abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217444775
quote:
Voetbalclub moet velden inleveren voor asielzoekers én starters

De trainingsvelden van voetbalvereniging RFC in Raamsdonksveer moeten wijken voor asielzoekers en vluchtelingen. Die velden zijn volgens de gemeente Geertruidenberg een geschikte plek om te voldoen aan de Spreidingswet. Maar ook aan starters wordt gedacht.

Eerder lag al een plan op tafel voor een opvanglocatie bij Hermenzeil, de voormalige jachthaven in Raamsdonk, maar dat ging eind 2023 niet door. Veel inwoners waren namelijk tegen de komst van een azc op die plek.

Dat de opvang van vluchtelingen veel mensen bezighoudt, daar is de gemeente Geertruidenberg zich van bewust. Daarom zijn er sinds het begin van 2024 gesprekken gevoerd met inwoners en ondernemers, om tot een geschikte locatie te komen.

Verhuislocatie
Inmiddels ligt één geschikte locatie op tafel, namelijk de trainingsvelden van voetbalvereniging RFC. Die liggen tussen de Kloosterweg en de Eendrachtsweg in Raamsdonksveer en tegen de A59 aan. “De verhuislocatie”, noemt burgemeester Marian Witte de plek, waar de gemeente eigenaar van is.

Op dit moment wonen er 50 asielzoekers en 126 Oekraïense vluchtelingen in de oude locatie van zorginstelling Het Hoge Veer in Raamsdonksveer. Zij mogen tot 1 november daar blijven. Omdat er dan nog geen andere locatie beschikbaar is, stelt het college voor om de opvang bij Het Hoge Veer met drie jaar te verlengen.

In de tussentijd moeten de velden van de voetbalclub dan worden klaargemaakt voor de opvang. Woningbouwvereniging Thuisvester kan daarna bij Het Hoge Veer woningen gaan bouwen.

Draagvlak
Vanuit omwonenden rondom Het Hoge Veer zijn nauwelijks klachten over de opvanglocatie, die middenin een woonwijk ligt. “Hopelijk draagt dat bij aan het draagvlak voor de nieuwe locatie bij RFC”, zegt burgemeester Witte.

Maar er zijn al bezwaren geuit. De naastgelegen handbal- en hockeyverenigingen HMC en DDHC zijn namelijk bang voor verkeersdrukte en een toenemend gevoel van onveiligheid bij hun jeugdige spelers, schrijven zij in een brief. Zij vinden de locatie te afgelegen van het sociale hart van Raamsdonksveer.

Starterswoningen
Het duurt overigens nog even voordat de eerste asielzoekers en vluchtelingen op de beoogde locatie gehuisvest kunnen worden. Dat wil de gemeente Geertruidenberg binnen drie jaar gerealiseerd hebben. Voordat het zover is, moet nog onderzoek worden gedaan naar onder meer riolering en water. Verder wordt gekeken hoe de voetbalvereniging gecompenseerd kan worden, doordat zij trainingsvelden moet inleveren. De gemeente denkt aan kunstgrasvelden, zodat de voetballers niet meer de voetgangersbrug aan de Eendrachtsweg over hoeven.

Overigens wil de gemeente Geertruidenberg niet alleen vluchtelingenopvang realiseren op de trainingsvelden van RFC. Er komt ook ruimte voor zo’n vijftig permanente woningen voor starters en spoedzoekers. “Daardoor dragen we bij aan humane opvang en een bredere oplossing voor de woningnood.”
Inwoners waren tegen de komst van het AZC bij de jachthaven, nee alsof de spelers van de voetbalvereniging wel voorstander zijn van het inleveren van hun velden. Je zou trouwens zeggen dat ze in Brabant genoeg plek hebben, waarom nou net per se dat voetbalveldje?
pi_217444784
Gewoon eens een keer stoppen met die asielinstroom. :r
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_217444821
Zou je als starter geïnteresseerd zijn om in dezelfde wijk te wonen waar statushouders zitten, vraag ik me dan af.
  woensdag 23 april 2025 @ 10:57:13 #4
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_217444874
quote:
Inmiddels ligt één geschikte locatie op tafel, namelijk de trainingsvelden van voetbalvereniging RFC. Die liggen tussen de Kloosterweg en de Eendrachtsweg in Raamsdonksveer en tegen de A59 aan. “De verhuislocatie”, noemt burgemeester Marian Witte de plek, waar de gemeente eigenaar van is.
Lijkt me een prima oplossing.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_217444926
Prima oplossing ^O^.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_217444930
Dus er komen meer inwoners maar minder voorzieningen? Wat een geweldig land gaat dit worden.
pi_217444943
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 10:47 schreef William_Papadin het volgende:
Zou je als starter geïnteresseerd zijn om in dezelfde wijk te wonen waar statushouders zitten, vraag ik me dan af.
We zijn inmiddels op het punt dat als je iets kan krijgen, je het moet pakken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 23 april 2025 @ 11:06:43 #8
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_217444944
En hoe kan het eigenlijk dat die mensen maar mogen blijven komen terwijl ze allemaal CO2 uitstoten.

Gelden die regels niet voor dat volk of zo?
  woensdag 23 april 2025 @ 11:07:54 #9
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_217444951
Ik heb zwaar respect voor de Amsterdamse voetbalclub AFC (nee, dat is niet Ajax). Ze zitten middenin de Zuid-As. Talloze projectontwikkelaars zouden hen graag uitkopen, maar ze bezwijken niet voor het geld. ^O^
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_217445089
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 11:07 schreef thedeedster het volgende:
Ik heb zwaar respect voor de Amsterdamse voetbalclub AFC (nee, dat is niet Ajax). Ze zitten middenin de Zuid-As. Talloze projectontwikkelaars zouden hen graag uitkopen, maar ze bezwijken niet voor het geld. ^O^
Dat is niet per se de verdienste van AFC, de gemeente Amsterdam is eigenaar van de grond en die vindt (voorlopig) dat een voetbalclub op die plek meer waard is dan voor honderden miljoenen verkopen.

Overigens heeft AFC wel ook velden moeten inleveren een paar jaar geleden voor een woonwijk, maar daar kreeg het behoorlijk wat voor terug. Net als dat RFC ook prima gecompenseerd gaat worden en er zelfs op vooruit zal gaan met kunstgrasvelden. Kop van het artikel van Omroep Brabant is dan ook wat clickbaiterig.

[ Bericht 7% gewijzigd door Da_Sandman op 23-04-2025 11:26:59 ]
In Southern Sun
pi_217445104
Heel Nederland verpaupert en het voorzieningenniveau daalt drastisch als gevolg van het bijbouwen van woningen om de massale immigratie maar te kunnen blijven faciliteren.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_217445119
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 11:05 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Dus er komen meer inwoners maar minder voorzieningen? Wat een geweldig land gaat dit worden.
quote:
7s.gif Op woensdag 23 april 2025 11:22 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Heel Nederland verpaupert en het voorzieningenniveau daalt drastisch als gevolg van het bijbouwen van woningen om de massale immigratie maar te kunnen blijven faciliteren.
Het artikel lezen voor de onderbuik geleegd wordt zou wel schelen denk ik.
In Southern Sun
pi_217445122
Opbokken met sport en vertier, ga gewoon werken ofzo.

14.gif
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  woensdag 23 april 2025 @ 11:25:27 #14
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_217445133
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 11:20 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Dat is niet per se de verdienste van AFC, de gemeente Amsterdam is eigenaar van de grond en die vindt (voorlopig) dat een voetbalclub op die plek meer waard is dan voor honderden miljoenen verkopen.

Overigens heeft AFC wel ook velden moeten inleveren een paar jaar geleden voor een woonwijk, maar daar kreeg het behoorlijk wat voor terug. Net als dat RFC ook prima gecompenseerd gaat worden. Kop van het artikel van Omroep Brabant is dan ook wat clickbaiterig.
Dank voor de aanvulling. :)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 23 april 2025 @ 11:26:08 #15
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217445144
quote:
15s.gif Op woensdag 23 april 2025 10:40 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Inwoners waren tegen de komst van het AZC bij de jachthaven, nee alsof de spelers van de voetbalvereniging wel voorstander zijn van het inleveren van hun velden.
quote:
Er liggen voor RFC meerdere kansen”, meent Witte. „Dat kan bijvoorbeeld in de vorm van een kunstgrasveld zijn. Daardoor kan hun accommodatie compacter worden en hoeven ze niet meer voor een training naar de overkant van de Eendrachtsweg.”
Vermoedelijk geven ze een paar oude knollentuinen waar nauwelijks op getraind kan worden op en krijgen ze in ruil van de gemeente een nieuw duur kunstgrasveld waar je praktisch altijd op kan voetballen. Win win dus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217445159
maar boeren hoeven geen land in te leveren
ik heb niet eens wat met voetbal maar joh
pi_217445198
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 11:24 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
[..]
Het artikel lezen voor de onderbuik geleegd wordt zou wel schelen denk ik.
Ik heb het artikel wel gelezen, het is gewoon heel onduidelijk.

quote:
Verder wordt gekeken hoe de voetbalvereniging gecompenseerd kan worden, doordat zij trainingsvelden moet inleveren. De gemeente denkt aan kunstgrasvelden, zodat de voetballers niet meer de voetgangersbrug aan de Eendrachtsweg over hoeven.
pi_217445270
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 11:34 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
[..]

Club verliest trainingsvelden van natuurgras maar krijgt er kunstgras op wedstrijdveld(en) voor terug. Dat is geen voorzieningen kwijt raken, dat is erop vooruitgaan.
In Southern Sun
  woensdag 23 april 2025 @ 11:45:04 #19
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217445283
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 11:34 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
[..]

Dat ze in dat bericht alleen wat kritiek hebben kunnen opvangen van sportclubs in de buurt in plaats van de sportclub die daadwerkelijk getroffen wordt zegt waarschijnlijk voldoende.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217445303
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 11:43 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Club verliest trainingsvelden van natuurgras maar krijgt er kunstgras op wedstrijdveld(en) voor terug. Dat is geen voorzieningen kwijt raken, dat is erop vooruitgaan.
Niet helemaal. Als je van 5 normale velden naar 3 kunstgrasvelden gaat is je capaciteit toch echt minder. Het ligt er dus helemaal aan wat er overblijft, wat niet in het artikel staat.
pi_217445406
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 11:47 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Niet helemaal. Als je van 5 normale velden naar 3 kunstgrasvelden gaat is je capaciteit toch echt minder. Het ligt er dus helemaal aan wat er overblijft, wat niet in het artikel staat.
Nee, je capaciteit wordt echt groter. Op een normaal veld kun je niet dagelijks meerdere teams laten trainen en er in het weekend ook nog eens wedstrijden op spelen, weersomstandigheden nog buiten beschouwing gelaten.

In het geval van RFC is het precies wat @Caland al zegt, die gaan knollentuinen inleveren voor kunstgras op wedstrijdvelden zoals je op maps kunt zien. Die gaan er dik op vooruit.
In Southern Sun
  woensdag 23 april 2025 @ 11:56:31 #22
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217445407
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 11:47 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Er ligt een klein stukje gras aan de andere kant van de weg waar vermoedelijk niet eens wedstrijden op gespeeld mogen worden wat nu dus opgegeven moet worden. Als je daar een volwaardig kunstgrasveld voor terug krijgt ga je er als club heel dik op vooruit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 23 april 2025 @ 12:13:19 #23
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217445589
Dit is géén omvolking.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_217446008
Heel Nederland moet één groot AZC worden.
pi_217446009
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 11:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens heeft AFC wel ook velden moeten inleveren een paar jaar geleden voor een woonwijk, maar daar kreeg het behoorlijk wat voor terug. Net als dat RFC ook prima gecompenseerd gaat worden en er zelfs op vooruit zal gaan met kunstgrasvelden. Kop van het artikel van Omroep Brabant is dan ook wat clickbaiterig.
Voetbalvelden weg. Huizen weggeven aan mensen die nooit iets aan onze samenleving bijgedragen hebben.

En het dan een meerwaarde durven noemen omdat er kunstgras voor teruggekomen is.
pi_217446039
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 12:54 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Voetbalvelden weg. Huizen weggeven aan mensen die nooit iets aan onze samenleving bijgedragen hebben.

En het dan een meerwaarde durven noemen omdat er kunstgras voor teruggekomen is.
Ja ik verwacht ook niet dat je het begrijpt als je niet verder komt dan buitenlanders zijn kut maar goed nog een keer dan maar: voor die club is het absoluut een meerwaarde dat trainingsvelden verdwijnen en er kunstgras op de daadwerkelijke voetbalvelden voor terug komt.
In Southern Sun
pi_217446058
quote:
Overleg tussen de besturen van vv Good Luck en sv Veerse Boys zorgde in 2014 tot het besef dat een intensieve samenwerking, leidend tot het samengaan van beide verenigingen, onontkoombaar is om in Raamsdonksveer een bloeiende voetbalvereniging in stand te houden.
Het waren acht fantastische jaren.
  woensdag 23 april 2025 @ 13:10:37 #28
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_217446133
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2025 12:54 schreef RotatoR het volgende:
Heel Nederland moet één groot AZC Islamitisch Gaza worden.
pi_217446171
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 13:10 schreef Tengano het volgende:

[..]

We zijn hard op weg:
twitter
  woensdag 23 april 2025 @ 13:18:00 #30
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_217446195
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2025 13:16 schreef RotatoR het volgende:
We zijn hard op weg:
[ x ]
En dan zijn waren wij zeg maar de oorspronkelijke Joden/Christenen :)

Gaat vast goed komen :)

I bedoel what could possibly go wrong :) Alle vertrouwen in
  woensdag 23 april 2025 @ 13:21:24 #31
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217446228
quote:

[..]
We zijn hard op weg:
[ x ]
We zijn in 40 jaar tijd van 3% naar 5% moslims gegaan.

Bijzonder geloofwaardig dat dit binnen 25 jaar naar 20% gaat
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 23 april 2025 @ 13:22:19 #32
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_217446241
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 13:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Kijk anders even op Youtube hoe dat in Engeland gaat :)

Want dat soort zaken krijg je op het Nieuws of bij de NOS niet te zien.
pi_217446246
quote:

[..]
We zijn hard op weg:
[ x ]
De 'zorgwekkende demografische ontwikkeling' loopt mooi op schema. Het opofferen van voorzieningen voor autochtonen in ruil voor huizen voor immigranten uit Afrika en het Midden-Oosten draagt hier mooi aan bij!
  woensdag 23 april 2025 @ 13:23:12 #34
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217446253
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 13:22 schreef Tengano het volgende:

[..]
Kijk anders even op Youtube hoe dat in Engeland gaat :)

Want dat soort zaken krijg je op het Nieuws of bij de NOS niet te zien.
Oh, op youtube.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217446257
Het duurde nog best lang eigenlijk.
In Southern Sun
pi_217446272
quote:
7s.gif Op woensdag 23 april 2025 13:22 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
De 'zorgwekkende demografische ontwikkeling' loopt mooi op schema. Het opofferen van voorzieningen voor autochtonen in ruil voor huizen voor immigranten uit Afrika en het Midden-Oosten draagt hier mooi aan bij!
Ook gewoon weer over die voorzieningen beginnen _O-.
In Southern Sun
pi_217446273
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 13:21 schreef Caland het volgende:

[..]

We zijn in deze 40 jaar ook van 14 miljoen naar ruim 18-19 miljoen gegroeid. Een toename van 3% moslims met 14 miljoen inwoners naar 5% moslims met 18-19 miljoen inwoners is exorbitant hoog.

Charlatans als Leo Lucassen goochelen met cijfers en strooien zand in de ogen om te laten zien dat het allemaal wel meevalt met de migratie.
pi_217446294
quote:
0s.gif Op [quote]0s.gif [b]Op woensdag 23 april 2025 10:42 schreef Hathor het volgende:
Gewoon eens een keer stoppen met die asielinstroom. :r
Die wil is er bij politici en beleidsmakers gewoon niet. En degenen die het wel willen worden op alle manieren tegengewerkt.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ja ik verwacht ook niet dat je het begrijpt als je niet verder komt dan buitenlanders zijn kut maar goed nog een keer dan maar: voor die club is het absoluut een meerwaarde dat trainingsvelden verdwijnen en er kunstgras op de daadwerkelijke voetbalvelden voor terug komt.
Hmm. Niemand heeft hier gezegd dat buitenlanders 'kut' zouden zijn. Je tuigt dus al meteen een stropop op.

Maar gezien jouw reacties in dit topic vindt jij de eindeloze toestroom migranten geen probleem. Wellicht dat je dan ook kunt onderbouwen wáárom deze mensen naar Nederland komen en waarom het de plicht van dit land zou zijn deze mensen op te vangen? Hierbij ook meenemende dat er al honderduizenden migranten zijn toegelaten de afgelopen jaren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217446325
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2025 13:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Die wil is er bij politici en beleidsmakers gewoon niet. En degenen die het wel willen worden op alle manieren tegengewerkt.
[..]
Hmm. Niemand heeft hier gezegd dat buitenlanders 'kut' zouden zijn. Je tuigt dus al meteen een stropop op.

Maar gezien jouw reacties in dit topic vindt jij de eindeloze toestroom migranten geen probleem. Wellicht dat je dan ook kunt onderbouwen wáárom deze mensen naar Nederland komen en waarom het de plicht van dit land zou zijn deze mensen op te vangen? Hierbij ook meenemende dat er al honderduizenden migranten zijn toegelaten de afgelopen jaren.
En dan zelf met een stropop komen, ik denk oprecht dat je het zelf niet eens door hebt _O-.
In Southern Sun
pi_217446334
Als die kloterige Omtzigt niet alle ideeën van de PVV had gedwarsboomd waardoor Wilders constant water bij de wijn moest doen om een kabinet te kunnen vormen, stonden we er nu wellicht al eens wat beter voor.
pi_217446351
Sommige mensen hebben echt een ongezonde obsessie met de Islam als ik dit topic zo lees. Lekker on-topic ook.
  woensdag 23 april 2025 @ 13:35:37 #42
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_217446358
quote:
15s.gif Op woensdag 23 april 2025 13:34 schreef barca_fan1 het volgende:
Sommige mensen hebben echt een ongezonde obsessie met de Islam als ik dit topic zo lees. Lekker on-topic ook.
Klopt. Die mensen heten moslims.
pi_217446366
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
En dan zelf met een stropop komen, ik denk oprecht dat je het zelf niet eens door hebt _O-.
Nee hoor, ik tuig geen stropop op. Ik ga af op jouw reacties hier, waarvan de eerste is:
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 11:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Prima oplossing ^O^.
Wat niet de indruk wekt dat je geen enkel probleem hebt met de toestroom van migranten en het wel best vindt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 23 april 2025 @ 13:36:12 #44
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217446367
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2025 13:25 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
We zijn in deze 40 jaar ook van 14 miljoen naar ruim 18-19 miljoen gegroeid. Een toename van 3% moslims met 14 miljoen inwoners naar 5% moslims met 18-19 miljoen inwoners is exorbitant hoog.
Lijkt me nou juist niet exorbitant hoog.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217446370
quote:

[..]
We zijn hard op weg:
[ x ]
Dat is echt een onzincijfer.

Momenteel is zo'n 5,6% van de bevolking moslim, dat is dus ongeveer 1.008.000 moslims.
In het jaar 2000 was het ook ongeveer 5% van de bevolking, dus zo'n 793.000 moslims.

Er zijn er in 25 jaar dus zo'n 215.000 moslims bijgekomen en er zouden dan in de volgende 25 jaar ineens 3.000.000 moslims bijkomen?

Om in 2050 op 4.000.000 te komen zouden er ieder jaar 119.680 moslims (!) bij moeten komen en dat is meer dan het gemiddelde migratiesaldo van alle migranten (dus ook die uit Europa).
pi_217446375
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2025 13:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, ik tuig geen stropop op. Ik ga af op jouw reacties hier, waarvan de eerste is:
[..]
Wat niet de indruk wekt dat je geen enkel probleem hebt met de toestroom van migranten en het wel best vindt.
Nee, je obsessie zit je enkel wat dwars op een bepaalde plek. Meer niet.
In Southern Sun
  woensdag 23 april 2025 @ 13:37:17 #47
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217446379
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 13:36 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Momenteel is zo'n 5,6% van de bevolking moslim, dat is dus ongeveer 1.008.000 moslims.
In het jaar 2000 was het ook ongeveer 5% van de bevolking, dus zo'n 793.000 moslims.

Er zijn er in 25 jaar dus zo'n 215.000 moslims bijgekomen en er zouden dan in de volgende 25 jaar ineens 3.000.000 moslims bijkomen?

Om in 2050 op 4.000.000 te komen zouden er ieder jaar 119.680 moslims (!) bij moeten komen en dat is meer dan het gemiddelde migratiesaldo van alle migranten (dus ook die uit Europa).
Pas nou op. Dit soort feitelijkheden kunnen niet echt weerlegd worden en dan word je verwezen naar 'kijk eens op youtube' en 'doe je eigen onderzoek'
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217446447
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 13:36 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Nee, je obsessie zit je enkel wat dwars op een bepaalde plek. Meer niet.
Ah, een discussie heb je dus geen zin in, enkel strooien met ad hominems. Duidelijk, dan zal ik verder geen moeite doen.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 13:36 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Je gaat nu alleen af op de toestroom en laat daarbij de mensen die er al zijn vaak veel kinderen krijgen buiten beschouwing. En bij de jongere generaties is het percentage moslims al ongeveer 15%, dat ligt dus stukken hoger.
pi_217446455
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2025 13:42 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je gaat nu alleen af op de toestroom en laat daarbij de mensen die er al zijn vaak veel kinderen krijgen buiten beschouwing. En bij de jongere generaties is het percentage moslims al ongeveer 15%, dat ligt dus stukken hoger.
[..]
Ah, een discussie heb je dus geen zin in, enkel strooien met ad hominems. Duidelijk, dan zal ik verder geen moeite doen.
Een discussie? In je gedram bedoel je. En top!
In Southern Sun
pi_217446495
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 13:42 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Een discussie? In je gedram bedoel je. En top!
Ik dram niet. Dit is een discussieforum en ik probeer dus ook een discussie opgang te krijgen, het blijkt echter dat jij hier helemaal geen in hebt en alleen maar wilt sneren en op de man spelen.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 13:37 schreef Caland het volgende:

[..]
Pas nou op. Dit soort feitelijkheden kunnen niet echt weerlegd worden en dan word je verwezen naar 'kijk eens op youtube' en 'doe je eigen onderzoek'
Je bedoelt halve waarheden. Het geboortecijfer en demografische ontwikkelingen worden buiten beschouwing gelaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')