SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Twijfelde om een foto van een waterfiets in de OP te plaatsen. Maar daarmee maak ik alleen maar mezelf lekker.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dan doe je het na de OPquote:Op zondag 20 april 2025 23:25 schreef StevenHyde het volgende:
Twijfelde om een foto van een waterfiets in de OP te plaatsen. Maar daarmee maak ik alleen maar mezelf lekker.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik denk telkens dat jij Starhopper bent, met z'n Oekraïense vlag als UI!quote:Op zondag 20 april 2025 23:25 schreef StevenHyde het volgende:
Twijfelde om een foto van een waterfiets in de OP te plaatsen. Maar daarmee maak ik alleen maar mezelf lekker.![]()
![]()
Doe betere danquote:Op zondag 20 april 2025 23:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Veel te weinig friet/patat en veel te weinig sausUw ADH vitamine Worst
Ja tijd voor een andere UI. Heb alwel een idee welke maar moet dan achter mijn laptop kruipen. Voor nu heb ik dan nog ff fake-starhopper 😉quote:Op zondag 20 april 2025 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk telkens dat jij Starhopper bent, met z'n Oekraïense vlag als UI!Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kloptquote:Op zondag 20 april 2025 23:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Alpaca's zijn echt veel leuker dan lama'sWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoi paashaasjequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
kenen jullie die Australische youtubers btw? boy boy. of andere heet "i dit a ding"
Moet zeggen mag die gasten wel. mss zeggen ze wel eigenlijk waar het op staat. naja het is wel beetje zure Comedie dan over de wereld?Do what you love, love what you do!![]()
al met al is Australië natuurlijk een kolonie van Engeland waar ze maar alle criminelen naar toe stuurde
Do what you love, love what you do!![]()
Dat is goed tochquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik ben fan van die dingen nemen op een kritische manier allemaal. en ok dat wil niet zeggen afkraken enzo
maar dat moet er wel zijn, maar zoals zoveel, mss worden ze er in terug gehouden of wel weg gehaald ook soms. enne dat is USA die dat doet.
voorstander van dat. gewoon waarheid zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
PaaaashaaaassssWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nog even de wasmachine aanzettenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Favoriete sportkleding wassen, voor morgen. Want dan gaat deze kat weer naar de sportschool en als het een beetje weer is, overdag fietsenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Fitgirlquote:Op maandag 21 april 2025 00:05 schreef Moeraskat het volgende:
Favoriete sportkleding wassen, voor morgen. Want dan gaat deze kat weer naar de sportschool en als het een beetje weer is, overdag fietsenUw ADH vitamine Worst
Krijg je dat nog droog dan? Of heb je zo'n combi wasmachine/droger?quote:Op maandag 21 april 2025 00:05 schreef Moeraskat het volgende:
Favoriete sportkleding wassen, voor morgen. Want dan gaat deze kat weer naar de sportschool en als het een beetje weer is, overdag fietsenHow can I make this topic about me?![]()
Tweede bakje gepakt netquote:Op maandag 21 april 2025 00:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Verstandig van je. Gaat niet de hele zak op![]()
![]()
Dat is morgen wel droog jaquote:Op maandag 21 april 2025 00:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Krijg je dat nog droog dan? Of heb je zo'n combi wasmachine/droger?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De tijd tikt langzaam doorquote:Op maandag 21 april 2025 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
Lig wakker in mijn bed
Mijn hoofd vol gedachten
Slapeloze nachtenSmile, it's free therapy.![]()
Als het zo doorgaatquote:Op maandag 21 april 2025 00:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
De tijd tikt langzaam door
Slapeloze nachten
Hebben we een heel groot gedicht sochtends rond achtenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
.
[ Bericht 100% gewijzigd door gebrokenglas op 21-04-2025 00:39:26 ]How can I make this topic about me?![]()
GaarneThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
GaapThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hertog jan bock biertje ingeschonken zo even sigaretjes klikken en black mirror kijken schaaltje chips naast mij op de bank.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
man naar mijn hart (no-gay) LOLquote:Op maandag 21 april 2025 00:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hertog jan bock biertje ingeschonken zo even sigaretjes klikken en black mirror kijken schaaltje chips naast mij op de bank.
doe ff peukje ook.Do what you love, love what you do!![]()
welke aflevering ben jij?quote:Op maandag 21 april 2025 00:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Do what you love, love what you do!![]()
Eulogy 5 is dat volgens mijThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zat te denken, nooit echt veel nieuws enzo. en toch beste filmpje erover. hahahaha. naja het was leuk om te maken.
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Podcast over Jos.BWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: