quote:Op maandag 5 mei 2025 22:58 schreef DKUp het volgende:
Ze eindigen dit seizoen dus niet wat de verwachting was.Dat gaan ze echt niet meer halen. Ze zullen veel materiaal hebben voor seizoen 3 met alles wat er nog moet gebeuren en dan ook nog hun eigen verhaallijnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk kan dat welquote:
Ellie Day 1-3 seizoen 2quote:Op maandag 5 mei 2025 22:45 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Inderdaad, ze hebben al gezegd dat seizoen drie aanzienlijk langer wordt dan dit seizoen. En dat er mogelijk zelfs een vierde seizoen nodig is.
En tegen die tijd is er misschien alweer een nieuw spel uit, dus dan is er ook een vijfde en zesde seizoen nodig
Dit seizoen word Ellie Day 1 en 2. Day 3 gaan ze niet meer redden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ellie Day 1-3 seizoen 2
Abby Day 1-3 seizoen 3
Alles daarna seizoen 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 mei 2025 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 mei 2025 17:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zal het even appen naar craig en neilquote:Op maandag 5 mei 2025 22:23 schreef GGMM het volgende:
Als ik weer 2 jaar moet wachten voor het volgende seizoen om te zien hoe dit verhaal afloopt word ik pislink.
Dit is geen opbouwende kritiek.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:12 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind seizoen één tot nu toe wel beter. Voordat mensen weer beginnen te zeuren. Nee, is gewoon opbouwende kritiek. Ik zeg nergens dat het slecht is.
Zolang je niet grondig onderbouwt waarom je S1 dan beter vindt, is het ook geen opbouwende kritiek maar enkel een mening waar niemand verder iets mee kan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:12 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind seizoen één tot nu toe wel beter. Voordat mensen weer beginnen te zeuren. Nee, is gewoon opbouwende kritiek. Ik zeg nergens dat het slecht is.
Nee, het is simpelweg je mening zonder argumenten.quote:
In de muziekwinkelquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:24 schreef Friday12 het volgende:
Het is was lafjes. Zoals waar is het paard?
Let jij wel op?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:24 schreef Friday12 het volgende:
Het is was lafjes. Zoals waar is het paard?
Korte spin-off als ze het spel een beetje volgenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:55 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk komt er een spinoff show over het paard
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Korte spin-off als ze het spel een beetje volgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:07 schreef Felagund het volgende:
[..]Niet echt het was in dit punt van het verhaal al gebeurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |