Stay out..keep pushingquote:
gaat hem nie wordenquote:Op zondag 20 april 2025 19:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Neuh, die probeert nog even 5 sec voor piastri te komen
Ja, nieuwe banden.quote:Op zondag 20 april 2025 19:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Max moet wel naar binnen nu.
Piastri snelste S2 en S3.
komt door de strafquote:Op zondag 20 april 2025 19:40 schreef SiGNe het volgende:
3.3 seconden pure pit is ook wat traag, al hjad Piastri 3,4
0,1 gewonnen.quote:Op zondag 20 april 2025 19:40 schreef SiGNe het volgende:
3.3 seconden pure pit is ook wat traag, al hjad Piastri 3,4
Dat wel jaquote:Op zondag 20 april 2025 19:41 schreef heywoodu het volgende:
Wat een absolute godenmove van Piastri, Jezus
Aardig van hemquote:
quote:Op zondag 20 april 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
hou toch op
die zag het niet eens aankomen
Je denkt dat niemand meer gaat crashen?quote:Op zondag 20 april 2025 19:44 schreef Faraday01 het volgende:
Vanaf hier weinig spanning meer waarschijnlijk
Tot de volgende vlag/ (V)SC.quote:Op zondag 20 april 2025 19:44 schreef Faraday01 het volgende:
mwah, ben benieuwd wat Leclerc en Norris kunnenquote:Op zondag 20 april 2025 19:44 schreef Faraday01 het volgende:
Misschien niet, maar hij verdedigt Verstappen wel veel harder. Met de hele anglosphere tegen één.quote:Op zondag 20 april 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
hou toch op
die zag het niet eens aankomen
Daar was ie bijna.quote:
Dat kan altijd , verder lijkt het wel gesettled vooraanquote:Op zondag 20 april 2025 19:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je denkt dat niemand meer gaat crashen?
Leccer!quote:
Heeft dat nog zin in de laatste 5 ronden?quote:Op zondag 20 april 2025 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Norris straks naar de soft is wel een bazenmove.
Alles kan.quote:Op zondag 20 april 2025 19:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Heeft dat nog zin in de laatste 5 ronden?
netjes de banden inrijdenquote:Op zondag 20 april 2025 19:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Max is flying.,.. Komt nog wel een race hoor
Precies!quote:Op zondag 20 april 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
netjes de banden inrijden
en dan gaan
Dat zeiden ze ook over Leclerc op F1TV commentaar.quote:Op zondag 20 april 2025 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Norris straks naar de soft is wel een bazenmove.
Noted.quote:
NFI.quote:
quote:
Jep.quote:Op zondag 20 april 2025 19:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oeh, zou kunnen, niet gezien.
quote:Op zondag 20 april 2025 19:54 schreef Blissenobiarella het volgende:
Ferrari on fireOp, euh... de goede manier
Puur naar het WDC kijkend zou het voor Norris goed zijn als Piastri en Verstappen in gevecht raken met elkaar.quote:Op zondag 20 april 2025 19:52 schreef Tijn het volgende:
Zou natuurlijk wel lachen zijn als Norris Piastri nu ophoudt
4.7 bij mij.quote:Op zondag 20 april 2025 19:55 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk dat Max nog gaat winnen ook..maar 1 sec achter Piastri
verrekquote:Op zondag 20 april 2025 19:55 schreef HiDiHo het volgende:
4 secquote:Op zondag 20 april 2025 19:55 schreef HiDiHo het volgende:
4,6 seconde..quote:Op zondag 20 april 2025 19:55 schreef HiDiHo het volgende:
Er kan een hoop maar je maakt er geen 20 seconden van de pitstop zelf mee goed.quote:
Uhm, neequote:Op zondag 20 april 2025 19:55 schreef HiDiHo het volgende:
Das achter Norrisquote:
Kijk de rest van de tijden eensquote:
Vertel dat mijn ruitenwisser maarquote:Op zondag 20 april 2025 19:58 schreef Jane het volgende:
Beste mensen 'interval' betekent 'de tijd tussen de auto's'.
Ja maar je mag blijkbaar zelf de auto's kiezen.quote:Op zondag 20 april 2025 19:58 schreef Jane het volgende:
Beste mensen 'interval' betekent 'de tijd tussen de auto's'.
Ja mijn foutquote:
box box boxquote:Op zondag 20 april 2025 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
pIastry wil al ruimte... geen vuile lucht.. Blijf nog ff Lando
Dit zijn de teksten!quote:Op zondag 20 april 2025 20:01 schreef PzKpfw het volgende:
Misschien houdt Verstappen bewust wat in om niet continu in de dirty air van Piastri te zitten.
sneedtquote:Op zondag 20 april 2025 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Norris sneedt de bocht daar wel af.
⚠️FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 5 (BOR) AND 14 (ALO) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATIONquote:
moving under brakingquote:Op zondag 20 april 2025 20:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
⚠️FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 5 (BOR) AND 14 (ALO) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION
Zag er wel spectaculair uit in ieder geval, geen idee of ie over de pit limiet heen ging.quote:Op zondag 20 april 2025 20:01 schreef SiGNe het volgende:
Norris tijdstrafje voor te hard rijden in de pit?
Eigenlijk had Alonso daar straf voor moeten krijgen, afgaande op het T1-incidentquote:Op zondag 20 april 2025 20:03 schreef greysbones het volgende:
damnnn
als Alonso niet had gereageerd
was er een dikke crash ontstaan
maar we gaan geen straf geven
quote:Op zondag 20 april 2025 20:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Eigenlijk had Alonso daar straf voor moeten krijgen, afgaande op het T1-incident
Alonso gaf de positie terug.quote:Op zondag 20 april 2025 20:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Eigenlijk had Alonso daar straf voor moeten krijgen, afgaande op het T1-incident
Mag ie ook wel.quote:Op zondag 20 april 2025 20:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sjarrel gaat echt lekker op die harde compound.
Ze hadden dan vast Alonso straf gegeven.quote:Op zondag 20 april 2025 20:03 schreef greysbones het volgende:
damnnn
Zou het uitmaken?quote:Op zondag 20 april 2025 20:03 schreef greysbones het volgende:
damnnn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Tis gewoon een kermis met die straffen...quote:Op zondag 20 april 2025 20:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lawson 10s
Dan kwam Verstappen goed weg
Vergelijk je dit echt met elkaar?quote:Op zondag 20 april 2025 20:08 schreef Szura het volgende:
Echt serieus +5 en +10 voor leaving track & advantage maar Bortoleto niks!!!
Het is Saoedi-Arabië, dat lampje is over twee minuten....nou ja, uit, zullen we maar zeggen.quote:
Zal wel NFA worden.quote:Op zondag 20 april 2025 20:08 schreef TweedeKlum het volgende:
INCIDENT INVOLVING CAR 4 (NOR) NOTED - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – CROSSING THE LINE AT PIT EXIT
Ohw?quote:Op zondag 20 april 2025 20:08 schreef TweedeKlum het volgende:
INCIDENT INVOLVING CAR 4 (NOR) NOTED - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – CROSSING THE LINE AT PIT EXIT
EN BOR NIKSquote:Op zondag 20 april 2025 20:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Ja, die van Bortoleto was levensgevaarlijk, die anderen gingen alleen om een positie.quote:Op zondag 20 april 2025 20:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vergelijk je dit echt met elkaar?
Totaal andere acties.
Ja klopt, die van Bortoleto was poging tot doodslag en die andere om een plekjequote:Op zondag 20 april 2025 20:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vergelijk je dit echt met elkaar?
Totaal andere acties.
Wordt echt zwaar overdreven gereageerd op die actie. Gewoon ongelukkige samenloop en zoveel bewoog BOR ook weer niet. Reageerde nota bene nog door naar links te sturen.quote:Op zondag 20 april 2025 20:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, die van Bortoleto was levensgevaarlijk, die anderen gingen alleen om een positie.
Volgens mij doet ie dat al.quote:
Het dwingt Mclaren tot een keuze. Piastri nog steeds waterdrager of Piastri speerpunt voor de titel?quote:
quote:Op zondag 20 april 2025 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wordt echt zwaar overdreven gereageerd op die actie. Gewoon ongelukkige samenloop en zoveel bewoog BOR ook weer niet. Reageerde nota bene nog door naar links te sturen.
Hij gaat wel een klap harder nu.quote:Op zondag 20 april 2025 20:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Het wonderkind Antonelli kan Russell nog niet bijhouden.
Haasje overquote:Op zondag 20 april 2025 20:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die 2 hazen hadden allebei DRS open
🧐
quote:Op zondag 20 april 2025 20:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij doet ie dat al.
Met Pasen zijn Haasen meestal druk, dus het wordt toegestaanquote:Op zondag 20 april 2025 20:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die 2 hazen hadden allebei DRS open
🧐
Lastig maar het kan.quote:Op zondag 20 april 2025 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]0,5 per ronde moet het redden.
Nee joh.quote:
Maar dan er nog voorbij......op dit circuit...quote:
Niks aan de handquote:Op zondag 20 april 2025 20:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Nee dus.quote:Op zondag 20 april 2025 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan kunnen ze nu veilig 5s geven.
Geen straf dus.quote:Op zondag 20 april 2025 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan kunnen ze nu veilig 5s geven.
uiteraard geen strafquote:Op zondag 20 april 2025 20:14 schreef SiGNe het volgende:
In de beelden zag ik toch een stukje witte lijn aan de binnenkant vande band, is dus duidelijk over de lijn gegaan
als hij geen straf had gehadquote:
Nog 5 rondjes...gaat hem niet meer wordenquote:
Jep..quote:Op zondag 20 april 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
als hij geen straf had gehad
dan had hij hem dus gwoon kunnen winnen
Ik denk het wel want hij heeft niet meer dan 5s er achter gezeten, dus de racepace is wel iets beter dan die van piastriquote:Op zondag 20 april 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
als hij geen straf had gehad
dan had hij hem dus gwoon kunnen winnen
Maar in 5 ronden gaat die ook geen 3,8 seconden goed rijden.quote:
P2, damage control.quote:
Nee, maar daar ging het mij niet direct om, het valt me meer op in de zin van de racepace, die ik toch iets minder had verwacht wat ze zelf ook zeggenquote:Op zondag 20 april 2025 20:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nog 5 rondjes...gaat hem niet meer worden
Hier werkt het gewoon.quote:Op zondag 20 april 2025 20:19 schreef Jane het volgende:
Weet niet of het aan mij ligt of aan die site, maar het lukt niet eens meer om DotD te stemmen.
2.quote:
Heeft weer tempo gevonden.quote:
quote:Op zondag 20 april 2025 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Leclerc op het podium zou erg leuk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |