In tegenstelling tot Pogacar doet Poetin niet eens een poging om ons in slaap te dommelen.quote:Op zondag 20 april 2025 16:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is te vergelijken met het eenzijdige paasbestand van Poetin.
Ik zou er niet teveel op rekenen.quote:Op zondag 20 april 2025 16:16 schreef Mani89 het volgende:
Conclusie: Pogacar is kwetsbaar. Hij is te pakken in Luik.
Zelfs het plukje haar uit de helm is weinig impressionant.quote:Op zondag 20 april 2025 16:16 schreef Mani89 het volgende:
Conclusie: Pogacar is kwetsbaar. Hij is te pakken in Luik.
Jepquote:Op zondag 20 april 2025 16:17 schreef heywoodu het volgende:
Kan nu pas inschakelen, maar Pogacar op kop, Evenepoel en Skjelmose op 20 tellen en de rest kansloos?
quote:Op zondag 20 april 2025 16:17 schreef heywoodu het volgende:
Kan nu pas inschakelen, maar Pogacar op kop, Evenepoel en Skjelmose op 20 tellen en de rest kansloos?
Misschien als er een paar kilo lood aan zijn fiets wordt bevestigd, 20kg ofzo.quote:Op zondag 20 april 2025 16:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Pogacar dalende is en Evenepoel stijgende, is er misschien hoop voor volgende week.
(3e keer)quote:
Pogacar wel in een mooi konvooi van motoren.quote:
Wat heb ik gemist omtrent Skjelmose dat die op de hate list staat?quote:Op zondag 20 april 2025 16:17 schreef Szura het volgende:
Van deze drie zou Evenepoel wel de minst erge winnaar zijn
Dopingklantquote:Op zondag 20 april 2025 16:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist omtrent Skjelmose dat die op de hate list staat?
Einde tijdperk Pogacar iddquote:Op zondag 20 april 2025 16:18 schreef VoMy het volgende:
Ik krijg het gevoel dat we naar een instorting gaan kijken.
Al aan de doping als junior.quote:Op zondag 20 april 2025 16:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk van 13 naar 20 naar 18 weer naar 16 nu 8 ....quote:Op zondag 20 april 2025 16:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Kan er iemand takken? Deze GPS is niet te vertrouwen.
Gewoon een kutnaam, en viesdun.quote:Op zondag 20 april 2025 16:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Eerder een gebrek aan een selectief parcours en er te vroeg aan beginnen.quote:Op zondag 20 april 2025 16:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Is dit dan het gebrek aan ''augurkensap''?
Schuld van Flip.quote:Op zondag 20 april 2025 16:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eerder een gebrek aan een selectief parcours en er te vroeg aan beginnen.
In G3 zit Matthews.quote:Op zondag 20 april 2025 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
G3 heeft een gouden kans laten liggen.
Lekker rennertje wel.quote:Op zondag 20 april 2025 16:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zit hardop te grinniken om Barré.
Laat Evenepoel maar winnen.quote:Op zondag 20 april 2025 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik tussen deze 3 moet kiezen hoop ik alsnog dat Pogacar wint
Nee nee nee neequote:
Evenepoel die direct zijn eerste twee koersen wint zou ook tekenend zijn voor het niveauquote:Op zondag 20 april 2025 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik tussen deze 3 moet kiezen hoop ik alsnog dat Pogacar wint
Voor HEM mag je best een uitzondering maken.quote:Op zondag 20 april 2025 16:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Belg moet ik wel voor de Rem supporteren
Die heeft de EHBO trommel uit zijn junioren tijd teruggevonden.quote:
Maakt me geen fuck meer uit. Rije!quote:Op zondag 20 april 2025 16:25 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Die heeft de EHBO trommel uit zijn junioren tijd teruggevonden.
Van de sponsor?quote:Op zondag 20 april 2025 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heeft Evenepoel zo’n lelijk shirt?
Denk dat hij dan gewoon AGR en WP skipt om te sparen voor Luikquote:Op zondag 20 april 2025 16:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pogacar mag nooit meer Roubaix rijden van Matxin en Gianetti.
Waalse Pijl zal hij nu ook wel gaan skippen.quote:Op zondag 20 april 2025 16:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat hij dan gewoon AGR en WP skipt om te sparen voor Luik
De nieuwe Kelderman.quote:
Ik durf hier geen ja op te zeggen.quote:Op zondag 20 april 2025 16:29 schreef Funzel het volgende:
[..]
Hij moet Healy er toch wel uit kunnen sprinten.
Barrequote:Op zondag 20 april 2025 16:30 schreef Marcoss het volgende:
Hebben we nog iemand in de groep voor het 2019-scenario van Mathieu?
Stuk na de Cauberg is te kort daarvoorquote:Op zondag 20 april 2025 16:30 schreef Marcoss het volgende:
Wout GODquote:Op zondag 20 april 2025 16:30 schreef Marcoss het volgende:
Matthews die wint zonder meter kopwerkquote:Op zondag 20 april 2025 16:30 schreef Marcoss het volgende:
Toen was hij 10 ofzoquote:Op zondag 20 april 2025 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pogacar op de spelen in Peking (lol)
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 20 april 2025 16:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
En totaal niet gestolen, geweldig. Wij maar roepen dat hij dom reed
Dit idd.quote:Op zondag 20 april 2025 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind Skjelmose een flapdrol, maar dit is absoluut de leukste uitkomst. Onverwachte topshow.
Qua posities wel maar natuurlijk volkomen kansloze wedstrijden gehad.quote:Op zondag 20 april 2025 16:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mist een zege maar verder geen slechte uitslagen dit voorjaar.
Die deed alles goedquote:Op zondag 20 april 2025 16:38 schreef DIJK het volgende:
Skjelmose Tactisch wel top gereden. Meegereden opdracht momenten dat het moest en ge sleept op de momenten dat het kon. Respect.
Dat valt te bezien, de Cauberg is acht keer zo breed als de Eyserbosweg. Daar is het geen spel van posities.quote:Op zondag 20 april 2025 16:38 schreef Faraday01 het volgende:
Dit was onverwacht leuk. Wacht Pogacar tot de 2e keer Cauberg dan wint hij makkelijk waarschijnlijk
Te zeker van zijn sprintquote:Op zondag 20 april 2025 16:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Achteraf is mooi wonen, maar waarom zou je als Evenepoel eigenlijk geen poging wagen om de rest overboord te gooien op de Cauberg?
Mooi om te zien dat zo'n monstersolo ook kan mislukken. Hier had hij langer moeten wachten.quote:Op zondag 20 april 2025 16:38 schreef Faraday01 het volgende:
Dit was onverwacht leuk. Wacht Pogacar tot de 2e keer Cauberg dan wint hij makkelijk waarschijnlijk
Hij kwam ook wel een beetje per ongeluk op kop, en dan is het niet zijn stijl om te wachten.quote:Op zondag 20 april 2025 16:38 schreef Faraday01 het volgende:
Terwijl het qua kilometers ook helemaal geen monstersolo wasquote:Op zondag 20 april 2025 16:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat zo'n monstersolo ook kan mislukken. Hier had hij langer moeten wachten.
Achteraf makkelijk maar ik vond hem meteen al vrij veel achterom kijken toen die nog met Flip was alsof die niet zo blij was dat die al weg was.quote:Op zondag 20 april 2025 16:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat zo'n monstersolo ook kan mislukken. Hier had hij langer moeten wachten.
Al mijn takes zaten er weer volledig naast vandaag.quote:
40/45km toch? Dat is een stevige solo lijkt me.quote:Op zondag 20 april 2025 16:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Terwijl het qua kilometers ook helemaal geen monstersolo was
Tot een paar jaar terug zou dat een monstersolo zijn, de standaard is daarin toch wel wat gewijzigdquote:Op zondag 20 april 2025 16:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
40/45km toch? Dat is een stevige solo lijkt me.
42quote:Op zondag 20 april 2025 16:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
40/45km toch? Dat is een stevige solo lijkt me.
Op het WK scheelde het eigenlijk ook niet veel. Iets betere samenwerking in G2 en ze hadden hem toen kunnen inrekenen.quote:Op zondag 20 april 2025 16:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij kwam ook wel een beetje per ongeluk op kop, en dan is het niet zijn stijl om te wachten.
Erg mooi dat dat een keer afgestraft wordt
Pogi lijkt hier ook elke keer een zwak momentje te hebben. Zonder Leo was vorige keer toen hij won ook spannender geweest.quote:Op zondag 20 april 2025 16:38 schreef VoMy het volgende:
Ondanks alle typisch Nederlandse problemen is de Amstel al jaren zowat de meest gevarieerde klassieker. Levert in een tijd van doodsaaie solo's.
Die ken ik niet, maar ik moest aan Auschwitz denken.quote:Op zondag 20 april 2025 16:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tis net The boy in The striped pyjamas
Die solo van 100km ging helemaal nergens over.quote:Op zondag 20 april 2025 16:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op het WK scheelde het eigenlijk ook niet veel. Iets betere samenwerking in G2 en ze hadden hem toen kunnen inrekenen.
quote:Op zondag 20 april 2025 16:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar ik moest aan Auschwitz denken.
quote:
Zolang het maar niet voor de winst isquote:Op zondag 20 april 2025 16:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wout wint weer eens de sprint van een groepje
Ja, Pogacar leek gesloopt. In een lange aanzet bergop moet hij dan kwetsbaarder zijn dan in een alles-of-nikssprint.quote:Op zondag 20 april 2025 16:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Achteraf is mooi wonen, maar waarom zou je als Evenepoel eigenlijk geen poging wagen om de rest overboord te gooien op de Cauberg?
Afgelopen weken waren z'n sprints ook slecht toen het niet voor de winst wasquote:Op zondag 20 april 2025 16:45 schreef Steven184 het volgende:
[..]
[..]
Zolang het maar niet voor de winst is
Dat was het toch al na vrijdag?quote:Op zondag 20 april 2025 16:45 schreef Koffieplanter het volgende:
De sprint kan ik hem vergeven in de euforie, maar Remco had het wel moeten proberen op dat 'plateau' van de Bemelerberg en nog een keer op de Cauberg.
Desalniettemin is mijn vertrouwen in Luik plots groots.
Dat is 160 kilometer, dat is al gauw twee uur minder dan in Luik. Wat hij hier heeft laten zien (zonder motopacing!) is wat dat betreft bemoedigender dan vrijdag.quote:
Toen was ook wel de vraag of Remco echt zo goed was of dat de concurrentie niet bijzonder was en Pogi nog 2 niveaus hoger zou zijnquote:
Dumoulin was in de studio. Dus ja, iemand had drangquote:Op zondag 20 april 2025 16:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Er was gewoon iets mis met Pogacar, misschien moest hij nodig poepen ofzo.
Het was niet serieusquote:Op zondag 20 april 2025 16:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Afgelopen weken waren z'n sprints ook slecht toen het niet voor de winst was
Gesloopt na vorige week. Hij is toen echt diep in het rood gegaan.quote:Op zondag 20 april 2025 16:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Er was gewoon iets mis met Pogacar, misschien moest hij nodig poepen ofzo.
Na een week moet je toch wel hersteld zijn. Die gast kan 3 weken lang presteren in een ronde.quote:Op zondag 20 april 2025 16:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gesloopt na vorige week. Hij is toen echt diep in het rood gegaan.
Bemoedigend dat hij dan uiteindelijk toch enige limieten lijkt te hebben.
Waarom flapdrol ?quote:Op zondag 20 april 2025 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind Skjelmose een flapdrol, maar dit is absoluut de leukste uitkomst. Onverwachte topshow.
Het rondje leent zich eigenlijk ook totaal niet voor solo's. Open vlaktes op plateaus, de hele tijd stukken slepend 1-2% oplopend, en dan ook nog weer echt klimmen grofweg elke 7 kilometer.quote:Op zondag 20 april 2025 16:43 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Pogi lijkt hier ook elke keer een zwak momentje te hebben. Zonder Leo was vorige keer toen hij won ook spannender geweest.
Roubaix is een aanslag op het lichaam. Iedere kasseistrook loop je een almaar erger wordende hersenschudding op.quote:Op zondag 20 april 2025 16:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Na een week moet je toch wel hersteld zijn. Die gast kan 3 weken lang presteren in een ronde.
Ik dacht aan Edwin Swinkels.quote:Op zondag 20 april 2025 16:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Han Cock gaat steeds meer op Marjolein Faber lijken.
Er wordt weer flink overdreven.quote:Op zondag 20 april 2025 16:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Die beurtjes van Skjelmose waren trouwens meer dan welkom, maar solo haalt Remco hem overigens ook gewoon terug. De motopacing vooraan was echt absurd. Een afscheidscadeau van Leo van Vliet. Het was er te allen tijde één, maar soms ook twee en zelfs heel even vier. Echt beschamend.
Hier gaat geen enkele rumoer om zijn omdat Pogacar niet wint, maar dit kon weer eens niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |