Pijl was Cériel Desal alweer een van de smaakmakers. En dat terwijl hij na de Scheldeprijs nog zei zijn eerste Ardense klimklassiekers voorzichtiger te gaan aanpakken.
“Ik kreeg de opdracht van de ploeg om attent te zijn voor de vroege vlucht”, begon Cériel Desal zijn relaas van de wedstrijd. “Eigenlijk was ik daar best blij mee. Je moet niet wachten tot de laatste passage over de Muur van Hoei om een resultaat te rijden. Ik voelde me echt goed. Het leek wel of ik niet stuk ging. Eigenlijk hetzelfde verhaal als in de Scheldeprijs. Als je ziet met welke mannen ik in de ontsnapping zat... Dat toont toch aan dat ik intussen een grote motor heb.”
Een kwartet leek naar de voorlaatste beklimming van de Muur van Hoei te rijden. Daarbij ook nog de 25-jarige Roeselarenaar van Wagner Bazin WB, tot een val in de aanloop naar de Muur roet in het eten gooide. “Ik zat niet op mijn limiet, maar voelde al een hele dag dat mijn banden te hard stonden voor dit weer. Ik schoof in een afdaling gewoon weg. De lichamelijke schade valt mee, de mentale schade is veel groter. Ik had nog veel verder kunnen geraken, maar ik kreeg de mogelijkheid niet.”
Die reed vorig jaar toch wel beter. Heel die ploeg is nergens meer. Zelfs in vergelijking met eerdere jaren is het niks.quote:
Cancellara ?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We praten alleen over Puck, dat andere is nooit gebeurdquote:Op woensdag 23 april 2025 19:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We hebben een nieuw gifje nodig voor deze versnelling.quote:
Kan je het gifje van Foliforov niet 20 graden draaien?quote:Op woensdag 23 april 2025 20:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We hebben een nieuw gifje nodig voor deze versnelling.
Doet gewoon pijn aan mn knieën.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft hilarisch overigens.
Wat een hoop ellende bij elkaar, Twan, de ultieme fraud Froome en dan ook nog stylist Zakarin.
Heuvelachtig terrein, en de Flevopolder is ook dichtbij voor de nodige kilometers tegen de wind in fietsen/beuken.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:34 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Die Vinke komt ook al uit Amersfoort en zit ook in dezelfde trainingsgroep als Puck en Bredewold.
Er zit daar iets in het water.
quote:Op woensdag 23 april 2025 20:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We hebben een nieuw gifje nodig voor deze versnelling.
Slippend achterwiel genotquote:Op woensdag 23 april 2025 20:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze kwam ik nog tegen. Opdat de misdaden tegen de wielersport gedocumenteerd blijven voor het nageslacht.
De letters Huy branden bijna van het asfalt af.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:53 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kwam ik nog tegen. Opdat de misdaden tegen de wielersport gedocumenteerd blijven voor het nageslacht.
En er is eigenlijk ook niemand die afwezig was die het veel beter had gedaan.. dan kom je uit bij Wilco, Poels, Mollema of Van de Broek, maar meer dan een verre ereplaats was dat ook niet gewordenquote:Op woensdag 23 april 2025 18:47 schreef franklop het volgende:
Je verlangt bijna naar de tijden van Tom-Jelte Slagter
https://x.com/StatsOnCycl(...)W9zymnvYpNGfvrQ&s=19
Helaas tweet niet te embedden
Dit kan écht niet.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze kwam ik nog tegen bij het zoeken. Opdat de misdaden tegen de wielersport gedocumenteerd blijven voor het nageslacht.
Gesink!quote:Op woensdag 23 april 2025 21:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En er is eigenlijk ook niemand die afwezig was die het veel beter had gedaan.. dan kom je uit bij Wilco, Poels, Mollema of Van de Broek, maar meer dan een verre ereplaats was dat ook niet geworden
En vanuit de jeugd komt er ook niet echt iemand aan, geloof ik
Hij zit ook echt als een dikke toerder op z'n fiets, een belediging tegenover mannen als Van Aert, Van der Poel en Evenepoel en dan even hard rijden op het vlakke met 10 kilo minder, ok.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit kan écht niet.
Grootste verschil op de Muur van Hoei ooit (uitgaande van een groepssprint), en hij rijdt bijna dat hele verschil in die ene bocht bij elkaar.
Hierna gaat hij ook nog even staan en trekt nog wat harder door, terwijl de rest op sterven na dood is. Lekker man. Zonnebrilletje casual in je shirt.
Jurgen Zomermaand, Thymen Arensman in het kwadraat.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En er is eigenlijk ook niemand die afwezig was die het veel beter had gedaan.. dan kom je uit bij Wilco, Poels, Mollema of Van de Broek, maar meer dan een verre ereplaats was dat ook niet geworden
En vanuit de jeugd komt er ook niet echt iemand aan, geloof ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |