SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door dud0r op 21-04-2025 08:57:08 ]"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op zondag 20 april 2025 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alleen wanneer ze in vlindervorm zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kreeg niet helemaal het effect wat ik wilde. Maar het is wel voldoende hysterisch.![]()
Volgend jaar iets van een houder fixen voor dat ei. Want als hij steeds om probeert te kukelen als je er regenboogkots op probeert te smeren is dat ook niet superhandig.🐙
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op zondag 20 april 2025 22:50 schreef drakin het volgende:
Wat een P dag zeg!Goede combiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Zat wel een paar uurtjes tussen die 2quote:
Dan heb je nog wat aan je dagquote:Op zondag 20 april 2025 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wekker voor morgen uitgezet. Die heeft morgen niet om 6 uur af te gaan.
quote:Op zondag 20 april 2025 23:21 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/316101/(...)en-in-giethoorn.html
te treurig voor woorden
quote:Op zondag 20 april 2025 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kreeg niet helemaal het effect wat ik wilde. Maar het is wel voldoende hysterisch.![]()
Volgend jaar iets van een houder fixen voor dat ei. Want als hij steeds om probeert te kukelen als je er regenboogkots op probeert te smeren is dat ook niet superhandig.![]()
Ik wilde dus eigenlijk onder verschillende hoeken het spul over het ei laten druipen. Maar het ei stond overeind op een schoteltje, en als je het te ver kantelde dan rolde hij om. Dus het was wat behelpen.quote:
its perfect!quote:Op maandag 21 april 2025 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wilde dus eigenlijk onder verschillende hoeken het spul over het ei laten druipen. Maar het ei stond overeind op een schoteltje, en als je het te ver kantelde dan rolde hij om. Dus het was wat behelpen.
Regenboogkots it is.
Denk dat gerrie al onderweg isquote:Op maandag 21 april 2025 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is bijna twee kilo chocolade in totaal trouwens.
Balliequote:
Ja, paar jaar geleden al, triestquote:Op zondag 20 april 2025 23:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is ook al zo bij de bloemenvelden. Zelfs zo erg dat men de velden moet beschermen met beveiigers omdat mensen gewoon door de bloemen heen lopen en ze vertrappen
gewoon. Weet niet. Ben niet extreem moe en hoef er ook niet vroeg uit straksquote:
ah dan nog een beetje smurfenquote:Op maandag 21 april 2025 00:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
gewoon. Weet niet. Ben niet extreem moe en hoef er ook niet vroeg uit straks
Ik ga nog even Spotify aanzetten kijken wat mijn Discover Weekly in petto heeftquote:
Ah goeie, die luister ik ook regelmatig. Ze hebben nu ook een daily mix dacht ikquote:Op maandag 21 april 2025 00:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga nog even Spotify aanzetten kijken wat mijn Discover Weekly in petto heeft
Klopt die verandert om de zoveel uur.quote:Op maandag 21 april 2025 00:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah goeie, die luister ik ook regelmatig. Ze hebben nu ook een daily mix dacht ik
*hikquote:Op maandag 21 april 2025 00:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah goeie, die luister ik ook regelmatig. Ze hebben nu ook een daily mix dacht ik
Het wordt pas echt erg als er nog meer nog wakker zijnquote:
Heb je het gehad in Japan?quote:Op maandag 21 april 2025 01:26 schreef bitterbal het volgende:
zit te kijken voor tickets van thailand naar tokio. Kan voor onder de 300 euro retour
Waar zit je nu danquote:Op maandag 21 april 2025 01:26 schreef bitterbal het volgende:
zit te kijken voor tickets van thailand naar tokio. Kan voor onder de 300 euro retour
yesquote:Op maandag 21 april 2025 01:40 schreef Koen66 het volgende:
Maar nog steeds een toffe trip @:bitterbal?
da's wel mooi van in Thailand wonen, hoop toffe andere bestemmingen dichterbijquote:Op maandag 21 april 2025 01:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yes![]()
ik denk dat ik tokio het leukste vind van alle plekken die we gezien hebben
Ja idd. Bv Indonesië is dacht ik ook maar 4 uur vliegen.quote:Op maandag 21 april 2025 01:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's wel mooi van in Thailand wonen, hoop toffe andere bestemmingen dichterbij
een hamburger dusquote:Op maandag 21 april 2025 08:08 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, ga straks met vrienden brunchen in een restaurant, maar vind niet echt wat lekkers op de kaart. Is zo'n amerikaans restaurant met hamburgers en chocolate pancakes op de kaart. Wil gewoon een normaal ontbijtbroodje om 11u
Hopelijk hebben ze nog wel wat gewoons.quote:Op maandag 21 april 2025 08:08 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, ga straks met vrienden brunchen in een restaurant, maar vind niet echt wat lekkers op de kaart. Is zo'n amerikaans restaurant met hamburgers en chocolate pancakes. Oh en chicken waffles. Wil gewoon een normaal ontbijtbroodje om 11u
Kun je niet zelf broodballetjes mee smokkelen?quote:Op maandag 21 april 2025 08:08 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, ga straks met vrienden brunchen in een restaurant, maar vind niet echt wat lekkers op de kaart. Is zo'n amerikaans restaurant met hamburgers en chocolate pancakes. Oh en chicken waffles. Wil gewoon een normaal ontbijtbroodje om 11u
dat is na 2 seconden wel weer saai hoorquote:Op maandag 21 april 2025 08:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
de hele dag een beetje aan je kruis zitten
ja, veel te veel zonquote:
quote:2. We proberen te bellen
Mogelijk word je binnen 10 dagen met een 030-nummer gebeld door een van onze medewerkers voor aanvullende vragen.
3. De opzegbevestiging
Je ontvangt binnen 10 werkdagen een bevestigingsbrief met de einddatum van je abonnement.
quote:Op maandag 21 april 2025 09:07 schreef bitterbal het volgende:
Dit was mijn lunch vandaag
[ afbeelding ]
ja denk ik wel. Volgende grote reis wordt denk ik china maar dat duurt nog wel even, 15 mei vlieg ik ook naar NLquote:Op maandag 21 april 2025 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vergeet je als je toch iedere dag vrij hebt.
Ga je nog vaker een tripje plannen zoals Japan?
Terug naar huis?quote:Op maandag 21 april 2025 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk ik wel. Volgende grote reis wordt denk ik china maar dat duurt nog wel even, 15 mei vlieg ik ook naar NL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |