Dat kan, in ben denk ik wat minder lichamelijk ingesteld.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staan behoorlijk onder stress nadat ze net beide bijna vermoord zijn door infected en omdat Dina op het punt stond Ellie te vermoorden. Vind het niet zo heel vreemd eigenlijk dat dat hun uitlaatklep is
Ja dat gaf echt veel meer lading aan alles op dat moment. Dit voelde zo veilig aan.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de game stond ze ook echt op instorten voor ze het theater bereikte
quote:Op maandag 5 mei 2025 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nja over zijn achtergrond was vrij weinig bekend. Mischien dat ze dat in de serie wat aanpakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens. Maar anders had je wellicht uit hoeken weer kritiek gekregen dat het letterlijk een of een gekopieerd is van de game. Dat vond ik bij de dialogen eigenlijk al wel opvallenquote:Op maandag 5 mei 2025 22:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja dat gaf echt veel meer lading aan alles op dat moment. Dit voelde zo veilig aan.
Sommige momenten moeten ook gewoon op de game lijken. Althans dat vind ikquote:Op maandag 5 mei 2025 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Maar anders had je wellicht uit hoeken weer kritiek gekregen dat het letterlijk een of een gekopieerd is van de game. Dat vond ik bij de dialogen eigenlijk al wel opvallen
Day One in het spel was ook wel enorm lang vergeleken met wat er in de serie gebeurd. Volgens mij had je in het spel al flink wat WLF’s en clickers vermoord tegen de tijd dat we eindelijk bij het theater zijn.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de game stond ze ook echt op instorten voor ze het theater bereikte
Ja ben ik met je eens hoor. Vond Take on me-scene tofquote:Op maandag 5 mei 2025 22:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Sommige momenten moeten ook gewoon op de game lijken. Althans dat vind ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 mei 2025 22:21 schreef Momo het volgende:
Game dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ga er maar wel van uit.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:23 schreef GGMM het volgende:
Als ik weer 2 jaar moet wachten voor het volgende seizoen om te zien hoe dit verhaal afloopt word ik pislink.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 mei 2025 22:27 schreef The_Playmaker het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze met de laatste drie afleveringen gaan doen en hoe dit seizoen gaat eindigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Vond het wel toffer dat de scène in het TV gebouw zich afspeelde na zonsondergang. In het spel voelde het minder heftig aan omdat het op klaarlichte dag gebeurde.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Sommige momenten moeten ook gewoon op de game lijken. Althans dat vind ik
Inderdaad, ze hebben al gezegd dat seizoen drie aanzienlijk langer wordt dan dit seizoen. En dat er mogelijk zelfs een vierde seizoen nodig is.quote:
Zou ik opzich niet vervelend vindenquote:Op maandag 5 mei 2025 22:45 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
En tegen die tijd is er misschien alweer een nieuw spel uit,
Alleen de Red Dead Redemption reeks is wat mij betreft nog beter.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ik opzich niet vervelend vinden![]()
Met afstand de beste game franchise die er ooit is gemaakt wat mij betreft
Nadeel is alleen dat ik er geen reet van zie als ik het overdag in de woonkamer kijkquote:Op maandag 5 mei 2025 22:31 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Vond het wel toffer dat de scène in het TV gebouw zich afspeelde na zonsondergang. In het spel voelde het minder heftig aan omdat het op klaarlichte dag gebeurde.
Eens. Ik was heel laat en heb beide spellen afgelopen december pas voor het eerst gespeeld, dus eerst seizoen één van de serie gezien. Maar echt geweldig, voelde me weer zoals ik me als kind voelde tijdens het gamenquote:Op maandag 5 mei 2025 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ik opzich niet vervelend vinden![]()
je kan ook overdrijven hoorquote:Op maandag 5 mei 2025 22:49 schreef Fok-it het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 zie ik ook nog wel gebeuren in dit tempo….. Anders moeten er wel echt meer afleveringen gebeuren in een seizoen.SOONY
Ik hou van story-based games dus verhaal gooit ook wel meer gewicht in de schaalquote:Op maandag 5 mei 2025 22:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
je kan ook overdrijven hoorgeweldig verhaal. matige gameplay.
Nee, dit kan niet.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:49 schreef Fok-it het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |