quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent ook wel echt een moker troll he. Letterlijk iedereen die One Battle after another een oscar toedicht de slechtste en die achterlijke 4.5 uur durende Avatar steekt er dan bovenuitdat kan toch niet serieus zijn
Ah, want stel je eens voor zeg dat iemand een mening deelt die anders is dan die van jou.quote:
Avatar deel 539. Dit zegt letterlijk alles over jouw totale gebrek aan smaak.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:39 schreef bianconeri het volgende:
Aantal films gezien in 2025.
Steekt er 1 bovenuit?
Als ik 1 moet kiezen is dat de nieuwe Avatar.
Hoewel ook dingen op aan te merken ziet het er toch echt geweldig mooi uit en vlogen die 3 uur voorbij.
Steekt er 1 onderuit?
One battle after another.
Slechtste film ooit. Het verhaal kon een kind van 5 nog bedenken, totaal geen lijn in en van hot naar her.
Muziek keuzes die ook totaal niet pasten.
Echt zonde van je tijd en geld.
Waar de Avatar films natuurlijk mega realistisch zijn enzoquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Ah, want stel je eens voor zeg dat iemand een mening deelt die anders is dan die van jou.
Loop in de pas hond! Anders ben je een trol.
Leuk dat mensen wat van die film vinden, maar het zal mij worst vinden wat anderen vinden van die film.
Het hele verhaal sloeg echt nergens op.
Gast, het lijkt wel of die film jou persoonlijk tot op het bot heeft beledigd, er met je vriendin vandoor is gegaan en in je auto heeft gekotst.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Ah, want stel je eens voor zeg dat iemand een mening deelt die anders is dan die van jou.
Leuk dat mensen wat van die film vinden, maar het zal mij worst vinden wat anderen vinden van die film.
Je vond natuurlijk ongeloofwaardig dat di Caprio een zwarte dochter had.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Bianconeri is synoniem voor smaakloos.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Avatar deel 539. Dit zegt letterlijk alles over jouw totale gebrek aan smaak.
Plaatje kopieren werkt niet, never mindquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:58 schreef TLC het volgende:
Net op de BBC, The Sound of Music, al -tig keer gezien en het blijft iedere keer genieten, staat in mijn persoonlijke top 5 van beste films ooit![]()
Ah lag dus niet aan mij. Welk cijfer geef je?quote:Op zondag 4 januari 2026 11:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Hmm review tagjes lijken niet te doen wat ze moeten maar het is dus de film the last viking
Ik doe niet aan cijfersquote:Op zondag 4 januari 2026 13:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ah lag dus niet aan mij. Welk cijfer geef je?
Prachtig geacteerd, goed verhaal, uitstekende monoloog. Komisch en tragisch tegelijk. Zijn ze in Scandinavië goed in.quote:Een hechte vriendengroep komt op oudjaarsavond weer samen voor een nacht vol feestelijke tradities en herinneringen. De groep is alleen niet meer compleet sinds Martin jaren geleden om het leven kwam. Vanavond stelt Nomi, destijds de vriendin van Martin, haar nieuwe vriend Finn voor. Finn lijkt niet helemaal bij de groep aan te sluiten. Hij stelt continu de verkeerde vragen en confronteert ze onverwachts met onderdrukte gevoelens. Het wordt een avond om nooit meer te vergeten…
Prachige docu qua beelden. Goede docu qua relevantie. Zijn ze in Scandinavië ook goed in.quote:De nieuwe documentaire Folktales van Oscar-genomineerde filmmakers Heidi Ewing en Rachel Grady neemt de kijker mee naar het uiterste noorden van Noorwegen. Op de Pasvik Folk High School, 200 mijl boven de poolcirkel, kiest een groep tieners voor een onconventioneel tussenjaar: geen klassikale lessen of schermen, maar hondensleeën, overleven in de Arctische wildernis en leren vertrouwen op elkaar – en op een loyale roedel Alaskan husky’s.
Ewing en Grady volgen de jongeren op de drempel van volwassenheid. Onzekerheid en weerstand, verandert langzaam in persoonlijke groei, zelfvertrouwen en een diepere verbondenheid met de natuur en elkaar. In de mythen van het oude Noorden weven de Nornir het lot van de mens. De filmmakers laten in Folktales zien hoe de jongeren van nu hun eigen draden spinnen, terwijl ze zichzelf hervinden te midden van het adembenemende landschap en de barre omstandigheden van het hoge noorden.
Het resultaat is een hartverwarmend portret van een generatie die zoekt naar betekenis en richting, ver weg van de hectiek van de moderne wereld. Folktales laat zien hoe doorzettingsvermogen, zelfredzaamheid en vriendelijkheid jonge levens kunnen transformeren – en bewijst dat de lessen van de natuur misschien wel de meest waardevolle zijn. Een film die zowel ontroert als inspireert.
Vond 'm wel een beetje heel erg politiek die film, vooral in deze tijd.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Eindelijk One Battle Afer Another gezien:
Absoluut een goede film met erg goede acteerprestaties ook: Sean Penn staat denk ik hoog op de lijstjes voor beste mannelijke bijrol, wat een kop heeft die vent, heerlijk! Voor de rest was ik toch wel licht teleurgesteld in het uiteindelijke plot en einde van de film. Derhalve voor mij niet een heel gedenkwaardige film van PTA.
JOH!quote:Op maandag 5 januari 2026 17:36 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Vond 'm wel een beetje heel erg politiek die film, vooral in deze tijd.
Vind ik nooit zo'n goede combi. Politiek gescheiden houden aub.quote:
Gescheiden houden van wat?quote:Op maandag 5 januari 2026 18:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Vind ik nooit zo'n goede combi. Politiek gescheiden houden aub.
Wat een onzin.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Vind ik nooit zo'n goede combi. Politiek gescheiden houden aub.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |