Maar ook opbouw van de WLFquote:Op maandag 5 mei 2025 14:33 schreef Momo het volgende:
In vergelijking met de game schrappen ze veel tussen de muziekwinkel en het TV gebouw. Denk zo 3 uur. Al zit daar ook wel veel tutorial dingen in en dingen die optioneel zijn.
quote:Op maandag 5 mei 2025 12:26 schreef Friday12 het volgende:
Wel jammer vind ik wat missende dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door The_Playmaker op 05-05-2025 17:09:51 ]
Alleen ik vraag mij af hoe het zonder tommy gaat. Die is best wat oorzaak van chaosquote:Op maandag 5 mei 2025 16:55 schreef The_Playmaker het volgende:
Dit is de eerste aflevering dit seizoen die me echt weer aan het spel deed denken. Jeffrey Wright als Isaac, Seattle Day One, de gitaarscène, het TV gebouw, de ondergrondse scène. Heb nu ook net als in het spel het gevoel dat het allemaal nu pas echt gaat beginnen. Eindelijk zijn we in Seattle.
Ik heb overigens weinig moeite met de dingen die ze voor deze aflevering veranderd hebben of weggelaten hebben.
Ik neem aan dat we Jessie en Tommy nog wel snel gaan zien.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Alleen ik vraag mij af hoe het zonder tommy gaat. Die is best wat oorzaak van chaos
quote:Op maandag 5 mei 2025 17:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we Jessie en Tommy nog wel snel gaan zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mag van mij wel wraakbeluster, krijg echt zoete tienerfilmvibes van deze Ellie en Dina. In het spel reageerde Ellie ook veel heftiger op Dina's zwangerschap, nu was het alleen jeej ik word vader. Het contrast met Isaac is nu wel erg groot, wat ik overigens wel een sterk deel van deze aflevering vondquote:Op maandag 5 mei 2025 12:46 schreef GGMM het volgende:
Ondanks dat ze een kind krijgen gaan ze toch verder met hun gevaarlijke behoefte aan wraak.
Wat een topouders
Scharen nog welquote:Op maandag 5 mei 2025 21:49 schreef Discombobulate het volgende:
"Ellie, I'm pregnant"
Wat is het voor raar iets om dan gelijk maar even te gaan scharen.
Reactie in de game was beter. Ook wat Dina doet na de metro zeg maar.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scharen nog wel
Jij bent ook wel echt by far de allergrootste incel van dit forum he mijn hemel
Mwah weet niet. Vond Ellie in de game wel iets te fel. Haar een burden noemen enzo.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Reactie in de game was beter. Ook zeg maar wat Dina doet na de metro zeg maar.
geef nou maar gewoon toe dat jij met een kloppende paarsgepunte lans zat en jij zelf je vette oranje paprikachips handje in Dina's broek wilde stekenquote:Op maandag 5 mei 2025 21:49 schreef Discombobulate het volgende:
"Ellie, I'm pregnant"
Wat is het voor raar iets om dan gelijk maar even te gaan scharen.
Ik vond het echt jammer dat ze in dit stukje niet spores hadden gebruiktquote:Op maandag 5 mei 2025 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah weet niet. Vond Ellie in de game wel iets te fel. Haar een burden noemen enzo.
De aanloop met de spores is wel beter dan nu ja
In de game stond ze ook echt op instorten voor ze het theater bereiktequote:
Beetje raar niet om dan gelijk seks te gaan hebben?quote:Op maandag 5 mei 2025 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scharen nog wel
Jij bent ook wel echt by far de allergrootste incel van dit forum he mijn hemel
Staan behoorlijk onder stress nadat ze net beide bijna vermoord zijn door infected en omdat Dina op het punt stond Ellie te vermoorden. Vind het niet zo heel vreemd eigenlijk dat dat hun uitlaatklep isquote:Op maandag 5 mei 2025 22:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Beetje raar niet om dan gelijk seks te gaan hebben?
quote:Op maandag 5 mei 2025 22:06 schreef Discombobulate het volgende:
Je had dus in seizoen één FEDRA en nu in seizoen twee WLF? En Isaac is daar een onderdeel van, maar waarom liep hij dan over in het begin uit z'n eigen clubje?
Game plot spoilers aub even in een spoilertag. Ik hoefde niet te lezen dat een ander personage ook naar Seattle gaat komen wellicht later dit seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |