Ja ik verwacht ook niet dat je het begrijpt als je niet verder komt dan buitenlanders zijn kut maar goed nog een keer dan maar: voor die club is het absoluut een meerwaarde dat trainingsvelden verdwijnen en er kunstgras op de daadwerkelijke voetbalvelden voor terug komt.quote:Op woensdag 23 april 2025 12:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Voetbalvelden weg. Huizen weggeven aan mensen die nooit iets aan onze samenleving bijgedragen hebben.
En het dan een meerwaarde durven noemen omdat er kunstgras voor teruggekomen is.
Het waren acht fantastische jaren.quote:Overleg tussen de besturen van vv Good Luck en sv Veerse Boys zorgde in 2014 tot het besef dat een intensieve samenwerking, leidend tot het samengaan van beide verenigingen, onontkoombaar is om in Raamsdonksveer een bloeiende voetbalvereniging in stand te houden.
quote:Op woensdag 23 april 2025 12:54 schreef RotatoR het volgende:
Heel Nederland moet één groot AZC Islamitisch Gaza worden.
En dan zijn waren wij zeg maar de oorspronkelijke Joden/Christenenquote:
We zijn in 40 jaar tijd van 3% naar 5% moslims gegaan.quote:
Kijk anders even op Youtube hoe dat in Engeland gaatquote:Op woensdag 23 april 2025 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
We zijn in 40 jaar tijd van 3% naar 5% moslims gegaan.
Bijzonder geloofwaardig dat dit binnen 25 jaar naar 20% gaat
De 'zorgwekkende demografische ontwikkeling' loopt mooi op schema. Het opofferen van voorzieningen voor autochtonen in ruil voor huizen voor immigranten uit Afrika en het Midden-Oosten draagt hier mooi aan bij!quote:
Oh, op youtube.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
Kijk anders even op Youtube hoe dat in Engeland gaat
Want dat soort zaken krijg je op het Nieuws of bij de NOS niet te zien.
Ook gewoon weer over die voorzieningen beginnenquote:Op woensdag 23 april 2025 13:22 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
De 'zorgwekkende demografische ontwikkeling' loopt mooi op schema. Het opofferen van voorzieningen voor autochtonen in ruil voor huizen voor immigranten uit Afrika en het Midden-Oosten draagt hier mooi aan bij!
We zijn in deze 40 jaar ook van 14 miljoen naar ruim 18-19 miljoen gegroeid. Een toename van 3% moslims met 14 miljoen inwoners naar 5% moslims met 18-19 miljoen inwoners is exorbitant hoog.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
We zijn in 40 jaar tijd van 3% naar 5% moslims gegaan.
Bijzonder geloofwaardig dat dit binnen 25 jaar naar 20% gaat
Die wil is er bij politici en beleidsmakers gewoon niet. En degenen die het wel willen worden op alle manieren tegengewerkt.quote:Op [quote]
[b]Op woensdag 23 april 2025 10:42 schreef Hathor het volgende:
Gewoon eens een keer stoppen met die asielinstroom.
Hmm. Niemand heeft hier gezegd dat buitenlanders 'kut' zouden zijn. Je tuigt dus al meteen een stropop op.quote:Op woensdag 23 april 2025 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja ik verwacht ook niet dat je het begrijpt als je niet verder komt dan buitenlanders zijn kut maar goed nog een keer dan maar: voor die club is het absoluut een meerwaarde dat trainingsvelden verdwijnen en er kunstgras op de daadwerkelijke voetbalvelden voor terug komt.
En dan zelf met een stropop komen, ik denk oprecht dat je het zelf niet eens door hebtquote:Op woensdag 23 april 2025 13:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die wil is er bij politici en beleidsmakers gewoon niet. En degenen die het wel willen worden op alle manieren tegengewerkt.
[..]
Hmm. Niemand heeft hier gezegd dat buitenlanders 'kut' zouden zijn. Je tuigt dus al meteen een stropop op.
Maar gezien jouw reacties in dit topic vindt jij de eindeloze toestroom migranten geen probleem. Wellicht dat je dan ook kunt onderbouwen wáárom deze mensen naar Nederland komen en waarom het de plicht van dit land zou zijn deze mensen op te vangen? Hierbij ook meenemende dat er al honderduizenden migranten zijn toegelaten de afgelopen jaren.
Klopt. Die mensen heten moslims.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:34 schreef barca_fan1 het volgende:
Sommige mensen hebben echt een ongezonde obsessie met de Islam als ik dit topic zo lees. Lekker on-topic ook.
Nee hoor, ik tuig geen stropop op. Ik ga af op jouw reacties hier, waarvan de eerste is:quote:Op woensdag 23 april 2025 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dan zelf met een stropop komen, ik denk oprecht dat je het zelf niet eens door hebt.
Wat niet de indruk wekt dat je geen enkel probleem hebt met de toestroom van migranten en het wel best vindt.quote:
Lijkt me nou juist niet exorbitant hoog.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:25 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
We zijn in deze 40 jaar ook van 14 miljoen naar ruim 18-19 miljoen gegroeid. Een toename van 3% moslims met 14 miljoen inwoners naar 5% moslims met 18-19 miljoen inwoners is exorbitant hoog.
Dat is echt een onzincijfer.quote:
Nee, je obsessie zit je enkel wat dwars op een bepaalde plek. Meer niet.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, ik tuig geen stropop op. Ik ga af op jouw reacties hier, waarvan de eerste is:
[..]
Wat niet de indruk wekt dat je geen enkel probleem hebt met de toestroom van migranten en het wel best vindt.
Pas nou op. Dit soort feitelijkheden kunnen niet echt weerlegd worden en dan word je verwezen naar 'kijk eens op youtube' en 'doe je eigen onderzoek'quote:Op woensdag 23 april 2025 13:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is echt een onzincijfer.
Momenteel is zo'n 5,6% van de bevolking moslim, dat is dus ongeveer 1.008.000 moslims.
In het jaar 2000 was het ook ongeveer 5% van de bevolking, dus zo'n 793.000 moslims.
Er zijn er in 25 jaar dus zo'n 215.000 moslims bijgekomen en er zouden dan in de volgende 25 jaar ineens 3.000.000 moslims bijkomen?
Om in 2050 op 4.000.000 te komen zouden er ieder jaar 119.680 moslims (!) bij moeten komen en dat is meer dan het gemiddelde migratiesaldo van alle migranten (dus ook die uit Europa).
Ah, een discussie heb je dus geen zin in, enkel strooien met ad hominems. Duidelijk, dan zal ik verder geen moeite doen.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, je obsessie zit je enkel wat dwars op een bepaalde plek. Meer niet.
Je gaat nu alleen af op de toestroom en laat daarbij de mensen die er al zijn vaak veel kinderen krijgen buiten beschouwing. En bij de jongere generaties is het percentage moslims al ongeveer 15%, dat ligt dus stukken hoger.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is echt een onzincijfer.
Momenteel is zo'n 5,6% van de bevolking moslim, dat is dus ongeveer 1.008.000 moslims.
In het jaar 2000 was het ook ongeveer 5% van de bevolking, dus zo'n 793.000 moslims.
Er zijn er in 25 jaar dus zo'n 215.000 moslims bijgekomen en er zouden dan in de volgende 25 jaar ineens 3.000.000 moslims bijkomen?
Om in 2050 op 4.000.000 te komen zouden er ieder jaar 119.680 moslims (!) bij moeten komen en dat is meer dan het gemiddelde migratiesaldo van alle migranten (dus ook die uit Europa).
Een discussie? In je gedram bedoel je. En top!quote:Op woensdag 23 april 2025 13:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je gaat nu alleen af op de toestroom en laat daarbij de mensen die er al zijn vaak veel kinderen krijgen buiten beschouwing. En bij de jongere generaties is het percentage moslims al ongeveer 15%, dat ligt dus stukken hoger.
[..]
Ah, een discussie heb je dus geen zin in, enkel strooien met ad hominems. Duidelijk, dan zal ik verder geen moeite doen.
Ik dram niet. Dit is een discussieforum en ik probeer dus ook een discussie opgang te krijgen, het blijkt echter dat jij hier helemaal geen in hebt en alleen maar wilt sneren en op de man spelen.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een discussie? In je gedram bedoel je. En top!
Je bedoelt halve waarheden. Het geboortecijfer en demografische ontwikkelingen worden buiten beschouwing gelaten.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Pas nou op. Dit soort feitelijkheden kunnen niet echt weerlegd worden en dan word je verwezen naar 'kijk eens op youtube' en 'doe je eigen onderzoek'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |