abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf woensdag 23 april 2025 @ 11:44:25 #1
148247 taxibabe
pi_217445275
En weer door!
pi_217445305
Ik weet niet of ze naar Kangoeroeland gingen.
Moet ergens in de periode 87-92 zijn geweest in ieder geval.
De stiefvader van mijn klasgenootje werkte in de telescoop en daarom ging het kinderfeestje daarheen.
pi_217445348
De eerste Reddertjes is uit 1977, die in Kangarooland uit 1990.
Daar is je antwoord. :P
  woensdag 23 april 2025 @ 11:51:10 #4
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_217445357
Onze eerste bioscoopfilm was Joep Meloen, mijn ouders vonden hem zo grappig, ik herinner me vooral tieten _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_217445410
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2025 11:50 schreef vencodark het volgende:
De eerste Reddertjes is uit 1977, die in Kangarooland uit 1990.
Daar is je antwoord. :P
Dan gingen ze inderdaad naar kangoeroeland. Wat een avontuur was dat ook zeg!
pi_217445554
Volgens mij ging ik pas als volwassene voor het eerst naar de bioscoop. Wel huurden we vaak films in de videotheek en dan nam ik altijd een Police Academy videoband mee :D
De irritatie als de band niet was teruggespoeld.....

Veel plezier Taxi!

B wil naar de Minecraft film maar niet met ons maar met zijn beste vriend. Ik vind het prima, ik breng en haal ze wel, maar ik geloof dat de ouders van het vriendje het niet zien zitten.
pi_217445580
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 12:11 schreef exode het volgende:
Volgens mij ging ik pas als volwassene voor het eerst naar de bioscoop. Wel huurden we vaak films in de videotheek en dan nam ik altijd een Police Academy videoband mee :D

Veel plezier Taxi!

B wil naar de Minecraft film maar niet met ons maar met zijn beste vriend. Ik vind het prima, ik breng en haal ze wel, maar ik geloof dat de ouders van het vriendje het niet zien zitten.
Kan letterlijk niks gebeuren. Hooguit dat ze er uit worden gezet als ze met popcorn gaan gooien.
pi_217445616
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2025 12:13 schreef amaranta het volgende:

[..]
Kan letterlijk niks gebeuren. Hooguit dat ze er uit worden gezet als ze met popcorn gaan gooien.
Ja, ik weet niet zo goed waarom ze het afhouden. Ik wil ook best wel in de lounge wachten of zo.
pi_217445957
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 12:11 schreef exode het volgende:

Veel plezier Taxi!

B wordt ook dit jaar 12 toch?
A. ging een paar weken terug ook met z’n beste vriend naar die film. Mijn man ziet dan ook allemaal beren op de weg maar ik laat ze gerust gaan.
De moeder van het vriendje bracht hen en heeft de kaartjes met hen gekocht.
Ik heb ze opgehaald.
Ging prima, juist hartstikke leuk. Ze hebben zelf popcorn en chips gehaald. :)
pi_217445978
Mijn kat ligt voor het eerst in 1,5 jaar op schoot!
Normaal is hij van het ‘op afstand aaien’ of in de buurt liggen.

Nu ben ik natuurlijk gebonden aan de bank. :P
pi_217446005
Mijn eerste bioscoopfilm zag ik toen ik 12 was geloof ik, de fantastische Home Alone 3. :D

Ik heb een aantal keer bioscoop kaartjes gewonnen, dus kind is vaker in de bioscoop geweest dan ik vroeger. Binnenkort naar de Minecraft movie, nog voor zijn verjaardag, maar ik hoop door nog even te wachten dat de hype van storen tijdens de film een beetje overwaait.
pi_217446122
B is net 11 geworden, zijn vriendje is 10. Zijn vriendje is al geweest naar de Minecraft film met zijn vader.

Maar goed, morgen gaan wij hopelijk schoonmaken en de keuken spullen uit de woonkamer eindelijk in de keuken opruimen. Vrijdag inpakken en dan zaterdag op vakantie. Dus het wordt vast daarna pas.
pi_217446346
Zoon is gister met een stel vrienden naar de Minecraft film geweest en er waren nog geen 20 mensen aanwezig. Was dus goed te doen, geen hysterie alleen bij Chicken zijn ze gaan roepen :D
Mijn eerste film waren de Smurfen en daarna Annie. Maar ik ging niet vaak, zoon echter...

Dacht ik geen werk te hebben :') Dus nu: Poldark!

Veel plezier @taxibabe!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_217446618
Die keukenman kan echt toveren, het lijkt gewoon recht als je naar de kasten kijken. En ik weet dat de muur 4 cm afloopt naar boven, een centimeter of 3 naar rechts en ook nog eens een centimer of 4 naar achteren.

Om niet alleen maar op zijn handen te kijken, net al het karton van de Ikea kasten naar de stort gebracht, meteen de kartonpers verstopt :@

Man van de vloer is spoorloos verdwenen denk ik. Niets meer gehoord van hem....de vloer ligt al opgestapeld in de werkkamer klaar. (en is al betaald) zal ik het zelf gewoon doen? (grapje he, kan ik helemaal niet)
pi_217446633
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2025 11:37 schreef amaranta het volgende:
Ons avontuur haalde trouwens Looopings
https://www.looopings.nl/(...)rijd-met-ladder.html
En de persoon met lichte paniek was jouw gezelschap?
pi_217446794
Ik dacht dat de keukenman vandaag ook de vaatwasser aan zou sluiten, maar helaas. Dat kan pas als de Quooker wordt geinstalleerd want dan wordt de afvoer pas geplaatst.
Gelukkig zegt verloofde dat ze afwassen in de badkamer rustgevend vindt O-)
  woensdag 23 april 2025 @ 14:20:12 #17
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217446836
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 13:58 schreef Kyara het volgende:

[..]
En de persoon met lichte paniek was jouw gezelschap?
Ja. Maar ze heeft het heel dapper toch gedaan.
pi_217447899
Nouja, dan heb je toch een vaatwasser, exode :+

Er zijn van die dagen... }:| Ga nu echt Poldark kijken.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  woensdag 23 april 2025 @ 16:36:01 #19
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_217448395
Ik haat de bios trouwens, ik werd vroeger zo vaak ziek, het waren altijd van die stofnesten :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  FOK!fotograaf woensdag 23 april 2025 @ 17:10:36 #20
148247 taxibabe
pi_217448764
Kind vond het geweldig! O+ Ik vond het stiekem ook een leuke film. Alleen heb ik nu koppijn en ben ik een beetje misselijk van de bios.

Volgende keer gaan we naar Lilo en Stitch :D
pi_217448916
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 13:57 schreef exode het volgende:
Die keukenman kan echt toveren, het lijkt gewoon recht als je naar de kasten kijken. En ik weet dat de muur 4 cm afloopt naar boven, een centimeter of 3 naar rechts en ook nog eens een centimer of 4 naar achteren.

Om niet alleen maar op zijn handen te kijken, net al het karton van de Ikea kasten naar de stort gebracht, meteen de kartonpers verstopt :@

Man van de vloer is spoorloos verdwenen denk ik. Niets meer gehoord van hem....de vloer ligt al opgestapeld in de werkkamer klaar. (en is al betaald) zal ik het zelf gewoon doen? (grapje he, kan ik helemaal niet)
Het is dat we niet bij elkaar in de buurt wonen, maar die van ons laat ook niks van zich horen... ik denk dat hij intussen echt overwerkt is. Ik wacht wel tot ik iets hoor, die plinten staan niet in de weg.
Ben wel blij dat onze vloer er in lag voordat hij uitviel zeg maar. Eenmansbedrijf, dus ik vermoed dat het nog even duurt.

Jammer van de vaatwasser, wat een geluk dat jouw verloofde afwassen in de badkamer rustgevend vindt O+
Fake it till you make it...
pi_217449036
Onze vloerenman is de eigenaar van een bedrijf, showroom in het dorp en meerdere medewerkers die de vloeren leggen.
Ik ben vandaag nog langs de showroom gefietst maar er was niemand.

Hij legt dus niet zelf de vloer, ik ken ook meerdere mensen die hun vloer via hem hebben en allemaal tevreden zijn. Ik word er wel moedeloos van zo, dat je er zo achteraan moet zitten.

De keuken is bijna klaar *O* Hij moet morgen nog 2 losse, op maat gemaakte kastjes ophangen. Dus dat is zo gebeurd. (zijn eigen woorden) En we hebben 1 deel waar we nog over na moesten denken van hem. Daar loopt het zijpaneel zo scheef dat het er raar uitziet. MAAR we hebben zelf een oplossing bedacht (en die deel ik als ik de foto's van de keuken kan delen want nu zegt het probleem en de oplossing toch niets) en daar ben ik toch een partij blij mee.

Zoals het er nu al uitziet O+ O+ O+ Het pakt precies uit zoals wij bedacht hadden en dat is erg fijn. (en nog steeds meetfoutvrij)
pi_217453344
De man van de vloer komt om 10 uur langs, ik herhaal de man van de vloer komt om 10 uur langs.

Nadat ik hem wederom heb gestalkt, ik hoop dat hij me nu zo zat is, dat hij de vloer echt komt leggen volgende week om van me af te zijn.

Wij willen op termijn de houten vloer in de woonkamer laten schuren en lichter lakken/olieen, ik weet in ieder geval wie het niet mag komen doen.

En de keukenman is nog steeds vrolijk ondanks dat ik vanochtend onze oplossing voor een uitstekend zijpaneel vertelde en hij zei dat dan de halve kastenwand eraf moet.....
  donderdag 24 april 2025 @ 08:49:48 #24
319308 Tink89
To live is to dance
pi_217453544
Volgens mij is jullie keukenman een held 😎

Wij pakken vandaag de koffers in voor vakantie. En we brengen wat tassen kleding naar m'n broertje. En we halen de bolderkar bij mijn moeder. En we doen drie machines was. En we doen belastingaangifte. En we schrijven m'n man in voor een opleiding. En we doen de scholingsaanvraag op z'n werk. En we doen de allerlaatste boodschappen.

En eigenlijk wil ik dan ook nog effe dweilen, maar ik vermoed dat ik daar echt geen zin meer in heb na bovenstaand lijstje :@
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_217453568
Wat is het uiteindelijk geworden Tink? Waar gaan jullie heen?

Ik wilde ook beginnen met inpakken vandaag maar het is een enorme bende in de woonkamer. Ik wil het boven niet ook nog eens vol gaan bouwen met tassen.
Zodra de keukenman klaar is gaan we schoonmaken en dan alle keukenspul de keuken in zodat we weer een woonkamer hebben.

Wassen draaien ben ik wel mee bezig, maar het regent :'(

Oh en nog een ritje stort vandaag, er ligt weer een volle autolading klaar om afgevoerd te worden. De uitbouw moet natuurlijk leeg zijn als we op vakantie gaan zaterdag anders kunnen ze de vloer niet leggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')