Hie-aaj-nie-daaiquote:
Ik zie geen park.quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:30 schreef Evangelion het volgende:
Ten eerste het is albertooooooooooooo
haaienideequote:Op dinsdag 22 april 2025 11:24 schreef Mikeytt het volgende:
Het is mike-ytt...
Zelfde als mensen die denken dat je @:hyaenidae uitspreekt als 'hyeniedaai'
Met die logica is het mikeytt aan mekaar, ook de uitspraakquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:35 schreef SoS87 het volgende:
Had je er maar een streepje tussen moeten zetten, Mikey
Dat denkenquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:35 schreef sp3c het volgende:
Letterlijk niemand heeft langer dan twee seconden over je nagedacht
Het enige wat ik denk als ik een van jouw topics lees is 'o het moet weer ergens iets van vinden' en 'ik weet niet of ik überhaupt wil meegaan in deze act'.quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:24 schreef Mikeytt het volgende:
Het is mike-ytt...
Waarom dacht je dat?quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:06 schreef herverwijderd het volgende:
Ik dacht dat je uitsprak als 'kanker'.
My bad.
Wat vervelend, bij het digitale hulp loket van je bibliotheek kan je om hulp vragen bij het lezen en posten op dit forum.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:08 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik ben leesblind, daar zal het wel door komen.
Ze hebben me goed geholpen! Zo wisten ze me te vertellen dat hulploket aan elkaar geschreven dient te worden.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:10 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Wat vervelend, bij het digitale hulp loket van je bibliotheek kan je om hulp vragen bij het lezen en posten op dit forum.
Mijn miranda zegt dat ook altijd. Pa zegt ze zo als albeeerrtoo kan roepen..quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:30 schreef Evangelion het volgende:
Ten eerste het is albertooooooooooooo
Ik vind mikeytt een zeer interessante aandachtshoer. Hij heeft een 40 urige bs job alzege zelf maar wilt toch daarnaast 24/7 fokken over onzinnige topics. Ik ben de us intelligence agency. Hou van iedereen dossier bijquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:35 schreef sp3c het volgende:
Haha denk dat ook somsquote:
Het kan mij eigenlijk niet veel schelen als het met jou te maken heeft...quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:24 schreef Mikeytt het volgende:
Het is mike-ytt...
Tot zojuistquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:35 schreef sp3c het volgende:
quote:Op woensdag 23 april 2025 12:41 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ik mis de zwaailichten nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |