abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217448735
⛴️🚢
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 april 2025 @ 18:10:55 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_217449239
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_217449240
Jeez, Jonny Boer overleden -O- nog maar 60 jaar
We have far more in common than that which devides us..
pi_217449247
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 18:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeez, Jonny Boer overleden -O- nog maar 60 jaar
Longembolie :{
pi_217449332
Wat jong -O-
Vond hun zo'n mooi stel samen.
  Moderator woensdag 23 april 2025 @ 18:38:54 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217449537
Net te laat begonnen met wat rustiger aan te doen dus - tenminste meen te hebben gelezen dat ie dat van plan was.

Horen de Michelin sterren bij "restaurant onder leiding van" of kunnen ze de sterren gewoon houden?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 23 april 2025 @ 18:41:12 #7
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217449560
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2025 18:38 schreef derLudolf het volgende:
Net te laat begonnen met wat rustiger aan te doen dus - tenminste meen te hebben gelezen dat ie dat van plan was.

Horen de Michelin sterren bij "restaurant onder leiding van" of kunnen ze de sterren gewoon houden?
Ja, klopt -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 23 april 2025 @ 18:43:57 #8
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_217449587
Vreselijk nieuws.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_217449636
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2025 18:38 schreef derLudolf het volgende:
Sinds enige tijd is het zo:
Bij een wisseling van de chef wordt het restaurant automatisch uitgeschreven uit de gids en krijgen het restaurant en de nieuwe chef het jaar daarop de kans zich opnieuw te bewijzen.

Ik denk dat 'chef is dood' wel kwalificeert als 'wisseling van chef'.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 23 april 2025 @ 20:06:06 #10
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217450511
Mango waterijsjes. Van GWoon. Damn

Alsof je koude stukjes mango op een stokje hebt
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_217451436
:9
pi_217451481
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 20:06 schreef fietsie het volgende:

[ afbeelding ]

Jumbo heeft die ook ja (maar dan eigen merk). Aanrader.
La derecha oprime, la izquierda libera
  woensdag 23 april 2025 @ 21:27:14 #13
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217451496
quote:
2s.gif Op woensdag 23 april 2025 21:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Jumbo heeft die ook ja (maar dan eigen merk). Aanrader.
Zou me niets verbazen als ze allemaal uit 1 fabriek komen zoals Holiday Ice in Sint Nicolaasga, ik koop ze bij de Poiesz onder weer een ander eigen-merk label.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_217451577
Thuis van etentje en over over overvol (en de bordjes niet eens leeggegeten)
pi_217451630
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 21:27 schreef fietsie het volgende:

[..]
Zou me niets verbazen als ze allemaal uit 1 fabriek komen zoals Holiday Ice in Sint Nicolaasga, ik koop ze bij de Poiesz onder weer een ander eigen-merk label.
Ja waarschijnlijk. Net als dat alle b-merk perenijsjes lekkerder zijn dan die van festini. Sowieso zijn deze ijsjes van betere mango dan meestal in de winkel te vinden is :')
La derecha oprime, la izquierda libera
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 april 2025 @ 07:25:03 #16
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_217453064
Ik vind bijv de Chantilly van de Appie ook lekkerder dan de Cornetto van het bekende merk :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_217453530
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 20:06 schreef fietsie het volgende:

[ afbeelding ]

Die van Jumbo huismerk zijn idd ook heerlijk. Veeeeeel beter dan perenijsjes.
(Edit: wat LHO zei idd)
pi_217453538
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 21:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis van etentje en over over overvol (en de bordjes niet eens leeggegeten)
Wat voor eten hadden jullie? O+
pi_217453560
Ik heb kiespijn ;(

Mijn verstandskiezen onder waren nog niet helemaal door. Nu zijn ze dat laatste stukje aan het doen. Het tandvlees en mijn kaak vinden het niet leuk. Alles wringt en drukt ;(

Gelukkig binnenkort toch al een afspraak bij de tandarts want mijn nachtbeugel (zo'n plastic ding) past nu ook minder goed, dus misschien moet ik straks een nieuwe.

Ik snap wel dat peuters een dikke drama maken als hun tanden doorkomen want manmanmanmanman dit is echt niet leuk ;(
pi_217453636
Mogge!

Hopelijk zijn ze snel door @Tele6 want dit is niet leuk.

We hadden gisteren een (stevig) gevulde soep en een traybake, dessert was yoghurt met mango dus dat viel mee. Maar die soep was als was goed geweest als maaltijdsoep. Wel erg lekker.
pi_217454789
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 08:51 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb kiespijn ;(

Mijn verstandskiezen onder waren nog niet helemaal door. Nu zijn ze dat laatste stukje aan het doen. Het tandvlees en mijn kaak vinden het niet leuk. Alles wringt en drukt ;(

Gelukkig binnenkort toch al een afspraak bij de tandarts want mijn nachtbeugel (zo'n plastic ding) past nu ook minder goed, dus misschien moet ik straks een nieuwe.

Ik snap wel dat peuters een dikke drama maken als hun tanden doorkomen want manmanmanmanman dit is echt niet leuk ;(
Auw :X

Ik heb een tijd (in mijn 30-er jaren) een beugel gedragen omdat ik nog ongewisselde melktanden had en de blijvers in de kaak zaten.
Die werden door de slotjes die erop waren gezet 'met geweld' door steeds de boel aan te draaien naar beneden getrokken toen die melktanden waren getrokken.
Auw Auw Auw.

Paar weken geleden is een verstandskies getrokken, die zat zo los, ik had het zelf kunnen doen met een touwtje aan de deurknop denk ik _O- Spuit was minder fijn dan het trekken. :+

g en ik gaan zo lekker brunchen bij Kraantje lek. Omdat het kan :)
pi_217454957
huuu mijn laatste verstandskies moest er recent ook uit, omdat die de boel in de verdringing begon te brengen... Ik kon me ook van vroeger herinneren dat de spuit toen ook erger was? Het viel mij iig best heel erg mee allemaal... Het was al heel lang geleden dat die anderen er uit gingen, maar in mn herinneringen was het allemaal veel erger dan deze keer.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_217455142
De spuiten van vroeger zijn (gelukkig) niet te vergelijken met die van nu. Maar nog steeds niet echt heel erg prettig, maar bijna altijd prettiger dan geen verdoving.
pi_217455303
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 12:27 schreef Kaatje1 het volgende:
De spuiten van vroeger zijn (gelukkig) niet te vergelijken met die van nu. Maar nog steeds niet echt heel erg prettig, maar bijna altijd prettiger dan geen verdoving.
Niet prettig nee, maar ik zette me helemaal schrap voor die heftigheid van 100 jaar geleden en was erg aangenaam verrast :D

Opletten dat ik een volgende keer weer jankend tegen het plafond aanzit :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')