SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
De kleine had haar verslikt in haar spuug, snakken naar adem, kon niet meer hoesten, zakte in dus ff doodangsten gehad. Ze kwam godzijdank wel snel weer bij maar wat ben ik geschrokken..quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De kleine had haar verslikt in haar spuug, snakken naar adem, kon niet meer hoesten, zakte in dus ff doodangsten gehad. Ze kwam godzijdank wel snel weer bij maar wat ben ik geschrokken..Zo dan!
![]()
Wist je wat je moest doen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De kleine had haar verslikt in haar spuug, snakken naar adem, kon niet meer hoesten, zakte in dus ff doodangsten gehad. Ze kwam godzijdank wel snel weer bij maar wat ben ik geschrokken..Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Psst bovenaan de OP staan YouTube tags
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Jeetje dat is inderdaad schrikkenquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De kleine had haar verslikt in haar spuug, snakken naar adem, kon niet meer hoesten, zakte in dus ff doodangsten gehad. Ze kwam godzijdank wel snel weer bij maar wat ben ik geschrokken..![]()
![]()
Pfff dat is wel heel erg schrikken geweest voor jullie!! Heftig om mee te maken dit.quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De kleine had haar verslikt in haar spuug, snakken naar adem, kon niet meer hoesten, zakte in dus ff doodangsten gehad. Ze kwam godzijdank wel snel weer bij maar wat ben ik geschrokken..![]()
Gelukkig kwam ze weer snel bij maar zul je idd enorm geschrokken zijn als je dit bij je kindje ziet gebeuren.Smile, it's free therapy.![]()
Oei, dat is enorm schrikken.quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De kleine had haar verslikt in haar spuug, snakken naar adem, kon niet meer hoesten, zakte in dus ff doodangsten gehad. Ze kwam godzijdank wel snel weer bij maar wat ben ik geschrokken..
How can I make this topic about me?![]()
ja, heb me ingelezen over baby EHBO, gelukkig. Heb haar op de buik op mn onderarm gehad en toen kwam het er uit zettenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja, heb me ingelezen over baby EHBO, gelukkig. Heb haar op de buik op mn onderarm gehad en toen kwam het er uit zettenGoed gedaan!
Smile, it's free therapy.![]()
Mooi zo!quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja, heb me ingelezen over baby EHBO, gelukkig. Heb haar op de buik op mn onderarm gehad en toen kwam het er uit zetten![]()
![]()
Ik raad je sowieso aan een lesje te volgen ipv alleen lezen. Maar goed dat je je ingelezen hebt.quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja, heb me ingelezen over baby EHBO, gelukkig. Heb haar op de buik op mn onderarm gehad en toen kwam het er uit zetten
Scheelt namelijk ook hoop stress bij jezelf![]()
Goed gedaan papa![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja daar ben ik wel blij mee idd, anders was het per direct 112 denk ikquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Heb BHV gedaan waar ook een stukje bij kwam kijken over kinder/babyreanimatie, dus dat zit er wel inquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik raad je sowieso aan een lesje te volgen ipv alleen lezen. Maar goed dat je je ingelezen hebt.
Scheelt namelijk ook hoop stress bij jezelf![]()
Goed gedaan papa![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Niet twijfelen, bellen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja daar ben ik wel blij mee idd, anders was het per direct 112 denk ikWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja, nee, ik bedoel dat zonder de EHBO dat ik zonder twijfel 112 gebeld zou hebbenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Oké meneer ingelezenquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb BHV gedaan waar ook een stukje bij kwam kijken over kinder/babyreanimatie, dus dat zit er wel inzeg dat dan gelijk
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ditquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dan krijg je telefonisch instructies hoe te handelen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bij het inlezen zag ik handelingen idd die ik heb geoefend, maar heb meer gelezen dan ik heb gezien bij de BHV, dus ingelezen blijft staanquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké meneer ingelezenzeg dat dan gelijk
Dan blijft mijn tip voor een lesje ook staan.quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Bij het inlezen zag ik handelingen idd die ik heb geoefend, maar heb meer gelezen dan ik heb gezien bij de BHV, dus ingelezen blijft staan
klopt idd, heb dat vaker gezien bij crime series of docu's iddquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dan krijg je telefonisch instructies hoe te handelen.
Er valt nog wel wat te eren over omgang met bepaalde wonden idd, brandwonden zou ik, op koelen na niet weten eigenlijk, dat zat niet bij de BHVquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan blijft mijn tip voor een lesje ook staan.
Maar schrikken was het wel idd, hoop dit niet vaker mee te maken, stomme is ook dat het voor de voeding nog was dus het kan elk moment gebeuren.. had ook wel moeite met haar in bedje legen weerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Is wel belangrijk om dat te weten…quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Er valt nog wel wat te eren over omgang met bepaalde wonden idd, brandwonden zou ik, op koelen na niet weten eigenlijk, dat zat niet bij de BHVWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Klopt, weet niet of er een kinder/baby EHBO is maar zou echt niet verkeerd zijn, direct kunnen handelen is altijd beter dan bellenquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is wel belangrijk om dat te weten…Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik kan ook wel een literfles gebruikenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja dat is er. Daarom zeg ik het ook.quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, weet niet of er een kinder/baby EHBO is maar zou echt niet verkeerd zijn, direct kunnen handelen is altijd beter dan bellen
maak er maar 2 vanquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een literfles gebruiken
kan ook nog gratis zo'n cursus als dit in je zorgverzekeringspakket zitquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Er valt nog wel wat te eren over omgang met bepaalde wonden idd, brandwonden zou ik, op koelen na niet weten eigenlijk, dat zat niet bij de BHV
* Moonlight schenkt koffie in de literfles van Moeraskatquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een literfles gebruiken![]()
Online blijft het toch vaak wel een vreemde. Je maakt iemand niet in het 'echte' leven mee.quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat laatste heb ik idd ook besloten.
En ik weet het niet of die druk altijd zou blijven; lijkt me toch dat als ze eenmaal hier zou zijn, dat de problemen wel mee zouden vallen? Maar zeker weten doe ik het niet.
Het lijkt mij moeilijk om op deze manier een relatie aan te gaan.
Maar het blijft kut dat het nu zo is gelopen. Gelukkig heb je mini bij je. Die vrolijkt je wel weer op.
Ga lekker leuke dingen doen, tis vakantie nu toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Goeiequote:Op dinsdag 22 april 2025 08:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kan ook nog gratis zo'n cursus als dit in je zorgverzekeringspakket zit
Begrijpelijk dat je moeite had om haar weer in haar bedje te leggenquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:18 schreef _UserName_ het volgende:
Maar schrikken was het wel idd, hoop dit niet vaker mee te maken, stomme is ook dat het voor de voeding nog was dus het kan elk moment gebeuren.. had ook wel moeite met haar in bedje legen weer![]()
Hebben jullie een camera op haar staan of dat niet?Smile, it's free therapy.![]()
Liefquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:21 schreef Moonlight het volgende:
[..]
* Moonlight schenkt koffie in de literfles van Moeraskat
* gebrokenglas houdt zijn mok ook bijquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:21 schreef Moonlight het volgende:
[..]
* Moonlight schenkt koffie in de literfles van MoeraskatHow can I make this topic about me?![]()
Ik wil wel met je delen hoorquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas houdt zijn mok ook bijWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Komtgoedquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas houdt zijn mok ook bij![]()
![]()
We hebben wel heel veel zitten videobellen, wel dik 4 uur achter elkaar soms. Maar idd in het echte leven is het wel anders.quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Online blijft het toch vaak wel een vreemde. Je maakt iemand niet in het 'echte' leven mee.
Het lijkt mij moeilijk om op deze manier een relatie aan te gaan.
Maar het blijft kut dat het nu zo is gelopen. Gelukkig heb je mini bij je. Die vrolijkt je wel weer op.
Ga lekker leuke dingen doen, tis vakantie nu toch?
Mini is druk bezig me op te vrolijken.Het is vakantie ja, maar het is ook snertweer deze week.
Ik probeer hem wel met schoolgenootjes te laten spelen deze week.![]()
![]()
Ga ik eens nakijken iddquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kan ook nog gratis zo'n cursus als dit in je zorgverzekeringspakket zit
Ze ligt naast ons in de co sleeperquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat je moeite had om haar weer in haar bedje te leggen![]()
Hebben jullie een camera op haar staan of dat niet?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Oh ik bedenk me: SALARISDAGWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is wel fijn dat ze naast jullie ligtquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ze ligt naast ons in de co sleeper![]()
Hier ook gedaan.Smile, it's free therapy.![]()
Fijn dat mini je zo op vrolijkt, gelukkig maarquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:23 schreef ToT het volgende:
[..]
We hebben wel heel veel zitten videobellen, wel dik 4 uur achter elkaar soms. Maar idd in het echte leven is het wel anders.
Mini is druk bezig me op te vrolijken.Het is vakantie ja, maar het is ook snertweer deze week.
Ik probeer hem wel met schoolgenootjes te laten spelen deze week.![]()
![]()
Ja fijn is datquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is wel fijn dat ze naast jullie ligt![]()
Hier ook gedaan.
Toch niet op dat gammele opklapbed he?quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is wel fijn dat ze naast jullie ligt![]()
Hier ook gedaan.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Toch niet op dat gammele opklapbed he?
Aequeligheidquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Toch niet op dat gammele opklapbed he?![]()
![]()
Ja heerlijk geslapen!quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heey Moontje!!![]()
Lekker geslapen?jij dan?
![]()
Er zijn ook wel binnen speeltuinen en zo?quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:23 schreef ToT het volgende:
[..]
We hebben wel heel veel zitten videobellen, wel dik 4 uur achter elkaar soms. Maar idd in het echte leven is het wel anders.
Ik probeer hem wel met schoolgenootjes te laten spelen deze week.
Of lekker gaan zwemmen. Zodat je zelf ook lekker bezig bent.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gisteren benen getraind dus vandaag heb ik last van mijn rug
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jump XLquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn ook wel binnen speeltuinen en zo?
Of lekker gaan zwemmen. Zodat je zelf ook lekker bezig bent.
Oei, die prijzen.
Wij gaan ook naar jump XLWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als je die prijzen ziet ga je vanzelf jumpen, van verbazing, bij de kassaquote:How can I make this topic about me?![]()
Ik weet het, maar alles voor het kindquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je die prijzen ziet ga je vanzelf jumpen, van verbazing, bij de kassaja hoorquote:welquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Klopt, ook zo bij bounce valley. Inmiddels al 10 paar liggen hier. Prima sokjesquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Speciale jumpsokken verplicht. Eur 2.50.![]()
Glijden ze niet uit ook.
En gaat mama ook even jumpen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, ook zo bij bounce valley. Inmiddels al 10 paar liggen hier. Prima sokjes![]()
Glijden ze niet uit ook.How can I make this topic about me?![]()
It's a no from mequote:Op dinsdag 22 april 2025 08:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet het, maar alles voor het kind
[..]
ja hoor
[..]
welHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hangt er vanafquote:
Je hoeft niet mee hè
Ooit wel, een van mijn neefjes is gek op trampolinesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mag ik dan op je springen?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee want jij wilde niet meequote:Op dinsdag 22 april 2025 09:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kan wel even op je springen als dat helpt
Je mag wel mee naar de sportschoolquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ben ik alquote:Op dinsdag 22 april 2025 09:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je mag wel mee naar de sportschool
60 kilo benchpress net gedaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb gisteren een apparaat uitgespeeldquote:Op dinsdag 22 april 2025 09:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ben ik al
60 kilo benchpress net gedaan
quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een apparaat uitgespeeld![]()
![]()
Was het de bad bitch?quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een apparaat uitgespeeldHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ter verklaring
De bad bitch is de benen machine waar je begint met je beentjes bij elkaar, maar je ze uit elkaar duwt
De good bitch is andersomHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee. De ab backquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik vind die echt verschrikkelijkquote:
Is het ook, maar als je m goed doet is het wel een oefening die de heupen wat aandiktquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb al goede heupenquote:Op dinsdag 22 april 2025 09:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is het ook, maar als je m goed doet is het wel een oefening die de heupen wat aandikt
Als je goeie koffie hebt ben je welkomquote:Op dinsdag 22 april 2025 09:22 schreef KoningWouter het volgende:
Koning Wouter de Verschrikkelijke is er weer
Bekijk deze YouTube-video
Dit is die machine die ik bedoel.
Gisteren het zwaarste gewicht gedaan
Kan nog geen drie sets. Maaaaar dat zal niet lang meer duren.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jaa heb een lekker bakje koffie!quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je goeie koffie hebt ben je welkom![]()
![]()
Ik train buik niet echt, dat zit vaak al een beetje verwerkt in mijn yoga sessiesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:22 schreef KoningWouter het volgende:
Koning Wouter de Verschrikkelijke is er weer![]()
![]()
Oh ik wel. Ik vind buik en rug belangrijk ivm lang staan.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kingquote:Op dinsdag 22 april 2025 09:22 schreef KoningWouter het volgende:
Koning Wouter de Verschrikkelijke is er weer
Hebben we zaterdag een speciaal iets voor KW gepland?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is al feestje toch!quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hebben we zaterdag een speciaal iets voor KW gepland?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jaa heb een lekker bakje koffie!![]()
* gebrokenglas schuift zijn mok over tafel naar KW en hoopt op een lekker bakkie
quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
* gebrokenglas schuift zijn mok over tafel naar KW en hoopt op een lekker bakkie![]()
![]()
Ik bedenk me net dat ik Snorlax ben vergeten
En ik ben hier nog wel een uur
Wordt laat ontbijt voor hemHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bolkkoning. Vandaag worden de nieuwe poppetjes bezorgdquote:Ben vanmiddag alleen niet thuis, dus hoop dat ze door de brievenbus passen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zullen ze die niet in een pakketje doen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bolkkoning. Vandaag worden de nieuwe poppetjes bezorgdBen vanmiddag alleen niet thuis, dus hoop dat ze door de brievenbus passen
![]()
jurk of rok?quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:47 schreef StevenHyde het volgende:
Goed om te weten. Moet nog een kledingkeuze maken en op pad vandaag.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja. Meer koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
nee gewoon losquote:Op dinsdag 22 april 2025 09:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zullen ze die niet in een pakketje doen?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je goeie koffie hebt ben je welkomdaar proef jij thuis toch niks van
passen wel maar wellicht al kapot danquote:Op dinsdag 22 april 2025 09:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bolkkoning. Vandaag worden de nieuwe poppetjes bezorgdBen vanmiddag alleen niet thuis, dus hoop dat ze door de brievenbus passen
![]()
vreemde vogelquote:Op dinsdag 22 april 2025 09:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]daar proef jij thuis toch niks van
Het is een zakje met 4 poppetjes in een doosje misschien ja. Maar zou in theorie in een brievenbus passen denk ik. Ahja heb pas vrijdag nodig, dus geen wedstrijdstressquote:Op dinsdag 22 april 2025 09:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zullen ze die niet in een pakketje doen?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Waar kun je het beste mee bowlen? Denk dat beiden teveel onthullen toch
ow ben jij zo preuts?quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Waar kun je het beste mee bowlen? Denk dat beiden teveel onthullen toch
Dat kinderen bij een worp teveel zien dat vind ik wat te ver gaan jaquote:
joh leidt je de tegenstander mee afquote:Op dinsdag 22 april 2025 09:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Waar kun je het beste mee bowlen? Denk dat beiden teveel onthullen toch
win je
quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat kinderen bij een worp teveel zien dat vind ik wat te ver gaan ja![]()
![]()
![]()
zeg dat dat je met kinderen gaatThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jaaa was al op tijd wakker zoals altijdquote:![]()
![]()
pff moet nog knetter veel doenSmile, it's free therapy.![]()
dat verbaast me nu weer eens nietsquote:Op dinsdag 22 april 2025 09:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaa was al op tijd wakker zoals altijd![]()
![]()
pff moet nog knetter veel doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hmm ja oke.. zit wat inquote:Op dinsdag 22 april 2025 09:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat kinderen bij een worp teveel zien dat vind ik wat te ver gaan ja
wel eens gehad op een kinderverjaardag van mn zoon (toen 6 geloof ik) dat we naar een bowlingbaan gingen en er 18+ muziekfilmpjes op een heel groot scherm te zien waren achter al die banen![]()
![]()
was wel hilarisch voor de kinderen.
Waren ook pissige ouders van een ander feestje daar
Ja het is deze keer geen adult 18+ bowlingquote:Op dinsdag 22 april 2025 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
zeg dat dat je met kinderen gaat
Wie won toen jij er was bij ons?quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
joh leidt je de tegenstander mee af
win je
Jij he?Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hmm ja oke.. zit wat in
wel eens gehad op een kinderverjaardag van mn zoon (toen 6 geloof ik) dat we naar een bowlingbaan gingen en er 18+ muziekfilmpjes op een heel groot scherm te zien waren achter al die banen![]()
![]()
was wel hilarisch voor de kinderen.
Waren ook pissige ouders van een ander feestje daar![]()
jahaaa heb wel een lijstje gemaaktquote:Op dinsdag 22 april 2025 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat verbaast me nu weer eens niets
drink nu even een koffie en dan heb ik een uur om eigenlijk alles te doen (tanken, winkel voor kattenvoer, koffer en zooi inpakken ) om 11 weg naar de fysio met puber..
Als we terugkomen heb ik nog een kwartier denk ik .. en dan moeten we gaanwhaaaaaaaaaa
ja ja krap maar het moet haalbaar zijn
Ga eens wat doen ja!quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaa was al op tijd wakker zoals altijd![]()
![]()
pff moet nog knetter veel doen![]()
you got thisquote:Op dinsdag 22 april 2025 09:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jahaaa heb wel een lijstje gemaakt
drink nu even een koffie en dan heb ik een uur om eigenlijk alles te doen (tanken, winkel voor kattenvoer, koffer en zooi inpakken ) om 11 weg naar de fysio met puber..
Als we terugkomen heb ik nog een kwartier denk ik .. en dan moeten we gaanwhaaaaaaaaaa
ja ja krap maar het moet haalbaar zijnBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
geen glow in the darkquote:Op dinsdag 22 april 2025 09:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja het is deze keer geen adult 18+ bowling
anders had ik wel een leuk idee voor je
Tss maak ik zelf wel uit jonguh! ga jij maar eens wat doen ipv hier wat te hangen in DTSquote:![]()
eh jaquote:Op dinsdag 22 april 2025 09:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wie won toen jij er was bij ons?
Jij he?
jij kan niet bowlen
Dat is er!!quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, weet niet of er een kinder/baby EHBO is maar zou echt niet verkeerd zijn, direct kunnen handelen is altijd beter dan bellenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
WHAAA neeeej niet die zin!!!quote:
@greysbones.. jij snapt hem![]()
![]()
![]()
Was een bewoner van BB die deze zin als mantra zei!! pffffSmile, it's free therapy.![]()
is die andere puber er al danquote:Op dinsdag 22 april 2025 09:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jahaaa heb wel een lijstje gemaakt
ja ja krap maar het moet haalbaar zijn
of wordt die gebracht?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja baas, ik ga maar even naar de apotheek.quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Tss maak ik zelf wel uit jonguh! ga jij maar eens wat doen ipv hier wat te hangen in DTS![]()
![]()
![]()
![]()
die wordt rond 13 uur gebrachtquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
is die andere puber er al dan
of wordt die gebracht?
en bedenk me nu ben dan ook pas thuis
moet puber hem maar wat laten weten als we vertrekken bij de fysioSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja baas, ik ga maar even naar de apotheek.![]()
![]()
ken je plek
of nu?quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die wordt rond 13 uur gebracht
en bedenk me nu ben dan ook pas thuis
moet puber hem maar wat laten weten als we vertrekken bij de fysioThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
tssss wellus!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan je nu al vertellen van niet
het is een mega chaos nu overal in huis nog.. maar .. het plan is.. om zometeen alles gewoon in de koffer te mikken
nee eerst douchen, tanken en naar de winkel in Dsl (kattenvoer en cola is opperdepop)
dan koffer inpakken
dan naar de fysio
inladen en gaan![]()
![]()
Ja is toch ook voor BB een bepaalde memequote:Op dinsdag 22 april 2025 10:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
WHAAA neeeej niet die zin!!!
@:greysbones.. jij snapt hem![]()
![]()
![]()
Was een bewoner van BB die deze zin als mantra zei!! pffff
oh fuck it niet weer mijn bril!!!!quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
uhu
verkeerde bril op zeker
@:MailySmile, it's free therapy.![]()
dit gaat niet lukkennnnnnnquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tssss wellus!!!!!!!
het is een mega chaos nu overal in huis nog.. maar .. het plan is.. om zometeen alles gewoon in de koffer te mikken
nee eerst douchen, tanken en naar de winkel in Dsl (kattenvoer en cola is opperdepop)
dan koffer inpakken
dan naar de fysio
inladen en gaan![]()
![]()
Hop hopquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tssss wellus!!!!!!!
dan koffer inpakken
dan naar de fysio
inladen en gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu laten hierheen komen? denk dat die andere nog slaapt.. hierboven ligt ook nog te slapenquote:Smile, it's free therapy.![]()
Glow in the dark midgetgolf is wel lachen. MAAR DOE IK MET KINDEREN ERBIJ! Idee not validquote:Op dinsdag 22 april 2025 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen glow in the dark
anders had ik wel een leuk idee voor jeBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
nu appen!!!quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nu laten hierheen komen? denk dat die andere nog slaapt.. hierboven ligt ook nog te slapenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik vond elsa niet leukquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja is toch ook voor BB een bepaalde memeSmile, it's free therapy.![]()
bowlen!!!quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Glow in the dark midgetgolf is wel lachen. MAAR DOE IK MET KINDEREN ERBIJ! Idee not valid
18+Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, maar van een ander wil ik topkwaliteit.quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]daar proef jij thuis toch niks van
joeweheeelquote:
tanken en boodschappen is denk ik 20 min
douchen 5 min
dan de rest
je gaat wat vergetenquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
joeweheeel
tanken en boodschappen is denk ik 20 min
douchen 5 min
dan de rest
zoals altijd
omdat je tot het laatst wachtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dat die nu al komt??? die moet ook nog inpakken en zo..quote:
die heeft net zo'n brein als ikzn ma had al dingen klaargelegd appte ze
Boh dat is echt erg!!!! profiteur! thuis matige zooi drinken en van een ander top kwaliteit willenquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, maar van een ander wil ik topkwaliteit.Smile, it's free therapy.![]()
neeeequote:Op dinsdag 22 april 2025 10:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat die nu al komt??? die moet ook nog inpakken en zo..
die heeft net zo'n brein als ikzn ma had al dingen klaargelegd appte ze
dat hij kwart over 1 komt
ow wat een badmuts ben je ookThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
jij hebt instant koffiequote:Op dinsdag 22 april 2025 10:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Boh dat is echt erg!!!! profiteur! thuis matige zooi drinken en van een ander top kwaliteit willen
dat is matiger dan matig
neehee ik heb een lijst en ik ga nu beginnenquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
je gaat wat vergeten
zoals altijd
omdat je tot het laatst wacht
LATERSSSSS![]()
![]()
![]()
![]()
oh dat moest ik zeggen okequote:Op dinsdag 22 april 2025 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
neeee
dat hij kwart over 1 komt
ow wat een badmuts ben je ook
ik begreep je verkeeheerdSmile, it's free therapy.![]()
voor onder het rokjequote:
![]()
kun je zelf ook glow in the darken
MET Melk zonder water! tsssquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij hebt instant koffie
dat is matiger dan matig
hou op met op me reageren muts
nopequote:Op dinsdag 22 april 2025 10:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
MET Melk zonder water! tsss
hou op met op me reageren muts
tot zoquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
laatste reactie van mij nu......![]()
en dan sluit ik fok snel af
Haha ja dat staat me wel heel goed denk ikquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor onder het rokje
![]()
picaquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ja dat staat me wel heel goed denk ik
Schots rokje?quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor onder het rokje
![]()
Daar hoort toch ...niets... onder aan ...?![]()
![]()
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zal t aan mijn tegenstanders vragen![]()
Ja en je hoort dan je doedelzak te bespelen etc etcquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Schots rokje?
Daar hoort toch ...niets... onder aan ...?![]()
![]()
![]()
![]()
dat doet je tegenstander niet?quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja en je hoort dan je doedelzak te bespelen etc etcThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh, je hebt ook een dirigent die voorop loopt, toch?quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja en je hoort dan je doedelzak te bespelen etc etc
Steven is on a rollquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:18 schreef StevenHyde het volgende:
Valse noten krijgt ook direct een hele andere betekenis
quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:18 schreef StevenHyde het volgende:
Valse noten krijgt ook direct een hele andere betekenis![]()
Ik stap wel echt heel andere mindset die bowlingzaal in na al dit hier vanochtend op fok
sorryquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:21 schreef StevenHyde het volgende:
Ik stap wel echt heel andere mindset die bowlingzaal in na al dit hier vanochtend op fok![]()
misschien zijn er nog leuke moeders aan het bowlen met kids
( met rokje )
quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
sorry![]()
misschien zijn er nog leuke moeders aan het bowlen met kids
( met rokje )Dat zou mooi zijn. Hebben ze iig zich aan de dressingcode gehouden
Oerend hardThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
dressing?quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Dat zou mooi zijn. Hebben ze iig zich aan de dressingcode gehouden
als in wat je op de sla doet
ow en @StevenHyde
niet te strakke broek is een tip
ooit wezen bowlen en naast ons scheurde man finaal uit zijn broek
Haha sorry Floortje. Ja ik neem nog ff een bakkie koffiequote:Op dinsdag 22 april 2025 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
dressing?
als in wat je op de sla doet
Daar is een code vanquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
dressing?
als in wat je op de sla doet![]()
![]()
Hier een bekende van ons een keer haar broek gescheurd in de cakewalkquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:44 schreef greysbones het volgende:
ow en @:Stevenhyde
niet te strakke broek is een tip
ooit wezen bowlen en naast ons scheurde man finaal uit zijn broek
Nee geen arretjecakewandeling maar zo'n ding op de kermisquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hier een bekende van ons een keer haar broek gescheurd in de cakewalk
cakewalkquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hier een bekende van ons een keer haar broek gescheurd in de cakewalk
jeugdsentiment
dagkaart halen en dan de hele dag in de cakewalkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja ik terwijl ik in een groeispurt zat lekker onhandig met mijn lichaam op mijn bek gaan in zo'n hamsterradquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:48 schreef greysbones het volgende:
dagkaart halen en dan de hele dag in de cakewalk
quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja ik terwijl ik in een groeispurt zat lekker onhandig met mijn lichaam op mijn bek gaan in zo'n hamsterrad![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Greysquote:
Zelfbok koninginWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Greyyyyyssssquote:![]()
Hebben ze 4 dagen de tijd gehad om te boren op werk, maar nee dat moet natuurlijk weer onder mijn werktijdTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Beetje moe maar okéquote:en u?
Zij hadden toch ook vrij?quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben ze 4 dagen de tijd gehad om te boren op werk, maar nee dat moet natuurlijk weer onder mijn werktijd
Awquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
zelfde![]()
heeft dochter vakantie?
en jij?
Ja en ja
Hey KWquote:
Ja hoor, heb lekker niets met de pasen gedaan, alleen een aanval van boezemfibrileren gisterenquote:
DOchter heeft wel twee dagen hier gegeten maar dat doet ze meestal als de kids bij papa zijn
En jIj?Hey ouwe bolkertquote:
Nou, wel dusquote:
vervelend Dotquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey KW
[..]
Ja hoor, heb lekker niets met de pasen gedaan, alleen een aanval van boezemfibrileren gisteren
DOchter heeft wel twee dagen hier gegeten maar dat doet ze meestal als de kids bij papa zijn
En jIj?
[..]
Hey ouwe bolkert
druk in de tuin en verder niks bijzonders gedaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Was mooi weer om in de tuin te werken.quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
vervelend Dot
druk in de tuin en verder niks bijzonders gedaan
Minder regen dan verwachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je viel echt meequote:Op dinsdag 22 april 2025 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was mooi weer om in de tuin te werken.
Minder regen dan verwacht
en net niet te warm (nou ja in de zon aan het zwoegen dan wel weer)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
thnxquote:Tis gelukkig al weer over, was gisteren.
Ja in de zon is het al snel te warm als je bezig bent.quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
je viel echt mee
en net niet te warm (nou ja in de zon aan het zwoegen dan wel weer)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkigquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnxTis gelukkig al weer over, was gisteren.
helemaal als je blond bent ( met een rode ondertoon)quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in de zon is het al snel te warm als je bezig bent.
Ja hoor, alleen heel erg moequote:
Is al de derde deze maand, wordt een beetje veel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Muts of pet opquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
helemaal als je blond bent ( met een rode ondertoon)
Ja dat is idd wat veel zo kort achter elkaarquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen heel erg moe
Is al de derde deze maand, wordt een beetje veel.![]()
![]()
ik probeer altijd niet langer dan een uur echt in de zon bezig te zijnquote:
en goed insmeren
Ik zal jou eens insmerenquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik probeer altijd niet langer dan een uur echt in de zon bezig te zijn
en goed insmeren![]()
![]()
Al die beloftes steeds hèquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: