Ik weet alleen nog dat IK zo´n weerbarstige peuter wasquote:Op maandag 28 april 2025 14:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Heb jij wel eens geprobeerd om een weerbarstige peuter in te smeren met die dikke pek die niet uitsmeert en als een klevende witte laag direct een soort zandmagneet wordt?
De consumentenbond kijkt naar prijs kwaliteit verhouding volgens mij. Ik vertrouw liever niet op hen als ik wat goeds wil.quote:Op maandag 28 april 2025 12:44 schreef flipsen het volgende:
Je zou toch denken dat de bescherming het allerbelangrijkst is in een zonnebrandcreme. Maar zo te zien is gebruiksgemak (wtf, we hebben het over zonnebrandcreme!) minstens zo belangrijk, net als de duurzaamheid? Pfff... Ik zou dan gewoon voor die Jetske kiezen volgens mij.met 8,2 op bescherming ipv de 7,1 van de winnaar uit de test. Rare jongens, die bij de consumentenbond werken.
Bergen, gras, zoet water.quote:Op maandag 28 april 2025 15:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
50 meter van het strand, zonnig, wat wil je nog meer.
Ik heb niets met strand/zee. Enige positieve is dat er meestal wel fatsoenlijke vis te vinden is bij de kustquote:Op maandag 28 april 2025 15:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik woon aan een bosrand op een "berg", Atlantische kust is voor mij vakantie,
Is vlakbij, is zou zomaar kunnen, herinner me ff, wat was daar te doen?quote:Op maandag 28 april 2025 15:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb niets met strand/zee. Enige positieve is dat er meestal wel fatsoenlijke vis te vinden is bij de kust![]()
Ben je weer in Normandië? Ga je nog naar Villedieu-les-Poêles ?
Atelier de cuivre. Maken ze van alles van koper veelal keukengerei. Toen ik er was ook badkuipen geloof ik.quote:Op maandag 28 april 2025 16:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Is vlakbij, is zou zomaar kunnen, herinner me ff, wat was daar te doen?
Ik moet denken aan de vakantieman, waar toeristen op een blinde kaart aan mochten wijzen waar ze zijn.quote:Op maandag 28 april 2025 16:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
"Verschillende lezers melden aan NU.nl dat dat glijbanen in aquaparken door de stroomstoring niet meer werken"
Nee dat is het belangrijkste
Als je net een dagje waterpretpark tijdens de meivakantie ergens aan een Costa hebt gepland wel natuurlijk…quote:Op maandag 28 april 2025 16:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
"Verschillende lezers melden aan NU.nl dat dat glijbanen in aquaparken door de stroomstoring niet meer werken"
Nee dat is het belangrijkste
Een lift?quote:Op maandag 28 april 2025 16:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Geen idee hoe je naar boven gaat in zo’n ding, maar wanneer je vast zit in de lift lijkt het me geen pretje
Da’s een kleintje (ook eng trouwens)quote:Op maandag 28 april 2025 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een lift?
[ [url=https://mldvwi5yf3e6.i.optimole.com/w:534/h:543/q:100/rt:fill/g:ce/https://www.campingamfora(...)e_010.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik heb nog nooit een lift naar de start van de glijbanen in een waterpretpark gezien, maar ik houd me aanbevolen voor suggesties…quote:Op maandag 28 april 2025 16:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s een kleintje (ook eng trouwens)
quote:Op maandag 28 april 2025 16:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Mocht er morgen zoiets hier gebeuren is mijn fietsaccu in ieder geval opgeladen![]()
Maar met 2 volle vriezers zou ik het niet grappig vinden
quote:In een koelkast die uit staat, blijft uw eten ongeveer 4 uur goed. In een halfvolle vriezer die uit staat, blijft uw eten ongeveer 24 uur goed. In een volle vriezer is dit 48 uur.
Ik denk dat het issue vooral bij het WATERgebeuren zitquote:Op maandag 28 april 2025 16:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s een kleintje (ook eng trouwens)
Ah, ik gleed er achteraanquote:Op maandag 28 april 2025 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja zonder waterpomp gebeurt er niet veel.
Ik blijf ver weg van al die enge dingen, aan mij heb je echt niets vwb pretparken en oquote:Op maandag 28 april 2025 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een lift naar de start van de glijbanen in een waterpretpark gezien, maar ik houd me aanbevolen voor suggesties…
Iemand die op de jassen en tassen past, erg handigquote:Op maandag 28 april 2025 17:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
aan mij heb je echt niets vwb pretparken en o
Gelukkig, niet voor niets gekookt. Eet het liever op dan weggooienquote:
Dat ben ik, met liefdequote:Op maandag 28 april 2025 17:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Iemand die op de jassen en tassen past, erg handig
Ja, samen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door AnneX op 28-04-2025 17:34:30 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |