SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Twijfelde om een foto van een waterfiets in de OP te plaatsen. Maar daarmee maak ik alleen maar mezelf lekker.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dan doe je het na de OPquote:Op zondag 20 april 2025 23:25 schreef StevenHyde het volgende:
Twijfelde om een foto van een waterfiets in de OP te plaatsen. Maar daarmee maak ik alleen maar mezelf lekker.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik denk telkens dat jij Starhopper bent, met z'n Oekraïense vlag als UI!quote:Op zondag 20 april 2025 23:25 schreef StevenHyde het volgende:
Twijfelde om een foto van een waterfiets in de OP te plaatsen. Maar daarmee maak ik alleen maar mezelf lekker.![]()
![]()
Doe betere danquote:Op zondag 20 april 2025 23:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Veel te weinig friet/patat en veel te weinig sausUw ADH vitamine Worst
Ja tijd voor een andere UI. Heb alwel een idee welke maar moet dan achter mijn laptop kruipen. Voor nu heb ik dan nog ff fake-starhopper 😉quote:Op zondag 20 april 2025 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk telkens dat jij Starhopper bent, met z'n Oekraïense vlag als UI!Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kloptquote:Op zondag 20 april 2025 23:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Alpaca's zijn echt veel leuker dan lama'sWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoi paashaasjequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
kenen jullie die Australische youtubers btw? boy boy. of andere heet "i dit a ding"
Moet zeggen mag die gasten wel. mss zeggen ze wel eigenlijk waar het op staat. naja het is wel beetje zure Comedie dan over de wereld?Do what you love, love what you do!![]()
al met al is Australië natuurlijk een kolonie van Engeland waar ze maar alle criminelen naar toe stuurde
Do what you love, love what you do!![]()
Dat is goed tochquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik ben fan van die dingen nemen op een kritische manier allemaal. en ok dat wil niet zeggen afkraken enzo
maar dat moet er wel zijn, maar zoals zoveel, mss worden ze er in terug gehouden of wel weg gehaald ook soms. enne dat is USA die dat doet.
voorstander van dat. gewoon waarheid zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
PaaaashaaaassssWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nog even de wasmachine aanzettenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Favoriete sportkleding wassen, voor morgen. Want dan gaat deze kat weer naar de sportschool en als het een beetje weer is, overdag fietsenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Fitgirlquote:Op maandag 21 april 2025 00:05 schreef Moeraskat het volgende:
Favoriete sportkleding wassen, voor morgen. Want dan gaat deze kat weer naar de sportschool en als het een beetje weer is, overdag fietsenUw ADH vitamine Worst
Krijg je dat nog droog dan? Of heb je zo'n combi wasmachine/droger?quote:Op maandag 21 april 2025 00:05 schreef Moeraskat het volgende:
Favoriete sportkleding wassen, voor morgen. Want dan gaat deze kat weer naar de sportschool en als het een beetje weer is, overdag fietsenHow can I make this topic about me?![]()
Tweede bakje gepakt netquote:Op maandag 21 april 2025 00:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Verstandig van je. Gaat niet de hele zak op![]()
![]()
Dat is morgen wel droog jaquote:Op maandag 21 april 2025 00:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Krijg je dat nog droog dan? Of heb je zo'n combi wasmachine/droger?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De tijd tikt langzaam doorquote:Op maandag 21 april 2025 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
Lig wakker in mijn bed
Mijn hoofd vol gedachten
Slapeloze nachtenSmile, it's free therapy.![]()
Als het zo doorgaatquote:Op maandag 21 april 2025 00:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
De tijd tikt langzaam door
Slapeloze nachten
Hebben we een heel groot gedicht sochtends rond achtenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
.
[ Bericht 100% gewijzigd door gebrokenglas op 21-04-2025 00:39:26 ]How can I make this topic about me?![]()
GaarneThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
GaapThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hertog jan bock biertje ingeschonken zo even sigaretjes klikken en black mirror kijken schaaltje chips naast mij op de bank.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
man naar mijn hart (no-gay) LOLquote:Op maandag 21 april 2025 00:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hertog jan bock biertje ingeschonken zo even sigaretjes klikken en black mirror kijken schaaltje chips naast mij op de bank.
doe ff peukje ook.Do what you love, love what you do!![]()
welke aflevering ben jij?quote:Op maandag 21 april 2025 00:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eulogy 5 is dat volgens mijThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
zat te denken, nooit echt veel nieuws enzo. en toch beste filmpje erover. hahahaha. naja het was leuk om te maken.
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Podcast over Jos.BWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh zal hem uitnodigen voor m’n verjaardagquote:Op maandag 21 april 2025 01:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jos de G is ook een fijne gozer.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op maandag 21 april 2025 01:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh zal hem uitnodigen voor m’n verjaardag
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
![]()
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Hier trap ik niet in. Duurt nog minimaal anderhalf uur.quote:
.quote:Op zondag 20 april 2025 22:19 schreef aeque het volgende:
[..]
@:mizzezamy ?
Die is wel kapot getrokken, maar niet door de industrie en winst denk ik.
Hoe kom je daar nu bij, ik heb geen kinderen?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dat lukt me op werkdagen hooguit, nu ietwat lastigquote:Op maandag 21 april 2025 01:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ook jij bent te vroeg. Tussen 4:00 en 6:00 zei ik.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18351] Goede vrijdagquote:Op maandag 21 april 2025 01:33 schreef Koen66 het volgende:
Zijn er nog recente tussenscores van de meet eigenlijk?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
PhilyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was het vanaf het begin al Tilburgquote:Op maandag 21 april 2025 01:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18351] Goede vrijdag
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik had Ermelo in m'n hoofd maar dat is een andere meet, man man manquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
KSC meet?quote:Op maandag 21 april 2025 01:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had Ermelo in m'n hoofd maar dat is een andere meet, man man man![]()
Ermelo of Tilburg, allebei een dik uur rijden dus dat maakt ook niet echt uitSame shit, different day
SC hopper present![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Is die meet nu gaande ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zit er een parenclub of zo?quote:Op maandag 21 april 2025 01:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja geen idee waar dat vandaan komt @:loveislikeakiss @:Dud0rProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Gaan daar eigenlijk ook knappe mensen heen of alleen 45 plussersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is op Fok altijd de vraag hequote:Op maandag 21 april 2025 01:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaan daar eigenlijk ook knappe mensen heen of alleen 45 plussersSame shit, different day
SC hopper present![]()
ik schat mezelf nog niet in als bejaarde eigenlijk?quote:Op maandag 21 april 2025 01:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaan daar eigenlijk ook knappe mensen heen of alleen 45 plussersDo what you love, love what you do!![]()
Wat is er mis met 45+’ers!?quote:Op maandag 21 april 2025 01:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaan daar eigenlijk ook knappe mensen heen of alleen 45 plussers
Apart scriptquote:Op maandag 21 april 2025 01:51 schreef kree het volgende:
[..]
ik schat mezelf nog niet in als bejaarde eigenlijk?
[ code verwijderd ]Same shit, different day
SC hopper present![]()
KPD meet ofzo?quote:Op maandag 21 april 2025 01:49 schreef Koen66 het volgende:
Naja had 10 jaar terug ook een Fok meet in een parenclubUw ADH vitamine Worst
Dan is onze bezoek aan de tietenbar zo wild nog nietquote:
Uw ADH vitamine Worst
was voor de AI hequote:
No shit komt meer omdat ik ff wat indrukte wat code tags erin zet. LOLquote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 21 april 2025 01:49 schreef Koen66 het volgende:
Naja had 10 jaar terug ook een Fok meet in een parenclub![]()
![]()
Vroeger had je nog wel knappe dames.quote:
Begin 2000 die tijden raakte ik wel eens in contact maar werd nooit wat tot ik wat jaartjes later denk tussen 2005 en 2007 ergens via school met een moderator hier in contact kwam? Maar dat telt niet het fysiek was al geweest voor we van elkaars fok! Bestaan wisten misschien maar beter ook.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar was uiteindelijk minder wild dan bv de 40+ meet 2 jaar terugquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
nou de enige die ik volge liep helemaal uit de hand. en nog neem ik daar sommige users voor kwalijk eigenlijk. wtf.quote:Op maandag 21 april 2025 01:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar was uiteindelijk minder wild dan bv de 40+ meet 2 jaar terugDo what you love, love what you do!![]()
Oh.quote:Op maandag 21 april 2025 01:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar was uiteindelijk minder wild dan bv de 40+ meet 2 jaar terug![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
Die jaquote:
Nog steeds knap dat ik het OV naar huis terug vond
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Vertelquote:Op maandag 21 april 2025 01:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar was uiteindelijk minder wild dan bv de 40+ meet 2 jaar terugUw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 21 april 2025 01:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die ja
Nog steeds knap dat ik het OV naar huis terug vond![]()
![]()
De ramen gingen er bijna uitquote:
Oh nee dat was langer geleden.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Dont come easyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De rondjes gingen ook snel.quote:Op maandag 21 april 2025 01:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die ja
Nog steeds knap dat ik het OV naar huis terug vond![]()
Laten we zeggen dat het stuk tussen weglopen uit de kroeg en het moment dat Koen Jr hier thuis zei 'pap ben je dronken' ietwat blurry isquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
ja het is allemaal grappig enzo later. maarre was er toen echt niet oke mee hoor hoe die meet ging. en zijn meningen over verdeeld. maar toen dacht ik al mss moet ik me daar niet in mengen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 21 april 2025 02:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het stuk tussen weglopen uit de kroeg en het moment dat Koen Jr hier thuis zei 'pap ben je dronken' ietwat blurry is![]()
Je was ook ineens weg.![]()
We hebben het over een hele andere meet.quote:Op maandag 21 april 2025 02:02 schreef kree het volgende:
ja het is allemaal grappig enzo later. maarre was er toen echt niet oke mee hoor hoe die meet ging. en zijn meningen over verdeeld. maar toen dacht ik al mss moet ik me daar niet in mengen.![]()
Waar heb jij het jou weer overquote:Op maandag 21 april 2025 02:02 schreef kree het volgende:
ja het is allemaal grappig enzo later. maarre was er toen echt niet oke mee hoor hoe die meet ging. en zijn meningen over verdeeld. maar toen dacht ik al mss moet ik me daar niet in mengen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
hoop wel ja, maar hopelijk deze dan beterquote:Op maandag 21 april 2025 02:03 schreef Shii het volgende:
[..]
We hebben het over een hele andere meet.Do what you love, love what you do!![]()
Rotterdam is altijd ruig.quote:Op maandag 21 april 2025 02:04 schreef kree het volgende:
[..]
Rotterdam meet jaren terug. van topic AVNM gaat topic.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja.quote:Op maandag 21 april 2025 02:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er liepen wel wat onbekende gasten rond![]()
niet anders als deze opzet he?quote:
Hmmmmms afloop was dramatisch en dacht heel fok er maar over uit omdat Danny t ook zat was.Do what you love, love what you do!![]()
Woon wel dichtbij Rotterdam maar nooit een meet gehad. Wel in Den Haag, Utrecht, Woerden, Zandvoort, Scheveningen, Amsterdam, Zwolle, Ham, Alkmaarquote:Op maandag 21 april 2025 02:04 schreef kree het volgende:
[..]
Rotterdam meet jaren terug. van topic AVNM gaat topic.Same shit, different day
SC hopper present![]()
En iemand ging er met mijn jas vandoor, maar dat was geen twee jaar geleden, eerder 4/5quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Dat was in die corona meet nog ergerquote:Maar toen moesten we 8 uur de kroeg ook uit
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Daarom laat ik 31 mei m’n kleren thuis.quote:Op maandag 21 april 2025 02:08 schreef Soury het volgende:
[..]
En iemand ging er met mijn jas vandoor, maar dat was geen twee jaar geleden, eerder 4/5Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nee niet 4/5. Misschien 3 jaar geleden.quote:Op maandag 21 april 2025 02:08 schreef Soury het volgende:
[..]
En iemand ging er met mijn jas vandoor, maar dat was geen twee jaar geleden, eerder 4/5![]()
nou wat ik me ervan herinnerde. begon als meet. en daarna werd het foto's posten van iemand die over zijn nek ging en ze achter gelaten hebben ergens in een park in Rotterdam. No shit ditquote:Op maandag 21 april 2025 02:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Woon wel dichtbij Rotterdam maar nooit een meet gehad. Wel in Den Haag, Utrecht, Woerden, Zandvoort, Scheveningen, Amsterdam, Zwolle, Ham, Alkmaar
En oke daar is beetje grens aan wat ik dan nog leuk vind enzo of niet.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb jou 1x gemeet en dat was december 22 dacht ikquote:Op maandag 21 april 2025 02:08 schreef Soury het volgende:
[..]
En iemand ging er met mijn jas vandoor, maar dat was geen twee jaar geleden, eerder 4/5Same shit, different day
SC hopper present![]()
Oh kan ook.quote:Op maandag 21 april 2025 02:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee niet 4/5. Misschien 3 jaar geleden.Iedereen is een kutlultrut
Nou, heftig hoor.quote:Op maandag 21 april 2025 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
nou wat ik me ervan herinnerde. begon als meet. en daarna werd het foto's posten van iemand die over zijn nek ging en ze achter gelaten hebben ergens in een park in Rotterdam. No shit dit
En oke daar is beetje grens aan wat ik dan nog leuk vind enzo of niet.
quote:Op maandag 21 april 2025 02:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Daarom laat ik 31 mei m’n kleren thuis.![]()
![]()
Oh dat verhaal heb ik eerder gehoord was dat niet van R&P ofzoquote:Op maandag 21 april 2025 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
nou wat ik me ervan herinnerde. begon als meet. en daarna werd het foto's posten van iemand die over zijn nek ging en ze achter gelaten hebben ergens in een park in Rotterdam. No shit dit
En oke daar is beetje grens aan wat ik dan nog leuk vind enzo of niet.Same shit, different day
SC hopper present![]()
tja denk wel eigenlijk?quote:
geen idee hoe het er van die is vergaan. maar ook van fok en deed mee voor de leuk.Do what you love, love what you do!![]()
ja daar komt het uit want waar ik in kwam met fok ook eigenlijk.quote:Op maandag 21 april 2025 02:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oh dat verhaal heb ik eerder gehoord was dat niet van R&P ofzoDo what you love, love what you do!![]()
Ja klopt en die meid hebben ze achter gelaten in het park (dronken) en is ze haar tas kwijt geraakt. Die hele rel is gewist van fok. Niet leukquote:Op maandag 21 april 2025 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
En oke daar is beetje grens aan wat ik dan nog leuk vind enzo of niet.
Iedereen is een kutlultrut
Maarre, jij bent er ook niet bij gebleven. Je bent gewoon medeplichtig.quote:Op maandag 21 april 2025 02:11 schreef kree het volgende:
[..]
tja denk wel eigenlijk?
geen idee hoe het er van die is vergaan. maar ook van fok en deed mee voor de leuk.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ja gewist wel, maar was het er zo niet mee eens. en heb foto's gekregen zonder gevraagd eigenlijk.quote:Op maandag 21 april 2025 02:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt en die meid hebben ze achter gelaten in het park (dronken) en is ze haar tas kwijt geraakt. Die hele rel is gewist van fok. Niet leuk
En ik dacht hoe de fuck kun je iemand dan zo achterlaten? (en ok wist moeilijk persoon enzo maar nog)
Maar heeeee toen dacht ik zijn die Meets wel zo leuk. ?Do what you love, love what you do!![]()
Over 40+ meets gesproken, komt @mascara_klodder hier nog wel eens?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Neenquote:Op maandag 21 april 2025 02:14 schreef Koen66 het volgende:
Over 40+ meets gesproken, komt @:mascara-klodder hier nog wel eens?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja dat is best fout die CharmedAngel later iemand anders had er ok een boel lol om.quote:Op maandag 21 april 2025 02:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maarre, jij bent er ook niet bij gebleven. Je bent gewoon medeplichtig.Iedereen is een kutlultrut
Die is anoniem dus de groetequote:Op maandag 21 april 2025 02:14 schreef Koen66 het volgende:
Over 40+ meets gesproken, komt @:mascara_klodder hier nog wel eens?
jij kent het iig. naja. dan hoef ik er ook niet meer over te zeggen. maar was het daar zo mee oneens, maar doofpot gegooid.quote:Op maandag 21 april 2025 02:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt en die meid hebben ze achter gelaten in het park (dronken) en is ze haar tas kwijt geraakt. Die hele rel is gewist van fok. Niet leukDo what you love, love what you do!![]()
Dat is de eerste Fokker die ik ooit gemeet hebquote:Op maandag 21 april 2025 02:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is best fout die CharmedAngel later iemand anders had er ok een boel lol om.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ook lekker wegquote:Op maandag 21 april 2025 02:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is de eerste Fokker die ik ooit gemeet heb
kree was daar niet bijquote:Op maandag 21 april 2025 02:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maarre, jij bent er ook niet bij gebleven. Je bent gewoon medeplichtig.Iedereen is een kutlultrut
Oneens maar je liep wel stug door.quote:Op maandag 21 april 2025 02:16 schreef kree het volgende:
[..]
jij kent het iig. naja. dan hoef ik er ook niet meer over te zeggen. maar was het daar zo mee oneens, maar doofpot gegooid.
Kiespijnquote:
Welk plot?quote:Op maandag 21 april 2025 02:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik trek het wel aan
[..]
The plot thickensIedereen is een kutlultrut
Koen66 meats CharmedAngelquote:Op maandag 21 april 2025 02:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is de eerste Fokker die ik ooit gemeet heb
nou snap niet die, maar iig is het niet oke he, zeker niet met meet mensen zo achterlaten en er later fun over maken.quote:Op maandag 21 april 2025 02:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oneens maar je liep wel stug door.Do what you love, love what you do!![]()
Tja, anderzijds snap ik niet dat je als volwassen persoon jezelf zo laat gaan.quote:Op maandag 21 april 2025 02:21 schreef kree het volgende:
[..]
nou snap niet die, maar iig is het niet oke he, zeker niet met meet mensen zo achterlaten en er later fun over maken.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat is het zwakke geslachtquote:Op maandag 21 april 2025 02:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat vrouwen die ik gemeet heb op Anoniem gaan
Ach zelfs ik heb m'n minder volwassen momentenquote:Op maandag 21 april 2025 02:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Tja, anderzijds snap ik niet dat je als volwassen persoon jezelf zo laat gaan.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik denk meet kan wel leuk zijn. maar damn. als ik verleden lees? zijn er aantal niet zo goed gegaan. en is vooral voor mensen die zich helemaal happy vinden om beter te zijn als anderen. en van kijk nou eens. hahahaha
echt ik heb dat gevolgd toen. en ik had iets van.![]()
![]()
![]()
Misschien niet naar het verleden kijken, niet alles loopt zo af. Er zijn genoeg leuke meets geweest op fok.quote:Op maandag 21 april 2025 02:25 schreef kree het volgende:
ik denk meet kan wel leuk zijn. maar damn. als ik verleden lees? zijn er aantal niet zo goed gegaan. en is vooral voor mensen die zich helemaal happy vinden om beter te zijn als anderen. en van kijk nou eens. hahahaha
![]()
![]()
![]()
Het in de steek laten van iemand is wel (volgens mij een jonge meid) wel erg laag als groep. En op fok was het wel een dingetjequote:Op maandag 21 april 2025 02:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Tja, anderzijds snap ik niet dat je als volwassen persoon jezelf zo laat gaan.Iedereen is een kutlultrut
Ik weet niet meer wie er destijds in R&P dat meemaakte (achtergelaten) maar daar heb je toch wel regelmatig wat sociaal zwakkeren dus dat is wel laagSame shit, different day
SC hopper present![]()
Blijf er anders nog lekker in hangen of zo. Man man manquote:Op maandag 21 april 2025 02:25 schreef kree het volgende:
![]()
nouja dat de denk ik ook, maar oke mss is dat eentje die bizar verkeerd ging en we nooit meer moeten willen.quote:Op maandag 21 april 2025 02:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Misschien niet naar het verleden kijken, niet alles loopt zo af. Er zijn genoeg leuke meets geweest op fok.Do what you love, love what you do!![]()
Je wringt je wel in een boel bochten om niet naar die meet te gaan.quote:Op maandag 21 april 2025 02:25 schreef kree het volgende:
![]()
![]()
Zeg gewoon dat je niet komt. Punt....
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-04-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3757 / +89 / +0 / 8597 / 9509
2. Moeraskat / 871 / +34 / +14 / 2981 / 3428
3. Dr.Mikey / 817 / +74 / +4 / 508 / 729
4. _UserName_ / 711 / +73 / +0 / 391 / 547
5. KillemWieft / 607 / +59 / +7 / 393 / 596
6. hemarookworst / 470 / +71 / +1 / 1030 / 1289
7. loveislikeakiss / 458 / +39 / +0 / 1993 / 2330
8. Bally-b / 440 / +0 / +0 / 170 / 245
9. gebrokenglas / 432 / +7 / +6 / 1687 / 2020
10. HappyCharly / 345 / +11 / +8 / 1272 / 1483
11. Lovely / 343 / +23 / +0 / 2214 / 2562
12. devzero / 306 / +0 / +0 / 315 / 412
13. Pinnenmutske / 267 / +5 / +0 / 269 / 372
14. StevenHyde / 258 / +6 / +3 / 1345 / 1606
15. Fogel / 234 / +0 / +0 / 663 / 861
16. aeque / 234 / +21 / +0 / 1211 / 1390
17. Soury / 232 / +0 / +0 / 285 / 388
18. kree / 200 / +6 / +6 / 771 / 893
19. mario390 / 200 / +0 / +0 / 21 / 57
20. Moonlight / 197 / +33 / +0 / 667 / 803SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
nog niet uit hoorquote:Op maandag 21 april 2025 02:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Je wringt je wel in een boel bochten om niet naar die meet te gaan.Zeg gewoon dat je niet komt. Punt....
het lijkt me nog steeds leuk eigenlijk. maar het is niet zo zeer dat ik niet wil. maar dat het gedoe is om zover wegDo what you love, love what you do!![]()
Niks is ver weg in Nederland.quote:Op maandag 21 april 2025 02:30 schreef kree het volgende:
[..]
nog niet uit hoor
het lijkt me nog steeds leuk eigenlijk. maar het is niet zo zeer dat ik niet wil. maar dat het gedoe is om zover weg
neeeeeeee tis echt waar gewoon gedoe. met ov weer enzo.quote:Op maandag 21 april 2025 02:31 schreef Shii het volgende:
Als je begint over gedoe ver weg, dan heb je het er ook gewoon niet voor over en zijn het smoesjes.Do what you love, love what you do!![]()
Deze vrouw.quote:Op maandag 21 april 2025 02:31 schreef Shii het volgende:
Als je begint over gedoe ver weg, dan heb je het er ook gewoon niet voor over en zijn het smoesjes.
![]()
R.I.P DTS.![]()
Is ook eng ik heb meerdere keren smoezen bedacht om niet te gaan ik ben die persoonlijke grens over gegaan en het was achteraf fucking leuk.quote:Iedereen is een kutlultrut
ik heb echt ook niet geplande behalve ff kijken enzo hoe ik er kan komDo what you love, love what you do!![]()
Ik krijg jeuk van deze vrouw, deze manquote:Iedereen is een kutlultrut
Oja je had die maandag iets of zo.quote:Op maandag 21 april 2025 02:34 schreef kree het volgende:
ik heb echt ook niet geplande behalve ff kijken enzo hoe ik er kan kom
echt volgens mij kost het mij 40 euro enzo retour reis alleen.
hopelijk is het het waard he.
Deze dame.quote:Op maandag 21 april 2025 02:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk van deze vrouw, deze man
Gast!! je besteed aan thuisbezorgd al meer in twee dagenquote:Op maandag 21 april 2025 02:36 schreef kree het volgende:
hopelijk is het het waard he.
Krijg ik eens een complimentje en dan begin jij zo.quote:Op maandag 21 april 2025 02:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk van deze vrouw, deze man![]()
![]()
Ik zou gewoon thuisblijven, opgelost.quote:Op maandag 21 april 2025 02:36 schreef kree het volgende:
hopelijk is het het waard he.![]()
![]()
Ja iemand riep dat altijd.quote:Op maandag 21 april 2025 02:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Krijg ik eens een complimentje en dan begin jij zo.Iedereen is een kutlultrut
HAHAHA ja ok dat is ook weer waar ja,quote:Op maandag 21 april 2025 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Gast!! je besteed aan thuisbezorgd al meer in twee dagen
nou eens kijken of ov chip nog werkt enzo. want al lang terug net ovDo what you love, love what you do!![]()
Je bankpas werkt ook primaquote:Op maandag 21 april 2025 02:39 schreef kree het volgende:
[..]
HAHAHA ja ok dat is ook weer waar ja,
nou eens kijken of ov chip nog werkt enzo. want al lang terug net ovSame shit, different day
SC hopper present![]()
Niet nodig. Gewoon inchecken met je pinpas.quote:Op maandag 21 april 2025 02:39 schreef kree het volgende:
[..]
nou eens kijken of ov chip nog werkt enzo. want al lang terug net ovProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Die smoes gaat ook niet op, kan gewoon met je bankpas.quote:Op maandag 21 april 2025 02:39 schreef kree het volgende:
[..]
nou eens kijken of ov chip nog werkt enzo. want al lang terug net ov
![]()
quote:quote:Op maandag 21 april 2025 02:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niet nodig. Gewoon inchecken met je pinpas.quote:Op maandag 21 april 2025 02:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niet nodig. Gewoon inchecken met je pinpas.![]()
![]()
ok ik kan nu zonder dingen te doen pin pas over die dingen houden met OV?
zonder iets te doen?Do what you love, love what you do!![]()
Er was er nog éénquote:
Ik ookquote:Op maandag 21 april 2025 02:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk van deze vrouw, deze manThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat zou je willen doen?quote:Op maandag 21 april 2025 02:41 schreef kree het volgende:
ok ik kan nu zonder dingen te doen pin pas over die dingen houden met OV?
zonder iets te doen?Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op maandag 21 april 2025 02:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Die smoes gaat ook niet op, kan gewoon met je bankpas.Foutje met quoten.quote:![]()
![]()
Dank jequote:
Ben niet uitgenodigd en neequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
weet ik veel? ik doe al een jaar geen OV dingen meer en weet kan iets met pin pas. maar nooit geprobeerd.quote:
Zal vast werken in bussen ook?Do what you love, love what you do!![]()
Lekkerquote:Op maandag 21 april 2025 02:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Kip, het meest veelzijdige stukje...
Bekijk deze YouTube-videoWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee wel in OV maar niet in bussen.quote:Op maandag 21 april 2025 02:45 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik veel? ik doe al een jaar geen OV dingen meer en weet kan iets met pin pas. maar nooit geprobeerd.
Zal vast werken in bussen ook?
Zelfs in Katwijk e.o.quote:Op maandag 21 april 2025 02:45 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik veel? ik doe al een jaar geen OV dingen meer en weet kan iets met pin pas. maar nooit geprobeerd.
Zal vast werken in bussen ook?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Je kunt gewoon je pinpas gebruiken om in te checken ja. Ook in bussen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Een enkele bus wel ligt aan het humeur van de buschauffeurquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik zeg maar. zo simpel is het niet, ik heb wel geldige ov kaart geloof ik nog.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Wel in de bus. Want ik doe dat ook.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gaat niet op uitnodiging je mag/kan je aanmelden.quote:Iedereen is een kutlultrut
Ah. Maar ik ga alsnog nietquote:Op maandag 21 april 2025 02:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat niet op uitnodiging je mag/kan je aanmelden.
Godverdommequote:
Sarcasmequote:Op maandag 21 april 2025 02:48 schreef kree het volgende:
[..]
niet dus met pin pas. zoals anderen zeggen. LOLProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ja en hier totaal uit he, wat moet ik nu hebben OV pas geregistreerd ofzo. of kan het met pin pas ?quote:Do what you love, love what you do!![]()
OV is ook de bus muts.quote:
quote:quote:Op maandag 21 april 2025 02:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een enkele bus wel ligt aan het humeur van de buschauffeurSame shit, different day
SC hopper present![]()
Heb ik net getyptquote:Op maandag 21 april 2025 02:49 schreef kree het volgende:
[..]
ja en hier totaal uit he, wat moet ik nu hebben OV pas geregistreerd ofzo. of kan het met pin pas ?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja sorryyyyquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Visa of Mastercard?quote:Op maandag 21 april 2025 02:49 schreef kree het volgende:
[..]
ja en hier totaal uit he, wat moet ik nu hebben OV pas geregistreerd ofzo. of kan het met pin pas ?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik zou je OV kaart aanvragen bij de gemeente. Dat duurt 3 wekenquote:Op maandag 21 april 2025 02:49 schreef kree het volgende:
[..]
ja en hier totaal uit he, wat moet ik nu hebben OV pas geregistreerd ofzo. of kan het met pin pas ?Iedereen is een kutlultrut
quote:Op maandag 21 april 2025 02:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou je OV kaart aanvragen bij de gemeente. Dat duurt 3 weken
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: