quote:Op donderdag 24 april 2025 15:06 schreef Koffieplanter het volgende:
In before hij neemt uitgebreid de tijd om te juichen waardoor hij de leiderstrui mist op drie seconden, of zo.
Ach.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:34 schreef Mani89 het volgende:
2de in de rit en geen eindklassement, het staat in de sterren geschreven voor Thymen Keldersman.
Roepen om mama.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:08 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wens de heren veel plezier morgen.
Die gaat morgen gewoon de leiderstrui terugpakken, let maar op.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Storer ziet het leven niet meer zitten.
Maar ik ben niet boos.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom ben jij toch altijd zo snel boos?
Hij heeft altijd 2 dagen nodig om op te warmen ofzo, blijft wonderlijk.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:09 schreef Chiappucci het volgende:
Knap van Arensman![]()
Wel weer typisch dat hij aan het begin van de ronde nauwelijks vooruitkomt.
Gelukkig valt het eerste weekend van de Giro mee dit jaar.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft altijd 2 dagen nodig om op te warmen ofzo, blijft wonderlijk.
Wat/waar is dit?quote:Op donderdag 24 april 2025 13:50 schreef Mani89 het volgende:
Ploegleider Antwan, dat moet me een tactisch genie zijn zeg.
[ afbeelding ]
Het etappeprofiel ziet eruit als een heuvelrit, maar de uitslag lijkt meer op een etappe die over de Stelvio en Mortirolo is gegaan ofzo. Wat een beestenrit moet dit geweest zijn. Deze moet ik maar eens terug gaan kijken.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Seixas binnen als 15e, op 10 minuten.
Ik gok de HTV Cup, een ronde van maar liefst vier weken in Vietnam.quote:
Tour of Duty?quote:Op donderdag 24 april 2025 15:41 schreef Kloit het volgende:
[..]
Ik gok de HTV Cup, een ronde van maar liefst vier weken in Vietnam.
https://www.procyclingsta(...)tv-cup/2025/stage-19
Arensman en Stoter kennen de etappe al van drie jaar geleden: https://www.procyclingsta(...)he-alps/2022/stage-5quote:Op donderdag 24 april 2025 15:08 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wens de heren veel plezier morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |