Dat geld boeit mij ook niet, ik kan alleen slecht omgaan met dreigementen op mijn leven.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:09 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Waarom zou je risico nemen als supermarktmedewerker in een plaats waar ze waarschijnlijk miljoenen euro omzet maken. Net of die paar honderd euro boeit. Ze hadden van mij die hele tent mogen leegroven en ik had er naar gekeken. Boeiend.
Dat gebeurt vaak ?quote:Op woensdag 23 april 2025 23:00 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dat geld boeit mij ook niet, ik kan alleen slecht omgaan met dreigementen op mijn leven.
Waarom zou je?quote:Op woensdag 23 april 2025 16:50 schreef Solotovski het volgende:
Toch genoeg spullen in de supermarkt die je als wapen kan gebruiken tegen een fucking 13 jarige met een mes
En dan het risico lopen om voor de rest van je leven ergens aan vast te zitten voor een paar centen. Nou zolang ze niemand steken of zo en alleen geld ophalen grijp ik echt niet in.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:10 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Om iets te doen aan een situatie die niet in orde is.
Zo redeneren jammergenoeg de meeste mensen.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:29 schreef Chadi het volgende:
Nou zolang ze niemand steken of zo en alleen geld ophalen grijp ik echt niet in.
Ik ben wel eens geconfronteerd met dreigementen. Vechtpartijen zijn zeldzaam, maar wel eens in een gevaarlijke situatie gezeten met een groepje bontkraagjes en ja dan doe ik alles om te overleven, inclusief duimen in ogen, bijten en gericht meppen op testikels.quote:
Wel begrijpelijk aangezien de meeste mensen de volgende dag toch het liefste in hun eigen bed wakker worden in plaats van in het ziekenhuis, of zelfs helemaal niet meer.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zo redeneren jammergenoeg de meeste mensen.
Wat wil je gaan doen voor wat geld? Haar een doodschop verkopen? Of jezelf bezeren zodat je straks werkeloos toe mag kijken en iedereen je een duimpje geeft? Ik ga echt niet de bak in draaien voor wat centen.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Klopt. Vooral ook rechters en officieren van justitie. En juist daar zit hem voor veel mensen de overweging.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Omdat als je dat kind een trap geeft .quote:Op woensdag 23 april 2025 17:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik vind het bizar dat iedereen het blijkbaar maar laat gebeuren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |