abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 april 2025 @ 09:58:06 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217437275
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 09:45 schreef Fietsertje70 het volgende:
Nou, bij Roel zijn de dames een beetje "out of his league". Je ziet het wel vaker bij BZV, er wordt puur op het koppie gekozen, en of de dame er bij past qua karakter is op dat moment niet aan de orde. Het mooiste voorbeeld vind ik nog steeds boer Geert uit Oeffelt, eindigde ook met lege handen.
Die Geert vond zichzelf volgens mij helemaal geweldig. Best een verschil.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 22 april 2025 @ 11:02:18 #52
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_217437739
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2025 09:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Die Geert vond zichzelf volgens mij helemaal geweldig. Best een verschil.
Kwam dat gevoel van geweldigheid niet pas nadat hij bij de laatste 5 boeren kwam? En volgens mij dacht hij ook met konijnenpak-Geert het schnabbelcircuit in te kunnen gaan, zo grappig vonden zichzelf....
  dinsdag 22 april 2025 @ 12:02:38 #53
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217438148
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 11:02 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]
Kwam dat gevoel van geweldigheid niet pas nadat hij bij de laatste 5 boeren kwam? En volgens mij dacht hij ook met konijnenpak-Geert het schnabbelcircuit in te kunnen gaan, zo grappig vonden zichzelf....
Dat was Geert-Jan.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 22 april 2025 @ 12:06:34 #54
410477 Fietsertje70
pi_217438178
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2025 12:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dat was Geert-Jan.
Ohw ja, heb even gekeken maar je had dat seizoen een Jan, een Geert en een Geert-Jan, om het overzichtelijk te houden....
pi_217438201
quote:
Nou, bij Roel zijn de dames een beetje "out of his league". Je ziet het wel vaker bij BZV, er wordt puur op het koppie gekozen, en of de dame er bij past qua karakter is op dat moment niet aan de orde. Het mooiste voorbeeld vind ik nog steeds boer Geert uit Oeffelt, eindigde ook met lege handen.
Ik vind dat eerder bij Julius (en Kylie) het geval. John en Roel zien er toch niet verkeerd uit? Lijken ook niet helemaal bleu in de liefde.
pi_217438404
quote:
Roy en Deedry zijn pas echt een gevaltje ‘out of his league’. Maar dat hoeft niet altijd uit te maken.

Roel en die vrouwen vind ik erg meevallen. Simone (en Sandra) is niet bepaald de allerknapste. Karin en Simone zijn vermoedelijk te modern voor het leven op de boerderij. En ik denk dat ze vanuit hem te weinig interesse voelen, nul aandacht.

Ik hoop tegen beter weten in dat er toch nog iets gebeurt bij Roel. Ik gun het hem onwijs. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 22 april 2025 @ 13:27:03 #57
410477 Fietsertje70
pi_217438708
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 12:08 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ik vind dat eerder bij Julius (en Kylie) het geval. John en Roel zien er toch niet verkeerd uit? Lijken ook niet helemaal bleu in de liefde.
Roel ziet er niet verkeerd uit, maar er zit ook weinig bij verder. En Julius vond ik tot zondag wel goed in zijn analyse. Maar van ik durf geen stap verder te gaan qua diepgang, als de ander dat ook niet durft blijf je rondjes om elkaar heen draaien.
pi_217438717
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 13:27 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]
Roel ziet er niet verkeerd uit, maar er zit ook weinig bij verder.
Ken jij Roel?
pi_217438880
Ik vond Roel echt goed van start gaan met de dagdates toen. Lekker met die meiden naar de sportschool en dat diner met chefkok in de kas. Maar dat heeft de dames misschien ook onbedoeld een indruk van hem gegeven die nogal een contrast is met hoe hij in het dagelijks leven is.

En ik denk dat Sandra dat misschien geen punt vond mits ze hem als persoon beter kon leren kennen. Dat lukte niet echt en ze viel af. De overgebleven twee lijken die moeite niet te doen en als alles oppervlakkig blijft is er vooral veel saaiheid.
pi_217438931
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 13:46 schreef Stepperoller het volgende:
Ik vond Roel echt goed van start gaan met de dagdates toen. Lekker met die meiden naar de sportschool en dat diner met chefkok in de kas. Maar dat heeft de dames misschien ook onbedoeld een indruk van hem gegeven die nogal een contrast is met hoe hij in het dagelijks leven is.

En ik denk dat Sandra dat misschien geen punt vond mits ze hem als persoon beter kon leren kennen. Dat lukte niet echt en ze viel af. De overgebleven twee lijken die moeite niet te doen en als alles oppervlakkig blijft is er vooral veel saaiheid.
Ik zat nog wel te denken waarom ze niet even ergens iets leuks gaan doen maar dan heb je dus kans op herkenning etc. :')
  dinsdag 22 april 2025 @ 14:18:03 #61
410477 Fietsertje70
pi_217439075
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 13:27 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ken jij Roel?
nee, maar hij vertelde dat hij maar 1x in 7 jaar tijd bij zijn voormalige schoonouders langs is geweest. En Sandra probeerde wel dingen aan hem te vragen, maar die moest weg, ook bij het eten met die kok was er iemand bij die vragen stelde...kon ook vertrekken. Schept bij mij wel een beeld van dat het vooral nergens om mag gaan....
pi_217439266
quote:
Ow, dat vind ik dus helemaal niet. Als het over uiterlijk gaat, vind ik Roel er beter uit zien dan zijn dames. Vooral als die bleke met dat dunne haar (Karin?). Roel heeft echt mooie ogen en een hele goede blik. Beetje zwoele blik zelfs, maar daar zal hij zelf weinig van snappen of mee kunnen.
pi_217439310
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 14:55 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ow, dat vind ik dus helemaal niet. Als het over uiterlijk gaat, vind ik Roel er beter uit zien dan zijn dames. Vooral als die bleke met dat dunne haar (Karin?). Roel heeft echt mooie ogen en een hele goede blik. Beetje zwoele blik zelfs, maar daar zal hij zelf weinig van snappen of mee kunnen.
Waarom heb je niet geschreven?
pi_217439346
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2025 15:03 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Waarom heb je niet geschreven?
Waarom wel? Ben niet op zoek, ben voorzien. En bovendien is hij absoluut niet mijn type. Je kunt ook objectief een oordeel hebben over iemands uiterlijk zonder er direct zelf iets mee te willen. Tenminste, ik kan dat.
pi_217439364
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 15:10 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Waarom wel? Ben niet op zoek, ben voorzien. En bovendien is hij absoluut niet mijn type. Je kunt ook objectief een oordeel hebben over iemands uiterlijk zonder er direct zelf iets mee te willen. Tenminste, ik kan dat.
Objectief zwoel. O+

Ik ben echt blij dat het topic in dit seizoen nu weer een beetje loskomt.
  dinsdag 22 april 2025 @ 19:54:01 #66
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_217441098
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 14:55 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Grappig hoe smaken kunnen verschillen, die Karin is juist de knapste deelnemer van het seizoen die nog meedoet in mijn ogen (en ben het dus eens met de conclusie dat deze dames out of the league van Roel zijn)
pi_217442421
Heel boeiend. Ik val niet op mannen, maar ik vind Roel er niet aantrekkelijk uitzien. Zijn ogen zijn wel mooi en gevoelig, maar zijn gezicht en lichaam zijn nogal ongevormd en dat plukje op zijn hoofd kan hij beter afscheren. Maar blijkbaar verschillen de smaken wel ja ...

Karin en Simone doen mijn hart ook niet sneller kloppen trouwens, maar ik vind ze ook niet onaantrekkelijk.
Mja
pi_217443442
Het voorfilmpje voor komende zondag:
- Roel knuffelt met beide dames
- Deedry zegt tegen Roy dat ze al een keuze gemaakt heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')