Een 2,6 op imdbquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:22 schreef junkiesietze het volgende:
Letterlijk de slechtste film die ik in jaren heb gezien, wtf doet amazon toch
Bekijk deze YouTube-video
Alles wat hier word gezegd is waar.
Het hacken in de film is te lachwekkend voor woorden.1
Een pareltje deze film. Het contrast tussen haar egocentrische vader Bob en de andere Bob Trevino kan niet groter en dat had kunnen leiden tot overdrijving van de personages, maar daar merkte ik niet veel van. Knap als je het droog houdt bij het zien van deze film. Lukte mij niet in elk geval.quote:De eenzame twintiger Lily Trevino is vastbesloten om de familieband te vinden die ze als kind nooit heeft gekend. Na een jeugd vol afwijzing en afwezige ouders gaat ze op zoek naar haar vader – maar komt per ongeluk terecht bij Bob Trevino, een vriendelijke en hardwerkende man die zijn eigen emoties al jaren opzij schuift. Wat begint als een vergissing, groeit uit tot een onverwachte en diepgaande band die hen beiden voorgoed verandert.
altijd gezeik met dat kuttemplate hier. waarom laat ie het nou niet goed zien?!quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:51 schreef junkiesietze het volgende:
Spannende film, zat goed in elkaar, duurt 2.5 uur maar toch nergens langdradig oid. Voor een film van na 2020 verrassend goed.
Score: 8
Geprobeerd je post aan te passen, maar template werkt nog steeds niet. Geen idee waarom dat wel eens gebeurt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:54 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
altijd gezeik met dat kuttemplate hier. waarom laat ie het nou niet goed zien?!
Ik krijg het ook nooit voor elkaar maar fik altijd mobiel met dikke vingers.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:54 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
altijd gezeik met dat kuttemplate hier. waarom laat ie het nou niet goed zien?!
Heb je de boodschap wel goed begrepen?quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:20 schreef V. het volgende:
Heretic(2024)7.3horror, thriller110R16Scott Beck, Bryan WoodsScott Beck, Bryan WoodsHugh Grant, Sophie Thatcher, Chloe EastTwo young religious women are drawn into a game of cat-and-mouse in the house of a strange manEindelijk gezien, stond al een tijdje in mijn backlog. Griezel-thriller met interessante discussie over geloof. Goed gefilmd, spannend, maar als je pasklare antwoorden wilt, die zijn er niet echt. Goed gemaakt, ook heel goed geacteerd. Hugh Grant is geweldig, maar ook de twee jonge actrices zijn zeer overtuigend. Prima film, prima mee vermaakt en zelfs Mrs. V. vond hem goed (en die houdt normaal niet eens van dit soort films).8
Ik begrijp je vraag niet?quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je de boodschap wel goed begrepen?
Naar wat jouw idee was van wat Hugh Grant het absolute ware geloof vind?
Je zegt als je pasklare antwoorden wilt, die zijn er niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Ik zag de naam en dacht "O? Nog eentje?", zag de trailer en dacht meteen "O hell no".quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:22 schreef junkiesietze het volgende:
Letterlijk de slechtste film die ik in jaren heb gezien, wtf doet amazon toch
Bekijk deze YouTube-video
Alles wat hier word gezegd is waar.
Het hacken in de film is te lachwekkend voor woorden.1
Ik ben dol op slechte rampenfilms en budget scifi. Maar dit gaat echt nergens over. Hoe kun je zo'n goede basis zo ongelooflijk verkloten.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag de naam en dacht "O? Nog eentje?", zag de trailer en dacht meteen "O hell no".
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:13 schreef Farenji het volgende:
Universal Language
Une langue universelle (2024) - Reference view - IMDb
Over deze film kun je alleen maar positief zijn. Of neutraal. Dit is de neutraalste film die ik ooit heb gezien.
Beoordeling: drie kalkoenen en een walnoot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en daarna aan lager wal en flink aan de drank geraakt is, maar desondanks nog wel een hotte vriendin heeft en ook nog een perfecte sixpack, verbazingwekkend hoe dat toch kan. Hij moet op de kat van een maat passen en dan zit ie opeens midden in de shit. Er komt flink wat nodeloos gory geweld langs en bijna alle cliches worden aangetikt (een grote bak geld waar iedereen achteraan zit, Russische maffia, Joodse psycho's, big talking latino's en meer stereotypes) en je weet op gegeven moment wel hoe het ongeveer gaat eindigen, maar het was toch wel vermakelijk. Best goed geacteerd en mooi in beeld gebracht. De plotholes neem je maar voor lief. Aan het eind heeft de hoofdpersoon ook nog wat geleerd: honkbal is stom. Bonuspunten voor de bijtende kat, die nog even in de aftiteling terug komt.
Cijfer: 7
Vlekkie op de scanquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Fuck it met je IMDB link
https://nl.wikipedia.org/wiki/Last_Holiday
Heerlijke Comedie met Queen Latifa, Gérard Depardieu, LL Cool J, Timothy Hutton, Giancarlo Esposito
Georgia Byrd, een bescheiden verkoopster uit New Orleans die te horen krijgt dat ze een terminale ziekte heeft en niet lang meer te leven heeft. Ze besluit haar dromen na te jagen en geeft al haar spaargeld uit aan een luxe vakantie in het Grandhotel Pupp in Karlovy Vary, Tsjechië. Tijdens haar verblijf leeft Georgia eindelijk volledig en zonder remmingen: ze geniet van het leven, maakt nieuwe vrienden, inspireert hotelgasten en -personeel met haar positieve instelling, en raakt bevriend met haar culinaire idool Chef Didier (Gerard Depardieu). Haar aanwezigheid brengt zelfs invloedrijke gasten zoals haar voormalige baas Matthew Kragen aan het denken en zorgt voor veranderingen in hun levens.
Wist niet dat Queen Latifa een zo goede actrice is.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Vlekkie op de scan![]()
Heerlijke film dat ja!
Tis allemaal kut, die nieuwe films, begin er niet eens aan.quote:Op maandag 1 september 2025 13:20 schreef Shogo het volgende:
Ik heb een paar dagen nodig gehad om te bedenken wat ik van deze film en richting vind. Er zijn zeker leuke kanten aan, de film is zeker vermakelijk. Tegelijk vond ik ook dat er heel veel mis ging. Superman wordt in de film neergezet als menselijk en dat lukt wel, maar daarbij voelt het ook alsof hij niks alleen kan, wat het een zwak karakter maakt in zijn eigen film... Daarnaast vond ik de film rommelig qua verhaal en verloop.
Score: 6
Geen idee maar de tags werken niet, maar het gaat over de nieuwe Superman film.
Mijn vrouw kiest vanavond de film uit. Het wordt of deze, of Honey Don't!quote:Op maandag 1 september 2025 13:27 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]Bij het zien van de trailer dacht ik pas halverwege: "Verrek, dit is toch gewoon War of the Roses??". En die had ik destijds al gezien in de bioscoop. En vond het toen een prima film, maar haalde het niet bij het boek (waarbij het veel minder comedy is. Maar goed, deze remake kreeg goede reviews en vanwege kutweer had ik wel zin in een avondje bioscoop, dus gegaan. Viel niet tegen, maar ook hier ligt de nadruk veel meer op comedy dan op drama, best jammer. Ik ga het boek nog maar eens lezen denk ik.7.5
En?quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mijn vrouw kiest vanavond de film uit. Het wordt of deze, of Honey Don't!
Blij dat deze je in elk geval niet tegen viel.
Vrijdag naar Honey Don't! geweest en gistermorgen in het Fraterhuis in Zwolle naar Roses:quote:
Tja. Wat hier staat klopt allemaal. En toch heb ik me ook wel vermaakt. Meer in elk geval dan bij de genoemde Drive-Away Dolls die ik eerder in deze reeks een 5,5 gaf. Chris Evans als de priester vond ik heerlijk absurd. Je moet het allemaal met een korreltje zout nemen en wat dan overblijft is een vermakelijke film. Maar ook niet meer dan dat.quote:"Na Drive-Away Dolls komen Ethan Coen en zijn vrouw, coscenarist en editor Tricia Cooke, opnieuw met een lesbische variant op de B-film met Qualley in de hoofdrol. Privédetective Honey raakt verwikkeld in een mysterie nadat haar cliënt is omgekomen bij een auto-ongeluk, dat haar naar een kerkelijke sekte brengt."
"Honey Don't! presenteert zich vooral als een spel met neonoir, maar blijft steken in een stilistische gimmick. Het beeld van een bloedmooie detective op hoge hakken in de uitgestrekte woestijn prikkelt misschien, maar inhoudelijk draagt het weinig bij. Ook de provocatieve details - een grap over menstruatiebloed op wit textiel, Honey die seksspeeltjes met rubberen handschoenen en bergen afwasmiddel schoonmaakt, een seksverslaafde priester - lijken vooral bedoeld om te choqueren."
Ik heb het boek nooit gelezen, maar uiteraard wel de eerdere film gezien. Die was volgens mij een stuk zwarter qua humor. Bij deze laatste versie lag de humor er een stuk dikker bovenop. Vond sommige zaken erg leuk gevonden en daar moest ik af en toe hard om lachen, op andere momenten vond ik het wel wat minder mogen. Al met al een leuke film. Wat mij betreft een 7,9 waard.quote:Op maandag 1 september 2025 13:27 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]Bij het zien van de trailer dacht ik pas halverwege: "Verrek, dit is toch gewoon War of the Roses??". En die had ik destijds al gezien in de bioscoop. En vond het toen een prima film, maar haalde het niet bij het boek (waarbij het veel minder comedy is. Maar goed, deze remake kreeg goede reviews en vanwege kutweer had ik wel zin in een avondje bioscoop, dus gegaan. Viel niet tegen, maar ook hier ligt de nadruk veel meer op comedy dan op drama, best jammer. Ik ga het boek nog maar eens lezen denk ik.7.5
Zeer vermakelijke film. De bijna drie uur vlogen voorbij. Uitstekend acteerwerk (m.n. Penn en Del Toro), goede muziek, interessante cinematografie. Minpuntje is wel het in mijn ogen matige verhaal. Het gaat er vooral om dat een soort reflectie wordt gegeven op de USA onder Trump. Vond ik gewoon niet bijster interessant en uiterst zwart wit.quote:De uitgebluste revolutionair Bob (DiCaprio) leeft samen met zijn energieke, zelfredzame dochter Willa (Infiniti) ondergedoken op een rustige plek en gaat stoned en paranoīde door het leven. Als zijn aartsvijand (Penn) na zestien jaar weer opduikt en Willa verdwijnt, moet de voormalige rebel zichzelf bij elkaar rapen om haar te vinden, waarbij zowel vader als dochter wordt geconfronteerd met de consequenties van zijn verleden.
Wij zijn gisteren geweest. Ik vond hem in het begin nogal verwarrend. Muziek was wel apart gedurende de hele film ja. En mijn vrouw vond DiCaprio geweldig acteren, ik vond zelf Sean Penn vooral bijzonder goed. Ik geef de film een 7 (had vooraf ook niet gelezen waar het over ging en geen trailer gezien).quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:58 schreef UIO_AMS het volgende:
De film van afgelopen weekend moest ik nog reviewen:
[..]
Zeer vermakelijke film. De bijna drie uur vlogen voorbij. Uitstekend acteerwerk (m.n. Penn en Del Toro), goede muziek, interessante cinematografie. Minpuntje is wel het in mijn ogen matige verhaal. Het gaat er vooral om dat een soort reflectie wordt gegeven op de USA onder Trump. Vond ik gewoon niet bijster interessant en uiterst zwart wit.
edit
tags werken weer eens niet goed
Gaat om
euh welke film dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:58 schreef UIO_AMS het volgende:
De film van afgelopen weekend moest ik nog reviewen:
[..]
Zeer vermakelijke film. De bijna drie uur vlogen voorbij. Uitstekend acteerwerk (m.n. Penn en Del Toro), goede muziek, interessante cinematografie. Minpuntje is wel het in mijn ogen matige verhaal. Het gaat er vooral om dat een soort reflectie wordt gegeven op de USA onder Trump. Vond ik gewoon niet bijster interessant en uiterst zwart wit.
edit
Gaat om
Ik moest ook 3 keer kijken waar de titel stond maar ik weet bijna zeker deze:quote:
Gaat primaquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest ook 3 keer kijken waar de titel stond maar ik weet bijna zeker deze:
One Battle After Another
Als ik de link van IMDB hier probeer de kopiëren staat er een Amazon link
quote:
Inderdaad One battle after another. Geen idee waarom de link niet werkt.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:17 schreef Soury het volgende:
Ik moest ook 3 keer kijken waar de titel stond maar ik weet bijna zeker deze:
One Battle After Another
Als ik de link van IMDB hier probeer de kopiëren staat er een Amazon link
COVID en de maatregelen waren saai en kut.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:16 schreef Farenji het volgende:
Eddington
Geen film om vrolijk van te worden. Hij speelt begin 2020, ten tijde van covid, anderhalvemetersamenleving, mondkapjesdiscussies, en de enorm diepe scheuren die daardoor in de samenleving verschenen. Al meer dan vijf jaar geleden maar ik merkte dat ik nog niet helemaal toe was aan een terugblik. Ook gezien de ellende van nu, die je eigenlijk niet los kan zien van die periode. Een goede cast, met oa Joaquin Phoenix (die zoals bijna altijd weer een beetje labiele loser speelde), Pedro Pascal en Emma Stone. De film begon al wat rommelig en verwarrend, maar het ontaarde in nare chaos waar net iets te veel ellende samenkwam. Op zich een goede samenvatting van deze tijd, dus wat dat betreft was ie erg goed geslaagd. Ik zat op gegeven moment wel te wachten totdat ie klaar was.
Cijfer: 6.5
Ik heb de film nog niet gezien maar ik zie in veel recensies voorbij komen dat de film na een uur in een andere versnelling schiet en je op je punt van je stoel blijft tot de aftiteling.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 05:46 schreef raptorix het volgende:
One Battle After Another, ik zal niet de moeite nemen de film te reviewen, we hadden na een klein uur genoeg gezien, rommelige film waar totaal geen lijn in zit, dat de film zo hoog scored op IMDB is me een raadsel.
Meen je dit nou?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:58 schreef UIO_AMS het volgende:
De film van afgelopen weekend moest ik nog reviewen:[..]
Zeer vermakelijke film. De bijna drie uur vlogen voorbij. Uitstekend acteerwerk (m.n. Penn en Del Toro), goede muziek, interessante cinematografie. Minpuntje is wel het in mijn ogen matige verhaal. Het gaat er vooral om dat een soort reflectie wordt gegeven op de USA onder Trump. Vond ik gewoon niet bijster interessant en uiterst zwart wit.8
edit
Gaat om One Battle After Another (2025) - Reference view - IMDb
Ik snap zijn punt over het eerste uur, waardeloos.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb de film nog niet gezien maar ik zie in veel recensies voorbij komen dat de film na een uur in een andere versnelling schiet en je op je punt van je stoel blijft tot de aftiteling.
Bwehehehe, typischquote:Op zondag 5 oktober 2025 07:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Meen je dit nou?
Wat een slechte film en totaal niet passende muziek. Beetje dom kerst muziek lopen draaien? For real?
Het boek waar het op baseert is Thomas Pynchon's Vinelandquote:Op zondag 5 oktober 2025 07:36 schreef bianconeri het volgende:
One Battle After Another (2025) - Reference view - IMDb
Donderdag avond geweest. Score: 4
Waarom zo laag?
-Slechte verhaallijn
-Verwarrend
-Rare muziek
In het eerste half uur tot een uur voelden wij ons meer in een non-nude seksfilm.
En het aantal scheldwoorden zijn er bijna meer dan dat er normale woorden worden gezegd.
En nee een keer het F*** woord is begrijpelijk, maar dit was echt in elke zin 2 keer of andere scheldwoorden.
Het verhaal leek in het begin best interessant te worden, een revolutie en bevrijden van asielzoekers (?).
Maar dat wordt alleen in de 1e 15 minuten benoemd. Buiten de (vage) openingsscene die wat langer is wordt deze hele revolutie alleen in ene paar flashes benoemd. Ineens zijn ze dan gestopt en hoor je niets meer.
Deze sekte speelt in de laatste 10 minuten een rol, maar dat is er gewoon een echt belachelijk in geschreven rol.
LOLquote:Op zondag 5 oktober 2025 07:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Meen je dit nou?
Wat een slechte film en totaal niet passende muziek. Beetje dom kerst muziek lopen draaien? For real?
Tenzij je de film kijkt, dan is het zeker geen lol.quote:
Klinkt echt alsof we een andere film gezien hebben.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:26 schreef V. het volgende:
[review=https://www.imdb.com/title/tt30144839/,9]Nou, er zijn nogal wat wisselende meningen over deze filmDus zal ik de mijne er ook maar aan toevoegen.
Alleen al de auto-achtervolging op het eind is de prijs van het kaartje waard. Zo apart gefilmd.
Ik heb van begin tot eind geboeid zitten kijken, een paar keer zwaar in een deuk gelegen maar vooral vol bewondering hoe je deze chaos overzichtelijk in een film kunt krijgen.
Een cult-classicquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik herinner mij Mars Attacks, ik lag regelmatig in een deuk van het lachen, als enige in de vrijwel lege zaal.
Mars Attacks (ack ack ack ack!!!!) is ene uitstekende methode om mensen te filteren op vriendenmateriaalquote:Op zondag 5 oktober 2025 17:07 schreef flipsen het volgende:
[..]
Een cult-classicDie ga ik even downloaden, om mijn vrouw te irriteren, want die vond hem niets
Jij kijkt er duidelijk anders tegenaan, zoals je in diverse posts genoegzaam duidelijk hebt gemaakt.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tenzij je de film kijkt, dan is het zeker geen lol.
Maar cringing.
[..]
Klinkt echt alsof we een andere film gezien hebben.
Ik heb niet 1 grap gehoord wat je laat lachen. En chaos overzichtelijk gemaakt? Als er iets was wat de film niet had dan is dat structuur/duidelijkheid.
En die achtervolging op het eind had ik al uit mijn geheugen gewist.
Een 10 minuten lange 'achtervolging'. Met een bumper cam, wat op zich idd leuk idee is.
Duurde alleen veel en veel te lang. Je ging op die golvende weg op en neer en dat was het.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |