Achteraf zie je nu wel alle golf grapjesquote:Op woensdag 30 april 2025 23:33 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Toch mooi dat met alle spoilers die ik van jullie gelezen heb nooit heb doorgekregen dat Joel dood zou gaan. Oprecht bedankt daarvoor
quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:17 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dina uit de game kijkt ook de afleveringen op YouTube, let op wel game spoilers.
Er zijn twee acteurs uit de game die ook de rol hebben gekregen in de serie (Marlene en iemand die jullie in aflevering 4 gaan zien). Maar voor de rest is iedereen gerecast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:20 schreef Aberkullie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
46k views. kijkend naar iemand die op een bank zit. Ik snap de wereld niet meerquote:Op donderdag 1 mei 2025 15:17 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dina uit de game kijkt ook de afleveringen op YouTube, let op wel game spoilers.
Er zijn twee acteurs uit de game die ook de rol hebben gekregen in de serie (Marlene en iemand die jullie in aflevering 4 gaan zien). Maar voor de rest is iedereen gerecast.
Zo moeilijk is dat niet hoor. Kijken naar iemand anders die iets kijkt is een klein beetje alsof je zelf met iemand kijkt. Daarbij wat valt er niet te snappen aan andere mensen dingen zien doen. Kijk je nooit sport? Ga je nooit naar een concert?quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
46k views. kijkend naar iemand die op een bank zit. Ik snap de wereld niet meer
Oh reacties kanalen heb je heel veel. Maar die hebben dan beelden van waar ze naar kijken. Zodat je enige context hebt. Hier zie je niks. Super kut geluid. Dus nee snap het idd nietquote:Op donderdag 1 mei 2025 15:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet hoor. Kijken naar iemand anders die iets kijkt is een klein beetje alsof je zelf met iemand kijkt. Daarbij wat valt er niet te snappen aan andere mensen dingen zien doen. Kijk je nooit sport? Ga je nooit naar een concert?
Oh ja, ik heb het niet gezien. Ik dacht dat het om reacties ging, ik vroeg me al af hoe je een HBO serie op die manier kan kijken op youtube.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh reacties kanalen heb je heel veel. Maar die hebben dan beelden van waar ze naar kijken. Zodat je enige context hebt. Hier zie je niks. Super kut geluid. Dus nee snap het idd niet
Daar zijn een hoop van die reactors op YouTube flink welvarend mee geworden ja. Allemaal tijdens corona daarop ingesprongen. En dat voor zulke makkelijke content. Hebben ze toch slim gedaanquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:34 schreef aquawoman het volgende:
Ik kijk altijd graag naar de reactie video's van Blind Wave op series. Ze doen nu ook weer The Last of Us.
Ik ben benieuwd hoe aquawoman hier bovenop gaat komenquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:37 schreef GGMM het volgende:
Alleen het putje van de samenleving kijkt naar reactionvideos
Er is weinig hogere cultuur dan een reactie video op een reactie video op een reactie video.quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:37 schreef GGMM het volgende:
Alleen het putje van de samenleving kijkt naar reactionvideos
Net gekeken mag ik jouw review elders delen? Kan het niet beter verwoorden dan dit.quote:Op maandag 28 april 2025 19:40 schreef GGMM het volgende:
TLOS
Season 2, episode 3.
7/10 (mijn zelfgeschreven review, niet van het internet gehaald)
Dat mag, als je je eigen toevoeging achterwege laat.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Net gekeken mag ik jouw review elders delen? Kan het niet beter verwoorden dan dit.
Gewoon een wat rustigere tussen aflevering na de actie van ervoor.
Ik heb de hele week huilend in een hoekje gelegenquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe aquawoman hier bovenop gaat komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |