Longemboliequote:Op woensdag 23 april 2025 18:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeez, Jonny Boer overledennog maar 60 jaar
Ja, kloptquote:Op woensdag 23 april 2025 18:38 schreef derLudolf het volgende:
Net te laat begonnen met wat rustiger aan te doen dus - tenminste meen te hebben gelezen dat ie dat van plan was.
Horen de Michelin sterren bij "restaurant onder leiding van" of kunnen ze de sterren gewoon houden?
Sinds enige tijd is het zo:quote:Op woensdag 23 april 2025 18:38 schreef derLudolf het volgende:
Horen de Michelin sterren bij "restaurant onder leiding van" of kunnen ze de sterren gewoon houden?
Jumbo heeft die ook ja (maar dan eigen merk). Aanrader.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:06 schreef fietsie het volgende:
Mango waterijsjes. Van GWoon. Damn
[ afbeelding ]
Alsof je koude stukjes mango op een stokje hebt
Zou me niets verbazen als ze allemaal uit 1 fabriek komen zoals Holiday Ice in Sint Nicolaasga, ik koop ze bij de Poiesz onder weer een ander eigen-merk label.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jumbo heeft die ook ja (maar dan eigen merk). Aanrader.
Ja waarschijnlijk. Net als dat alle b-merk perenijsjes lekkerder zijn dan die van festini. Sowieso zijn deze ijsjes van betere mango dan meestal in de winkel te vinden isquote:Op woensdag 23 april 2025 21:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als ze allemaal uit 1 fabriek komen zoals Holiday Ice in Sint Nicolaasga, ik koop ze bij de Poiesz onder weer een ander eigen-merk label.
Die van Jumbo huismerk zijn idd ook heerlijk. Veeeeeel beter dan perenijsjes.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:06 schreef fietsie het volgende:
Mango waterijsjes. Van GWoon. Damn
[ afbeelding ]
Alsof je koude stukjes mango op een stokje hebt
Wat voor eten hadden jullie?quote:Op woensdag 23 april 2025 21:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis van etentje en over over overvol (en de bordjes niet eens leeggegeten)
Auwquote:Op donderdag 24 april 2025 08:51 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb kiespijn
Mijn verstandskiezen onder waren nog niet helemaal door. Nu zijn ze dat laatste stukje aan het doen. Het tandvlees en mijn kaak vinden het niet leuk. Alles wringt en drukt
Gelukkig binnenkort toch al een afspraak bij de tandarts want mijn nachtbeugel (zo'n plastic ding) past nu ook minder goed, dus misschien moet ik straks een nieuwe.
Ik snap wel dat peuters een dikke drama maken als hun tanden doorkomen want manmanmanmanman dit is echt niet leuk
Niet prettig nee, maar ik zette me helemaal schrap voor die heftigheid van 100 jaar geleden en was erg aangenaam verrastquote:Op donderdag 24 april 2025 12:27 schreef Kaatje1 het volgende:
De spuiten van vroeger zijn (gelukkig) niet te vergelijken met die van nu. Maar nog steeds niet echt heel erg prettig, maar bijna altijd prettiger dan geen verdoving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |