SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wacht maar zegt hij stoer
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Grey’s wacht al kei langWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goede informatie positie, greys
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hij durfde nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Onze Sjaak afhaakWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Watquote:ik heb met niemand iets afgesproken hoor
Ik wel uiteraardquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Watik heb met niemand iets afgesproken hoor
![]()
![]()
Smoezeligquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
https://verhuisdieren.nl/(...)x-penacova-portugal/
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze knul?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Honderigquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze knul?![]()
leuk brakjequote:Op dinsdag 22 april 2025 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze knul?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:![]()
![]()
![]()
gaan we nu kattig doen?
(nou ja meeste mannen die niet komen worden op den duur kattig, zal bij jou ook zo zijn)
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een scheet!quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze knul?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Goede observatie, sisterquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
gaan we nu kattig doen?
(nou ja meeste mannen die niet komen worden op den duur kattig, zal bij jou ook zo zijn)
Ik had namelijk ook wel een beetje liefde op eerste gezicht
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Neem’mquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had namelijk ook wel een beetje liefde op eerste gezicht![]()
Kan je lekker met’m wandelen. Hoef je ook geen trampoline te kopenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Huh?quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Neem’m![]()
Kan je lekker met’m wandelen. Hoef je ook geen trampoline te kopenWil je dat ze springend/huppelend achter/naast 'm loopt ?
Well, life can be a riot
‘Mag ik alsjeblieft een stukje?’quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jammer dit hoorquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
gaan we nu kattig doen?
![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Huh?Wil je dat ze springend/huppelend achter/naast 'm loopt ?
Ik lees dit topic onder het genot van een kopje koffie en Vivaldi op de achtergrond.sfeertje hoor.
De meeste mixjes zijn het leukst - en het sterkst!quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had namelijk ook wel een beetje liefde op eerste gezicht
Ik zou zeggen, doe een poging - dat kan nooit kwaad. En zeker niet als je hiermee een hond kan opvangen dan wel adopteren
Ik match niet, maar ik weet niet zo goed waarom niet. Dus ik kan niet reageren
Trotste mama van Ambar
Akkoord. Is vast een leuke aanblikquote:Well, life can be a riot
Misschien zou je wat dynamische communicatietechnieken kunnen leren die potentiële conflicten kunnen transformeren tot vreedzame dialogen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik met Marco Bakker op de achtergrond. MAX staat aan op de TVquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:20 schreef Moeraskat het volgende:
Ik lees dit topic onder het genot van een kopje koffie en Vivaldi op de achtergrond.sfeertje hoor.
Vind het nog verrassend prettige muziek
Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien zou je wat dynamische communicatietechnieken kunnen leren die potentiële conflicten kunnen transformeren tot vreedzame dialogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trust nobody![]()
Wiequote:Op dinsdag 22 april 2025 11:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik met Marco Bakker op de achtergrond. MAX staat aan op de TVVind het nog verrassend prettige muziek
Oh, raar.quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik match niet, maar ik weet niet zo goed waarom niet. Dus ik kan niet reageren
Zet alle zoekopties eens terug naar 0 dan (of dus resetten).Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Waarom geen match
Dan is het 11:53quote:Well, life can be a riot
Een of andere opera zanger. Kende 'm alleen bij naam (en vanwege dat 'ie iemand heeft doodgereden) maar nooit muziek gehoord van 'm.quote:Well, life can be a riot
Is dat niet die oudere kerel die met dingetje zingt van WT?quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Een of andere opera zanger. Kende 'm alleen bij naam (en vanwege dat 'ie iemand heeft doodgereden) maar nooit muziek gehoord van 'm.
Met die prachtige stem?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is Henk Poort.quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is dat niet die oudere kerel die met dingetje zingt van WT?
Met die prachtige stem?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Eergisteren is er (zoals elke maand op deze jamsessie) gekookt door iemand. Kip met rijst, was erg lekker.
Vannacht kreeg ik ontzettende maagzuur, en vanochtend was het een sprintje trekken naar 't toilet. Komt er net in de groepsapp voorbij dat zo'n beetje iedereen die op die sessie was ook ziek is geworden, 100% die kip geweest. Lekker kut...Well, life can be a riot
Oja! Dankquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Rauw?quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:26 schreef Grotetijd het volgende:
Eergisteren is er (zoals elke maand op deze jamsessie) gekookt door iemand. Kip met rijst, was erg lekker.
Vannacht kreeg ik ontzettende maagzuur, en vanochtend was het een sprintje trekken naar 't toilet. Komt er net in de groepsapp voorbij dat zo'n beetje iedereen die op die sessie was ook ziek is geworden, 100% die kip geweest. Lekker kut...
Wow das wel kutquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:26 schreef Grotetijd het volgende:
Vannacht kreeg ik ontzettende maagzuur, en vanochtend was het een sprintje trekken naar 't toilet. Komt er net in de groepsapp voorbij dat zo'n beetje iedereen die op die sessie was ook ziek is geworden, 100% die kip geweest. Lekker kut...
En lullig voor diegeneTrust nobody![]()
Ik zie het al, omdat niet sta dat ik gastgezin wil zijn en voor deze schat zijn ze in eerste instantie opzoek naar een gastgezinquote:Trotste mama van Ambar
In welke branche werk jij trouwens?quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wow das wel kut
En lullig voor diegeneWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Aanpassenquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zie het al, omdat niet sta dat ik gastgezin wil zijn en voor deze schat zijn ze in eerste instantie opzoek naar een gastgezinWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee dat was eh... Iemand andersquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is dat niet die oudere kerel die met dingetje zingt van WT?
Met die prachtige stem?
Well, life can be a riot
Nee die kip zag er gewoon goed uit, was niet roze. Smaakte ook erg goed. Keer daarvoor toen 'ie kookte was het wel gewoon top.quote:Well, life can be a riot
Wist ik inmiddels alquote:
Praatjes vullen geen gaatjes, het enige wat hij durft is Bolkuh verder komt hij nietquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Aanpassen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zie het al, omdat niet sta dat ik gastgezin wil zijn en voor deze schat zijn ze in eerste instantie opzoek naar een gastgezinTrust nobody![]()
Behoorlijk ja. Zeker omdat hij ook gewoon goed kan koken. Vorige keer hebben we echt genoten met z'n allen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wow das wel kut
En lullig voor diegeneWell, life can be a riot
Handjes niet gewassen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee die kip zag er gewoon goed uit, was niet roze. Smaakte ook erg goed. Keer daarvoor toen 'ie kookte was het wel gewoon top.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Er zit serieus een heel iets aan vast, inclusief foto's uploaden van mijn leefomgeving enzo.quote:Trotste mama van Ambar
O das minderquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:26 schreef Grotetijd het volgende:
Vannacht kreeg ik ontzettende maagzuur, en vanochtend was het een sprintje trekken naar 't toilet. Komt er net in de groepsapp voorbij dat zo'n beetje iedereen die op die sessie was ook ziek is geworden, 100% die kip geweest. Lekker kut...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Balen..quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Zeker omdat hij ook gewoon goed kan koken. Vorige keer hebben we echt genoten met z'n allen.Trust nobody![]()
Wel sip dat hij zichzelf zo beperktquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Praatjes vullen geen gaatjes, het enige wat hij durft is Bolkuh verder komt hij niet![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Handjes niet gewassen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee wat er gebeurd is. Maar iedereen klaagde over overgeven en racekak. Ik had "gelukkig" alleen de racerij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Snap ik ergens wel. In sommige huishoudens wil je echt geen hond ( of ander dier ) plaatsen. In vele situaties heb je daar geen invloed op. Zij wel, dus dan kan je dat in elk geval al proberen te voorkomen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zit serieus een heel iets aan vast, inclusief foto's uploaden van mijn leefomgeving enzo.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Daar is dit topic tenslotte dan ook voorquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Praatjes vullen geen gaatjes, het enige wat hij durft is Bolkuh verder komt hij niet![]()
![]()
En hijzelf?quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Geen idee wat er gebeurd is. Maar iedereen klaagde over overgeven en racekak. Ik had "gelukkig" alleen de racerij.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jups maar op werk ookquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ik ergens wel. In sommige huishoudens wil je echt geen hond ( of ander dier ) plaatsen. In vele situaties heb je daar geen invloed op. Zij wel, dus dan kan je dat in elk geval al proberen te voorkomen.
Trotste mama van Ambar
Geen idee, heeft eigenlijk niemand contact mee. Hij is half/half de partner van de dochter van degene die het organiseert.quote:Well, life can be a riot
Ehhhh wat?!quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ingewikkeldquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Geen idee, heeft eigenlijk niemand contact mee. Hij is half/half de partner van de dochter van degene die het organiseert.Trust nobody![]()
Komt vast volgende maand (als ze dan nog contact met hem heeftquote:) ter spraken.
Well, life can be a riot
Wil je nu een schadeclaim indienen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb intussen al 3 mentalbreakdowns gehad omdat je me negeerde
Is dat mogelijk?quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wil je nu een schadeclaim indienen?![]()
Dat is waar, maar ..... je kan ook ff niet bolkuhquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar is dit topic tenslotte dan ook vooren je b eloftes aan de dames waarmakuhhhh
As we speak schrijf ik een iets uitgebreidere mail naar de persoonTrotste mama van Ambar
Hey Koekiequote:
Sooooooooowwquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ..... je kan ook ff niet bolkuhen je b eloftes aan de dames waarmakuhhhh
![]()
Een reprimande van Dot
Well, life can be a riot
Nog 10 minutenquote:
Well, life can be a riot
Ik vermoed maar zo dat hij zijn reet er mee afveegt en denkt zoek het uit oudjequote:Op dinsdag 22 april 2025 11:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Soooooooooww![]()
Een reprimande van Dot
En daarna gewoon weer stoicijns verder gaat bollekuuhhhhquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed maar zo dat hij zijn reet er mee afveegt en denkt zoek het uit oudjeWell, life can be a riot
Dat dus ONZe Bolkkingquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En daarna gewoon weer stoicijns verder gaat bollekuuhhhh
Deze?quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
uhu
verkeerde bril op zeker
@:Maily@Kissingbird
![]()
Neequote:
Mij negeren sommige mensen ook hoor.soms bewust soms
OnbewustWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kan ik misschien wel weer mijn portugees ophalen met een portugese hondTrotste mama van Ambar
Wel goed, en met jou?quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dag jongedame, hoe maakt u het? ❤️Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goede reden jaquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan ik misschien wel weer mijn portugees ophalen met een portugese hondWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee
Mij negeren sommige mensen ook hoor.soms bewust soms
Onbewust
Ziektevrijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat gebeurt helaasquote:Well, life can be a riot
Heb ik ook veel hoor, vooral in de avond.quote:
Het ligt er maar net aan wie er zijn.
Soms zijn sommige mannen zo op vrouwenjacht of anders om en dan zien ze je niet staan
Dat of om iets anders.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik ook veel hoor, vooral in de avond.
Het ligt er maar net aan wie er zijn.
Soms zijn sommige mannen zo op vrouwenjacht of anders om en dan zien ze je niet staan
Ja, of je ligt elkaar niet en vermijd je een gesprek, dat gebeurd ook. Doe ik zelf ook welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoveel redenen waaromquote:
Of omdat je gewoon… lalaalalalalalaaaaaquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, of je ligt elkaar niet en vermijd je een gesprek, dat gebeurd ook. Doe ik zelf ook welWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nog wel even opgeschept dat ik de basiscommando's voor de honden in het Portugees kan omdat ik 9 maanden in Portugal voor honden heb gezorgd
Trotste mama van Ambar
of je ziet iemand over het hoofd.......quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of omdat je gewoon… lalaalalalalalaaaaaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja. Dat kan natuurlijk ook, maar waarom zou je persé een gesprek met iemand vermijden of over iemand heen lezen die actief bijdraagt aan de discussie/aan het gesprek? Vind dat zo'n onzin.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, of je ligt elkaar niet en vermijd je een gesprek, dat gebeurd ook. Doe ik zelf ook wel
Kan het ook niet he-le-maal lekker vinden met sommigen hier, dat heb je soms. Maar ik ga ze niet uit de weg, is onnodig, gewoon volwassen gedragen en normaal met elkaar praten, moet kunnenWell, life can be a riot
Je bent hier nog te kort.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja. Dat kan natuurlijk ook, maar waarom zou je persé een gesprek met iemand vermijden of over iemand heen lezen die actief bijdraagt aan de discussie/aan het gesprek? Vind dat zo'n onzin.
Kan het ook niet he-le-maal lekker vinden met sommigen hier, dat heb je soms. Maar ik ga ze niet uit de weg, is onnodig, gewoon volwassen gedragen en normaal met elkaar praten, moet kunnen![]()
![]()
Of ontwijkend gedragquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
of je ziet iemand over het hoofd.......
Of omdat je alleen maar wil ZINGENWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
NIET SCHREEUWEN!quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of ontwijkend gedrag
Of omdat je alleen maar wil ZINGEN![]()
Ohquote:Well, life can be a riot
Het was harde zangquote:
Dankjewelquote:
Het ligt er aan. In het echt leven negeer ik mensen die mij op wat voor manier gekwets hebben ook.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja. Dat kan natuurlijk ook, maar waarom zou je persé een gesprek met iemand vermijden of over iemand heen lezen die actief bijdraagt aan de discussie/aan het gesprek? Vind dat zo'n onzin.
Kan het ook niet he-le-maal lekker vinden met sommigen hier, dat heb je soms. Maar ik ga ze niet uit de weg, is onnodig, gewoon volwassen gedragen en normaal met elkaar praten, moet kunnen
Ik ga iemand die lullig over mij praat of een mes in de rug steeds niet de hand reiken voor een leuk gesprek
EEn tweede, een derde kan krijgt iedereen daarna is het klaar.
ZIjn altijd wel genoeg leuke mensen om een gesprekje mee aan te gaan.
EN zo niet kom ik een andere keer wel weer terugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kuuuutttzzoooiiiiii
Had een betalingsregeling getroffen voor de 21e van elke maand. regeling was voor 4x, gisteren had de 3e x moeten zijn maar ik kwam 2 euro te kort en het was pasen (dus geld was er nog niet) krijg ik vanochtend een mail "je moet binnen 5 dagen het volledige bedrag betalen want je regeling is komen te vervallen"
Ik ze bellen, uitgelegd "sorry meneer. U moet het nu in 1x betalen"
De meeste bedrijven zijn nog wel een béétje coulant daar in of geven je (als je 1 - 2 dagen te laat bent) een mailtje van "joh, je krijgt nog 5 extra dagen van ons"
Dit bedrijf laat er geen gras over groeien, pfoeeee![]()
Nou ja, prima.
Well, life can be a riot
Ik heb iets ontketend hoor
Dat kan ook, of alleen smileys wil pposten kan ook nogquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of ontwijkend gedrag
Of omdat je alleen maar wil ZINGEN
Dotteke de veteraan. Gehard door jarenlange DTS ervaring.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ligt er aan. In het echt leven negeer ik mensen die mij op wat voor manier gekwets hebben ook.
Ik ga iemand die lullig over mij praat of een mes in de rug steeds niet de hand reiken voor een leuk gesprek
EN zo niet kom ik een andere keer wel weer terug![]()
![]()
Lekker klantvriendelijk danquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:06 schreef Grotetijd het volgende:
Kuuuutttzzoooiiiiii
Had een betalingsregeling getroffen voor de 21e van elke maand. regeling was voor 4x, gisteren had de 3e x moeten zijn maar ik kwam 2 euro te kort en het was pasen (dus geld was er nog niet) krijg ik vanochtend een mail "je moet binnen 5 dagen het volledige bedrag betalen want je regeling is komen te vervallen"
De meeste bedrijven zijn nog wel een béétje coulant daar in of geven je (als je 1 - 2 dagen te laat bent) een mailtje van "joh, je krijgt nog 5 extra dagen van ons"
Nou ja, prima.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:06 schreef Grotetijd het volgende:
Kuuuutttzzoooiiiiii
Nou ja, prima.oh jee - dat is flauw zeg.
Het is nu dus 'maar' 2 termijnen nog, maar ja: je moet het maar op kunnen brengen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zit ook wel wat in, maar misschien ben ik daar dan wat makkelijker in, vind dat je in elk geval op een forum wel normaal tegen elkaar moet kunnen doen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ligt er aan. In het echt leven negeer ik mensen die mij op wat voor manier gekwets hebben ook.
EN zo niet kom ik een andere keer wel weer terug
Maar goed, zelfs in het echt moet er (als het niet té erg is wat er is gebeurd) mogelijkheid zijn er in elk geval over te praten.
(misschien is dat mijn vergevingsgezindheid)
Well, life can be a riot
Levenservaringquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dotteke de veteraan. Gehard door jarenlange DTS ervaring.
Ik ga een buurman die het hele jaar aan het klagen en zeuren is ook met oud en nieuw geen gelukkig nieuwjaar wensen. Het hele jaar vervelend doen en dan wel met oud en nieuw met uitgestoken hand naar je toe komen lopen
Ik ben gekke Gerrit niet
BBeetje jammer inderdaad.quote:Well, life can be a riot
Aanhankelijk en wil wandelen. Wat kan ik nog meer wensen?Trotste mama van Ambar
ALs je iemand negeert kan je nooit wat fout doenquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zit ook wel wat in, maar misschien ben ik daar dan wat makkelijker in, vind dat je in elk geval op een forum wel normaal tegen elkaar moet kunnen doen.
Maar goed, zelfs in het echt moet er (als het niet té erg is wat er is gebeurd) mogelijkheid zijn er in elk geval over te praten.
(misschien is dat mijn vergevingsgezindheid)
Nou dat dus. Ik "kan" het wel opbrengen, en ben blij dat ik vanochtend m'n boodschappen voor de maand al heb gedaan. Maar ik leef dan de rest van de maand wéér met minder dan ik ei-gen-lijk zou willen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:07 schreef Sally het volgende:
[..]oh jee - dat is flauw zeg.
Het is nu dus 'maar' 2 termijnen nog, maar ja: je moet het maar op kunnen brengen.Well, life can be a riot
In het echte leven negeer ik niemand die ik niet mag en die tegen mij (normaal) praat of een vraag stelt.
Als ik geen gesprek wil geef ik netjes antwoord en sluit ik dat af.
Ik negeer alleen als die persoon mij opzettelijk kut benaderd. Mij uitlokt of uitscheld.
Of na diverse malen te hebben gezegd geen gesprek te willen of contact te willen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is waar!quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je iemand negeert kan je nooit wat fout doenWell, life can be a riot
Een maatjequote:Op dinsdag 22 april 2025 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Aanhankelijk en wil wandelen. Wat kan ik nog meer wensen?
Zo stom, een hond uit het buitenland stond niet op de planning zeg maar. Maarja soms heb je liefdequote:Trotste mama van Ambar
Eens hoorquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Levenservaring
Ik ga een buurman die het hele jaar aan het klagen en zeuren is ook met oud en nieuw geen gelukkig nieuwjaar wensen. Het hele jaar vervelend doen en dan wel met oud en nieuw met uitgestoken hand naar je toe komen lopen
Ik ben gekke Gerrit niet![]()
Dat dus.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:09 schreef Moeraskat het volgende:
In het echte leven negeer ik niemand die ik niet mag en die tegen mij (normaal) praat of een vraag stelt.
Als ik geen gesprek wil geef ik netjes antwoord en sluit ik dat af.
Ik negeer alleen als die persoon mij opzettelijk kut benaderd. Mij uitlokt of uitscheld.
Of na diverse malen te hebben gezegd geen gesprek te willen of contact te willen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Precies. Want we zijn geen kleuters meer maar volwassenenquote:
Precies dit. Maar zelfs als iemand mij uitlokt/uitscheld vraag ik nog waarom diegene dat doet.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:09 schreef Moeraskat het volgende:
Ik negeer alleen als die persoon mij opzettelijk kut benaderd. Mij uitlokt of uitscheld.Well, life can be a riot
Het had zo moeten zijnquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo stom, een hond uit het buitenland stond niet op de planning zeg maar. Maarja soms heb je liefdeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, maar als dat niks oplevert is het wel klaar.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies dit. Maar zelfs als iemand mij uitlokt/uitscheld vraag ik nog waarom diegene dat doet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Grote meisjes zijn wijquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies. Want we zijn geen kleuters meer maar volwassenen![]()
Je kan ook niet iedereen mogen.
Trouwens als ik bij iemand op bezoek bent en daar zit iemand die ik waar dan ook om negeer doe ik tegen die persoon wel normaal omdat ik bij iemand anders in huis ben en de sfeer niet wil verziekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eensquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groet meisjes zijn wij![]()
Je kan ook niet iedereen mogen.
Trouwens als ik bij iemand op bezoek bent en daar zit iemand die ik waar dan ook om negeer doe ik tegen die persoon wel normaal omdat ik bij iemand anders in huis ben en de sfeer niet wil verziekenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja en als dat niet helpt, dan dan ik bekiek t maar, zonde van mijn energiequote:Op dinsdag 22 april 2025 12:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies dit. Maar zelfs als iemand mij uitlokt/uitscheld vraag ik nog waarom diegene dat doet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja je kan wel blijven trekken aan een doodpaard. Maar dat houd een keer op.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar als dat niks oplevert is het wel klaar.Well, life can be a riot
Balen! Wel positief voor de weegschaalquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Geen idee wat er gebeurd is. Maar iedereen klaagde over overgeven en racekak. Ik had "gelukkig" alleen de racerij.![]()
![]()
Ik trek niet eens aan een dood paard. Ik heb inmiddels wel een goed inschattingsvermogen om te zien wanneer zo’n paard dood is. De eerste keer trekken is al nutteloos. Dat doe ik dus niet eens.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja je kan wel blijven trekken aan een doodpaard. Maar dat houd een keer op.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat zit er vaak ook zo weer aan helaasquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:15 schreef maily het volgende:
[..]
Balen! Wel positief voor de weegschaal
Precies. Kijken of het wat uithaalt in de strijd tegen de kilo'squote:Op dinsdag 22 april 2025 12:15 schreef maily het volgende:
[..]
Balen! Wel positief voor de weegschaal
Well, life can be a riot
Goed zo zuinig zijn met je energie. Dat kan je dan beter ergens anders in steken.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik trek niet eens aan een dood paard. Ik heb inmiddels wel een goed inschattingsvermogen om te zien wanneer zo’n paard dood is. De eerste keer trekken is al nutteloos. Dat doe ik dus niet eens.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bent u aan de lijn?quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies. Kijken of het wat uithaalt in de strijd tegen de kilo'sWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In sport bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed zo zuinig zijn met je energie. Dat kan je dan beter ergens anders in steken.
Ervaring leert dat bij mij ook wel. Als bepaalde contact of een vriendschap richting het einde gaat en je hebt al een poging gedaan het te "herstellen" en het bloeit weer dood dan is 't wel oke.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik trek niet eens aan een dood paard. Ik heb inmiddels wel een goed inschattingsvermogen om te zien wanneer zo’n paard dood is. De eerste keer trekken is al nutteloos. Dat doe ik dus niet eens.Well, life can be a riot
Wie heb ik aan de lijn, hallooo hallooooquote:
(ik ben ontzettend aan de lijn)Well, life can be a riot
Ik heb jou recent nog aan een dood paard zien trekkenquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ervaring leert dat bij mij ook wel. Als bepaalde contact of een vriendschap richting het einde gaat en je hebt al een poging gedaan het te "herstellen" en het bloeit weer dood dan is 't wel oke.
Huuuuuhhhh?quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb jou recent nog aan een dood paard zien trekkenWell, life can be a riot
Wie ben je dan waarom verlang ik zoquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wie heb ik aan de lijn, hallooo halloooo
(ik ben ontzettend aan de lijn)
Om dicht bij jou te zijn. Hallo hallo?
Mijn teeeeeeeeleeeeroooomeeeeeeooooo
En hoe pak je dat aan?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Groepsapp verhaal.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wie ben je dan waarom verlang ik zo
Om dicht bij jou te zijn. Hallo hallo?
Mijn teeeeeeeeleeeeroooomeeeeeeooooo
En hoe pak je dat aan?
Ik track calorieën en zit 250-500 kcal onder mijn max intake elke dag. Af en toe gaat 't niet zo best en het leven gebeurt dus helaas is ongeveer 50% van wat er af was er ook weer aan. Maar we pakken gewoon door.
Het valt mij nu pas op, hoe ontzettend raar ze dat stukje eigenlijk zingen. Alsof ze een trein moeten halen
Well, life can be a riot
OH JA. Dat.quote:
Dat paard is ook wel vrij overleden ja. Begint al lichtjes te ontbinden zelfs.Well, life can be a riot
Wat eet je dan op een dag ongeveer?quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik track calorieën en zit 250-500 kcal onder mijn max intake elke dag. Af en toe gaat 't niet zo best en het leven gebeurt dus helaas is ongeveer 50% van wat er af was er ook weer aan. Maar we pakken gewoon door.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Groepsapp?!quote:
Zie! ik wist het wel![]()
Er wordt achter ONZe rug om geroddeld!!!
Oké Yvonne.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Groepsapp?!
Er wordt achter ONZe rug om geroddeld!!!
Zijn groepsapp met 2 andere vrienden van hem.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gewoon nu mij negeren hé?quote:
Gisteren begon ik met een bakje Skyrr met cruesli. Geluncht met 2 tosti's ham/kaas. Daarna bord avond eten met 2 slavinken, broccoli en een pot bruine bonen. Zat gisteren (inclusief de 2 cola vanille) op ongeveer 1900 kcal.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat eet je dan op een dag ongeveer?Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké Yvonne.
Zijn groepsapp met 2 andere vrienden van hem.
Ik zit niet in een FOK! groepappquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Groepsapp?!
Er wordt achter ONZe rug om geroddeld!!!Heb niet zo de behoefte om te roddelen over andere FOK!kers de hele dag door
Well, life can be a riot
Je neemt wel veel zoutquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Gisteren begon ik met een bakje Skyrr met cruesli. Geluncht met 2 tosti's ham/kaas. Daarna bord avond eten met 2 slavinken, broccoli en een pot bruine bonen. Zat gisteren (inclusief de 2 cola vanille) op ongeveer 1900 kcal.
Nou ja.. Dat vlees gaat gewoon de airfryer in dus zonder olie/boter, daarnaast doe ik verder geen zout over m'n eten. Denk dat het zichzelf redelijk cancelled wel. Let nooit echt op wat er in voedsel zit qua zout omdat ik dus zonder zout kook en denk dat het op zich wel "los loopt" hoeveel er in de rest zit, en ik niet snel over m'n maximale hoeveelheid kom hoor.quote:
Die colaatjes waren trouwens suiker vrij![]()
Enige waar ik écht op let zijn de koolhydraten en vetten, ik probeer in die app op maximaal 50-60% te zitten van wat ik mag. Eiwitten wil ik eigenlijk elke dag vol hebben, en lukt redelijk.Well, life can be a riot
Waarom koop je geen light cola dan?quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Gisteren begon ik met een bakje Skyrr met cruesli. Geluncht met 2 tosti's ham/kaas. Daarna bord avond eten met 2 slavinken, broccoli en een pot bruine bonen. Zat gisteren (inclusief de 2 cola vanille) op ongeveer 1900 kcal.
edit: oke lees het nu![]()
Ik heb het zelf niet in huis frisdrank. Er komt hier met enige regelmaat een vriend chillen. Die haalt dan meestal 2 biertjes en voor mij 2 suikervrije colaatjes.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom koop je geen light cola dan?
edit: okee lees het nuWell, life can be a riot
Beetje olie heb je wel nodig op een dag he..quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja.. Dat vlees gaat gewoon de airfryer in dus zonder olie/boter, daarnaast doe ik verder geen zout over m'n eten. Denk dat het zichzelf redelijk cancelled wel. Let nooit echt op wat er in voedsel zit qua zout omdat ik dus zonder zout kook en denk dat het op zich wel "los loopt" hoeveel er in de rest zit, en ik niet snel over m'n maximale hoeveelheid kom hoor.
Enige waar ik écht op let zijn de koolhydraten en vetten, ik probeer in die app op maximaal 50-60% te zitten van wat ik mag. Eiwitten wil ik eigenlijk elke dag vol hebben, en lukt redelijk.![]()
Ja maar dat is toch prima. Zitten geen calorieen in.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet in huis frisdrank. Er komt hier met enige regelmaat een vriend chillen. Die haalt dan meestal 2 biertjes en voor mij 2 suikervrije colaatjes.![]()
koeksterrrrrquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Beetje olie heb je wel nodig op een dag he..![]()
Daarom, dat zal verder ook wel loslopenquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch prima. Zitten geen calorieen in.Well, life can be a riot
Eiwitten vind ik het lastigste want ik moet ongeveer 135 eiwitten binnen krijgen per dag.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja.. Dat vlees gaat gewoon de airfryer in dus zonder olie/boter, daarnaast doe ik verder geen zout over m'n eten. Denk dat het zichzelf redelijk cancelled wel. Let nooit echt op wat er in voedsel zit qua zout omdat ik dus zonder zout kook en denk dat het op zich wel "los loopt" hoeveel er in de rest zit, en ik niet snel over m'n maximale hoeveelheid kom hoor.
Enige waar ik écht op let zijn de koolhydraten en vetten, ik probeer in die app op maximaal 50-60% te zitten van wat ik mag. Eiwitten wil ik eigenlijk elke dag vol hebben, en lukt redelijk.
Zout zit echt overal in. En in sommige producten echt schrikbarend veel. Mijn lijf reageert echt heel slecht op zout. Ik zwel snel op. Rode en dikke vingers krijg ik er van. Dus ik kan bijvoorbeeld geen slavinken eten. Jammer, want ik hou van spek. Maar ik lette idd net zoals jij, ook nooit op zout omdat ik het dus niet toevoegde. Tot ik wel ging opletten en toen zowat omviel van verbazing.
Maar ik eet sowieso geen varken. ( allergisch )
Ik doe idd ook nergens zout in. Als ik dat al wil dan neem ik die zout vervanger. Tafelgoud heet het geloof ik.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh echt? Alleen het eitje wat ik 1x per week eet gaat in de zonnebloem olie, verder niet.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Beetje olie heb je wel nodig op een dag he..Well, life can be a riot
Ik moet zo de koelkast weer even uitmestenstaan nog wat bakjes in met restjes van paasontbijt maar dat ga ik toch niet meer op maken
![]()
Ik eet elke dag 2 of 4 eieren.![]()
Tafelgoud ken ik niet, zal dat eens opzoeken!quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eiwitten vind ik het lastigste want ik moet ongeveer 135 eiwitten binnen krijgen per dag.
Zout zit echt overal in. En in sommige producten echt schrikbarend veel. Mijn lijf reageert echt heel slecht op zout. Ik zwel snel op. Rode en dikke vingers krijg ik er van. Dus ik kan bijvoorbeeld geen slavinken eten. Jammer, want ik hou van spek. Maar ik lette idd net zoals jij, ook nooit op zout omdat ik het dus niet toevoegde. Tot ik wel ging opletten en toen zowat omviel van verbazing.
Maar ik eet sowieso geen varken. ( allergisch )
Ik doe idd ook nergens zout in. Als ik dat al wil dan neem ik die zout vervanger. Tafelgoud heet het geloof ik.
Jammer dat jij daar allergisch voor bent, maar is op zich ook weer geen straf dat je lijf daar allergisch voor is er zijn genoeg vleessoorten die óók erg lekker zijn.
Je hebt zelfs vegan slavinken, die zijn verdomde lekker.Well, life can be a riot
Ja, of rund.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tafelgoud ken ik niet, zal dat eens opzoeken!
Jammer dat jij daar allergisch voor bent, maar is op zich ook weer geen straf dat je lijf daar allergisch voor is er zijn genoeg vleessoorten die óók erg lekker zijn.
Je hebt zelfs vegan slavinken, die zijn verdomde lekker.
Die vega eens opzoeken.
Met de hondjes gaat het goed, ik heb een weekje vrij dus we wandelen veel en ze genieten ervan dat ik er ben ❤️quote:Van hobbykippen?quote:![]()
![]()
Of van eendenquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Met de hondjes gaat het goed, ik heb een weekje vrij dus we wandelen veel en ze genieten ervan dat ik er ben ❤️
[..]
Van hobbykippen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
lekkahhhhquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Met de hondjes gaat het goed, ik heb een weekje vrij dus we wandelen veel en ze genieten ervan dat ik er ben ❤️
[..]
Van hobbykippen?
Nee ook nietquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt niet?
ganzenei dan?
of struisvogel?![]()
![]()
'Zout' is zelden het probleem. Alleen voor mensen met problemen aan de nieren die moeten overleg plegen.quote:
https://thenewfood.nl/?s=zout
Net zoals "Vetten" het probleem zijn. Het is met name de combinatie van (veel) Koolhydraten en (veel) Vetten.
Maar goed, ik hou al op (over mn stokpaardjes![]()
)
[ Bericht 5% gewijzigd door Sally op 22-04-2025 12:54:53 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oké dan hoef ik dus niet te reageren.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:49 schreef Sally het volgende:
[..]
'Zout' is zelden het probleem. Alleen voor mensen met problemen aan de nieren die moeten overleg plegen.
Net zoals "Vetten" het probleem zijn. Het is met name de combinatie van (veel) Koolhydraten en (veel) Vetten.
Maar goed, ik hou al op (over mn stokpaardjes![]()
)
Vlees, vis, eieren.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:32 schreef Moeraskat het volgende:
Eiwitten vind ik het lastigste want ik moet ongeveer 135 eiwitten binnen krijgen per dag.
Soms zuivel, maar daar zit lang niet zo veel in als in vlees en vis. Zelfs in eieren zit niet zoveel eiWIT in als mensen denken
bedankt maar ik weet dit allemaal alquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Vlees, vis, eieren.
Soms zuivel, maar daar zit lang niet zo veel in als in vlees en vis. Zelfs in eieren zit niet zoveel eiWIT in als mensen denken
Ik mis bonen in dit bovenste rijtjequote:Op dinsdag 22 april 2025 12:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Vlees, vis, eieren.
Soms zuivel, maar daar zit lang niet zo veel in als in vlees en vis. Zelfs in eieren zit niet zoveel eiWIT in als mensen denken![]()
![]()
Visquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Vlees, vis, eieren.
Well, life can be a riot
Jap. Peulvruchten.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik mis bonen in dit bovenste rijtjeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bonen zitten zó veel vitamines en eiwitten in. Echt powervoedselquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik mis bonen in dit bovenste rijtjeNet als Broccoli en Bloemkool
Heeeeerlijk
Well, life can be a riot
Ik heb nog lasagna bladen (aangebroken verpakking) nu wil ik een soort minilasagna in een pannetje maken omdat ik 1 mijn voorraad wil opruimen. 2 ik lui ben. Iemand een goede tip voor een lekkere panlasagna ?![]()
Voor mij is de winnaar wel parmezaanse kaas qua eiwit![]()
Moet je wel 100 gram opvreten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kapot lekker ookquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:53 schreef Moeraskat het volgende:
Voor mij is de winnaar wel parmezaanse kaas qua eiwit![]()
Moet je wel 100 gram opvreten.![]()
![]()
Tegenwoordig zijn toch veel producten met extra proteïne toch?quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Vlees, vis, eieren.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja volgens mij weet iedereen dit welquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn toch veel producten met extra proteïne toch?
Heb jij ook extra proteïne?quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn toch veel producten met extra proteïne toch?![]()
Ook daar zitten wel eiwitten in, maar echt niet zo veel als in Vlees, Vis, Eieren.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik mis bonen in dit bovenste rijtje
Sorry.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja, of tonijn.quote:
Ook veel eiwit
Tosti pindakaas tonijn ananas afgewerkt met een toefje slagroom en een zilveruitje?quote:Trotste mama van Ambar
Hahaha dat is echt een typische Moeraskat delicatesse jaquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tosti pindakaas tonijn ananas afgewerkt met een toefje slagroom en een zilveruitje?
Well, life can be a riot
Groepsapp jij ook alquote:
Pindakaas is primaquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tosti pindakaas tonijn ananas afgewerkt met een toefje slagroom en een zilveruitje?![]()
Pindakaas met banaan
A fijn en het afvallen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
‘Hoe start ik een roddel’quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nog nooit gehad maar lijkt mij érgens wel lekker.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Pindakaas is prima![]()
Pindakaas met banaan
Vind een wit broodje pindakaas met sambal ook érrug lekker!Well, life can be a riot
Maar echt zoquote:![]()
Well, life can be a riot
Je vergeet Sojabonenquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook daar zitten wel eiwitten in, maar echt niet zo veel als in Vlees, Vis, Eieren.
Sorry.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het ging toch over bonen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zodusquote:
Daar zit anders behoorlijk wat eiwit in hoorquote:
Netjes toch, doe het je niet naquote:
Snap ook niet zo goed waarom je in een groepsapp zou willen zitten over een forum/topic. 1 op 1 Contact met iemand via DM of WhatsApp of zo prima, maar als je gaat groepschatten met elkaar, dan is't gewoon een bingoroddelclubjequote:Vraag mij dan altijd af of er dan ook nog andere dingen besproken worden dan wat ze lezen in het topic/op het forum
Well, life can be a riot
Tenzij afspreken voor een meetquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Snap ook niet zo goed waarom je in een groepsapp zou willen zitten over een forum. 1 op 1 Contact met iemand via DM of WhatsApp of zo prima, maar als je gaat groepschatten met elkaar, dan is't gewoon een bingoroddelclubjeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja dat. Maar dan valt óf daarna die chat uit elkaar óf je hebt meer raakvlakken en het word heel gezellig in die groepsapp omdat het dan ook over wat anders gaat dan FOK! Maar puur als een soort alternatief voor hier? Voelt zo roddelerigquote:
Well, life can be a riot
Vind ik niet.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja dat. Maar dan valt óf daarna die chat uit elkaar óf je hebt meer raakvlakken en het word heel gezellig in die groepsapp omdat het dan ook over wat anders gaat dan FOK! Maar puur als een soort alternatief voor hier? Voelt zo roddelerigWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Let's agree to disagree then. Kan mij niet echt een voorstelling maken van waarom je met FOK!kers in een groepsapp zou willen zitten als je elkaar eigenlijk niet echt goed kent. Waar praat je dan over, over wat er op FOK! gebeurd? Of is dat dan juist een extensie om elkaar op een wat rustigere manier (want DTS kan vrij druk zijn) te leren kennen?quote:Well, life can be a riot
Ik verzuip intussen in mijn ‘honden jas’ kan mijn ooit nieuw gekochte paardenjas weer aanquote:maar merk mentaal dat het me nu afentoe wel wat zwaarder valt.
![]()
Ik zat wel in discord, maar dat was meer om af te spreken voor spelletjes tijdens coronaquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja dat. Maar dan valt óf daarna die chat uit elkaar óf je hebt meer raakvlakken en het word heel gezellig in die groepsapp omdat het dan ook over wat anders gaat dan FOK! Maar puur als een soort alternatief voor hier? Voelt zo roddelerigUw ADH vitamine Worst
Bron:
https://nevo-online.rivm.nl/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ah zo. Ja maar dat vind ik sowieso puberaalquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Let's agree to disagree then. Kan mij niet echt een voorstelling maken van waarom je met FOK!kers in een groepsapp zou willen zitten als je elkaar eigenlijk niet echt goed kent. Waar praat je dan over, over wat er op FOK! gebeurd? Of is dat dan juist een extensie om elkaar op een wat rustigere manier (want DTS kan vrij druk zijn) te leren kennen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dagelijkse dingen van het levenquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Let's agree to disagree then. Kan mij niet echt een voorstelling maken van waarom je met FOK!kers in een groepsapp zou willen zitten als je elkaar eigenlijk niet echt goed kent. Waar praat je dan over, over wat er op FOK! gebeurd? Of is dat dan juist een extensie om elkaar op een wat rustigere manier (want DTS kan vrij druk zijn) te leren kennen?Trotste mama van Ambar
Wow. Meer dan duizend punten!persoonlijk record
Dat is toch fijn, jammer dat het je mentaal zwaarder valt.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik verzuip intussen in mijn ‘honden jas’ kan mijn ooit nieuw gekochte paardenjas weer aanmaar merk mentaal dat het me nu afentoe wel wat zwaarder valt.
Heb je daar geen hulp voor? Waar heb je het dan zwaar mee?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zat ook een tijd in een Discord server met een aantal FOK!kers en was op zich best gezellig in het begin. Maar er kwam al snel een vrij giftige sfeer, want de mensen die elkaar niet mochten gingen elkaar JUIST opzoeken, en zoeken naar een compromis was er niet dus dat werd giftiger en giftiger tot er op een gegeven moment een hele groep wegging en die server uit elkaar leek te vallen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zat wel in discord, maar dat was meer om af te spreken voor spelletjes tijdens corona
Zelf ook nog een servertje opgestart in mijn online periode, dat was eind 2023 heel druk ondanks dat er maar 10-15 man in zat, veel spelletjes gespeeld met z'n alle. veel gebeld/videogebeld met 7-8 man. Toen ging m'n relatie uit (zij zat er ook in) en ging een andere vriend van mij er een week later ook uit. Toen ging er nog iemand uit die het te druk had en dat waren juist de gangmaker (die 3) en dus nu zijn we daarmee ook op zo'n punt beland... Er word misschien 1x per week actief wat in gepraat, maar denk dat die server binnenkort ook gewoon opgeheven word.Well, life can be a riot
Ja is zo.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah zo. Ja maar dat vind ik sowieso puberaalWell, life can be a riot
Ik las Chiliquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga mijn bh uitdoen en mijn chilltrui aanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Op een gegeven moment, als je iemand alleen wat oppervlakkig kent van een forum ben je toch ook wel uitgesproken?quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dagelijkse dingen van het leven
Zie het in mijn Discord server. Was super gezellig toen ik nog actief was, toen gingen er steeds meer mensen uit door drukte of relatiebreuk en de mensen die toen daarnaast nog actief waren worden nu ook steeds stiller omdat je elkaar ei-gen-lijk weinig écht te vertellen hebt.Well, life can be a riot
Oh jee...quote:Well, life can be a riot
Jij leest ook gewoon wat je wil lezenquote:Well, life can be a riot
Jij praat alleen oppervlakkig met mensen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Op een gegeven moment, als je iemand alleen wat oppervlakkig kent van een forum ben je toch ook wel uitgesproken?
Zie het in mijn Discord server. Was super gezellig toen ik nog actief was, toen gingen er steeds meer mensen uit door drukte of relatiebreuk en de mensen die toen daarnaast nog actief waren worden nu ook steeds stiller omdat je elkaar ei-gen-lijk weinig écht te vertellen hebt.Trotste mama van Ambar
Ik heb echt andere ervaringenquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Op een gegeven moment, als je iemand alleen wat oppervlakkig kent van een forum ben je toch ook wel uitgesproken?
Zie het in mijn Discord server. Was super gezellig toen ik nog actief was, toen gingen er steeds meer mensen uit door drukte of relatiebreuk en de mensen die toen daarnaast nog actief waren worden nu ook steeds stiller omdat je elkaar ei-gen-lijk weinig écht te vertellen hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee in tegendeel. Ik hou ook héél erg van smalltalk, daarom zit ik ook hier. Maar als je in een server zit met mensen die dat niet willen/niet kunnen en daarnaast ook minder en minder actief worden bloed zoiets wel dood.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij praat alleen oppervlakkig met mensen?Well, life can be a riot
Nou ja, in dat servertje waar ik in zit houden de mensen niet van smalltalk. En de server waar ik in zát werd veel gesmalltalked maar was een super giftige sfeer... Sjaquote:Well, life can be a riot
Ik heb eigenlijk naast m’n RL sinds m’n puberteit een actief online leven. Sommige ken ik ook echt al 20+ jaar. Heb nooit echt het gevoel gehad dat je elkaar niks te vertellen hebt. Ja met de een klets je meer dan dan met de ander. Maar dat neemt niet de hele communiteit over. Gelukkig.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gek genoeg kunnen je vrienden worden met mensen waarmee je eerst alleen maar oppervlakkig hebt gepraat en langzamerhand de diepte in kunt duiken.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee in tegendeel. Ik hou ook héél erg van smalltalk, daarom zit ik ook hier. Maar als je in een server zit met mensen die dat niet willen/niet kunnen en daarnaast ook minder en minder actief worden bloed zoiets wel dood.
Heel gekTrotste mama van Ambar
Snap ik wel, vind dat ook niks.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Controle , ben benieuwd haha .. heb zo’n hekel aan de tandarts
Maar als je gewoon goed poetst is er niks aan de hand vast.
Zelf begin vorig jaar voor 't eerst in 10! Jaar weer geweest. Conclusie? 1 Gaatje.Well, life can be a riot
Ja nu is die server ook dood, maar je kan kiezen wie je binnen laat hequote:Op dinsdag 22 april 2025 13:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zat ook een tijd in een Discord server met een aantal FOK!kers en was op zich best gezellig in het begin. Maar er kwam al snel een vrij giftige sfeer, want de mensen die elkaar niet mochten gingen elkaar JUIST opzoeken, en zoeken naar een compromis was er niet dus dat werd giftiger en giftiger tot er op een gegeven moment een hele groep wegging en die server uit elkaar leek te vallen.
Zelf ook nog een servertje opgestart in mijn online periode, dat was eind 2023 heel druk ondanks dat er maar 10-15 man in zat, veel spelletjes gespeeld met z'n alle. veel gebeld/videogebeld met 7-8 man. Toen ging m'n relatie uit (zij zat er ook in) en ging een andere vriend van mij er een week later ook uit. Toen ging er nog iemand uit die het te druk had en dat waren juist de gangmaker (die 3) en dus nu zijn we daarmee ook op zo'n punt beland... Er word misschien 1x per week actief wat in gepraat, maar denk dat die server binnenkort ook gewoon opgeheven word.Uw ADH vitamine Worst
Dat kan zeker. Maar dan moeten beide partijen daar wel voor openstaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gek genoeg kunnen je vrienden worden met mensen waarmee je eerst alleen maar oppervlakkig hebt gepraat en langzamerhand de diepte in kunt duiken.
Heel gek
Als de een het op een afstand houdt terwijl de ander juist leuk wil smalltalken schiet dat al niet op.Well, life can be a riot
Voel me altijd lekker fris na de tandarts
Oh wow wat goed dat je weer gegaan bent ! En maar 1 gaatje, sterk gebit !quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Snap ik wel, vind dat ook niks.
Maar als je gewoon goed poetst is er niks aan de hand vast.
Zelf begin vorig jaar voor 't eerst in 10! Jaar weer geweest. Conclusie? 1 Gaatje.![]()
Je hoeft ook geen vrienden te worden met de hele wereldquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat kan zeker. Maar dan moeten beide partijen daar wel voor openstaan natuurlijk.
Als de een het op een afstand houdt terwijl de ander juist leuk wil smalltalken schiet dat al niet op.Trotste mama van Ambar
Stel je voor. * Moeraskat snakt naar ademquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen vrienden te worden met de hele wereldWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh mijn leven was ook heeeeeeeeeel erg online, leerde m'n ex online kennen, had een hele lange vriendschap met een Amerikaan die ik via een forum leerde kennen. En ben ook best wel een intensieve WhatsApper. Maar je kan met mensen online een klik hebben of niet. Communicatiestijl moet wel een beetje hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:18 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb eigenlijk naast m’n RL sinds m’n puberteit een actief online leven. Sommige ken ik ook echt al 20+ jaar. Heb nooit echt het gevoel gehad dat je elkaar niks te vertellen hebt. Ja met de een klets je meer dan dan met de ander. Maar dat neemt niet de hele communiteit over. Gelukkig.Well, life can be a riot
Ja die vrouw was verbaast dat ik met mijn eet gedrag maar 1 gaatje had. Maar zei ook "je snoept waarschijnlijk niet he?" nou, nee.. Maar wel veel fastfood gegeten, maar dat was niet zo erg als snoep/koek etc.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:19 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh wow wat goed dat je weer gegaan bent ! En maar 1 gaatje, sterk gebit !Well, life can be a riot
Nee dat zou wat zijn.. De horrorquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen vrienden te worden met de hele wereld
Well, life can be a riot
Ik ben een app groep met FOK!kers uitgegaan omdat er alleen nog maar plek was voor geneuzel over kinderen en dat mijn dingen er niet toe doen omdat ik het leven in perspectief moest zetten en dat kon alleen als je kinderen had.
Oke.Trotste mama van Ambar
Wauwquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben een app groep met FOK!kers uitgegaan omdat er alleen nog maar plek was voor geneuzel over kinderen en dat mijn dingen er niet toe doen omdat ik het leven in perspectief moest zetten en dat kon alleen als je kinderen had.
Oke.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou ja, ik laat helemaal niemand meer binnen. Geef 't nog tot de zomer en dan gaat de stekker er wel uit. Zitten nog 9 Leden in waarvan er 4-5 wat zeggen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja nu is die server ook dood, maar je kan kiezen wie je binnen laat heWell, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: