SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wacht maar zegt hij stoer
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Grey’s wacht al kei langWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goede informatie positie, greys
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hij durfde nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Onze Sjaak afhaakWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Watquote:ik heb met niemand iets afgesproken hoor
Ik wel uiteraardquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Watik heb met niemand iets afgesproken hoor
![]()
![]()
Smoezeligquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
https://verhuisdieren.nl/(...)x-penacova-portugal/
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze knul?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Honderigquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze knul?![]()
leuk brakjequote:Op dinsdag 22 april 2025 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze knul?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:![]()
![]()
![]()
gaan we nu kattig doen?
(nou ja meeste mannen die niet komen worden op den duur kattig, zal bij jou ook zo zijn)
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een scheet!quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze knul?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Goede observatie, sisterquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
gaan we nu kattig doen?
(nou ja meeste mannen die niet komen worden op den duur kattig, zal bij jou ook zo zijn)
Ik had namelijk ook wel een beetje liefde op eerste gezicht
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Neem’mquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had namelijk ook wel een beetje liefde op eerste gezicht![]()
Kan je lekker met’m wandelen. Hoef je ook geen trampoline te kopenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Huh?quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Neem’m![]()
Kan je lekker met’m wandelen. Hoef je ook geen trampoline te kopenWil je dat ze springend/huppelend achter/naast 'm loopt ?
Well, life can be a riot
‘Mag ik alsjeblieft een stukje?’quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jammer dit hoorquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
gaan we nu kattig doen?
![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Huh?Wil je dat ze springend/huppelend achter/naast 'm loopt ?
Ik lees dit topic onder het genot van een kopje koffie en Vivaldi op de achtergrond.sfeertje hoor.
De meeste mixjes zijn het leukst - en het sterkst!quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had namelijk ook wel een beetje liefde op eerste gezicht
Ik zou zeggen, doe een poging - dat kan nooit kwaad. En zeker niet als je hiermee een hond kan opvangen dan wel adopteren
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik match niet, maar ik weet niet zo goed waarom niet. Dus ik kan niet reageren
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Akkoord. Is vast een leuke aanblikquote:Well, life can be a riot
Misschien zou je wat dynamische communicatietechnieken kunnen leren die potentiële conflicten kunnen transformeren tot vreedzame dialogen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik met Marco Bakker op de achtergrond. MAX staat aan op de TVquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:20 schreef Moeraskat het volgende:
Ik lees dit topic onder het genot van een kopje koffie en Vivaldi op de achtergrond.sfeertje hoor.
Vind het nog verrassend prettige muziek
Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: