Dan gingen ze inderdaad naar kangoeroeland. Wat een avontuur was dat ook zeg!quote:Op woensdag 23 april 2025 11:50 schreef vencodark het volgende:
De eerste Reddertjes is uit 1977, die in Kangarooland uit 1990.
Daar is je antwoord.
Kan letterlijk niks gebeuren. Hooguit dat ze er uit worden gezet als ze met popcorn gaan gooien.quote:Op woensdag 23 april 2025 12:11 schreef exode het volgende:
Volgens mij ging ik pas als volwassene voor het eerst naar de bioscoop. Wel huurden we vaak films in de videotheek en dan nam ik altijd een Police Academy videoband mee![]()
De irritatie als de band niet was teruggespoeld.....
Veel plezier Taxi!
B wil naar de Minecraft film maar niet met ons maar met zijn beste vriend. Ik vind het prima, ik breng en haal ze wel, maar ik geloof dat de ouders van het vriendje het niet zien zitten.
Ja, ik weet niet zo goed waarom ze het afhouden. Ik wil ook best wel in de lounge wachten of zo.quote:Op woensdag 23 april 2025 12:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kan letterlijk niks gebeuren. Hooguit dat ze er uit worden gezet als ze met popcorn gaan gooien.
B wordt ook dit jaar 12 toch?quote:Op woensdag 23 april 2025 12:11 schreef exode het volgende:
Volgens mij ging ik pas als volwassene voor het eerst naar de bioscoop. Wel huurden we vaak films in de videotheek en dan nam ik altijd een Police Academy videoband mee![]()
De irritatie als de band niet was teruggespoeld.....
Veel plezier Taxi!
B wil naar de Minecraft film maar niet met ons maar met zijn beste vriend. Ik vind het prima, ik breng en haal ze wel, maar ik geloof dat de ouders van het vriendje het niet zien zitten.
En de persoon met lichte paniek was jouw gezelschap?quote:Op woensdag 23 april 2025 11:37 schreef amaranta het volgende:
Ons avontuur haalde trouwens Looopings
https://www.looopings.nl/(...)rijd-met-ladder.html
Ja. Maar ze heeft het heel dapper toch gedaan.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:58 schreef Kyara het volgende:
[..]
En de persoon met lichte paniek was jouw gezelschap?
Het is dat we niet bij elkaar in de buurt wonen, maar die van ons laat ook niks van zich horen... ik denk dat hij intussen echt overwerkt is. Ik wacht wel tot ik iets hoor, die plinten staan niet in de weg.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:57 schreef exode het volgende:
Die keukenman kan echt toveren, het lijkt gewoon recht als je naar de kasten kijken. En ik weet dat de muur 4 cm afloopt naar boven, een centimeter of 3 naar rechts en ook nog eens een centimer of 4 naar achteren.
Om niet alleen maar op zijn handen te kijken, net al het karton van de Ikea kasten naar de stort gebracht, meteen de kartonpers verstopt![]()
Man van de vloer is spoorloos verdwenen denk ik. Niets meer gehoord van hem....de vloer ligt al opgestapeld in de werkkamer klaar. (en is al betaald) zal ik het zelf gewoon doen? (grapje he, kan ik helemaal niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |