Gefeliciteerd 🥂 plannen maken.quote:Op maandag 28 april 2025 18:27 schreef sigme het volgende:
Ziezo.
Eigenaar van een nieuw landgoed in Espagne![]()
Eind deze week gaan we die kant op om te kijken wat we ook al weer gekocht hebben
Kijk eerst maar of er tegen die tijd alweer stroom isquote:Op maandag 28 april 2025 18:27 schreef sigme het volgende:
Ziezo.
Eind deze week gaan we die kant op om te kijken wat we ook al weer gekocht hebben
Wij hebben geen stroomaansluiting (in onze nieuwe casa). Dus ook geen storingquote:Op maandag 28 april 2025 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk eerst maar of er tegen die tijd alweer stroom is
Hoezeequote:Op maandag 28 april 2025 18:27 schreef sigme het volgende:
Ziezo.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 28 april 2025 18:27 schreef sigme het volgende:
Ziezo.
Oléquote:Op maandag 28 april 2025 18:27 schreef sigme het volgende:
Ziezo.
Da’s goed te doen, en droomvlucht durf ik en dan nog iets waarbij een liedje klinkt dat nog maanden in je hoofd zit.quote:
Carnaval Festival. Oh nee jaren is datquote:Op maandag 28 april 2025 18:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s goed te doen, en droomvlucht durf ik en dan nog iets waarbij een liedje klinkt dat nog maanden in je hoofd zit.
Klippen? Welke autocorrect is dat? Qua context moet je de benzinevaatjes bedoelen. Alle benzine houden wij vers, en alle benzine-apparaten met een winterstop zorgen we dat die leeg (of met Aspen) worden weggelegd.quote:Op maandag 28 april 2025 18:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Olé
Ik hoop neem aan dat er geen brandstof in die klippen zit? Tegenwoordig met die bio toevoegingen blijft brandstof niet lang goed. Dit zitmaaier startte vrijdag ook niet. Brandstof er uit gezogen, verse benzine er in, beetje remreiniger in het luchtfilter en hij deed het
Dan durf je ook wel in Symbolicaquote:Op maandag 28 april 2025 18:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s goed te doen, en droomvlucht durf ik en dan nog iets waarbij een liedje klinkt dat nog maanden in je hoofd zit.
Ik denk het.quote:Op maandag 28 april 2025 19:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan durf je ook wel in Symbolicaook erg mooi om te zien.
En Fata Morgana?
Ja dat bedoel ik jaquote:Op maandag 28 april 2025 19:10 schreef sigme het volgende:
Klippen? Welke autocorrect is dat? Qua context moet je de benzinevaatjes bedoelen.
Ik heb al heeeeeeeeeel lang deze ringtone... ook een lekkere oorwurmquote:Op maandag 28 april 2025 18:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Ikganietluisteren Ikganietluisteren Ikganietluisteren Ikganietluisterenquote:Op maandag 28 april 2025 20:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb al heeeeeeeeeel lang deze ringtone... ook een lekkere oorwurm![]()
https://www.myinstants.co(...)lies-efteling-56401/
Daar hebben Aspen voor. Dat spul vergaat bijna niet.quote:Op maandag 28 april 2025 18:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Olé
Ik hoop neem aan dat er geen brandstof in die klippen zit? Tegenwoordig met die bio toevoegingen blijft brandstof niet lang goed. Dit zitmaaier startte vrijdag ook niet. Brandstof er uit gezogen, verse benzine er in, beetje remreiniger in het luchtfilter en hij deed het
Bild.de heeft ook een test op de site staan. Waarbij een lager cijfer in Duitsland beter is.quote:Op maandag 28 april 2025 10:39 schreef vlindertje89 het volgende:
@:AnneX, kan jij de uitslag zien van de zonnebrand test van de Consumentenbond? https://www.consumentenbond.nl/zonnebrand/beste
Ben benieuwd naar de top-3, en waar de action zenova spf 30, dr Leenarts suncare spf 30 en de Jetske ultee suncover spf 30/50 staan
quote:Außerdem errangen drei Drogerie-Eigenmarken ein „Gut“: „Lavozon Sonnenfluid“ von Müller, „Sundance Med Ultra Sensitiv Sonnenfluid“ von dm und „Sunozon Matt Sonnenfluid“ von Rossmann.
quote:Op maandag 28 april 2025 20:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ikganietluisteren Ikganietluisteren Ikganietluisteren Ikganietluisteren
¤36 voor 50mLquote:Op maandag 28 april 2025 20:58 schreef z80 het volgende:
[..]
Bild.de heeft ook een test op de site staan. Waarbij een lager cijfer in Duitsland beter is.
https://www.bild.de/leben(...)17584043cc0cc5669302
[..]
Tof. En qua dat stuk over terroir; het is zo jammer dat dat kwartje in Nederland nauwelijks valt. Hier ligt de oude melkkoe uitgelicht in de supermarkt, en heeft zó veel meer smaak.quote:Op maandag 28 april 2025 17:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Long read over Nel Schellekes, de beste vrouwelijke chef kok die Nederland ooit had, en veel meer waardering verdient dan welke ze kreeg (ik kijk Guide Michelin aan)
https://www.buro-eetkunde.nl/supplement/keunenhuis
https://www.buro-eetkunde.nl/supplement/keunenhuis-2
Terroir is niet altijd heiligmakend, maar kan wel het verschil maken.quote:Op maandag 28 april 2025 21:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Tof. En qua dat stuk over terroir; het is zo jammer dat dat kwartje in Nederland nauwelijks valt. Hier ligt de oude melkkoe uitgelicht in de supermarkt, en heeft zó veel meer smaak.
Toevallig vanmiddag 2 pinsa op in Italië. Ze deden er eigenlijk hetzelfde op als een pizza. Dus waarom is het niet gewoon pizza?quote:Op maandag 28 april 2025 21:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb twee pinsabodems. Ik heb nooit zo'n ding op eigenlijk. Hoe werkt dat? Waarmee zal ik ze eens beleggen?
Ik ga zaterdag eens melk kopen bij de boerderijwinkel hier verderop, ben benieuwdquote:Op maandag 28 april 2025 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Terroir is niet altijd heiligmakend, maar kan wel het verschil maken.
We hadden altijd standaard 'eigen merk' melk van de Picnic en ik merkte een tijdje terug dat er een soort van ijzersmaak te proeven was, wat me erg tegenstond. Voorheen was die ijzersmaak er niet en vond ik die melk prima.
Nu kopen we om die reden een andere soort melk, van eigen koeien en gebotteld op de boerderij zelf, en dat smaakt 1000 keer beter. Het is wel 2 keer zo duur, maar dat moet dan maar…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |